ah... sex met die ex?quote:
Of aanbiedingen/oproepenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef Insomaniac het volgende:
Deel twee heeft alleen bestaansrecht als er een beetje inhoudelijk wordt gepost. Dus kom maar op met die ervaringen mensen!.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:14 schreef Stiles het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen mannen die alleen sex willen in een relatie..![]()
Heb je nog een gaatje vrij dan??quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:35 schreef Jerruh het volgende:
ik heb wle iemand waarmee ik sporadisch seks heb, maar goed, dat is eigenlijk alweer een tijdje geleden... misschien maar weer es opbellen.
meen je dat nou serieus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
Niet meer, ik ben ermee opgehouden. Ik had geen behoefte meer.
Ja.quote:
neequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:16 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Heb je nog een gaatje vrij dan??![]()
das waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
Er komt vanzelf wel weer eens wat langs.![]()
Sorry KOEWAM, ik kon het niet laten en ben inderdaad niet origineel bezig maar vond je onderwerp goed voor een 2e deel!quote:
Gewoon een ex van me, we doen het af en toequote:
Dat dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Gstyles het volgende:
jongens ff ontopic blijven tenzij je ex een fuckbuddy is![]()
ja, zeg ik tochquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen heeft toch wel iemand waar hij/zij mee af kan spreken als beide vrijgezel zijn?.
Zie maagden-topic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen heeft toch wel iemand waar hij/zij mee af kan spreken als beide vrijgezel zijn?.
't moet wel een beetje wat zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Ach het blijven vrouwen he, als ze het niet kunnen winnen schreeuwen ze moord en brand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:48 schreef Roellie80 het volgende:
Ik snap dat "gebruik worden" eigenlijk niet zo..
waarom word daar zo negatief overgedaan??.. ze gebruiken mij toch ook?
mij hoor je in elk geval niet klagen![]()
Eerst nog ff blazen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:19 schreef cerror het volgende:
Bijna.
Bingo, en ik heb nog 3 maand garantie.quote:
Echt he, ware het niet dat die van mij niet meer cijfers dan letters gebruiken bij het typen, en ook legaal brommer mogen rijden enzo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:42 schreef PLAE@ het volgende:
Je zou haast denken dat je een TMF Marokkaantje bent![]()
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:45 schreef PLAE@ het volgende:
Die liggen nu over het algemeen ook wel over hun kudo's te dromen.
Dat is toch het hele idee erachterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef Paladina het volgende:
Vind de term fuckbuddy op een of andere manier zo gay klinken, maar goed. Had er vorig jaar eentje, maar steeds maakte hij opmerkingen in de trant van 'ja ik heb altijd eerlijk gezegd, ik wil géén relatie", alsof hij er van uit ging dat elke vrouw tóch wel straalverliefd op hem zou worden. Maar als ik dan zei "heel mooi, ik ook niet" dan leek hij toch wel beledigd. Dus toen heb ik hem maar bedankt voor alle moeite en zo.
hehe herkenbaar idd, maar dan bij mij de vrouw die het zegt. Ze is bang dat ik verliefd op dr wordt, maar sorry dat gaat echt niet gebeuren, we zitten qua humor echt op een TOTAAL ander vlak, en dat gaat er echt niet in bij mij. Maja als je dat dan vertelt dan is dat ook opeens gemeen.. mja zeg..quote:alsof hij er van uit ging dat elke vrouw tóch wel straalverliefd op hem zou worden. Maar als ik dan zei "heel mooi, ik ook niet" dan leek hij toch wel beledigd.
Goeie woordkeuzequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Xtinction het volgende:
[..]
hehe herkenbaar idd, maar dan bij mij de vrouw die het zegt. Ze is bang dat ik verliefd op dr wordt, maar sorry dat gaat echt niet gebeuren, we zitten qua humor echt op een TOTAAL ander vlak, en dat gaat er echt niet in bij mij. Maja als je dat dan vertelt dan is dat ook opeens gemeen.. mja zeg..
Ook nog nooit! Neuken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:57 schreef gaai het volgende:
Het lijkt me wel prettig dat je elkaar wel aardig vindt.......toch...?
Geen relatie en niet verliefd worden ( of wel, maar er geen relatie uit willen slepen ), maar je mot elkaar wel liggen, lijkt mij.......
ofzo![]()
*nog nooit een fuckbuddy gehad heeft
Okeej......vorige topic heb ik niet gelezen......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ook nog nooit! Neuken?
Maar tuurlijk moet je elkaar aardig vinden in het vorige topic kwam er ook al uit dat het meer een goeie vriendschap is met iets extra's!
makkelijker dan andersom volgens mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Xtinction het volgende:
Alsof je een rondje door een vierkantje probeert te hameren.....
hangt er vanaf hoe groot het vierkantje/circeltje is mên.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
makkelijker dan andersom volgens mij
De originele uitdrukking is idd wel andersom, volgens mij hoor......maar ja....dan nog scoor je daar geen fuckbuddy mee......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe groot het vierkantje/circeltje is mên.
* avotar checkt fotoboek en denkt.... nou.. jij bent best fuck-buddy waardig..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef gaai het volgende:
[..]
De originele uitdrukking is idd wel andersom, volgens mij hoor......maar ja....dan nog scoor je daar geen fuckbuddy mee......
trieste poging de boel on-topic te houden![]()
Ik heb eens een fuckbuddy gehad die ik echt niet mocht. Zij mocht mij ook helemaal niet, onze levensvisies en gedachten verschilden echt 180 graden, onze sexuele voorkeuren niet. Toch een paar maanden heerlijk mee gesekst.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:57 schreef gaai het volgende:
Het lijkt me wel prettig dat je elkaar wel aardig vindt.......toch...?
Geen relatie en niet verliefd worden ( of wel, maar er geen relatie uit willen slepen ), maar je mot elkaar wel liggen, lijkt mij.......
ofzo![]()
*nog nooit een fuckbuddy gehad heeft
wordt tijd voor een meet & fuck forum hierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef avotar het volgende:
[..]
* avotar checkt fotoboek en denkt.... nou.. jij bent best fuck-buddy waardig..![]()
Dat je geen vrienden bent kán ik me nog wat bij indenken, maar als ik die gozer wel kan schieten, moet ie wel hééél geil en goed zijn kwa seks en er waanzinnig goed uitzien......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb eens een fuckbuddy gehad die ik echt niet mocht. Zij mocht mij ook helemaal niet, onze levensvisies en gedachten verschilden echt 180 graden, onze sexuele voorkeuren niet. Toch een paar maanden heerlijk mee gesekst.![]()
Je hoeft helemaal geen vriendschap te hebben, dat maakt het soms alleen maar lastiger. Je moet gewoon bloedgeil van iemand worden, dat is het belangrijkste.
Dat zou nog eens wat zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
wordt tijd voor een meet & fuck forum hier
Ik moest die zin 2 keer lezen......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
als ik iemand niet moet zal ze van een dusdanige neukbaarheidsgraad moeten zijn dat ze wel wat beters dan ik kan krijgen... dus dat probleem speelt hier niet
Ik begrijp em nog steeds niet maar dat zal wel aan mijzelf liggen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:24 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik moest die zin 2 keer lezen......![]()
ik begrijp 'm nu wel hoor.....*zei zij met enige trots*
niet iedereen zit op mijn niveauquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ik begrijp em nog steeds niet maar dat zal wel aan mijzelf liggen...anyway ik zie alleen een zwarte poes en geen foto album gaai
![]()
das heel hoogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
niet iedereen zit op mijn niveau
Ik weet niet wat voor fotoalbum je wilt zien, maar de mijne is slechts een klik away.......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef Gstyles het volgende:
[..]
anyway ik zie alleen een zwarte poes en geen foto album gaai![]()
Zou een beetje raar zijn om dat over mezelf te zeggen. Ben dan ook blij dat jij dat doetquote:
ja, alleen bedoel ik het tegenovergesteld! dat was je waarschijnlijk nog niet opgevallen..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn om dat over mezelf te zeggen. Ben dan ook blij dat jij dat doet![]()
alsof jij enig idee hebt over mijn niveau, voetsoldaatje!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja, alleen bedoel ik het tegenovergesteld! dat was je waarschijnlijk nog niet opgevallen..![]()
Het was even zoeken pappie maar als dit jou niveau is...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou ook wel weer eens sex met m'n ex willen. Helemaal mooi als dat uit zou komen... net huissie gekocht met een ouwe vent met koters... Bring on the drama...
Oh je bedoelt moreel/ethisch niveau.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Het was even zoeken pappie maar als dit jou niveau is...![]()
Dit is idd het belangrijkstequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen vriendschap te hebben, dat maakt het soms alleen maar lastiger. Je moet gewoon bloedgeil van iemand worden, dat is het belangrijkste.
zo doet iedereen het!quote:
Jij verwacht meerdere per persoon?!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Fuckbuddy, Fuckbuddy's wie heeft?
![]()
Heb je aan 1 niet genoeg dan? En hoeveel heb je er dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ja
Ze heeft meerdere 'imaginary friends'...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je aan 1 niet genoeg dan? En hoeveel heb je er dan?
Ja jij mag terugkomen jaquote:
wat is Dietsland...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Fuckbuddy, Fuckbuddy's wie heeft?
![]()
Vlaanderen en NL bij elkaar, taalgebied enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef menesis het volgende:
[..]
wat is Dietsland...![]()
* mompelt iets met Duitsland
verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Freshthinking het volgende:
Ja, ik. Al raak ik er alweer (na een paar weken) op uit gekeken..
Nou ik loop niet bepaald over van de fuckbuddy's maar eigenlijk altijd via via... en de overstap van buddy naar fuck vindt meestal plaats op momenten dat we uitgelaten van geest zijn... paar borrels op in de stad of een feestje ergens.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef Freshthinking het volgende:
Vertel eens, waar doen jullie ze op?
En op het strand natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Geyle dates vind je in de bibliotheek, in de trein, in de lift van een kantoorgebouw, in de zomer in het bos![]()
Herkenbaar, in een bepaalde staat van dronkenschap/wappigheid ben ik blijkbaar onversmaadbaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Grappige is dat het eigenlijk nooit van mij uitgaat. Meer dan oogcontact maken doe ik niet. Ik word meestal benaderd terwijl ik in beschonken toestand ben... en dan ben ik toch wel zo onschuldig en naief.
Ik zou het alleen wel prettig vinden als ze me dan ook eerst volgooien met drank. Scheelt me weer geld. Wel neuken, niks bijdragen. Beetje jammer.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Herkenbaar, in een bepaalde staat van dronkenschap/wappigheid ben ik blijkbaar onversmaadbaar.![]()
Ik ben momenteel ook in afwachting van suikerfeest.![]()
Je kunt overal mensen tegenkomen die je fuckbuddy worden. Enerzijds heb ik liever iemand die ik echt ken, anderzijds heb ik liever iemand die ik niet ken omdat je dan eventueel gejengel ontloopt. Lastig.
Niet jammer maar voorspelbaar. Vrouwen hebben het gewoon beter voor elkaar. Ze hoeven niets te doen om drank te krijgen en gepaald te worden en wij werken maar dom mee.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zou het alleen wel prettig vinden als ze me dan ook eerst volgooien met drank. Scheelt me weer geld. Wel neuken, niks bijdragen. Beetje jammer.
Klopt. Daarom kick ik ook ontzettend NIET op mannen die daaraan meewerken. Een paaldate moet 'n beetje hard-to-get zijn, niet de eerste de beste vent die zn lul achterna loopt en gewoon "een gat" zoekt, maakt niet uit waar dat gat aan vastzit. Ik heb in het verleden wel zulke fuckbuddy's gehad, maar er is gewoon geen lol aan. Niets te verdienen, gewoon alleen krijgen, niets aan en minstens net zo erg als wijven die zich door elke willekeurige gozer laten pakken.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet jammer maar voorspelbaar. Vrouwen hebben het gewoon beter voor elkaar. Ze hoeven niets te doen om drank te krijgen en gepaald te worden en wij werken maar dom mee.![]()
Een man kan toch ook hard te get spelen als hij een drankje (of twee) aanbied? Als iemand je wat te drinken aanbied wil dat toch niet meteen zeggen dat ie je wilt paaldaten?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kick ik ook ontzettend NIET op mannen die daaraan meewerken. Een paaldate moet 'n beetje hard-to-get zijn, niet de eerste de beste vent die zn lul achterna loopt en gewoon "een gat" zoekt, maakt niet uit waar dat gat aan vastzit. Ik heb in het verleden wel zulke fuckbuddy's gehad, maar er is gewoon geen lol aan. Niets te verdienen, gewoon alleen krijgen, niets aan en minstens net zo erg als wijven die zich door elke willekeurige gozer laten pakken.
me lul kan ook moeilijk achter mij aan lopenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kick ik ook ontzettend NIET op mannen die daaraan meewerken. Een paaldate moet 'n beetje hard-to-get zijn, niet de eerste de beste vent die zn lul achterna loopt en gewoon "een gat" zoekt, maakt niet uit waar dat gat aan vastzit. Ik heb in het verleden wel zulke fuckbuddy's gehad, maar er is gewoon geen lol aan. Niets te verdienen, gewoon alleen krijgen, niets aan en minstens net zo erg als wijven die zich door elke willekeurige gozer laten pakken.
Kan jouw lul uberhaupt al rechtop staan?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
me lul kan ook moeilijk achter mij aan lopen
Ik plan dat nooit, dat is pas suf. Als het moment komt, zien we dat vanzelf wel. Dat moet bij mij opgewekt worden. Ik ben wat dat betreft net een wijf.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Een man kan toch ook hard te get spelen als hij een drankje (of twee) aanbied? Als iemand je wat te drinken aanbied wil dat toch niet meteen zeggen dat ie je wilt paaldaten?
Overigens is een paal date waar je moeite voor moet doen veel bevredigender, het loont zeer zeker de moeite.
Je denkt toch niet dat ik zo'n mongool ben die de hele avond drankjes aan gaat bieden he?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet jammer maar voorspelbaar. Vrouwen hebben het gewoon beter voor elkaar. Ze hoeven niets te doen om drank te krijgen en gepaald te worden en wij werken maar dom mee.![]()
Nee jij bent zo'n hufter die dan zo'n meisje wegsnatched van goedbedoelende gozertjes van 18/19 die dat meisje proberen dronken te voeren en haar genadeloos in een steegje trekt en sufneukt om haar half naakt achter te laten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n mongool ben die de hele avond drankjes aan gaat bieden he?
Kerel... daar ben ik nooit voor veroordeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee jij bent zo'n hufter die dan zo'n meisje wegsnatched van goedbedoelende gozertjes van 18/19 die dat meisje proberen dronken te voeren en haar genadeloos in een steegje trekt en sufneukt om haar half naakt achter te laten.![]()
Foei.![]()
Ook door mij niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kerel... daar ben ik nooit voor veroordeeld![]()
met een beetje hulp van gods hand...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan jouw lul uberhaupt al rechtop staan?![]()
dat is voor jou geen relevante informatie...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan jouw lul uberhaupt al rechtop staan?![]()
OT: nu maar hopen dat er iemand hetzelfde over denkt, kan je de koffie al gaan zetten...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef zwelgje81 het volgende:
Ik doe niet moeilijk hoor als een leuke meid zich aanmeld voor fuckbuddy te spelenkrijgt ze nog gratis een lekker bakie koffie
![]()
het welbekende frapachinootje na de sex... amateur!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef zwelgje81 het volgende:
Heb hier bijna alles in huis voor alle soorten koffie, alleen frapachino zal meniet lukken denk ik
Shit ik zit altijd met het welbekende sigaretje na de sex, ik loop niet mee met de nieuwe trendquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
het welbekende frapachinootje na de sex... amateur!
Ja, bij de frapachino ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Shit ik zit altijd met het welbekende sigaretje na de sex, ik loop niet mee met de nieuwe trend![]()
ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat je niets te bieden hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 19:48 schreef zwelgje81 het volgende:
nope per email
ontopic: niet allemaal tegelijk aanmelden maar jullie krijgen er ook nog een gratis mac-donald hamburger bon bij
Helaas ben je man... want toevallig ontvang ik diequote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef zwelgje81 het volgende:
Oooh en ik geef ook nog overheerlijke massages![]()
Ja, ben je daar dan nog niet achter?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef zwelgje81 het volgende:
willen vrouwen tegewoordig betaald worden om fuckbuddy te zijn ofzo? zijn het dan allemaal beoefenaars van het langstbestaande beroep
whehequote:Op zondag 9 april 2006 13:34 schreef Chriss het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwen die hier voor in zijn?
dat wel...quote:Op zondag 9 april 2006 13:34 schreef Chriss het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwen die hier voor in zijn?
Precies... Maar wordt het dan niet al snel een vriend(in) waar je 'toevallig' ook mee sekstquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
mwah... ALLEEN sex en dan de deur uit hoeft voor mij ook weer niet zo nodig. Moet iemand wel een beetje leuk vinden.
Me not.. houd niet zo van verplichtingen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:08 schreef Gstyles het volgende:
En hier weer verder![]()
Vorige deel; Fuckbuddy, wie heeft?
tenzij je het de ochtond erna herhaalt nietquote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
telt een fuckbuddy voor 1 ochtendje ook?
Nee dat niet... heb wel eerder sex met 'r gehad. Maar dit was echt de laatste keerquote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef sanger het volgende:
[..]
tenzij je het de ochtond erna herhaalt niet
Nadruk is zelf aan te brengen... evenals nuance e.d.quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik mis de nadruk op het woordje 'echt'.![]()
Ik denk dat ik de bovenstaande bewering meer moet nuanceren dan benadrukken.quote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nadruk is zelf aan te brengen... evenals nuance e.d.
Neuh... dit was echt zo'n zondagochtend half 6 momentje van zwakte.quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de bovenstaande bewering meer moet nuanceren dan benadrukken.![]()
Doet het overkomen of je een huisgenootje stiekem hebt gebruiktquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Neuh... dit was echt zo'n zondagochtend half 6 momentje van zwakte.
Ga je wel eens stappen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Doet het overkomen of je een huisgenootje stiekem hebt gebruikt
Duh.................quote:
Nooit op kamers gewoondquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Duh.................
Het was dus iemand van straat plukken![]()
En ja ik heb ook op kamers gewoond, en had vrouwelijke huisgenootjes. Niks mis mee
Wat scheelt het.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nooit op kamers gewoond
En nee, niet van straat plukken. Uit discotheek.
ach, viel ook wel mee eigenlijk... maar t was wel effe leuk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat scheelt het.
Maar het is vaak wel lekker![]()
Stoor jij je dan aan jaloerse vriendjes van je ex? Daar heb je toch helemaal niks mee te maken. Jij komt en gaat weer weg. Het is haar verantwoordelijkheid om een smoes voor ze te verzinnen, voor de tijd dat zij weer jouw fuckbuddy is.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:46 schreef Mars_DenBosch het volgende:
Hey allemaal leuk en aardig over fuckbuddy's....![]()
Als ik gene contatc meer heb met me exen, en de exen waramee ik nog wel contact heb jaloerse vriendjes hebben. Dan is het bij hun niet mogelijk. na zeker al een jaar droog te staan is de behoefte er toch zeker heel erg.![]()
Zo niet in elk geval.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:46 schreef Mars_DenBosch het volgende:
Maar hoe los ik dit op. Wie kan me helpen. Hoe vind je zo'n sexbuddy? Zijn die makkelijk te vinden (nee, niet via google of ebay![]()
) Maar.. Serieus.. Hoe vind je die mensen. En hoe ga je te werk..
Antwoorden dan...![]()
Ok Hoi!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben inderdaad een kloon, maar wel een fuckbuddy van een lid van hier.
Een onanist.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben inderdaad een kloon, maar wel een fuckbuddy van een lid van hier.
Wanhopigheid staat hoog in de top 10 van wat vrouwen kurkdroog maakt. Zorg ervoor dat je dat verliest en dan gaan we verder kijken.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:46 schreef Mars_DenBosch het volgende:
Hey allemaal leuk en aardig over fuckbuddy's....![]()
Maare... Hoe vind je nou zo'n fuckbuddy? En waar? Discotheek? Sugababes, Cu2, Hyves?? Als ik gene contatc meer heb met me exen, en de exen waramee ik nog wel contact heb jaloerse vriendjes hebben. Dan is het bij hun niet mogelijk. na zeker al een jaar droog te staan is de behoefte er toch zeker heel erg.![]()
Maar hoe los ik dit op. Wie kan me helpen. Hoe vind je zo'n sexbuddy? Zijn die makkelijk te vinden (nee, niet via google of ebay![]()
) Maar.. Serieus.. Hoe vind je die mensen. En hoe ga je te werk..
Antwoorden dan...![]()
ik kan er nu wel van spreken is in tussentijd nog verschillende keren gebeurd. Maar het voelt ook zo vertrouwd.quote:Op zondag 9 april 2006 19:20 schreef Riann het volgende:
Het is nu een maand uit met mijn ex
2 weken geleden nog een keer met hem naar bed geweest en gister met hem naar de sauna geweest en daarna bij hem blijven slapen. En je snapt wel wat er toen gebeurd is. Maar toch spreek ik dan nog niet echt van een fuckbuddy.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
heb er wel drie op het oog... ik sta open voor alle mogelijkheden eigenlijk.
Ik geef mezelf een vrije goeie kans, maar ik zit er wel vaker naast
Ja in m'n dromen ja... Gewoon 3 visjes in de vijver... maar afwachten hoe goed ik met een hengel benquote:
Als je over dat soort zaken afspraken gaat maken met een fb, dan is gelijk de lol van het hele fb-gebeuren af. Een fb heb je om mee te neuken. En als je zin hebt om een ander te neuken, dan doe je dat gewoon. Net zoals je fb dat ook gewoon kan doen!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om dit topic ff nieuw leven in te blazen.
Wat spreek je eik met elkaar af? Als een van beiden verliefd is op een ander (of op de andere partij?) is het over? Niet meer dan 1 fuckbuddy tegelijk?Dat soort dingen. is wel handig voor de contractbesprekingen vooraf
.
En daarvoor maakte je een account aan?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Als je over dat soort zaken afspraken gaat maken met een fb, dan is gelijk de lol van het hele fb-gebeuren af. Een fb heb je om mee te neuken. En als je zin hebt om een ander te neuken, dan doe je dat gewoon. Net zoals je fb dat ook gewoon kan doen!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En daarvoor maakte je een account aan?
Je bent op zoek hè?
Ja ik zorg altijd minstens voor een contract in drievoud, liefst met de notaris erbij, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om dit topic ff nieuw leven in te blazen.
Wat spreek je eik met elkaar af? Als een van beiden verliefd is op een ander (of op de andere partij?) is het over? Niet meer dan 1 fuckbuddy tegelijk?Dat soort dingen. is wel handig voor de contractbesprekingen vooraf
.
ja maar wat doe je als het gebeurd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja ik zorg altijd minstens voor een contract in drievoud, liefst met de notaris erbij, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.
Als je een fuckbuddy hebt WEET je toch dat verliefd worden een no-go is?
Ik zou dan niet verder gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar wat doe je als het gebeurd?
Sommige FB's praten ook met elkaar hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja dan krijg je weer de vraag wanneer je ermee zou stoppen en hoe kom je er achter of het wederzijds is e.d.
pfff fuckbuddys hebben is zwaar werk
true truequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sommige FB's praten ook met elkaar hoor
Zo zou je er dus achter kunnen komen... just an idea...![]()
Een relatie is veel zwaarder
ik heb sinds ik deze relatie heb geen fuckbuddy gehad. ook niet echt nodig zeg maarquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:24 schreef Gstyles het volgende:
Ook mensen hier met fuckbuddy's terwijl ze een relatie hebben???? Graag alleen serieuze antwoorden!
GAME ON!!!!
Goeie nickquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Tis ook zeker niet makkelijk, helemaal niet als je de fuckbuddy bent die gevoelens krijgt...
Ik zou een beetje m'n eigen ruiten ingooien als ik toegeef een FB te hebben terwijl m'n vriendin hier ook wel eens meeleest, nietwaar?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:24 schreef Gstyles het volgende:
Ook mensen hier met fuckbuddy's terwijl ze een relatie hebben???? Graag alleen serieuze antwoorden!
GAME ON!!!!
Als ik jouw vriendin was zou ik door deze post ook lichtelijk achterdochtig raken.......maar hey, ik ben je vriendin nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou een beetje m'n eigen ruiten ingooien als ik toegeef een FB te hebben terwijl m'n vriendin hier ook wel eens meeleest, nietwaar?![]()
Nee dus![]()
OMG JE BENT DE FUCKBUDY VAN GRIPPER??!??!?!?!?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendin was zou ik door deze post ook lichtelijk achterdochtig raken.......maar hey, ik ben je vriendin niet![]()
en neej, vriendin van gripper, óók z'n fuckbuddy-die-hij-niet-heeft niet![]()
slimme postquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou een beetje m'n eigen ruiten ingooien als ik toegeef een FB te hebben terwijl m'n vriendin hier ook wel eens meeleest, nietwaar?![]()
Nee dus![]()
Godver, niet zo hard kerel!! De muren hebben oren hoor...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OMG JE BENT DE FUCKBUDY VAN GRIPPER??!??!?!?!?
hello mister-jump-to-conclusionsquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik had toch gehoopt dat jij beter wist......quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik had toch gehoopt dat jij beter wist......![]()
je kan toch ook studeren terwijl je neuktquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:22 schreef gaai het volgende:
[..]
hello mister-neej-ik-heb-geen-tijd-ik-moet-studeren![]()
![]()
![]()
fuckbuddy, ik vind het ideaal. Maar zoals hierboven staat ... ze willen wel es verliefd worden en dat is dan meestal 'the end of the fuckbuddy'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:48 schreef Roellie80 het volgende:
fuckbuddy's
Ook een aantal neukertjes gehad welke uiteindelijk verliefd werden.. da's niet handig.
ik neuk niet graag met een laptop om mun schootquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan toch ook studeren terwijl je neukt
Als je de menselijke anatomie niet wilt lezen maar wilt voelen kan je toch gewoon even neuqenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik neuk niet graag met een laptop om mun schoot![]()
weet je hoe makkelijk je dat op lost... gewoon doggystyle en dan leg je de laptop op haar rug!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik neuk niet graag met een laptop om mun schoot![]()
Kan je dr ook een biertje bijzetten!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je hoe makkelijk je dat op lost... gewoon doggystyle en dan leg je de laptop op haar rug!
KLAAR OPGELOST !![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je hoe makkelijk je dat op lost... gewoon doggystyle en dan leg je de laptop op haar rug!
KLAAR OPGELOST !![]()
![]()
![]()
![]()
Sudoku puzzeltje terwijl je doorneemt hoe mooi weer het isquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha ik zie het helemaal voor me![]()
Magnetronmaaltijdje erbij...
nee dan verbrand der rugje en dat zou ik niet willen he..... ben best wel vrouw vriendelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
How consideratequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dan verbrand der rugje en dat zou ik niet willen he..... ben best wel vrouw vriendelijk
quote:
liefde van de man gaat door de maag je weetquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
ach... daar kun je wel je eigen home-made zonnebrandcreme op smerenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dan verbrand der rugje en dat zou ik niet willen he..... ben best wel vrouw vriendelijk
slikken is goed voor je tandjes heb ik van nokwanda gehoordquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef MoChe het volgende:
[..]
liefde van de man gaat door de maag je weet
[..]
ach... daar kun je wel je eigen home-made zonnebrandcreme op smeren![]()
alleen gehoord?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
slikken is goed voor je tandjes heb ik van nokwanda gehoord
nee sorry ik heb geen sexuele ervaringen met fok!kersquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
alleen gehoord?
kom op...dit is het fuckbuddy topic... zekerweten dat je het ook hebt uitgeprobeerd![]()
je vriendin leest zeker mee?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee sorry ik heb geen sexuele ervaringen met fok!kers
En een biertjequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:00 schreef gaai het volgende:
Ik ben niet groot genoeg voor én een laptop én een maaltijd én een sudokupuzzel op m'n rug.
quote:
in dat geval, kan jij straks in doggystyle gaan staan, laptop op je rug en je vriendin de voorbinddildo aanquote:
maakt niet uit... sudoku maak ik toch altijd s'ochtends in de spitsquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:00 schreef gaai het volgende:
Ik ben niet groot genoeg voor én een laptop én een maaltijd én een sudokupuzzel op m'n rug.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:13 schreef MoChe het volgende:
[..]
maakt niet uit... sudoku maak ik toch altijd s'ochtends in de spitsen een vodkaglaasje is klein genoeg op ergens op je rug te zetten
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:13 schreef Kizim het volgende:
[..]
in dat geval, kan jij straks in doggystyle gaan staan, laptop op je rug en je vriendin de voorbinddildo aan![]()
zondag avond nog met mijn lieftallige vriendinquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dit topic wordt een beetje overspoelt door loze reacties van jongetjes die nooit sex hebben
...en de behoefte voelen om dat te verdedigen....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zondag avond nog met mijn lieftallige vriendin
Gister niet omdat ik wonder boven wonder niet "in de mood" was
Deze reactie was met voorbedachte radequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
...en de behoefte voelen om dat te verdedigen....
jij bent trouwens nog iets te jong om een oudere vrouw te zijn ... imho dan hequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
...en de behoefte voelen om dat te verdedigen....
Dit is dan ook het Fuckbuddy-topic en niet het 'Sex met een oudere vrouw'-topicquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij bent trouwens nog iets te jong om een oudere vrouw te zijn ... imho dan he
owja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dit is dan ook het Fuckbuddy-topic en niet het 'Sex met een oudere vrouw'-topic
Nou dát weer.......zelfs ik zat beter op te letten dus,..... met m'n ouwe lijfquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja...
how you doing?
ik haalde ze even door elkaar, ik zag gaai en moche dus ik dacht
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:31 schreef gaai het volgende:
[..]
Nou dát weer.......zelfs ik zat beter op te letten dus,..... met m'n ouwe lijf![]()
Dat vraag ik me nou ook afquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja zijn der eigenlijk veel mensen hier met een fok!buddy
owja c0nd0r is je schatje he!quote:
wrom niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af
Al zou ik het nooit zeggen als het zo was
samengevat:quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja c0nd0r is je schatje he!hoe was het nou?
romantisch.. beetje weinig variatie valt me tegen van c0nd0rquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:03 schreef Kizim het volgende:
[..]
samengevat: [afbeelding]
en dan zonder laptop op de rug!
dat was gisteren voor de bbqquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
romantisch.. beetje weinig variatie valt me tegen van c0nd0r
De 'teabag' moet je even uitleggen.........quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:10 schreef Kizim het volgende:
[..]
dat was gisteren voor de bbq
na de bbq was het:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heel zn geval kan er dan inquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:13 schreef gaai het volgende:
[..]
De 'teabag' moet je even uitleggen.........hangt ie dan z'n ballen in je bekkie ofzo?
Omdat je dat soort dingen niet aan de grote klok moet hangen vind ikquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:10 schreef Kizim het volgende:
[..]
dat was gisteren voor de bbq
na de bbq was het:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je dacht wat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zag gaai en moche dus ik dacht
Ja vraag ik me ook afquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af
Al zou ik het nooit zeggen als het zo was
dat dit het MILF topic wasquote:
mij dan?quote:
Ja, ga je een sybian voor ze kopen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
trio met BadAssBitchSmut en mij anders?
ik beloof BEIDE min 3x klaarkomen!
Nou... succes dan!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
meneer tong,
meneer, vinger,
meneer "21 cm warm kloppend vlees"
en dat beide.... kan evt ook nog met een sibian of dildo/vibrator voor extra stimulaties
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
meneer tong,
meneer, vinger,
meneer "21 cm warm kloppend vlees"
en dat beide.... kan evt ook nog met een sibian of dildo/vibrator voor extra stimulaties
saai hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik doe het met mn vriendin en verder niemand
quote:
just kidding dudequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom ... ik kom niets te kort... en zij ook niet
quote:
Als je dat wilt weten is er de Boebiedoe wie-neukt-met-wie lijstquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:40 schreef Kizim het volgende:
wie doet het nu met wie? of is het 1 pot nat?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je dat wilt weten is er de Boebiedoe wie-neukt-met-wie lijst
Leest ze meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik doe het met mn vriendin en verder niemand
tegen mij zei ze wat anders...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom ... ik kom niets te kort... en zij ook niet
mijn vriendin neukt geen mannen met een porno snor!quote:
Bied je je nu aan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vriendin neukt geen mannen met een porno snor!
maar toch... dames? FB nodig???
als zij mannen met een pornosnor neukt moet ik ook andere vrouwen neuken hequote:
Moeten, moeten... voel je zo''n prestatiedrang?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als zij mannen met een pornosnor neukt moet ik ook andere vrouwen neuken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |