wat is Dietsland...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Fuckbuddy, Fuckbuddy's wie heeft?
![]()
Vlaanderen en NL bij elkaar, taalgebied enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef menesis het volgende:
[..]
wat is Dietsland...![]()
* mompelt iets met Duitsland
verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Freshthinking het volgende:
Ja, ik. Al raak ik er alweer (na een paar weken) op uit gekeken..
Nou ik loop niet bepaald over van de fuckbuddy's maar eigenlijk altijd via via... en de overstap van buddy naar fuck vindt meestal plaats op momenten dat we uitgelaten van geest zijn... paar borrels op in de stad of een feestje ergens.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef Freshthinking het volgende:
Vertel eens, waar doen jullie ze op?
En op het strand natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Geyle dates vind je in de bibliotheek, in de trein, in de lift van een kantoorgebouw, in de zomer in het bos![]()
Herkenbaar, in een bepaalde staat van dronkenschap/wappigheid ben ik blijkbaar onversmaadbaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Grappige is dat het eigenlijk nooit van mij uitgaat. Meer dan oogcontact maken doe ik niet. Ik word meestal benaderd terwijl ik in beschonken toestand ben... en dan ben ik toch wel zo onschuldig en naief.
Ik zou het alleen wel prettig vinden als ze me dan ook eerst volgooien met drank. Scheelt me weer geld. Wel neuken, niks bijdragen. Beetje jammer.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Herkenbaar, in een bepaalde staat van dronkenschap/wappigheid ben ik blijkbaar onversmaadbaar.![]()
Ik ben momenteel ook in afwachting van suikerfeest.![]()
Je kunt overal mensen tegenkomen die je fuckbuddy worden. Enerzijds heb ik liever iemand die ik echt ken, anderzijds heb ik liever iemand die ik niet ken omdat je dan eventueel gejengel ontloopt. Lastig.
Niet jammer maar voorspelbaar. Vrouwen hebben het gewoon beter voor elkaar. Ze hoeven niets te doen om drank te krijgen en gepaald te worden en wij werken maar dom mee.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zou het alleen wel prettig vinden als ze me dan ook eerst volgooien met drank. Scheelt me weer geld. Wel neuken, niks bijdragen. Beetje jammer.
Klopt. Daarom kick ik ook ontzettend NIET op mannen die daaraan meewerken. Een paaldate moet 'n beetje hard-to-get zijn, niet de eerste de beste vent die zn lul achterna loopt en gewoon "een gat" zoekt, maakt niet uit waar dat gat aan vastzit. Ik heb in het verleden wel zulke fuckbuddy's gehad, maar er is gewoon geen lol aan. Niets te verdienen, gewoon alleen krijgen, niets aan en minstens net zo erg als wijven die zich door elke willekeurige gozer laten pakken.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet jammer maar voorspelbaar. Vrouwen hebben het gewoon beter voor elkaar. Ze hoeven niets te doen om drank te krijgen en gepaald te worden en wij werken maar dom mee.![]()
Een man kan toch ook hard te get spelen als hij een drankje (of twee) aanbied? Als iemand je wat te drinken aanbied wil dat toch niet meteen zeggen dat ie je wilt paaldaten?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kick ik ook ontzettend NIET op mannen die daaraan meewerken. Een paaldate moet 'n beetje hard-to-get zijn, niet de eerste de beste vent die zn lul achterna loopt en gewoon "een gat" zoekt, maakt niet uit waar dat gat aan vastzit. Ik heb in het verleden wel zulke fuckbuddy's gehad, maar er is gewoon geen lol aan. Niets te verdienen, gewoon alleen krijgen, niets aan en minstens net zo erg als wijven die zich door elke willekeurige gozer laten pakken.
me lul kan ook moeilijk achter mij aan lopenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kick ik ook ontzettend NIET op mannen die daaraan meewerken. Een paaldate moet 'n beetje hard-to-get zijn, niet de eerste de beste vent die zn lul achterna loopt en gewoon "een gat" zoekt, maakt niet uit waar dat gat aan vastzit. Ik heb in het verleden wel zulke fuckbuddy's gehad, maar er is gewoon geen lol aan. Niets te verdienen, gewoon alleen krijgen, niets aan en minstens net zo erg als wijven die zich door elke willekeurige gozer laten pakken.
Kan jouw lul uberhaupt al rechtop staan?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
me lul kan ook moeilijk achter mij aan lopen
Ik plan dat nooit, dat is pas suf. Als het moment komt, zien we dat vanzelf wel. Dat moet bij mij opgewekt worden. Ik ben wat dat betreft net een wijf.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Een man kan toch ook hard te get spelen als hij een drankje (of twee) aanbied? Als iemand je wat te drinken aanbied wil dat toch niet meteen zeggen dat ie je wilt paaldaten?
Overigens is een paal date waar je moeite voor moet doen veel bevredigender, het loont zeer zeker de moeite.
Je denkt toch niet dat ik zo'n mongool ben die de hele avond drankjes aan gaat bieden he?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet jammer maar voorspelbaar. Vrouwen hebben het gewoon beter voor elkaar. Ze hoeven niets te doen om drank te krijgen en gepaald te worden en wij werken maar dom mee.![]()
Nee jij bent zo'n hufter die dan zo'n meisje wegsnatched van goedbedoelende gozertjes van 18/19 die dat meisje proberen dronken te voeren en haar genadeloos in een steegje trekt en sufneukt om haar half naakt achter te laten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n mongool ben die de hele avond drankjes aan gaat bieden he?
Kerel... daar ben ik nooit voor veroordeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee jij bent zo'n hufter die dan zo'n meisje wegsnatched van goedbedoelende gozertjes van 18/19 die dat meisje proberen dronken te voeren en haar genadeloos in een steegje trekt en sufneukt om haar half naakt achter te laten.![]()
Foei.![]()
Ook door mij niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kerel... daar ben ik nooit voor veroordeeld![]()
met een beetje hulp van gods hand...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan jouw lul uberhaupt al rechtop staan?![]()
dat is voor jou geen relevante informatie...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan jouw lul uberhaupt al rechtop staan?![]()
OT: nu maar hopen dat er iemand hetzelfde over denkt, kan je de koffie al gaan zetten...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef zwelgje81 het volgende:
Ik doe niet moeilijk hoor als een leuke meid zich aanmeld voor fuckbuddy te spelenkrijgt ze nog gratis een lekker bakie koffie
![]()
het welbekende frapachinootje na de sex... amateur!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef zwelgje81 het volgende:
Heb hier bijna alles in huis voor alle soorten koffie, alleen frapachino zal meniet lukken denk ik
Shit ik zit altijd met het welbekende sigaretje na de sex, ik loop niet mee met de nieuwe trendquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
het welbekende frapachinootje na de sex... amateur!
Ja, bij de frapachino ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Shit ik zit altijd met het welbekende sigaretje na de sex, ik loop niet mee met de nieuwe trend![]()
ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat je niets te bieden hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 19:48 schreef zwelgje81 het volgende:
nope per email
ontopic: niet allemaal tegelijk aanmelden maar jullie krijgen er ook nog een gratis mac-donald hamburger bon bij
Helaas ben je man... want toevallig ontvang ik diequote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef zwelgje81 het volgende:
Oooh en ik geef ook nog overheerlijke massages![]()
Ja, ben je daar dan nog niet achter?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef zwelgje81 het volgende:
willen vrouwen tegewoordig betaald worden om fuckbuddy te zijn ofzo? zijn het dan allemaal beoefenaars van het langstbestaande beroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |