Juist, dat is het gewoon. Kan me echt geen reet schelen of er een Feyenoorder in Oranje zit. Maar op een of andere manier vinden al die Huntelaar geilers blijkbaar dat hij mee moet. Het is geen verkeerde spits, maar je kan geen 10 centrumspitsen mee gaan nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee, want Vennegoor is betere optie.
Hier gaat het toch om.
Maar is wel gewoon zo dat meerendeel Ajacieden Huntelaar wel ik Oranje wil zien.
Dan neem je er dus 4 mee want Kuijt is eigenlijk ook een centrumspits. Hij zal ook de 1e vervanger zijn van RvN. Castelen moet gewoon mee omdat we gebrek aan beter hebben op de rechter kant.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:04 schreef Nywuob het volgende:
Ik denk niet dat Makaay er nog bij komt. Castelen moet ook thuisblijven, natuurlijk. Neem dan maar drie centrumspitsen mee, dus: Van Nistelrooij, Huntelaar en VoH.
Ik heb hopelijk wel wat krediet opgebouwd. Toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar gaat je geloofwaardigheid DD...
ALs het nou Feyenoorders, Ajacieden of PSV'ers zijn dat maakt niet uit..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juist, dat is het gewoon. Kan me echt geen reet schelen of er een Feyenoorder in Oranje zit. Maar op een of andere manier vinden al die Huntelaar geilers blijkbaar dat hij mee moet. Het is geen verkeerde spits, maar je kan geen 10 centrumspitsen mee gaan nemen.
Kuijt is geen optie als centrumspits, omdat er dan op rechts geen goed alternatief is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan neem je er dus 4 mee want Kuijt is eigenlijk ook een centrumspits. Hij zal ook de 1e vervanger zijn van RvN. Castelen moet gewoon mee omdat we gebrek aan beter hebben op de rechter kant.
Ja en Makaay is ook goed dus die nemen we dan ook maar mee voor Mathijsenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:10 schreef Nywuob het volgende:
Gewoon Huntelaar meenemen i.p.v. Castelen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb hopelijk wel wat krediet opgebouwd. Toch?
Jij bent hier degene die niet kan spellen. Waarom nou weer meteen iemand als dom betitelen omdat hij een andere mening is toegedaan dan jij? Leer discussieren vriend...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en Makaay is ook goed dus die nemen we dan ook maar mee voor MathijsenJij bent echt dom zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |