quote:
quote:Arnold and Eliza
Stagiaires
Jouw brief is op de bus gegaan nádat de stagiaires waren ontslagenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn brief was gewoon normaal Nederlands?.
Zal een korte stage worden inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:11 schreef Hyperdude het volgende:
Arnold AnD Eliza
Stagaires
Die kunnen dus echt niets![]()
Stagairesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef Agiath het volgende:
Typisch een geval van ouwelui die cool proberen te zijn, omg!!
Whehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jouw brief is op de bus gegaan nádat de stagiares waren ontslagen
Waar dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef splendor het volgende:
Helemaal in jongeren-stijl, inclusief bijbehorende spelfout.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:30 schreef freaky-me het volgende:
en dan vind ik het wel heel typisch dat iedereen een goed nederlands geschreven woord gaat verbeteren...
het is toch echt stagiair
Dat staat er ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef splendor het volgende:
[..]
Staat al enkele keren in het topic, het is stagiair en niet stagair.
Idd, goede voorbeeld enzo. Dit gebeurt sowieso erg vaak, dat deze taalverloedering als 'hip en trendy' over wordt genomen. Bijvoorbeeld die reclame van "gordel om op de agterbank".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
Dit is natuurlijk diep triest...
Proberen ze zo op één lijn te komen met de jeugd ofzo? Leer ze dan verdomme eerst eens fatsoenlijk nederlands i.p.v. zélf ook in dat achtelijke taaltje te communiceren....
Heel goed dat je juist die reclame naar voren haalt! Hoeveel jonge kinderen worden nu helemaal op het verkeerde been gezet? Het slaat echt nergens op... Wel een heel vet tasje trouwens, ruilen voor een Chocomelmok?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, goede voorbeeld enzo. Dit gebeurt sowieso erg vaak, dat deze taalverloedering als 'hip en trendy' over wordt genomen. Bijvoorbeeld die reclame van "gordel om op de agterbank".
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind het wel grappig en origineel.Beter dan : geachte heer/mevrouw, bij deze willen wij... bladiebla.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind het wel grappig en origineel.Beter dan : geachte heer/mevrouw, bij deze willen wij... bladiebla.
Ik wil je bij deze van harte het advies geven al je sollicitatiebrieven in die stijl te schrijvenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |