Jawel, een coole vliegstraalbootquote:
ik was zelfs ook al bezigquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
mooi... ik was net van plan er eentje te gaan maken![]()
Dat laat ik wel over aan de regsquote:
OMG, een coole Skoda...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
dat was alleen een Skoda geweest
Deze: ¦KODA TYPE 903 Staff Car
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef vlad het volgende:
godver, uren gebeurt er niets, is er eindelijk een, gaat iedereen zeuren over wat ze hadden willen doen![]()
HAD DAT DAN GEDAAN![]()
![]()
![]()
als Rebel hoeft dat ook nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zo word je er zlef nooit een natuurlijk....
ik had ehm ook maar net gevonden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef vlad het volgende:
godver, uren gebeurt er niets, is er eindelijk een, gaat iedereen zeuren over wat ze hadden willen doen![]()
HAD DAT DAN GEDAAN![]()
![]()
![]()
ik ben harstikke trots op je alexquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
in plaats van dat je blij bent dat ik een apenkont in jhe TT hjeb gezet
maar wel die andere volpompen hequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was te lui om te zoeken
Dat ga ik zo ook maar eens doenquote:
olijfolie door kwark... dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef Fugie het volgende:
waarom is olijfolie zo ranzigNet even geprobeerd om een eetlepel door mijn kwark te mixxen, maar oh my dear lord wat is dat vies zeg, bah bah
olijfolie ga je hard van rennen als je negentig bent zegt de reclamequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef Fugie het volgende:
waarom is olijfolie zo ranzigNet even geprobeerd om een eetlepel door mijn kwark te mixxen, maar oh my dear lord wat is dat vies zeg, bah bah
Waarom doe je dat in GODSNAAMquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef Fugie het volgende:
om de smaak enigzins te verbloemen, maar dat werkte dus maar halfquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom doe je dat in GODSNAAM![]()
kwark en olijfolie gaat echt niet samen hoor. Barbaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
om de smaak enigzins te verbloemen, maar dat werkte dus maar half![]()
misschien kwam het ook omdat het goedkope olijfolie was
Je bent echt HELEMAAL niet goed bij je kop weet je datquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar 1 TV?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n huisgenoot zit een film te kijken
Wat dan? Bootjes?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n huisgenoot zit een film te kijken
Wat dan? Bootjes?
doe ik het zo slecht?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zelfs nog overwogen deel 902 weer open te gooien
Alfa Romeo en botenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
sydney-hobart
de alfa-romeo ligt op kop![]()
eindelijk kwaliteit uit de italiaanse stalquote:
Sydney-Hobart is echt een heerlijke racequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
sydney-hobart
de alfa-romeo ligt op kop![]()
ik had 250 gram gemixt in kwart liter melk, toen dacht ik hmm zon eetlepel olijfolie is wel gezond maar zo goor.... Ah doen we het er doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt HELEMAAL niet goed bij je kop weet je dat![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef vlad het volgende:
[..]
eindelijk kwaliteit uit de italiaanse stal![]()
dit is een zeilboot, maar op bootholland stond vorig jaar een luxe toerboot met een alfa romeo V6 erin die normaal in de alfa 147 GTA ligt (dacht ik)![]()
dus ze kunnweten wel wat mooi is![]()
Hoe haal je het in je botte kop gekquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik gebruik m als behang bij het etenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kijk nooit, wat moet ik met zo'n ding?
wist ik het maar...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat kunnen we nou doen aan die verveelbuien van je?
boeit mij dat wie er wintquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sydney-Hobart is echt een heerlijke race
Als ik vertel wie wint vind je het niet cool zeker?
quote:
Dit is serieus een van de domste dingen die ik ooit gehoord hebquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had 250 gram gemixt in kwart liter melk, toen dacht ik hmm zon eetlepel olijfolie is wel gezond maar zo goor.... Ah doen we het er door
maar dat is dus een
er stond een boot van ze ergens in een verdom hoekjequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vorig jaar was de Alfa Romeo boot ook DE publiekstrekker van Boot Holland
Inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gebruik m als behang bij het eten
jij hebt toch een kart?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vond zeilen altijd maar een kutsport....
tot ik afgelopen zomer zelf een keer op een zeilboot ben gegaan....
Toen merkte ik die rust, zonder die duffe dieselmotor en diesellucht om je heen![]()
Je hoort gewoon alleen wind en water![]()
Ik zou ook ZOOO graag een keer meevaren op een Volvo Ocean Race bootquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:59 schreef vlad het volgende:
[..]
boeit mij dat wie er wint![]()
ik kijk alleen voor de plaatjeswant oh wat gaan die boten er mooi doorheen
![]()
gewoon met twintig man over de rand zitten terwijl de golven over de boeg slaan![]()
ben jaloers![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt toch een kart?
ruilen? jij m'n vaders zeilboot, ik je kart![]()
![]()
Dealquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt toch een kart?
ruilen? jij m'n vaders zeilboot, ik je kart![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je botte kop gek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op het moment leek het wel een aardig ideequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is serieus een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb![]()
Wat ben je toch een gigantische leipo
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou ook ZOOO graag een keer meevaren op een Volvo Ocean Race boot![]()
![]()
Het is zwaar afzien, maar dat heb ik er totaal voor over![]()
2000 mijl uit de kust, alleen maar water om je heen
WAAROM OOK IN GODSNAAM ????quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
Op het moment leek het wel een aardig idee
maar ik moet maar gewoon van de olijfolie afblijven, dat trek ik niet
omdat olijfolie goed voor je is :!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WAAROM OOK IN GODSNAAM ????![]()
![]()
mooiquote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
meld je aan dan![]()
de brunel zoekt nog gemotiveerde zeilersze willen komende maand weer meedoen aan de ocean race, maar dat weet je al natuurlijk. Ze waren zelfs aan het werven op de Hiswa
er was zo'n gast van de ABN amro 1 of 2, vergeten, maar die hebben ze van het schip gehaald wegens een blessure en die was mensen aan het werven voor de Brunell
![]()
ja serieusquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet natuurlijk ook wel dat ze weer vanaf Baltimore gaan meedoenMaar dat ze aan het werven waren wist ik niet
![]()
Die kerel was van de ABN2, is gewond geraakt tijdens de etappe van Melbourne naar Wellington, gigantische hoofdwonden, gekneusde ribben enzoGaat ook weer meedoen vanaf Baltimore waarschijnlijk...
gaat wel lukkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
Vlad tis toch wel een echt zeiljacht he niet zo'n prulding van 4 meter lang?
Ik bedoel moet hem wel kunnen verkopen voor minimaal 150000 euro zodat ik een trailer + karts kan kopen![]()
dat zijn echt ontgroenings praktijken kerelquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
Op het moment leek het wel een aardig idee
maar ik moet maar gewoon van de olijfolie afblijven, dat trek ik niet
Ik zit te kijken maar zie niets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef vlad het volgende:
[..]
ja serieusdenk dat je maar eens op hun site ofzo moet gaan neuzen. stond laatst ook nog in de krant en vertelden ze op tv
Zeilenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi![]()
dit is je nieuwe boot:
[afbeelding]
gefeliciteerd![]()
kwaliteitquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Dan is dat je kart....
Er zit nu wel een mooi nieuw stoeltje in![]()
wat een kinderkart beugel heb je achterop zittenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Dan is dat je kart....
Er zit nu wel een mooi nieuw stoeltje in![]()
Vriendquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
ik heb dan toch liever de boot dan die skelter![]()
Liever dat dan een of andere zaadlul die m'n nek in vliegtquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat een kinderkart beugel heb je achterop zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Kost 100 euro man een achterasquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Hugster het volgende:
achterassen zijn er om krom gereden te worden, ze zijn niet voor niets zo zacht
nee, serieus niet voor de volgende keerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zit te kijken maar zie niets.
En trouwens, de crew die ze nu hebben zijn allemaal beroeps-zeilers, vrijwel alleen maar Aussies...
Denk dat het meer voor de race over 8 jaar is ofzo...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je van de zomer lekker meedobberen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
ik heb dan toch liever de boot dan die skelter![]()
EN WAAROM WEET IK DAT SOORT DINGEN NOOIT?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, serieus niet voor de volgende keer![]()
ze zochten bemanningsleden (geloof 2). er waren een aantal selectieprocedures hier in nederland geloof ik met een andere zeilboot, waar je dan aan de tand gevoeld werd.
maar zou goed kunnen dat de selectie al afgelopen is omdat de tijd dringt nu. maar was voor deze race![]()
Veldhooovuuuuhhh de geekstuhh!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.xs4all.nl/~adr1982/Karting/015divx.avi
Ik wil ni patsen ofzo hoorEn het is ook niet snel om zo een bocht door te gaan
![]()
Maar man wat ziet het er geil uit![]()
En hugster geen commentaar![]()
klopt, maar toch ging het om de brunellquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
EN WAAROM WEET IK DAT SOORT DINGEN NOOIT?![]()
![]()
Maar vrijwel alle mannen die er nu op zitten zijn Aussies....
dus.... Geen Nederlanders in ieder geval. Alleen de schipper van de Movistar is Nederlands, navigator op de Brasil1, en 3 gasten op de ABN2.
Vega SL7quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Veldhooovuuuuhhh de geekstuhh!!!![]()
Maar er zijn snellere manieren om de bocht door te gaan ja![]()
Wat voor compound rij je?
Da's niet zo'n probleemquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt, maar toch ging het om de brunellwas ook een eis dat je engels sprak
![]()
heb je een glas over toevallig, vriend?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is voor het goede doel![]()
Zit nu aan de Johnny
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef vlad het volgende:
[..]
heb je een glas over toevallig, vriend?![]()
![]()
schenk maar vast in, over een half uurtje ben ik erquote:
Ga terug naar je appel-fap-hoekjequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Furious het volgende:
Ik kom jullie vervelen. Misschien. Denk ik. Een keer.
Gaat je slet niet meer harder dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef vlad het volgende:
[..]
schenk maar vast in, over een half uurtje ben ik er![]()
I pity the fool! (Heb ik ooit onlief over je computer gedaan ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga terug naar je appel-fap-hoekje
Nee, maar klikte op je fotoboekquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Furious het volgende:
[..]
I pity the fool! (Heb ik ooit onlief over je computer gedaan ofzo?)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, maar klikte op je fotoboek
niet nu er een gat in de bodem zit, de remmen versleten zijn, de uitlaat op twee punten finaal doorgescheurd is, de accu half kapot is, de motor stottert bij koude start en de lichten soms vanzelf gaan knipperenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat je slet niet meer harder dan?
Maar...maaaaar...maa...meldpuntdiscriminatie.nlquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar we hebben hier al 1 appel-fapper rondlopen, en dat is genoeg
't lijkt wel en Lanciaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:29 schreef vlad het volgende:
[..]
niet nu er een gat in de bodem zit, de remmen versleten zijn, de uitlaat op twee punten finaal doorgescheurd is, de accu half kapot is, de motor stottert bij koude start en de lichten soms vanzelf gaan knipperen![]()
maar verder is het een top bakkie![]()
![]()
toyota: niet stuk te krijgen![]()
Meld maar een eind wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar...maaaaar...maa...meldpuntdiscriminatie.nl![]()
heb het zelf al redelijk onder de knie dacht ik zoquote:
Katatoniaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef Googolplexian het volgende:
Net thuis ... blowtje, wijntje maar dilemma:
Welke muziek te draaien om deze ontspanning compleet te maken?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef Fugie het volgende:
godver die gast met zijn modelwagentjes is ook best krankzinnig
KataWatte?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef vlad het volgende:
[..]
Katatoniamijn meest favo bandje. hebben net een nieuwe plaat uit
![]()
zweedse metal.. (rustige metal waar je rustig van wordtquote:
Hmmm ... not enough vintage, I fearquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef vlad het volgende:
[..]
zweedse metal.. (rustige metal waar je rustig van wordt)
katatonia - o how I enjoy the light = goed nummer
en het nummer gone![]()
Ja schuiven is nooit goed voor de tijdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vega SL7ja clean is het rondje niet maar tis wel leuk om er dwars doorheen te gaan
Je hoort de toeren ook flink naar beneden vallen
Laatst ging ik ook zo....alleen toen kwamen m'n achterbanden op het gras/zand en belande ik bijna met kart en al in de banden daar links
Ah, Ctrl-F5 werkte ja, maar nu staat er eenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Shift+F5?
Ik heb m'n feauteau veranderd joah!
Volvo piraat!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, Ctrl-F5 werkte ja, maar nu staat er eenvliegtuig
Meneer zit nog op de Mavo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:46 schreef Furious het volgende:
Anywho.
Schlafen, omdat de benenwagen vanochtend niet echt wilde starten was ik vandaag weer eens te laat aanwezig dus ik mag morgen een uur eerder komen.
Volvo en boten, ik zie een vergelijking.quote:
Daarvoor moet je hier wel even met wat meer aan komen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Volvo en boten, ik zie een vergelijking.
Volvo == Boot.
Nu ontketen ik een rel.
Jammer joh. Wel simplistisch hoe je doet. Typische reactie van een MAVO-er?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meneer zit nog op de Mavo?
Trusten
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Jammer joh. Wel simplistisch hoe je doet. Typische reactie van een MAVO-er?
Bootjes, water, wind, pruttelende diesel af en toequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef Hugster het volgende:
karts, carbon, hoge toeren, hoog vermogen![]()
SL 7 werd toch gebruikt in de rotax cup? of rijden we toch iets andersquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja schuiven is nooit goed voor de tijden
En SL7's zijn wel hardEigenlijk alleen goed te doen als het echt lekker warm is
Ze slijten dan weer niet zo hard natuurlijk, da's het voordeel
Je moet eens bij kartzaken vragen of ze niet wat gebruikte bandjes hebben liggen als je het te duur vind. Veel zaken hebben lekkere Bridgestone's liggen war bijvoorbeeld alleen een kwalificatie op gereden is. Je hebt ze dan echt voor de helft van de prijs en je kan er zeker nog wel een paar dagen op rijden
hendig tegen bumpahklevahsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus tifus![]()
Als je daar mee voor een stoplicht staat steek je de auto achter je in de hens![]()
Morgen weer schat. Hij doet het namelijk niet bij mij om 6.45 's ochtends.quote:
Fur ... hoe zijn de deuntjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Morgen weer schat. Hij doet het namelijk niet bij mij om 6.45 's ochtends.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Fur ... hoe zijn de deuntjes
wordt ik hier genegerd?
Heh wat naar voor jequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Morgen weer schat. Hij doet het namelijk niet bij mij om 6.45 's ochtends.
weet ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SL 7 werd toch gebruikt in de rotax cup? of rijden we toch iets anders
[afbeelding]
Vega groen is toch een type?
We zien je nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Fur ... hoe zijn de deuntjes
wordt ik hier genegerd?
Ik hou niet zo van standaard-neger-grapjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
vertel een mop, ga ik lachen en zie je me
in je mail staat er nog over houten marrokanen ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
vertel een mop, ga ik lachen en zie je me
uhuquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Hugster het volgende:
jezus tyfus bojan, wat moet jij je vervelen![]()
Ik moet stoppen met namen afkortenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:54 schreef Fugie het volgende:
deuntjes zijn goed hoor googol
ik ben die cds vergeten mee te nemen, doe ik morgen wel
Toen je nog een mega-pr0n-collectie had verveelde je je minderquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu
ik kom een radical tegen die over Nordschleife jakkerd... al voorbij gekomen?
pr0n weg... rsi... geen vriendin... = google videoquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen je nog een mega-pr0n-collectie had verveelde je je minder
Is hier een verband te zien of denk je van.... neeeeeee
Mischien dan wat aan je afstelling doen ook? Want met die bochtensnelheid als die uit het filmpje moet hij toch op rails er doorheen kunnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:54 schreef BaraCuda het volgende:
Vega groen is SL6 Hugster
My mistake... SL6 gebruikten ze in 2005 in iedergeval in de antanov klasse toch?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
pr0n weg... rsi... geen vriendin... = google video![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich kan ik ook wel een verband zien tussen pr0n weg en RSI maar da's ook weer zo voor de hand liggend eh
Dat filmpje is van vrij vroeg in m'n kartcareer hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mischien dan wat aan je afstelling doen ook? Want met die bochtensnelheid als die uit het filmpje moet hij toch op rails er doorheen kunnen
geen ruimte.. enne rsiquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
begin je gewoon weer opnieuw met bewaren inplaats van het steeds weggooien [afbeelding]
nee al tijden helemaal niks meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
Iedere avond nog wel een filmpje voor het slapen gaan Bo?
Okayquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat filmpje is van vrij vroeg in m'n kartcareer hoor
9 van de 10x ga ik er gewoon vloeiend doorheen...
't ziet er gewoon geil uit
Anyway![]()
Wat nou gelogenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:04 schreef BoJo het volgende:
nee... dat gelul over eigen woning is ook allemaal gelogen. Vanaf begin 2007 ga ik het klooster in.
Ik wil jouw geld wel schenken ... schenk ik 't aan mezelf.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Fugie het volgende:
dweet je wat me nou kicken lijkt eh, zwaar geld investeren op de beurs. Iemand die mijn geld wil schenken ?
volgens mij wel jaquote:
morgen maar eens ebayen tijdens m'n werkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
volgens mij wel ja
toelichten: je doorbreekt de dagelijkse standaard muisbewegingen en bovendien is het ook nog een kleine krachttraining. Oftewel aanschaffen zon ding
Voornamelijk voor het voorkomen van RSI of de doorontwikkeling ervan te bestrijden.quote:
je heb toch geen bal te doen op je werkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
morgen maar eens ebayen tijdens m'n werk
heb ik wat om de dag mee te vullen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voornamelijk voor het voorkomen van RSI of de doorontwikkeling ervan te bestrijden.
Heb je eenmaal RSI dan schijnt het lastig te bestrijden te zijn maar lees de beweringen op de PowerBall site ... staan zat kredenties van topsporters bij
Heb er zelf ook één ... is leuk om te doenneem er wel één met counter
je hebt geen kruisjes gezetquote:
ohquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef BoJo het volgende:
Jos![]()
die had ik ook al gespammed...maar bleek al bekend te zijn![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Googolplexian het volgende:
En 't was een dag van slecht nieuws kennelijk
Maat van vroeger van me heeft kanker
WTFquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef Fugie het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1724.html
thanx allenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
sterkte ermee
btw, doet jou vrouwtje dit ook:
http://www.thatvideosite.com/view/1670.html
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef Paladijn het volgende:
omg, Auke de sloper staat ook eindelijk op google!
alleen de steel van de bijlquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef Paladijn het volgende:
omg, Auke de sloper staat ook eindelijk op google!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:Auke de Sloper
Die komt vaak bij mn broer op de boerderij (mn broer znbaas is een figuur uit de Leeuwarder onderwereld, vandaar)
truste dan maarquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, sorry er zijn belangrijker dingen dan mn computertje
(echt waar)
Ken jij de Triumph filmpjes van die site?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef Fugie het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/748.html
haha skate mannetje denkt strak te zijn![]()
die wordt even mooi tegen de grond gegooid jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef Fugie het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/748.html
haha skate mannetje denkt strak te zijn![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
http://www.skyhightv.nl/index.php?pages=tvprogrammas&id=14
Wow dit programma zal veel indruk gaan maken zeg
4 van de 5 zijn al overleden......
nou ... de echte waarheidquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef ook_gek het volgende:
ik ga het zeker volgen. En ik vind het geweldig dat BNN dit uitzend.
Want zij zenden niks anders dan de echte waarheid uit.
Dit is het andere kant van het leven!
Choiquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef BazzoS het volgende:
Hugo en ik komen er niet uit: Hoe heet die 3 meter lange superlelijke koreaan/japanner/frankenstein die ook aan K1 fighting doet?
quote:
Die heb ik toevallig ook gezien, beetje dom rondmaaien met zijn armenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[afbeelding]monster is dat, man
heb gevecht tussen hem en Bob Sapp gezien... is echt een lachertje
Maar Sapp heeft wel Hoost de grond in gestamptquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook gezien, beetje dom rondmaaien met zijn armenHet zag er echt niet uit
Ik bedoelde Choiquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar Sapp heeft wel Hoost de grond in gestampt
En Hoost is echt wel een HEFTIGE JONGEN
Yup ... Maar Choi en Sapp was bijna een gelijk gevechtquote:
Sapp is een buffelquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... Maar Choi en Sapp was bijna een gelijk gevecht
Hoost had het een stuk moeilijker dan Choi
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.thatvideosite.com/view/624.html
quote:
Ik was al op die site geweest, toen ik CHoi zochtquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]maar ik heb ook genoeg van 'm gezien dat ie 't na 2 rondes aflegt.
Teveel massa voor z'n eigen goed. Check z'n profiel bij K1: http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/ctop.htm
Trustequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik was al op die site geweest, toen ik CHoi zocht
Maar ik ga slapen, trusten voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |