ah... sex met die ex?quote:
Of aanbiedingen/oproepenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef Insomaniac het volgende:
Deel twee heeft alleen bestaansrecht als er een beetje inhoudelijk wordt gepost. Dus kom maar op met die ervaringen mensen!.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:14 schreef Stiles het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen mannen die alleen sex willen in een relatie..![]()
Heb je nog een gaatje vrij dan??quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:35 schreef Jerruh het volgende:
ik heb wle iemand waarmee ik sporadisch seks heb, maar goed, dat is eigenlijk alweer een tijdje geleden... misschien maar weer es opbellen.
meen je dat nou serieus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
Niet meer, ik ben ermee opgehouden. Ik had geen behoefte meer.
Ja.quote:
neequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:16 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Heb je nog een gaatje vrij dan??![]()
das waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
Er komt vanzelf wel weer eens wat langs.![]()
Sorry KOEWAM, ik kon het niet laten en ben inderdaad niet origineel bezig maar vond je onderwerp goed voor een 2e deel!quote:
Gewoon een ex van me, we doen het af en toequote:
Dat dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Gstyles het volgende:
jongens ff ontopic blijven tenzij je ex een fuckbuddy is![]()
ja, zeg ik tochquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen heeft toch wel iemand waar hij/zij mee af kan spreken als beide vrijgezel zijn?.
Zie maagden-topic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen heeft toch wel iemand waar hij/zij mee af kan spreken als beide vrijgezel zijn?.
't moet wel een beetje wat zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Ach het blijven vrouwen he, als ze het niet kunnen winnen schreeuwen ze moord en brand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:48 schreef Roellie80 het volgende:
Ik snap dat "gebruik worden" eigenlijk niet zo..
waarom word daar zo negatief overgedaan??.. ze gebruiken mij toch ook?
mij hoor je in elk geval niet klagen![]()
Eerst nog ff blazen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:19 schreef cerror het volgende:
Bijna.
Bingo, en ik heb nog 3 maand garantie.quote:
Echt he, ware het niet dat die van mij niet meer cijfers dan letters gebruiken bij het typen, en ook legaal brommer mogen rijden enzo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:42 schreef PLAE@ het volgende:
Je zou haast denken dat je een TMF Marokkaantje bent![]()
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:45 schreef PLAE@ het volgende:
Die liggen nu over het algemeen ook wel over hun kudo's te dromen.
Dat is toch het hele idee erachterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef Paladina het volgende:
Vind de term fuckbuddy op een of andere manier zo gay klinken, maar goed. Had er vorig jaar eentje, maar steeds maakte hij opmerkingen in de trant van 'ja ik heb altijd eerlijk gezegd, ik wil géén relatie", alsof hij er van uit ging dat elke vrouw tóch wel straalverliefd op hem zou worden. Maar als ik dan zei "heel mooi, ik ook niet" dan leek hij toch wel beledigd. Dus toen heb ik hem maar bedankt voor alle moeite en zo.
hehe herkenbaar idd, maar dan bij mij de vrouw die het zegt. Ze is bang dat ik verliefd op dr wordt, maar sorry dat gaat echt niet gebeuren, we zitten qua humor echt op een TOTAAL ander vlak, en dat gaat er echt niet in bij mij. Maja als je dat dan vertelt dan is dat ook opeens gemeen.. mja zeg..quote:alsof hij er van uit ging dat elke vrouw tóch wel straalverliefd op hem zou worden. Maar als ik dan zei "heel mooi, ik ook niet" dan leek hij toch wel beledigd.
Goeie woordkeuzequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Xtinction het volgende:
[..]
hehe herkenbaar idd, maar dan bij mij de vrouw die het zegt. Ze is bang dat ik verliefd op dr wordt, maar sorry dat gaat echt niet gebeuren, we zitten qua humor echt op een TOTAAL ander vlak, en dat gaat er echt niet in bij mij. Maja als je dat dan vertelt dan is dat ook opeens gemeen.. mja zeg..
Ook nog nooit! Neuken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:57 schreef gaai het volgende:
Het lijkt me wel prettig dat je elkaar wel aardig vindt.......toch...?
Geen relatie en niet verliefd worden ( of wel, maar er geen relatie uit willen slepen ), maar je mot elkaar wel liggen, lijkt mij.......
ofzo![]()
*nog nooit een fuckbuddy gehad heeft
Okeej......vorige topic heb ik niet gelezen......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ook nog nooit! Neuken?
Maar tuurlijk moet je elkaar aardig vinden in het vorige topic kwam er ook al uit dat het meer een goeie vriendschap is met iets extra's!
makkelijker dan andersom volgens mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Xtinction het volgende:
Alsof je een rondje door een vierkantje probeert te hameren.....
hangt er vanaf hoe groot het vierkantje/circeltje is mên.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
makkelijker dan andersom volgens mij
De originele uitdrukking is idd wel andersom, volgens mij hoor......maar ja....dan nog scoor je daar geen fuckbuddy mee......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe groot het vierkantje/circeltje is mên.
* avotar checkt fotoboek en denkt.... nou.. jij bent best fuck-buddy waardig..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef gaai het volgende:
[..]
De originele uitdrukking is idd wel andersom, volgens mij hoor......maar ja....dan nog scoor je daar geen fuckbuddy mee......
trieste poging de boel on-topic te houden![]()
Ik heb eens een fuckbuddy gehad die ik echt niet mocht. Zij mocht mij ook helemaal niet, onze levensvisies en gedachten verschilden echt 180 graden, onze sexuele voorkeuren niet. Toch een paar maanden heerlijk mee gesekst.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:57 schreef gaai het volgende:
Het lijkt me wel prettig dat je elkaar wel aardig vindt.......toch...?
Geen relatie en niet verliefd worden ( of wel, maar er geen relatie uit willen slepen ), maar je mot elkaar wel liggen, lijkt mij.......
ofzo![]()
*nog nooit een fuckbuddy gehad heeft
wordt tijd voor een meet & fuck forum hierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef avotar het volgende:
[..]
* avotar checkt fotoboek en denkt.... nou.. jij bent best fuck-buddy waardig..![]()
Dat je geen vrienden bent kán ik me nog wat bij indenken, maar als ik die gozer wel kan schieten, moet ie wel hééél geil en goed zijn kwa seks en er waanzinnig goed uitzien......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb eens een fuckbuddy gehad die ik echt niet mocht. Zij mocht mij ook helemaal niet, onze levensvisies en gedachten verschilden echt 180 graden, onze sexuele voorkeuren niet. Toch een paar maanden heerlijk mee gesekst.![]()
Je hoeft helemaal geen vriendschap te hebben, dat maakt het soms alleen maar lastiger. Je moet gewoon bloedgeil van iemand worden, dat is het belangrijkste.
Dat zou nog eens wat zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
wordt tijd voor een meet & fuck forum hier
Ik moest die zin 2 keer lezen......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
als ik iemand niet moet zal ze van een dusdanige neukbaarheidsgraad moeten zijn dat ze wel wat beters dan ik kan krijgen... dus dat probleem speelt hier niet
Ik begrijp em nog steeds niet maar dat zal wel aan mijzelf liggen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:24 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik moest die zin 2 keer lezen......![]()
ik begrijp 'm nu wel hoor.....*zei zij met enige trots*
niet iedereen zit op mijn niveauquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ik begrijp em nog steeds niet maar dat zal wel aan mijzelf liggen...anyway ik zie alleen een zwarte poes en geen foto album gaai
![]()
das heel hoogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
niet iedereen zit op mijn niveau
Ik weet niet wat voor fotoalbum je wilt zien, maar de mijne is slechts een klik away.......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef Gstyles het volgende:
[..]
anyway ik zie alleen een zwarte poes en geen foto album gaai![]()
Zou een beetje raar zijn om dat over mezelf te zeggen. Ben dan ook blij dat jij dat doetquote:
ja, alleen bedoel ik het tegenovergesteld! dat was je waarschijnlijk nog niet opgevallen..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn om dat over mezelf te zeggen. Ben dan ook blij dat jij dat doet![]()
alsof jij enig idee hebt over mijn niveau, voetsoldaatje!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja, alleen bedoel ik het tegenovergesteld! dat was je waarschijnlijk nog niet opgevallen..![]()
Het was even zoeken pappie maar als dit jou niveau is...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou ook wel weer eens sex met m'n ex willen. Helemaal mooi als dat uit zou komen... net huissie gekocht met een ouwe vent met koters... Bring on the drama...
Oh je bedoelt moreel/ethisch niveau.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Het was even zoeken pappie maar als dit jou niveau is...![]()
Dit is idd het belangrijkstequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen vriendschap te hebben, dat maakt het soms alleen maar lastiger. Je moet gewoon bloedgeil van iemand worden, dat is het belangrijkste.
zo doet iedereen het!quote:
Jij verwacht meerdere per persoon?!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Fuckbuddy, Fuckbuddy's wie heeft?
![]()
Heb je aan 1 niet genoeg dan? En hoeveel heb je er dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ja
Ze heeft meerdere 'imaginary friends'...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je aan 1 niet genoeg dan? En hoeveel heb je er dan?
Ja jij mag terugkomen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |