wel fijn dat we gewoon kunnen posten op deze mooie dagquote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
Index / Code #61
ja wat een humorquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
wel fijn dat we gewoon kunnen posten op deze mooie dag![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Maar die Wiki weten we weinig tot niks van, geen wonder dat er nog geen plaatje stond.
Waarom staan we helemaal onderaan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef Oversight het volgende:
voetbal heeft eindelijk een plaatje op de hoofdpagina van de wiki!
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
Als jullie er niets invullen moet ik het maar doen....
Is ie goed zo?
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom staan we helemaal onderaan?![]()
Ik zie de noodzaak niet zo, er kijkt geen hond naar volgens mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wiki is dé plek bij uitstek om automatisch utslagen en dergelijke te publiceren...
Shit verkeerde topic --> FB Pubquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat ik de modjes zo onwijs tof vind?
Noem het maar knulletjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zijn leuke knulletjes he.
we zijn een redleijk nieuw subforumquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom staan we helemaal onderaan?![]()
Robbie, we zouden hier nog even op terug komen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Laten jullie alles voort open? help ik zoek dit, help ik zoek high res fotos van het nederlands elftal, elke (ajax) jeugdspeler heeft al zn eigen topic, welke hoek is links en welke is rechts, welke liedjes zingen ze op de tribune, berry van aerle moet ontslagen worden, sommigen hebben zelfs 3 lopende fantopics, etc etc..
Onder het motto, "ach het zakt ooit toch nog wel eens weg"..
Sorry, maar hoe je het nu daar neer zet doet het geen recht aan hoe VBL in het Fok!forum is opgebouwd.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef Oversight het volgende:
Opzetjes gemaakt, er zijn toch wel een paar voetwiki-fanaten?
http://wiki.fok.nl/index.(...)e_Fok.21wiki_Voetbal
Inderdaad en als wij destijds, als oudmods, ook maar enige interesse in die VBL-wiki hadden gehad was ie al lang opgebouwd.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:41 schreef Spideyman het volgende:
Sorry, maar hoe je het nu daar neer zet doet het geen recht aan hoe VBL in het Fok!forum is opgebouwd.
Hools is toch wel het langstlopende en best bezochte topic en zo zijn er ook andere topics die eigenlijk de ruggegraat van VBL zijn. Voetbal uitslagen zijn er sowieso wel op Wiki te vinden, waarom moet dat nog een keer?
Wat moet ik er in hemelsnaam mee, ik weet m'n info echt wel te vinden hoor, en waarom zou ik dat delen op een site die nog minder bekijks heeft dan een barrel op de schroothoop?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef Oversight het volgende:
Opzetjes gemaakt, er zijn toch wel een paar voetwiki-fanaten?
http://wiki.fok.nl/index.(...)e_Fok.21wiki_Voetbal
Bejje een beetje sjaggo???quote:Op woensdag 5 april 2006 23:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat moet ik er in hemelsnaam mee, ik weet m'n info echt wel te vinden hoor, en waarom zou ik dat delen op een site die nog minder bekijks heeft dan een barrel op de schroothoop?
Nee hoor, helemaal niet. En als dat wel zo was, zou ik dat direct in Feedback melden zodat iedereen dat zou weten, want dan kan iedereen zich vast voorbereidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |