abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36904680
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft tieven ze iedereen die dat doet er minimaal een week af.
Zo werden we het toch nog eens vanavond
pi_36904685
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, ik vraag gewoon hoe het daar mee staat. Of dat gewenst is dat mensen constant anderen een ban proberen aan te smeren?
Nee dat is niet gewenst. Net zoals het overmatig gebruik van kanker niet gewenst is. Of het continu uitschelden van een user. Of het overmatig gebruik van -smiley.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36904718
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee dat is niet gewenst. Net zoals het overmatig gebruik van kanker niet gewenst is. Of het continu uitschelden van een user. Of het overmatig gebruik van -smiley.
Dan is dat in elk geval duidelijk en is er iemand hier heel hypocriet bezig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 12 april 2006 @ 22:37:51 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36904726
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik had lekker hardgelopen en kwam even het laatste stukje luisteren. Dom, dom , dom. Ik vind dit geen leuk leesvoer trouwens. Maar is het normaal dat in die live topics zo enorm wordt gescholden?
Ja, ook toen ik er nog kwam meer dan een jaar of wat geleden, alleen 't wordt wel steeds erger.

Niet meer doen dus. Idiotenvoer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_36904729
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zeker en het is ook iets wat ons mods stoort. (Toevallig dat het achter de schermen deze ter sprake is gekomen) Alleen zijn de live topics wat te snel om direct in te kunnen grijpen. We doen ons best.
Dat snap ik, daarom vraag ik ook om actie achteraf - zodat het duidelijk is dat het echt niet getolereerd wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 april 2006 @ 22:44:37 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36904985
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat snap ik, daarom vraag ik ook om actie achteraf - zodat het duidelijk is dat het echt niet getolereerd wordt.
zeker, maar geef ons even de tijd, want je kwam met verwijten dat we niks deden terwijl we druk doende waren posts aan te passen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36905072
Er gaat even een sticky tegenaan zodat iedereen weer even weet hoe het ook alweer moet, dan hoeft niemand te zeggen: :"Goh, tjee, wissiknie, dacht dat dat hier mocht."

Het is onnodig en sfeerverziekend.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_36905138
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zeker, maar geef ons even de tijd, want je kwam met verwijten dat we niks deden terwijl we druk doende waren posts aan te passen
Okay, ik was een beetje maniSCH inderdaad. hey mijn aanstaande echtgenote is erook
  woensdag 12 april 2006 @ 22:49:41 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36905183
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Er gaat even een sticky tegenaan zodat iedereen weer even weet hoe het ook alweer moet, dan hoeft niemand te zeggen: :"Goh, tjee, wissiknie, dacht dat dat hier mocht."

Het is onnodig en sfeerverziekend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_36905211
Wat is een stikkie? Dat is toch een andere sport?
  woensdag 12 april 2006 @ 22:51:48 #211
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36905265
Lekker huilen over kanker man. Alsof t begint te groeien terwijl je die posts leest !
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_36905348
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:51 schreef Jajong het volgende:
Lekker huilen over kanker man. Alsof t begint te groeien terwijl je die posts leest !
Lekker huilen over een ban, als je zo doorgaat.
Die posts van jou voegen werkelijk geen hol toe.
pi_36905447
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 12 april 2006 @ 22:57:11 #215
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36905501
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Lekker huilen over een ban, als je zo doorgaat.
Haha, aub zeg. Je wou me gaan bannen omdat in jouw ogen niks toevoeg in een voetbal subforum, een onderwerp waar jij volgens mij 0,0 vanaf weet.

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_36905679
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, aub zeg. Je wou me gaan bannen omdat in jouw ogen niks toevoeg in een voetbal subforum, een onderwerp waar jij volgens mij 0,0 vanaf weet.

Nee, ik heb je gebanned omdat je schrikbarend veel respectloze en trollerige posts hebt geplaatst, alleen al vanavond.

Dag lieverd, doe je een dasje om, het wordt morgen koud.
  woensdag 12 april 2006 @ 23:01:44 #217
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36905681
quote:
Fatsoen is aan jou ook niet besteed zie ik....
  woensdag 12 april 2006 @ 23:04:23 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36905795
quote:
Jij voegt behalve je eeuwige gescheld en gooien met ziektes ook absoluut niets inhoudelijks bij in VBL en dat doe je al vanaf het begin niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_36907157
*kuch* Ajax topic *kuch.*

Misschien een idee om echt eens een keer aan te pakken ipv elk topic een beetje half te modden en te gedogen
pi_36907234
Er valt bij dergelijke topics vaak niet tegenop te modden, helaas.
Daarom de aangescherpte regel, om dan evt na de drukte de boel nog even na te lopen, dan filter je de grootste klooiers er wel uit, lijkt me.
pi_36907344
Heeft CMT aandelen in Fok ofzo dat hij in alle subfora bijna altijd wegkomt met gescheld en getroll? Oh ja, Heatwave, ik geloof je
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 april 2006 @ 23:50:58 #222
862 Arcee
Look closer
pi_36907377
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef shmoopy het volgende:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36907420
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
Heeft CMT aandelen in Fok ofzo dat hij in alle subfora bijna altijd wegkomt met gescheld en getroll? Oh ja, Heatwave, ik geloof je
Hoe staat het met dit soort gejank?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36907422
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:46 schreef shmoopy het volgende:
Er valt bij dergelijke topics vaak niet tegenop te modden, helaas.
Dan knal je er toch gewoon even een week tegenaan dat er bij het minste of geringste maar een weekban gegeven wordt. Dan heb je de meeste randdebielen er wel uit.
quote:
Daarom de aangescherpte regel, om dan evt na de drukte de boel nog even na te lopen, dan filter je de grootste klooiers er wel uit, lijkt me.
Dus dan geef je ze de 'macht' om een paar uurtjes te spelen en de 'normale' users maar even het discussieren te ontnemen? En het is tegenwoordig in het Ajax - topic niet meer een paar uurtjes hoor. Gewoon de hele week door. Normale discussie is daar gewoon onmogelijk. Een beetje zuigen en irriteren na een nederlaag is niet erg en kan ook, maar dan wel op nog enigszins normale manier.

Maar goed, ze mogen dus na elke wedstrijd even spelen.
pi_36907503
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus dan geef je ze de 'macht' om een paar uurtjes te spelen en de 'normale' users maar even het discussieren te ontnemen? En het is tegenwoordig in het Ajax - topic niet meer een paar uurtjes hoor. Gewoon de hele week door. Normale discussie is daar gewoon onmogelijk. Een beetje zuigen en irriteren na een nederlaag is niet erg en kan ook, maar dan wel op nog enigszins normale manier.
Dat gebeurt in veel meer topics hoor, echt niet alleen in het ajax-topic. Juist ook ajacieden hebben er een handje van om het in andere topics te doen. Ik vind dat wie bewust met dodelijke ziektes en meer van die heftige woorden gaat schelden, meteen gewieberd moet worden. Anders gedoog je het. Een beetje sarren en jennen hoort bij de voetbalcultuur al moet het niet uit de hand lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')