quote:
Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:Laten jullie alles voort open? help ik zoek dit, help ik zoek high res fotos van het nederlands elftal, elke (ajax) jeugdspeler heeft al zn eigen topic, welke hoek is links en welke is rechts, welke liedjes zingen ze op de tribune, berry van aerle moet ontslagen worden, sommigen hebben zelfs 3 lopende fantopics, etc etc..
Onder het motto, "ach het zakt ooit toch nog wel eens weg"..
Robbie, we zouden hier nog even op terug komen.
VBL is een forum dat over voetbal-zaken gaat. Alles wat dus met voetballen te maken heeft kan je er in kwijt. Dat je zegt dat je door de bomen het bos niet meer ziet, snap ik niet helemaal.
We kunnen alles 100% serieus doen en dan zouden er inderdaad enkele topics dichtkunnen of verwezen kunnen worden naar centrale topics. Maar het staat toch niet in de weg? Echt oninteressante onderwerpen zakken inderdaad wel naar beneden en die vallen je dan ook niet meer lastig. Als jij het niet nodig vindt om over een bepaald topic te discussieren, dan post je er niet in. Simpel. Persoonlijk vind ik replies als '
![]()
' in een topic een stuk irritanter.
Dubbele onderwerpen worden gesloten zodat de discussie niet op twee plaatsen loopt.
We willen VBL voor zoveel mogelijk mensen interessant en leuk maken (en houden). Als iemand hier dus nieuw is en foto's zoekt hoeven we hem niet gelijk met zijn allen af te zeiken, maar kunnen we hem ook even helpen. Kleine moeite toch?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft