Ja, precies hetzelfde als die andere playoffs dus, die voor de CL etc. Da's vrij verwarrend...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef rubbereend het volgende:
dat heet toch voortaan ook gewoon play offs?
nouja kan iedereen wel opscheppen dat zn club bij de play offs zitquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde als die andere playoffs dus, die voor de CL etc. Da's vrij verwarrend...
Hihi, zelfs FC Zwolle idd...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja kan iedereen wel opscheppen dat zn club bij de play offs zit
En in de finale's een best of 3? Wat een onzin zeg. Wat was er mis met de vorige opzet?quote:Play-offs Gouden Gids Divisie starten dinsdag
11/4/2006 12:03
Dinsdag staan de eerste twee wedstrijden van de play-offs in de Gouden Gids Divisie op het programma. De vier laagst geklasseerde ploegen die zich voor de promotiestrijd plaatsten, komen het eerst in actie.
Haarlem, AGOVV Apeldoorn, TOP Oss en FC Zwolle wonnen alle een periodetitel. In de eindrangschikking bezetten zij respectievelijk de achtste, tiende, elfde en twaalfde plaats.
Gevolg van de eindstand is dat Zwolle start met een thuiswedstrijd tegen Haarlem en dat in Oss TOP en AGOVV tegenover elkaar staan. De returns staan voor vrijdag 14 april op het programma.
De winnaar van de tweekamp tussen Zwolle en Haarlem neemt het in de tweede ronde op tegen de nummer zeventien van de Eredivisie, Willem II. TOP en AGOVV moeten uitvechten wie er tegen de nummer zestien uit de Eredivisie gaat spelen.
Ook de dubbele confrontaties tussen De Graafschap en VVV-Venlo en Helmond Sport en FC Volendam maken onderdeel uit van de tweede ronde. De winnaars van de tweede ronde plaatsen zich voor de finales, waarin wordt beslist welke twee ploegen volgend seizoen in de Eredivisie uitkomen.
Ik vind dit veel leuker en spannender. Ook een grotere kans op degradatie dan vroeger: één offday voor Willem 2 en je kan het vergeten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:41 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
En in de finale's een best of 3? Wat een onzin zeg. Wat was er mis met de vorige opzet?
Hah! Ik zal het doorgeven aan het bestuur van Zwollequote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef Robar het volgende:
HAARLEM
Ze zijn nog steeds in de winning mood
Sprak afgelopen vrijdag tijdens Haarlem - MVV met iemand van het bestuur van Haarlem.
Ik vroeg of Haarlem eigenlijk wel zit te wachten op promotie?
Laagste begroting van alle profclubs, bijna kleinste stadion en meest krakkemikkigste stadion van alle profclubs, nieuw stadion komt pas over 2/3 jaar, spelerssalarissen gaan omhoog in de eredivisie....... Wat zei de beste man: "we zien het wel" . . .
Klonk dus niet erg overtuigd over de kansen van Haarlem.
Haarlem zou dan weleens echt het lachertje van de eredivisie kunnen worden.
Gewoonweg, omdat er geen geld in die club zit en daarmee de kwaliteit niet vastgehouden kan worden.
Misschien wel spannender, maar wat dan? Top Oss of AGOVV in de eredivisie? Met alle respect, maar ik geloof niet dat iemand daar op zit te wachten, behalve dan de clubs en supporters zelf, hoewel ik van sommige clubs ook begrijp dat men er niet echt op zit te wachten. Zie het verhaal van Haarlem hierboven, dat soort clubs zijn helemaal niet berekend op de eredivisie op het moment.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik vind dit veel leuker en spannender. Ook een grotere kans op degradatie dan vroeger: één offday voor Willem 2 en je kan het vergeten.
Reken maar dat er in een stad als Haarlem zich een hoop sponsors aanbieden als Haarlem promoveert.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef Robar het volgende:
HAARLEM
Ze zijn nog steeds in de winning mood
Sprak afgelopen vrijdag tijdens Haarlem - MVV met iemand van het bestuur van Haarlem.
Ik vroeg of Haarlem eigenlijk wel zit te wachten op promotie?
Laagste begroting van alle profclubs, bijna kleinste stadion en meest krakkemikkigste stadion van alle profclubs, nieuw stadion komt pas over 2/3 jaar, spelerssalarissen gaan omhoog in de eredivisie....... Wat zei de beste man: "we zien het wel" . . .
Klonk dus niet erg overtuigd over de kansen van Haarlem.
Haarlem zou dan weleens echt het lachertje van de eredivisie kunnen worden.
Gewoonweg, omdat er geen geld in die club zit en daarmee de kwaliteit niet vastgehouden kan worden.
De stad Haarlem en de club Haarlem zijn er beide "nog" niet op berekend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Reken maar dat er in een stad als Haarlem zich een hoop sponsors aanbieden als Haarlem promoveert.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben voor Top Oss!
Ach, dat zeggen ze ook altijd bij Emmen. Onzin. Heracles was er eigenlijk ook niet op berekend...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef Robar het volgende:
[..]
De stad Haarlem en de club Haarlem zijn er beide "nog" niet op berekend.
Daar zou verandering in moeten komen met de bouw van het nieuwe stadion, nieuwe faciliteiten om het stadion en mogelijk nieuwe sponsors. Op dit moment kan de club alleen nog maar ongenadig hard onderuit gaan in de eredivisie. Een laagste begroting schroef je niet zomaar even op naar minimaal het viervoudige, wat toch zeker nodig is in de eredivisie.
beste voorbeeld FC Thunquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen ze ook altijd bij Emmen. Onzin. Heracles was er eigenlijk ook niet op berekend...
En het stadion is geen argument, die had AZ ook niet en toch haalden ze de halve finale UEFA-cup.
Ken je het Haarlem stadion?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen ze ook altijd bij Emmen. Onzin. Heracles was er eigenlijk ook niet op berekend...
En het stadion is geen argument, die had AZ ook niet en toch haalden ze de halve finale UEFA-cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |