quote:
Volgens mij is het onmogelijk snel iets te vindenquote:
ik vind het alleen leuk om te shoppen in Amsterdam...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan Amsterdam?.
Oh, ok.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Amsterdam heel leuk, en niet alleen omdat mn ex () vriendje er woont.. Vind het gewoon een toffe gezellige stad. Winkels, uitgaan, alles.
Ik ben zelf ook op zoek, dus alle mooie stekkies houd ik lekker voor mezelf!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij is het onmogelijk snel iets te vinden
Wil jij misschien ook je oren open houden of je toevallig iets hoort?
Ik heb niet veel eisen.. want niet veel geld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook op zoek, dus alle mooie stekkies houd ik lekker voor mezelf!![]()
Maar aangezien ik nu een vast contract heb, kan ik ook gaankopen
... Maar daar ben ik nog niet over uit.
![]()
Ik kan je iig alvast waarschuwen dat het stervensduur is hier. Wat zijn je eisen eigenlijk?![]()
Watquote:
Zit toch niet altijd zo te zeiken over mijn domme typfouten, ja? Ik ben gewoon niet in de stemming om mijn posts te gaan controleren op enige typ/spel/grammatica-fouten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Watwilde
jij
ook
alweer
gaan
studeren?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit toch niet altijd zo te zeiken over mijn domme typfouten, ja? Ik ben gewoon niet in de stemming om mijn posts te gaan controleren op enige typ/spel/grammatica-fouten.
![]()
typefoutenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit toch niet altijd zo te zeiken over mijn domme typfouten, ja? Ik ben gewoon niet in de stemming om mijn posts te gaan controleren op enige typ/spel/grammatica-fouten.
![]()
Hé, hallo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Paltos het volgende:
Heej.
Zal ik de slechte grap dan maar meteen maken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
.
"Betekend" is geen fout, maar een misdaad.
Tof! Dank je wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zal mijn oren en ogen ook openhouden.
quote:
Zovel mogelijk mensen erop aanspreken, dan is het ook in Amsterdam niet onmogelijk binnen redelijke tijd een aardige woning te krijgen. Misschien zit je in beginsel niet in het paleis van je dromen, maar doorstromen gaat best snel.quote:
Eindhovenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
[verhaal]
En toen ging ik voor de liefde terug naar Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |