quote:
quote:Arnold and Eliza
Stagiaires
Jouw brief is op de bus gegaan nádat de stagiaires waren ontslagenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn brief was gewoon normaal Nederlands?.
Zal een korte stage worden inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:11 schreef Hyperdude het volgende:
Arnold AnD Eliza
Stagaires
Die kunnen dus echt niets![]()
Stagairesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef Agiath het volgende:
Typisch een geval van ouwelui die cool proberen te zijn, omg!!
Whehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jouw brief is op de bus gegaan nádat de stagiares waren ontslagen
Waar dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef splendor het volgende:
Helemaal in jongeren-stijl, inclusief bijbehorende spelfout.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:30 schreef freaky-me het volgende:
en dan vind ik het wel heel typisch dat iedereen een goed nederlands geschreven woord gaat verbeteren...
het is toch echt stagiair
Dat staat er ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef splendor het volgende:
[..]
Staat al enkele keren in het topic, het is stagiair en niet stagair.
Idd, goede voorbeeld enzo. Dit gebeurt sowieso erg vaak, dat deze taalverloedering als 'hip en trendy' over wordt genomen. Bijvoorbeeld die reclame van "gordel om op de agterbank".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
Dit is natuurlijk diep triest...
Proberen ze zo op één lijn te komen met de jeugd ofzo? Leer ze dan verdomme eerst eens fatsoenlijk nederlands i.p.v. zélf ook in dat achtelijke taaltje te communiceren....
Heel goed dat je juist die reclame naar voren haalt! Hoeveel jonge kinderen worden nu helemaal op het verkeerde been gezet? Het slaat echt nergens op... Wel een heel vet tasje trouwens, ruilen voor een Chocomelmok?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, goede voorbeeld enzo. Dit gebeurt sowieso erg vaak, dat deze taalverloedering als 'hip en trendy' over wordt genomen. Bijvoorbeeld die reclame van "gordel om op de agterbank".
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind het wel grappig en origineel.Beter dan : geachte heer/mevrouw, bij deze willen wij... bladiebla.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind het wel grappig en origineel.Beter dan : geachte heer/mevrouw, bij deze willen wij... bladiebla.
Ik wil je bij deze van harte het advies geven al je sollicitatiebrieven in die stijl te schrijvenquote:
Dat is heel wat anders. Dat hoort veel officieler en netter. Zo'n brief als dit hoeft niet zo formeel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil je bij deze van harte het advies geven al je sollicitatiebrieven in die stijl te schrijven. Eens kijken of werkgevers het ook origineel en grappig vinden
.
Het is wel verstuurd uit naam van de geméénte hoor! Niet een of andere breezer-club!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Dat hoort veel officieler en netter. Zo'n brief als dit hoeft niet zo formeel.
Echt hè, sommige mensen op Fok hebben zó'n dikke plaat voor hun smoelwerkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is wel verstuurd uit naam van de geméénte hoor! Niet een of andere breezer-club!
Ach, wat verdoe ik m'n tijd ook...
Ja... en bij tijd en wijle kan ik daar echt oprecht moedeloos van wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, sommige mensen op Fok hebben zó'n dikke plaat voor hun smoelwerk.
Tja, ieder z'n eigen mening lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is wel verstuurd uit naam van de geméénte hoor! Niet een of andere breezer-club!
Ach, wat verdoe ik m'n tijd ook...
Het is hier geen kwestie van wel/geen gelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja... en bij tijd en wijle kan ik daar echt oprecht moedeloos van worden.
Maar daarom ben ik niet minder droevig dat er mensen bestaan die dit wel een normale gang van zaken vinden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is hier geen kwestie van wel/geen gelijk
17 Jarige VMBO'er en ik moet niks van die hippe breezah troep hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bekrompen mensen hier ook... 30+-er ofzo?![]()
Het zijn stagiaires. Waarschijnlijk geen ouwelui dus, maar mischien zelfs jonger dan de gemiddelde fok-user. Wat ik niet begrijp is dat hun stagebegeleider of afdelingschef niet gezegd heeft dat zo’n brief niet de deur uit kan. Ze schrijven niet namens hun jeugsoos ofzo maar namens de gemeente.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef Agiath het volgende:
Typisch een geval van ouwelui die cool proberen te zijn, omg!!
Verkeerd geformuleerd inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Dat staat er ook.
Ik zou op hoge poten toch wel een briefje naar de gemeente sturen of je een nieuwe brief mag in normaal nederlands.
op zijn minstquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bel de gemeente op en zorg dat die kneuzen een díkke, dikke onvoldoende krijgen voor hun stage![]()
Ter informatie, ideale verstandhouding en stof tot nadenken:quote:
1 |
Om 2 stagaires nu "de gemeente" te gaan noemen vind ik iets te veel eer voor hun. Ik vind wel dat hun stagebegeleider dit niet had mogen toe staan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Is er nog hoop voor de toekomst van het ABN als zelfs de gemeente al breezah taal begint te schrijven
't Logo van de gemeente staat er anders wel opquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:39 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Om 2 stagaires nu "de gemeente" te gaan noemen vind ik iets te veel eer voor hun. Ik vind wel dat hun stagebegeleider dit niet had mogen toe staan.
Iedereen die bij een gemeente werkt kan daar bij hoor. Zelfs de schoonmaker. Een kameraad van me heeft een tijdje (in zijn studententijd) bij de belastingdienst gewerkt. Had een keer ee pak briefpapier meegenomen. Hebben we ook wat mensen zitten te stressen door op offcieel belastingbriefpapier mede-studenten een brief te schrijven. Dat was lachen. En daar stond het logo van de belastingdienst dus op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Logo van de gemeente staat er anders wel op
Er staat een logo van de gemeente op en het zit in een envelop van de Gemeente Amsterdam Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:39 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Om 2 stagaires nu "de gemeente" te gaan noemen vind ik iets te veel eer voor hun. Ik vind wel dat hun stagebegeleider dit niet had mogen toe staan.
Dan zijn die 2 (waarschijnlijk zeer domme stagaires) dus niet genoeg ontwikkeld. Anders hadden ze moeten weten dat dat soort breezah taal niet op officieel briefpapier thuis hoort. Maar ik blijf het herhalen. Ik snap dus niet dat hun stagebegeleider dit goed heeft gevonden. Die man of vrouw had beter moeten weten en tegen die stagaires moeten zeggen dat de brief in naam van de gemeente de deur uit gaat en niet op persoonlijke titel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef Roi het volgende:
[..]
Er staat een logo van de gemeente op en het zit in een envelop van de Gemeente Amsterdam Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling..
Jij doet echt iets grondig foutquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef Roi het volgende:
[..]
17 Jarige VMBO'er en ik moet niks van die hippe breezah troep hebben.
17 jarige VMBO'er?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef Roi het volgende:
[..]
17 Jarige VMBO'er en ik moet niks van die hippe breezah troep hebben.
Ik gok stagiaires HBO communicatie..quote:YOO NeW XXXS MeMBeR
Jij bent de gelukkige winnaar van een XXXS tasje!!! EnJoY It!!!
Nu HeB Je MeeR MoGeLijKHeDen MeT ThE PaSS ZoaLS:
MeeDoeN MeT PRijSVraGeN
MeePraTen Op Het FoRuM
InFoRMaTioN VaN De CooLsTe AnD The BeSTe KoRTiNGeN AnD EVeNeMeNTeN.
TOPSCORE XXXSPERIENCE In De WeSTeRGaSFaBRieK On 2nD OF APriL 2006
BE THERE!!!
VooR MoRe InFo CheCK De SiTe: www.xxxs.nl
Groetjes,
XXXS Webredactie
Arnold AnD Eliza
Stagiaires
Haha, ja...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:20 schreef BdR het volgende:
Waar gaat het uberhaubt over!?
[..]
Ik gok stagiaires HBO communicatie..prachtstudie, serieus.
Wiequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:50 schreef DiabloSam het volgende:
Lol, leuke foto, je usericon is trouwens ook wel stoer.
Ik heb VMBO gedaan, ben nu met wat anders bezig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
17 jarige VMBO'er?Ik ben 17 en ik zit in de tweede van het MBO
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |