quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik ook, maar officieel noem ik het mijn vriendin.
Waarom? Komt ze een keer aan haar trekken, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef flamoes het volgende:
Of een fuckbuddy naast je vriendin?![]()
Dat lijkt me pas frustrerend...
voor je vriendin
![]()
ehm ik bedoel dan niet dat zij er 1 heeft he... Dat zou omgekeerde wereld zijn..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom? Komt ze een keer aan haar trekken, is het weer niet goed.
Haha das wel duidelijk dan!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef KumA het volgende:
Hier op aruba is dat de gewoonste zaak van de wereld....al noemen ze t hier een byside, maar t is 9 van de 10 keer alleen voor de sex
ps. antwoord op de topic starter, ja ik heb ook 2 fuckbuddys, moet er wel bijhoren he.
ps2. wat is fuckbuddy toch een raar woord!! op 1 of andere manier moet ik aan de scouting denken....en van daaruit zullen we maar niet verder gaan
Haha, ik ken dat daar op Aruba. Een goed geïntegreerde mede-Arucamba van me zei op de vraag of 'ie een vriendin had: "si, claro, mi tin siete."quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef KumA het volgende:
Hier op aruba is dat de gewoonste zaak van de wereld....al noemen ze t hier een byside, maar t is 9 van de 10 keer alleen voor de sex
ps. antwoord op de topic starter, ja ik heb ook 2 fuckbuddys, moet er wel bijhoren he.
ps2. wat is fuckbuddy toch een raar woord!! op 1 of andere manier moet ik aan de scouting denken....en van daaruit zullen we maar niet verder gaan
Oooow mènnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, ik ken dat daar op Aruba. Een goed geïntegreerde mede-Arucamba van me zei op de vraag of 'ie een vriendin had: "si, claro, mi tin siete."
"Siete?"![]()
"Si, un pa dialuna, un pa diamars, un pa diaranzon..."
(Ofwel, voor degenen die het echt niet kunnen volgen, zeven stuks, een voor elke weekdag.)
Opvallend is ook dat veel meiden zich er gewoon bij neerleggen, simpelweg omdat ze anders nooit een vriend zullen scoren.
Je had beter een managementscursus kunnen volgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Ik heb een tijdje één gehad naast mijn vriendin (nu ex).
maar twee vrouwen vroeg wel het uiterste van mijn management skills.
Daarom hou ik het tegenwoordig bij één...
Want? Ik heb tot nu toe in mijn 28-jarige leven welgeteld 7 sekspartners gehad, waarvan er eigenlijk maar eentje onder de term 'fukckbuddy' viel, dus ik begrijp niet echt waar je op doelt met dat 'Puta'. Maar een seksueel actieve vrouw is natuurlijk per definitie een hoer, ik begrijp het.quote:
Me Tooquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef manou het volgende:
jah heb ik! werkt heeel erg goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |