quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
Trouwens.. nog niet tegen je gezegd maar... Jake Gyllenhaal
Ik vond hem meesterlijk in Donnie Darko, Day After Tomorrow, Jarhead en Brokeback Mountainquote:
Tjah.. hij heeft geen grote tieten.. dus val ik niet op hemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef rena het volgende:
Ik vind het ook een geweldig acteur, ik heb pas ook Moonlight Mile gekocht, beetje saaie film, maar wel erg mooi, ook met Dustin Hoffman, Susan Sarandon & Ellen Pompeo (Grey's Anatomy
)
En zijn looks zijn ook niet verkeerd natuurlijk![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef rena het volgende:
Ik duik ook maar eens mijn nest in. Trusten![]()
![]()
Is ze zooo klein?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://i43.photobucket.com/albums/e376/cdpidols/P3210069.jpg
Yup.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Ok, hij gaat niet mee naar de Efteling.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Ok, hij gaat niet mee naar de Efteling.
*rondjes om Zhenar rent*quote:
* Schreit erbarmelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*rondjes om Zhenar rent*
Haaaahaaa, lekker puh!![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef MissBliss het volgende:
Great, 3 minuten wakker en ik kan alleen maar janken.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef MissBliss het volgende:
Dank je...quote:
*schrik* wat een eng wijf is het ook hequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://i43.photobucket.com/albums/e376/cdpidols/P3210069.jpg
Waarom? Word je depressief van die Hollywood cultuur?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef MissBliss het volgende:
Dat doet er niet toe, verdrietig zijn is nooit tof, wie de schuld ook heeft.quote:
bijna heel mijn pc is kaduuk..... hihi. Kan nog net even internettenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:24 schreef Svensational het volgende:
c_a, je icon is kaduuk.
Ik heb de schuld dus. Maar goed, ik ga een heel nieuw leven opbouwen, starting today! Ik moet wel, en wie weet komt het dan allemaal wel weer goed...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, verdrietig zijn is nooit tof, wie de schuld ook heeft.
![]()
Heel nieuw leven, je laat ons toch niet alleenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de schuld dus. Maar goed, ik ga een heel nieuw leven opbouwen, starting today! Ik moet wel, en wie weet komt het dan allemaal wel weer goed...
Ik hoop dat ik in mn nieuwe leven ook internet hebquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel nieuw leven, je laat ons toch niet alleen?
Ik zeg alleen :quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de schuld dus. Maar goed, ik ga een heel nieuw leven opbouwen, starting today! Ik moet wel, en wie weet komt het dan allemaal wel weer goed...
Dank je...quote:
Straks blijk je in je nieuwe leven eenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in mn nieuwe leven ook internet heb
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij woningnet > goede stap nummer 2.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Betekend
een nieuw leven ook dat je een newbie wordt hier
?
quote:
quote:
Volgens mij is het onmogelijk snel iets te vindenquote:
ik vind het alleen leuk om te shoppen in Amsterdam...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan Amsterdam?.
Oh, ok.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Amsterdam heel leuk, en niet alleen omdat mn ex () vriendje er woont.. Vind het gewoon een toffe gezellige stad. Winkels, uitgaan, alles.
Ik ben zelf ook op zoek, dus alle mooie stekkies houd ik lekker voor mezelf!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij is het onmogelijk snel iets te vinden
Wil jij misschien ook je oren open houden of je toevallig iets hoort?
Ik heb niet veel eisen.. want niet veel geld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook op zoek, dus alle mooie stekkies houd ik lekker voor mezelf!![]()
Maar aangezien ik nu een vast contract heb, kan ik ook gaankopen
... Maar daar ben ik nog niet over uit.
![]()
Ik kan je iig alvast waarschuwen dat het stervensduur is hier. Wat zijn je eisen eigenlijk?![]()
Watquote:
Zit toch niet altijd zo te zeiken over mijn domme typfouten, ja? Ik ben gewoon niet in de stemming om mijn posts te gaan controleren op enige typ/spel/grammatica-fouten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Watwilde
jij
ook
alweer
gaan
studeren?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit toch niet altijd zo te zeiken over mijn domme typfouten, ja? Ik ben gewoon niet in de stemming om mijn posts te gaan controleren op enige typ/spel/grammatica-fouten.
![]()
typefoutenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit toch niet altijd zo te zeiken over mijn domme typfouten, ja? Ik ben gewoon niet in de stemming om mijn posts te gaan controleren op enige typ/spel/grammatica-fouten.
![]()
Hé, hallo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Paltos het volgende:
Heej.
Zal ik de slechte grap dan maar meteen maken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
.
"Betekend" is geen fout, maar een misdaad.
Tof! Dank je wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zal mijn oren en ogen ook openhouden.
quote:
Zovel mogelijk mensen erop aanspreken, dan is het ook in Amsterdam niet onmogelijk binnen redelijke tijd een aardige woning te krijgen. Misschien zit je in beginsel niet in het paleis van je dromen, maar doorstromen gaat best snel.quote:
Eindhovenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
[verhaal]
En toen ging ik voor de liefde terug naar Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |