Graag.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
dankje, zal hem even stickey maken.
is het al gelukt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
dankje, zal hem even stickey maken.
1e keer dat een mod dat tegen mij zegtquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan er zo geen vinden eigenlijk, ben ik niet de enige dan open maar een nieuw topic.
er zijn er in de loop van de tijd een aantal geweest waarin de play offs besproken zijn, maar die zijn al vol of oud. tijd voor een actuele dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan er zo geen vinden eigenlijk, ben ik niet de enige dan open maar een nieuw topic.
quote:
Uit het nieuwe Huntelaar topic, kunnen we in het nieuwe Huntelaar topique weer gewoon over KJH zelf praten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit kan dan beter "De voorhoede van Oranje" gaan heten...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:33 schreef Suijk het volgende:
Voor jou altijd!
Om eerlijk te wezen zeg ik ook wel n's aap als ik iemand bedoel, niet als racistisch bedoelt ofzo hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef Suijk het volgende:
Mij ook, heb er iets van gezegd en wat reacties weggehaald. Mocht 'ie het niet begrijpen, grijpen wij wel in.
We moeten ook niet te snel tot conclusie's springen hequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:22 schreef Mark het volgende:
Kan wel zijn, maar als er diverse mensen reageren dat je dat niet kunt maken, en je blijft stug volhouden, dan heb je wel een plaat voor je kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |