quote:
Nou liefje..... laat ze dan nog maar mooi een nachtje doorzijeiken. Kan er ook nog wel bij. Ga slapenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef Mirage het volgende:
Jeetje !
Ik ben een middagje weg, kwam alleen even kijken of het nog net zo gezellig als vanochtend was en wilde daarna meteen mijn bed induiken aangezien ik al in geen tijden meer langer dan 3,5 uur achter elkaar geslapen heb....
Deze post geeft aardig mijn eigen gedachten weer op het moment dat ik de post erboven las.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wacht even, ik kom net weer online en lees nu net deze post?
Je laat ons nu weer verder netjes discusseren? Zie ik dat nu goed staan? Dus je komt een half uur geleden wild stampend dit topic binnen, je noemt oa mij en anderen leugenaars, ik zou feiten verdraaien en daarvan een hobby gemaakt te hebben, ik zou mensen dom houden en manipulatieve antwoorden geven, om vervolgens doodleuk aan het eind te reageren met een post waarin je zegt dat je ons weer netjes verder laat discusseren? Was dat het? Je moest even je geurtje kwijt, even laten zien wie jij bent en richting mij een sneer te gooien? Is dat jouw manier van mensen aan jouw kant van de partij krijgen? De partij die tegenover jou staat zwart te maken? Ik vind het ronduit respectloos wat je laat zien.
Ik ga nú naar mijn bedje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou liefje..... laat ze dan nog maar mooi een nachtje doorzijeiken. Kan er ook nog wel bij. Ga slapen![]()
ik ook. En vergeet de klok niet vooruit te ztten, allemaalquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga nú naar mijn bedje.trusten vast
En weer die slachtofferrol. Jullie kunnen inderdaad niet het hele mysterie ontrafelen, en toch doen jullie alsof jullie dat wel kunnen. Hou es op met die slachtofferrol man, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor hoe het gaat, dus doe alsjeblieft niet alsof je onschuldig bent.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:59 schreef UncleScorp het volgende:
Ach de 911-topics zijn een lachertje .... hoewel ze altijd op ruzie eindigen.
Ik post er ook niet meer ... is gewoon nutteloos en frustrerend.
De aanhangers van de officiele versie vragen natuurlijk continu achter harde bewijzen, terwijl ze die in de VS zelf nog niet kunnen voorleggen, toch zouden wij hier op Fok ff gans het mysterie moeten kunnen ontrafelen.
Zij denken dat ze alles kunne bewijzen met hun officieel rapport, The Holy National Geographic en hun debunking sites , die natuurlijk wel aanvaardbaar zijn itt alle conspiracy-sites.
Het was alleszins een mooie poging van OverSight ...
Ow lekker dan, zit ik achter de pc van mijn vriendin, en dan post ik dus ook onder haar account. Maar uh...ben CoolGuy dusquote:Op zondag 26 maart 2006 13:13 schreef LvA het volgende:
[..]
En weer die slachtofferrol. Jullie kunnen inderdaad niet het hele mysterie ontrafelen, en toch doen jullie alsof jullie dat wel kunnen. Hou es op met die slachtofferrol man, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor hoe het gaat, dus doe alsjeblieft niet alsof je onschuldig bent.
Is het een idee om een apart topic te maken om dit soort quote's en info te plaatsen?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:24 schreef Resonancer het volgende:
"The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the major media." ~ William Colby, Former Director, CIA
http://www.ghostchild.com(...)evealingQuotes3.html
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:13 schreef LvA het volgende:
En weer die slachtofferrol. Jullie kunnen inderdaad niet het hele mysterie ontrafelen, en toch doen jullie alsof jullie dat wel kunnen. Hou es op met die slachtofferrol man, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor hoe het gaat, dus doe alsjeblieft niet alsof je onschuldig bent.
Ik meen dat dat dus ook de opzet van de topics van Oversight is.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Is het een idee om een apart topic te maken om dit soort quote's en info te plaatsen?
dan heb je niet steeds door een disucssie dit soort dingen staan. Mocht iets echt voor de discussie op dat moment nodig zijn dan kan je 1 linkje plaatsen. Dan heb je niet steeds dat er informatie wordt geplaatst bij een discussie die daar niet over gaat. De disucssie wordt er door beinvloed en de geplaatste info komt niet aan bod.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
@CoolGuy.... ik meende aan de schrijfstijl en woordkeuze al op te kunnen maken dat jij het was.
Nadat ik op haar post geschiedenis klikte werd mijn vermoeden dat het een verkeerde login betrof versterkt
np
Helemaal mee eens. Kruip niet direct in die slachtofferrol als t moeilijk wordt. Zeg dan gewoon dat je niet meer post en hou je daar ook aan _of_ zit niet te zeuren en post op een normale respectvolle manier door in plaats van te quoten en dan te reageren met een smilie, alleen maar om het laatste woord te hebbenquote:@UncleScorp, wat ik jammer vind is dat mensen blijven steken in een houding zoals jij nu doet.
"ik word gepest op school" dat kan best zo zijn, maar als de kinderen er dan op terug komen en ermee stoppen of als je van school veranderd bent, moet je zelf ook stoppen met roepen "ik word gepest" anders werk je bepaalde dingen ook wel in de hand.
Loslaten en kijk naar de (nieuwe) situatie zoals die nú is.
En die is imo ècht anders dan hoe jij het voorstelt.
Loslaten en opnieuw bekijken.![]()
sorry, maar ik moest even lachen toen ik dit las.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef UncleScorp het volgende:
Punt 1 : gij hebt mij niets te zeggen Coolguy
Punt 2 : 911 kan me ondertussen gestolen worden
Het is One_of_the_few he.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh. Dat kun jij opmaken uit mijn woordkeuze en schrijfstijl? Vind ik wel interessant om te weten hoe jij die anders ziet t.o.v. een One_Of_Few of een Klez bv![]()
Volgens mij beslis ik zelf wel wat ik jouw te zeggen heb. Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he. Doe nou maar rustig aan. We zitten op een forum, daar hoeven we het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar dat kinderachtige gewijs en 'wij zijn zielig' is nou ook weer niet nodig.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef UncleScorp het volgende:
Punt 1 : gij hebt mij niets te zeggen Coolguy
Ey, ik weet niet eens welke melodie je over praat. Boeiend dat ik je naam fout had, ik had t over jou, das meer dan genoeg toch, coming from me and all...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is One_of_the_few he.![]()
Anderd past het ook niet meer in de melodie...
Overigens heb ik wel eens een boze post geplaatst, maar over het algemeen is het normaal. Volgens mij zijn de discussies opzich redelijk normaal verlopen. Op en paar incidenten na.
Het zal vast aan mij liggen maar wat is nu precies het nut om dit te posten?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens mij beslis ik zelf wel wat ik jouw te zeggen heb. Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he. Doe nou maar rustig aan. We zitten op een forum, daar hoeven we het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar dat kinderachtige gewijs en 'wij zijn zielig' is nou ook weer niet nodig.
Dat je dit nog ooit over mij zou zeggenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef Mirage het volgende:
en iedereen is lief !
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat je dit nog ooit over mij zou zeggen. Tis een waar wonder
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]Je hebt gewoon onnoemelijk veel mazzel dat je ook bij de "iedereen" betrokken bent. Zoals wij allen. We zijn allen gezegend
![]()
Wordt je lekker lid van "wakker dier" of zo...ze zullen vast wel een forum hebben waar je gezellig kan klagen over die arme diertjes...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:50 schreef CarDani het volgende:
Wie o wie weet waar ik beginnen moet tegen de strijd tegen al het dierenleed.![]()
ach welnee, die beesten hebben er zelf voor gekozen op zielen niveau...het maakt me niets uit of je dat geloofd of niet..en linkjes waar dat wordt vermeld bestaan denk ik niet..of toch wel? ik had het evengoed hier niet neergezet...wat schiet je ermee op? ok dan, niets dus..alle linkjes zijn namelijk onbetrouwbaar, lees ik steeds...kijk maar naar de 9-11 topics, wat een lol he?quote:Ik trek het me zoveel aan, zoveel zieltjes die geen kant opkunnen; die zijn overgeleverd aan de grillen van de mens.
mijn conclusie is dat hij een gevoel heeft van "Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he."quote:Het zal vast aan mij liggen maar wat is nu precies het nut om dit te posten?
Nou, mijn conclusie is dat ik wilde aangeven dat er niet gehuild moet worden indien het moeiljik wordt, beide partijen niet. Dus dat we ons gewoon richten op de discussie en hoe die discussie verloopt, in plaats van gaan lopen te klagen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:00 schreef merlin693 het volgende:
[..]
mijn conclusie is dat hij een gevoel heeft van "Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he."![]()
![]()
En nu is het afgelopen, IK heb het laatste woord!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:23 schreef merlin693 het volgende:
ik wil het laatste woord ..nu tevredenmaar een bepaald voorgevoel verteld me dat er nog een reactie zal volgen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:13 schreef displission het volgende:
nokwanda opent een topic. Dat kan niet he
Wist je dat ik er ook aan dacht zo'n topic te openen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kwam spontaan op. Raar he !
Tis vrij zeldzaam, ik weet.
Wellicht was de insteek ietsje anders geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef CarDani het volgende:
[..]
Wist je dat ik er ook aan dacht zo'n topic te openen?
Ik ben blij dat jij het hebt gedaan Nok. Anders denken ze vast: daar heb je die muts weer.
Ik reageer op een net zo volstrekt normale manier als jij post.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
lillith wicca: ik hebe ven gereageerd op een post van je bep het medium
ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar je reageert naar mijn idee vreselijk over the top op een volstrekt normale post van mij..?
Ben ik het deels mee eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:38 schreef CoolGuy het volgende:
Mirage. Ik zie dat je mijn posts hebt weggehaald. Ze waren misschien wel offtopic, maar misschien ook niet. Uiteraard WEL offtopic omdat het niet over het onderwerp ging waarvoor het topic was geopend, maar aan de andere kant (naar mijn mening) NIET offtopic omdat die manier van reageren bijna 'normaal' is voor user in kwestie.
Ik wil er ook geen normaal topic voor openen. Ik heb hier wel serieus over nagedacht, om een discussie te starten over de manier van communicatie op dit suboforum, maar ik kwam voor mezelf tot de conclusie dat dat naar alle waarschijnlijkheid zou leiden tot een groot naar elkaar wijzen/schelden/kleineren/etc topic, waarbij het doel van het topic op de achtergrond zou belanden.
Toch was mijn vraag in het betreffende topic oprecht. Ik kan me nl niet voorstellen dat iemand die (bij wijze van) achter elke boom een conspiracy ziet, en gewoon stelt dat de geschiedenisboeken niet correct zijn kan functioneren in het normale leven. Ik stel me nl voor dat ie t met het nieuws nergens mee eens is omdat hij weet 'hoe het echt zit'. Daarom stelde ik die vraag. Misschien in het verkeerde topic, maar hij was niet aanvallend of kleinerend of voor negatiefs dan ook bedoeld.
Even voor de goede orde, het slotjes roepen is niet correct, de discussie over de officiele versie of niet officiele versie is geheel ontopic. Daar heb jij als mod verder niks op in te brengen, het is onderdeel van de discussie en voor mij een manier om baajguardian te laten zien dat zijn basis van zijn mening niet helemaal klopt. Dat probeer ik zoals je aan mijn posts kunt zien onderbouwend weer te geven. Dus hou die 2 graag wel gescheiden in je modschap.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:45 schreef Mirage het volgende:
Een slotjes geroep en verwijtend gedoe tegen de "gelovers" van de officiele versie en voer terug.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:42 schreef natte-flamoes het volgende:
Mijn reactie uit het loose change topic:
ah, je bedoelt de reacties van baajguardian? Die alweer nadat hij herhaaldelijk is gezegd dat hij daar mee moet ophouden maar blijkbaar toch nog steeds zulk gedrag mag vertonen begint te schelden als hem iets niet aanstaat? Hoe lang wordt zijn gedrag nog gedoogd? Het lijkt erop dat hij zo'n beetje de enige is op dit heel forum die zulk gedrag ongestraft mag vertonen. Ik weet niet waarom hij zo wordt behandeld door jou en werd behandeld door iteejer, maar dat soort gedrag van hem tolereren geeft hem een vrijbrief om dat gedrag te blijven vertonen. Ik snap niet waarom je niet strenger optreedt tegen dat gedrag. Wat is de reden daarvan?
Ow, maar dat afdwalen daar zeg ik toch ook niets van ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, het slotjes roepen is niet correct, de discussie over de officiele versie of niet officiele versie is geheel ontopic. Daar heb jij als mod verder niks op in te brengen, het is onderdeel van de discussie en voor mij een manier om baajguardian te laten zien dat zijn basis van zijn mening niet helemaal klopt. Dat probeer ik zoals je aan mijn posts kunt zien onderbouwend weer te geven. Dus hou die 2 graag wel gescheiden in je modschap.
Prima dat jij geen zin hebt in 'die' discussie, maar ik denk dat je er niet onderuit gaat komen. Jij weet denk ik net zo goed als ik dat er een hoop frustratie op dit forum hangt, dat in elk topic van/door bepaalde users tot uiting komt. Als jij op deze manier blijft modden, dan wordt er nooit over gepraat. Aan de andere kant, ik denk dat praten er ook niet van komt want zoals ik al eerder aangaf, naar mijn mening zal dat vervallen in schelden etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ben ik het deels mee eens
Je post was in lijn met een discussie waar ik geen zin in heb.
Een slotjes geroep en verwijtend gedoe tegen de "gelovers" van de officiele versie en voer terug.
Als ik half schoon gaat het zo weer verder.
In NWS is de handel ook niet vlekkeloos verlopen meen ik, ik wil hier geen scheldpartijen.
Van niemand overigens.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef ABCXYZ het volgende:
Zou er iets gedaan kunnen worden aan al die kinderachtige reacties in dit topic: Spookwolk bedekt nederland
Door dit soort figuren durven de mensen die er wel serieus willen reageren er uberhaupt niet eens te reageren.
En zo zal dat wel vaker gaan, ondertussen jullie zeker wel 's afgevraagd waarom dit een rustig forum is? Heb je dan meteen antwoord op.
Sterker nog, naar mijn mening balanceert BG op het randje van wat gezond is voor hemzelf. Ben benieuwd of de moderators hier roepen "wir haben es nicht gewust" wanneer hij daar over heen kukelt.quote:Het kan naar mijn mening niet zo zijn dat BG topics opent, ziet dat mensen het niet met hem eens zijn en dan dergelijke reacties gaat plaatsen, waarbij dan nooit een ban volgt door JULLIE opgelegd (ik heb t iig nog niet meegemaakt, mmisschien is het wel al gebeurd) wordt terwijl als iemand zo zou reageren hij een 'afkoelban' zou krijgen of zo.
wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:13 schreef klez het volgende:
[..]
Sterker nog, naar mijn mening balanceert BG op het randje van wat gezond is voor hemzelf. Ben benieuwd of de moderators hier roepen "wir haben es nicht gewust" wanneer hij daar over heen kukelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |