abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36851742
Er lijkt nog geen topic over te zijn. Kan zijn dat het niemand überhaupt een ruk boeit, maar ik ga het voor het eerst sinds 6 of 7 jaar weer eens proberen bij FC Zwolle. Vanavond om 20:00 tegen Haarlem de eerste nacompetitiewedstrijd. Vantevoren hebben ze een kewle band gescoord (Moord & Brand) die tijdens het inspelen van de voetballers gaat spelen.
Nu is dat op zich al een bezienswaardigheid (tellen hoeveeel keer ze een bal "per ongeluk" tegen hun knar krijgen), maar het spannendste voor mij wordt dus of het niet weer rellen worden, zoals mijn laatste wedstrijd bij FC Zwolle ooit, tegen Grunning, waarbij ik geloof één persoon in coma geschopt werd en het voetbal me niet eens opviel door de massale veldslagen tot op de Johan Cruijff-tribune aan toe.

Magoed, zijn er mensen hier die het nog gaan volgen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36851796
Zeker weten, wel via de televisie dan. De nacompetitie staat altijd garant voor spektakel!
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 april 2006 @ 12:32:20 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36851819
dat heet toch voortaan ook gewoon play offs?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36851869
Ik wou er een mooie OP van maken compleet met schema, maar ik zit me nu 30 minuten suf te googelen en surfen daarvoor.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36851895
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef rubbereend het volgende:
dat heet toch voortaan ook gewoon play offs?
Ja, precies hetzelfde als die andere playoffs dus, die voor de CL etc. Da's vrij verwarrend...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 april 2006 @ 12:37:10 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36851954
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, precies hetzelfde als die andere playoffs dus, die voor de CL etc. Da's vrij verwarrend...
nouja kan iedereen wel opscheppen dat zn club bij de play offs zit
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36851992
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nouja kan iedereen wel opscheppen dat zn club bij de play offs zit
Hihi, zelfs FC Zwolle idd...
Maja, als het spannend en gemotiveerd foebel is, kijk ik alles
pi_36852009
ik zit vanavond in Oss om mijn clupje uit Apeldoorn aan te moedigen.. mijn grote geel rode gonzalo spandoek zal weer in beeld zijn gok ik zo..
Hooray for boobies!
pi_36852080
quote:
Play-offs Gouden Gids Divisie starten dinsdag

11/4/2006 12:03

Dinsdag staan de eerste twee wedstrijden van de play-offs in de Gouden Gids Divisie op het programma. De vier laagst geklasseerde ploegen die zich voor de promotiestrijd plaatsten, komen het eerst in actie.

Haarlem, AGOVV Apeldoorn, TOP Oss en FC Zwolle wonnen alle een periodetitel. In de eindrangschikking bezetten zij respectievelijk de achtste, tiende, elfde en twaalfde plaats.

Gevolg van de eindstand is dat Zwolle start met een thuiswedstrijd tegen Haarlem en dat in Oss TOP en AGOVV tegenover elkaar staan. De returns staan voor vrijdag 14 april op het programma.

De winnaar van de tweekamp tussen Zwolle en Haarlem neemt het in de tweede ronde op tegen de nummer zeventien van de Eredivisie, Willem II. TOP en AGOVV moeten uitvechten wie er tegen de nummer zestien uit de Eredivisie gaat spelen.

Ook de dubbele confrontaties tussen De Graafschap en VVV-Venlo en Helmond Sport en FC Volendam maken onderdeel uit van de tweede ronde. De winnaars van de tweede ronde plaatsen zich voor de finales, waarin wordt beslist welke twee ploegen volgend seizoen in de Eredivisie uitkomen.
En in de finale's een best of 3? Wat een onzin zeg. Wat was er mis met de vorige opzet?
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:42:43 #11
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_36852113
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga niet kijken
ik wel. hehe .
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:57:53 #12
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36852561
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:41 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

En in de finale's een best of 3? Wat een onzin zeg. Wat was er mis met de vorige opzet?
Ik vind dit veel leuker en spannender. Ook een grotere kans op degradatie dan vroeger: één offday voor Willem 2 en je kan het vergeten.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:59:42 #13
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36852603
Ik ben voor Top Oss!
pi_36852746
HAARLEM
Ze zijn nog steeds in de winning mood

Sprak afgelopen vrijdag tijdens Haarlem - MVV met iemand van het bestuur van Haarlem.
Ik vroeg of Haarlem eigenlijk wel zit te wachten op promotie?
Laagste begroting van alle profclubs, bijna kleinste stadion en meest krakkemikkigste stadion van alle profclubs, nieuw stadion komt pas over 2/3 jaar, spelerssalarissen gaan omhoog in de eredivisie....... Wat zei de beste man: "we zien het wel" . . .
Klonk dus niet erg overtuigd over de kansen van Haarlem.
Haarlem zou dan weleens echt het lachertje van de eredivisie kunnen worden.
Gewoonweg, omdat er geen geld in die club zit en daarmee de kwaliteit niet vastgehouden kan worden.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:06:22 #15
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36852760
Oh ja, By the Way: AGOVVVVVV
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_36852877
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef Robar het volgende:
HAARLEM

Sprak afgelopen vrijdag tijdens Haarlem - MVV met iemand van het bestuur van Haarlem.
Laagste begroting van alle profclubs, bijna kleinste stadion en meest krakkemikkigste stadion van alle profclubs, nieuw stadion komt pas over 2/3 jaar, spelerssalarissen gaan omhoog in de eredivisie....... Wat zei de beste man: "we zien het wel" . . .
Gewoonweg, omdat er geen geld in die club zit en daarmee de kwaliteit niet vastgehouden kan worden.
Hah! Ik zal het doorgeven aan het bestuur van Zwolle
pi_36853026
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:57 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ik vind dit veel leuker en spannender. Ook een grotere kans op degradatie dan vroeger: één offday voor Willem 2 en je kan het vergeten.
Misschien wel spannender, maar wat dan? Top Oss of AGOVV in de eredivisie? Met alle respect, maar ik geloof niet dat iemand daar op zit te wachten, behalve dan de clubs en supporters zelf, hoewel ik van sommige clubs ook begrijp dat men er niet echt op zit te wachten. Zie het verhaal van Haarlem hierboven, dat soort clubs zijn helemaal niet berekend op de eredivisie op het moment.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:17:33 #18
68638 Zwansen
pi_36853058
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef Robar het volgende:
HAARLEM

Reken maar dat er in een stad als Haarlem zich een hoop sponsors aanbieden als Haarlem promoveert.
pi_36853102
hup ehhhhhhhh... ..... TOP Oss dan maar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_36853216
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Reken maar dat er in een stad als Haarlem zich een hoop sponsors aanbieden als Haarlem promoveert.
De stad Haarlem en de club Haarlem zijn er beide "nog" niet op berekend.
Daar zou verandering in moeten komen met de bouw van het nieuwe stadion, nieuwe faciliteiten om het stadion en mogelijk nieuwe sponsors. Op dit moment kan de club alleen nog maar ongenadig hard onderuit gaan in de eredivisie. Een laagste begroting schroef je niet zomaar even op naar minimaal het viervoudige, wat toch zeker nodig is in de eredivisie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 april 2006 @ 13:27:30 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36853280
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben voor Top Oss!
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:40:33 #22
68638 Zwansen
pi_36853640
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef Robar het volgende:

[..]

De stad Haarlem en de club Haarlem zijn er beide "nog" niet op berekend.
Daar zou verandering in moeten komen met de bouw van het nieuwe stadion, nieuwe faciliteiten om het stadion en mogelijk nieuwe sponsors. Op dit moment kan de club alleen nog maar ongenadig hard onderuit gaan in de eredivisie. Een laagste begroting schroef je niet zomaar even op naar minimaal het viervoudige, wat toch zeker nodig is in de eredivisie.
Ach, dat zeggen ze ook altijd bij Emmen. Onzin. Heracles was er eigenlijk ook niet op berekend...
En het stadion is geen argument, die had AZ ook niet en toch haalden ze de halve finale UEFA-cup.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 april 2006 @ 13:41:22 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36853657
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ach, dat zeggen ze ook altijd bij Emmen. Onzin. Heracles was er eigenlijk ook niet op berekend...
En het stadion is geen argument, die had AZ ook niet en toch haalden ze de halve finale UEFA-cup.
beste voorbeeld FC Thun
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36853803
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ken je het Haarlem stadion?
Ken je de situatie in Haarlem?
Ken je de begroting van Haarlem?
Ken je de amateuristische leiding van Haarlem?
Ken je de contracten van spelers?

Dat is allemaal echt zwaar onvoldoende voor een eredivisieclub.

AZ capaciteit = 8000
Haarlem = 3000

AZ heeft Dirk Scheringa
Haarlem heeft helemaal niets

AZ heeft de gemeente achter zich staan
De gemeente Haarlem geeft geen moer om voetbal

AZ heeft altijd een redelijke begroting gehad.
Haarlem heeft al sinds jaren de laagste begroting.

Het is echt een totaal ander verhaal, het kan op korte termijn veranderen, maar eigenlijk komt de eredivisie nu te vroeg.
pi_36854009
TOP OSS
Zou het leuk vinden als ze in de 1e divisie terechtkomen, schaf ik meteen een seizoenskaart aan. Tenminste een keer in mn eigen stadje voetbal kijken
Denk dat dat voor elk van de clubs die promoveert geldt, alleen denk ik ook dat voor elke club geldt dat ze niet in de 1e divisie passen (zie hierboven ergens)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')