abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36374518
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:38 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Tsja, nog even en er kijkt echt geen hond meer naar de F1.. Spa en Suzuka zijn net de circuits waar nog wel eens wat gebeurt, en dan halen ze nou net die circuits van de kalender.
Precies zoals Hakkinen al zei in de persconferentie na de GP 1995: Together with Spa, I love it. I think who designed these circuits should design all F1 circuits.

Bahrein is leuk, Turkije zag er ook prima uit maar ik wil toch graag de klassieke circuits in het seizoen houden. Imola was een prachtig circuit tot 1995 maar dat mag van mij weg. Evenals Magny Cours en Nurnburgring. Hongarij mag blijven want daar zijn de tickets zo goedkoop
Calmer than you are
  zondag 26 maart 2006 @ 12:58:09 #52
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36374832
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 23:22 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar. Overeenkomst voor 5 jaar bevriezing en dat niet eens met alle motor fabrikanten.

Mannen bij de FIA, denk nou alsjeblieft eens na
ze bespreken het wel met Ferrari, renault en cosworth en de andere teams moeten mits deze 3 akoord gaan maar volgen. Mosley
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 26 maart 2006 @ 13:34:55 #53
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_36375718
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Precies zoals Hakkinen al zei in de persconferentie na de GP 1995: Together with Spa, I love it. I think who designed these circuits should design all F1 circuits.
Wederom wijze woorden van Mika, waar ik mij dan ook helemaal in kan vinden.
quote:
Bahrein is leuk, Turkije zag er ook prima uit maar ik wil toch graag de klassieke circuits in het seizoen houden. Imola was een prachtig circuit tot 1995 maar dat mag van mij weg. Evenals Magny Cours en Nurnburgring. Hongarij mag blijven want daar zijn de tickets zo goedkoop
Zelf heb ik vrij weinig met die hyper moderne circuits. Met circuits zoals Spa, Silverstone, Suzuka etc heb ik veel meer. Imola is een pracht circuit om te zien, alleen de race zelf is ieder jaar geen *piep* aan. Imola mogen ze van mij van de kalender halen, en dat geldt ook voor: Barcelona, Magny-Cours, Hongarije (ondanks dat de tickets zo goedkoop zijn) en de oude Nürburgring was gaaf! maar nu valt er weinig te beleven. Nürburgring mag van mij dus ook moven.
pi_36393759
Gloeiende....een dode bij Indycar

Direct downloadlinkje voor mensen die het willen zien.....

[ Bericht 31% gewijzigd door Walter_Sobchak op 27-03-2006 00:35:57 ]
Calmer than you are
  maandag 27 maart 2006 @ 00:30:38 #55
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_36393843
Je zou eerder denken dat die Carpenter zou overlijden..:|

Maar dat is gewoon gevaarlijk bij die Ovals.. netals bij Zanardi als je weer terug in de racing line komt heb je een groot probleem. :/
  maandag 27 maart 2006 @ 00:39:16 #56
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_36393985
Dat is de mindere kant van de sport. damn, wat een crash.
  maandag 27 maart 2006 @ 00:42:10 #57
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_36394019
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:37 schreef Tarado het volgende:
TVP

Mooie foto van de Mclaren

[afbeelding]

Ik kon het toch niet laten, een fotootje van het "Flex' vleugeltje van Mclaren
dit is van net achter de achterwielen?
Heb je trouwens ook een foto va nde Flex vleugels van Ferrari?
пусть всегда будет солнце
  maandag 27 maart 2006 @ 04:19:05 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_36395526
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:42 schreef MoChe het volgende:

[..]

dit is van net achter de achterwielen?
Heb je trouwens ook een foto va nde Flex vleugels van Ferrari?
Dat klopt dit vleugeltje zit net voor de grote achtervleugel, ook dit vleugeltje voldoet vast aan de regelementen maar omdat het aan een vrij lange "arm" zit zou het misschien door kunnen buigen. Wat foto's van de Ferrari Flex vleugels betreft, op TV was het zeer duidelijk te zien dat de voorvleugel bewoog, foto's heb ik er nog niet van gezien.
pi_36406245
Er is F1 na 2008
quote:
Rebel teams sign up beyond 2008
27 March 2006
The five Grand Prix Manufacturers Association teams, BMW, Honda, McLaren, Renault and Toyota have submitted their entry forms for the 2008 FIA Formula One World Championship.

In a statement issued on Monday the GPMA said, "The teams look forward to the FIA's acceptances, and to beginning discussions with the FIA in order to finalise the regulations for 2008. The GPMA members are united and remain committed to improve the sport for the benefit of all stakeholders. Significant progress has been made in the negotiations between the GPMA and the commercial rights holder, and discussions are ongoing."
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=113423
Where facts are few, experts are many.
pi_36406260
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hongarij mag blijven want daar zijn de tickets zo goedkoop
Als liefhebber van de sport kan je zo'n uitspraak toch niet rechtvaardigen
Where facts are few, experts are many.
pi_36407146
quote:
Jaarlijks slechts kleine wijzigingen mogelijk - FIA presenteert motorreglement

27-3 - Formule 1-motoren worden per 2008 voor een periode van vijf jaar gehomologeerd. Dat wil zeggen dat de krachtbronnen in die periode nauwelijks wijzigingen mogen ondergaan. Omwille van kostenbesparing en hogere efficiency.

De FIA presenteerde vandaag de vijf afspraken die het 24 maart maakte tijdens een bijeenkomst in Maranello met de motorenbouwers Renault, Ferrari en Cosworth.

Uit die afspraken blijkt dat er jaarlijks slechts marginaal aanpassingen gedaan mogen worden aan Formule 1-motoren. Het betreft dan wijzigingen aan componenten zoals kleppen, vorm van de verbrandingskamer, in- en uitlaatkanalen, bougies, cilinderkoppen en injectoren.

De motorenbouwers moeten per 2008 eventuele wijzigingen voor 1 januari van het nieuwe seizoen bij de internationale autosportfederatie kenbaar maken. Vervolgens moet de FIA ter controle voor 1 februari een exemplaar van de aangepaste motor in Parijs ‘thuisbezorgd’ krijgen. Waarop, als het goed is, homologatie van de FIA voor de aangepaste krachtbron volgt.
http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8912
Calm down, please!
  maandag 27 maart 2006 @ 15:55:25 #62
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_36407217
quote:
Op maandag 27 maart 2006 04:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat klopt dit vleugeltje zit net voor de grote achtervleugel, ook dit vleugeltje voldoet vast aan de regelementen maar omdat het aan een vrij lange "arm" zit zou het misschien door kunnen buigen. Wat foto's van de Ferrari Flex vleugels betreft, op TV was het zeer duidelijk te zien dat de voorvleugel bewoog, foto's heb ik er nog niet van gezien.
hmm kheb die race totaal gemist dus heb niks kunnen zien...
пусть всегда будет солнце
  maandag 27 maart 2006 @ 15:55:55 #63
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_36407241
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:30 schreef Atreidez het volgende:
Er is F1 na 2008

[..]

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=113423
quote:
GPMA opgeheven : Geen rivaliserende klasse in 2008

maandag 27 maart 2006 om 14:33 - De afgelopen weken leken er al steeds meer scheuren en barstjes in het verbond van vijf grote autofabrikanten te komen, maar vandaag is de bom dan definitief gebarsten: in een vergadering van de vijf betrokken fabrikanten heeft de GPMA zichzelf opgeheven. Daarmee verdwijnt ook meteen het idee van een concurrerende raceklasse van tafel. De opheffing is mede het gevolg van de druk van de FIA op de vijf fabrikanten, om voor aanstaande vrijdag te besluiten over hun toekomst.

De afgelopen weken ging het er al steeds meer naar uitzien dat Renault, BMW, Mercedes, Honda en Toyota geen heil meer zagen in een eigen klasse. Het mes sneed daarbij aan twee kanten: waar het de GPMA aan daadkracht en unanimiteit ontbrak om met eigen plannen te komen deden Max Mosley namens de autosportbond FIA en Bernie Ecclestone steeds meer toezeggingen naar de vijf fabrieksteams toe.

Zo krijgen de teams meer geld terug uit de inkomsten van de Formule 1 en hebben 'de vijf' ook uit sportief oogpunt overeenstemming kunnen bereiken over de laatste hobbels voor een gezamenlijke raceklasse vanaf 2008. De beoogde inschrijftermijn van de FIA was daarbij het laatste drukmiddel dat nodig was om de fabrikanten binnen boord te houden.

Het een en ander betekent overigens niet dat de Formule 1 vanf 2008 met dezelfde spelers zal acteren. De inschrijving is ook open voor partijen die op dit moment niet (meer) in de Formule 1 vertegenwoordigd zijn. Waren zij tussen vrijdag en nu sneller met inschrijven, dan sluit de inschrijving wanneer het maximale aantal van twaalf teams bereikt is. Vooraf waren al zes teams verbonden aan de nieuwe Formule 1: Ferrari, Red Bull, Toro Rosso, Midland, Super Aguri en Williams. Er resteren daarom nog zes plaatsen. 28 april maakt de FIA de - hoogstwaarschijnlijk twaalf - ingeschreven teams bekend.

Deze teams mogen vervolgens deelnemen aan de onderhandelingen over de details in het reglement vanaf 2008. Bevalt deze niet aan een van de betrokken partijen, dan is uitstappen nog mogelijk en kunnen andere partijen weer instappen. Onder meer Paul Stoddart, Eddie Irvine en Dave Richards zouden interesse hebben in het opstarten van een eigen team. Tezamen maakt dat minstens veertien geïnteresseerde partijen voor twaalf beschikbare plaatsen. Hoe het deelnemersveld er daarom definitief uitziet blijft de komende maanden onduidelijk: de deelnemerslijst van eind april is slechts voorlopig.

http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=13398
pi_36427780
video preview Melbourne

[ Bericht 5% gewijzigd door Googolplexian op 28-03-2006 11:04:43 ]
Calm down, please!
pi_36427831
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:56 schreef Googolplexian het volgende:
preview Melbourne
Vooruitblik GP Australië
.
pi_36430220
quote:
Voormalig Minardi-teambaas Paul Stoddart heeft zich ingeschreven voor het seizoen 2008. "Ik heb mijzelf ingeschreven onder de naam European Minardi F1 Team Limited", zei de Australiër dinsdag tegen Reuters. De inschrijving komt als een grote verrassing, omdat Stoddart vorig jaar nog het Minardi-team verkocht aan Red Bull.

De elf teams die aan het huidige seizoen meedoen, hebben zich reeds ingeschreven voor het kampioenschap 2008. Nieuwe teams moeten zich voor 31 maart bij de FIA melden. Volgens Formule 1-baas Bernie Ecclestone kunnen er maximaal twaalf teams meedoen.
Bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=113515

Go Stoddart !!
pi_36430384
Een man als Stoddard kan ik wel waarderen. Maar hij weet waar hij aan begint. Hij weet hoe de wereld in elkaar steekt. Moet ie niet weer telkens de Calimero uithangen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 maart 2006 @ 12:33:08 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36430457
hij zal waarschijnlijk ook wel een verzoek indienen of hij dan nog met V10's mag rijden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:34:00 #69
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36430486
ik mag die man wel

This is Fucking Grazy. This today is Bullshit
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36435167
Leuk als hij terug komt, en vooral de naam Minardi.
pi_36438575
Aan de ene kant wel leuk dat hij terug wil komen. Maar aan de andere kant zie ik dan toch liever een team dat wat kaptiaalkrachtiger is. Aangezien hij heeft aangeven dat hij a la Super Aguri met een verouderde wagen wil beginnen (Minardi PS04B).
quote:
Hij heeft zich bij de internationale autosportbond FIA als European Minardi F1 Limited ingeschreven voor het WK Formule 1 van 2008. De rechten voor het gebruik van de naam Minardi zijn nog altijd in het bezit van de Australiër, alsmede die van de PS04B-bolide uit 2004. Met die auto’s wil hij het gaan proberen.
Bron
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:07:43 #72
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_36449800
Ik zie liever een team volgend jaar wat serieus mee kan gaan strijden op termijn.
2 weken geleden is Stoddart z'n luchtvaartmaatschappij failliet gegaan (Ozjet), dus hij zal wel weer iets te doen moeten hebben.
pi_36452199
heb jij, of ken je iemand die, de F1 in Bahrein heeft opgenomen? Inclusief het voorprogramma (met Ho in de simulator) ... kijk dan even op F1 race van Bahrein opgenomen ? dan kun jij me helpen

Calm down, please!
pi_36452910
Lekker vaag van Stoddart..

Wel goed nieuws voor hem:
quote:
In terms of the practicalities of the sport, the FIA is getting rid of the $48m bond for a team to enter F1 and is instead asking only 300,000 E
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:10:43 #75
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_36486861
Hmmm... races die per drie jaar rouleren?
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=113659

(a.k.a. verkapte TVP)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')