wereld verbeteraar...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Vroeger toen ik nog mod was van een ander forum was het altijd lekker thuiskomen. Ik starte de computer op, pakte een drankje en een sigaretje en begon eens met lekker bijlezen... Heerlijke momenten waren dat.
Tegenwoordig ben ik mod van KLB, als ik thuiskom pak ik wat te drinken en een sigaretje. Dat sigaretje brand weg op de asbak omdat ik er niet aan toekom er een trekje van te nemen. Ik ben namelijk pakweg een uur bezig om alle topics te doorlopen en van bagger te ontdoen![]()
Doe daar verdomme eens iets aan![]()
Zo zou je het ook kunnen zienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef XiChico het volgende:
Jaa dus fok is goed voor je gezondheid
Dát is nou modereren! Ben je niet gewend hé...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Vroeger toen ik nog mod was van een ander forum was het altijd lekker thuiskomen. Ik starte de computer op, pakte een drankje en een sigaretje en begon eens met lekker bijlezen... Heerlijke momenten waren dat.
Tegenwoordig ben ik mod van KLB, als ik thuiskom pak ik wat te drinken en een sigaretje. Dat sigaretje brand weg op de asbak omdat ik er niet aan toekom er een trekje van te nemen. Ik ben namelijk pakweg een uur bezig om alle topics te doorlopen en van bagger te ontdoen![]()
Doe daar verdomme eens iets aan![]()
quote:
begint het toch nog op werken te lijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dát is nou modereren! Ben je niet gewend hé...
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik stoppen? Echt nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef Megumi het volgende:
Dan stop je ermee. Dus wat is je klacht?
Dan krijg ik rook in m'n ogen en dat priktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef MrKickass het volgende:
Doe je je stok voortaan in je mond tijdens het lezen
Zeg hee, klagen doe je maar in KLBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forum
Ban ze!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik stoppen? Echt niet![]()
Als jullie nou gewoon wat minder baggeren is het probleem ook opgelost![]()
Vroeger, toen zij nog op fok het BB5 en HBB forum deedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:14 schreef hydrah het volgende:
Vroeger, toen hij nog mod was van het forum van Cosmo-Girl of Elle-Girl.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Aurelianus het volgende:
Neem je job iets minder serieus.
Ja okay, dus dan stop ik met werken en kan ik 24/7 modereren. Maar dan komt er weer geen geld binnen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Aurelianus het volgende:
Neem je job iets minder serieus.
Beide aannames zijn niet juistquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik snap dan ook niet waarom iemand Mod zou willen worden, dan moet je wel een soort van aandachtshoer zijn en waarschijnlijk nul zeggenschap hebben in het echte leven over wat dan ook.
Idd, pezen zul je!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel moeilijk uit te leggen. BB5 ben ik ingerold omdat ik er tóch de hele dag rondhing en dan net zo goed eens een TT aan kon passen of een slotje kon zetten. En toen BB voorbij was mocht ik van Yvonne niet meer wegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Maar leg het ons eens uit dan,.....
Is het ooit anders geweest dan? Kan me het niet herinneren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
Weer een kuttopic in KLB
KLB is zo'n zeikforum geworden. Iedereen moet de TS afzeiken ondanks dat hij/zij groot gelijk heeft. Het is een sport geworden om de meest zuigende one-liner te bedenken (voorbeeld hierboven). Op naar het volgende topic.
Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft. Geef hem juist gelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
Weer een kuttopic in KLB
KLB is zo'n zeikforum geworden. Iedereen moet de TS afzeiken ondanks dat hij/zij groot gelijk heeft. Het is een sport geworden om de meest zuigende one-liner te bedenken (voorbeeld hierboven). Op naar het volgende topic.
Ik had het toch niet over jouwquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft. Geef hem juist gelijk.
Kan me er iets bij voorstellen ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel moeilijk uit te leggen. BB5 ben ik ingerold omdat ik er tóch de hele dag rondhing en dan net zo goed eens een TT aan kon passen of een slotje kon zetten. En toen BB voorbij was mocht ik van Yvonne niet meer weg
Zonder gekheid, het is gewoon leuk om ergens aan te werken en er iets leuks van te maken. Meedenken over beleid en andere zaken die bij het runnen van een forum komen kijken. Je mede-users leren kennen en zelf meeposten. Als je het alleen zou doen om slotjes te mogen zetten en posts te editten ben je zo opgebrand volgens mij. Dat is namelijk écht het minst leuke van mod zijn...
idd, behalve klb is fok best okequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forum
Ik vind stukken beterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Idd, pfffft. Ga toch naar ONZ toe, sinds we de nieuwe hebben is het stukken minder geworden op klb![]()
Kijk, dit bedoel ik nou... Ik leg een échte klacht neer op de plek waar je een klacht kwijtkunt => KLBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:26 schreef mixed-up het volgende:
slotje ?
Nee joh, lifestyle is juist een hartstikke leuk forum....quote:
Huiliequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou... Ik leg een échte klacht neer op de plek waar je een klacht kwijtkunt => KLB
Dit soort reacties verstoren een topic en komen per topic diverse malen terug. Waar is in hemelsnaam de creativiteit gebleven? Is KLB dan écht een plek waar je persé moet laten zien hoe grappig je wel niet bent en hoe stoer? Onderbroekenlol is zó 2005![]()
Waar is de échte creatieve humor gebleven?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, lifestyle is juist een hartstikke leuk forum....
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan krijg ik rook in m'n ogen en dat prikt
Met die vrouwenhumor moet je trouwens wel even ophoudenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja okay, dus dan stop ik met werken en kan ik 24/7 modereren. Maar dan komt er weer geen geld binnen...
keuzes keuzes keuzes....![]()
Weet je, ik vind dat KLB juist heel veel potentie heeft als forum. Volgens mij moet het gewoon lukken om er het leukste forum van fok van te maken....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen ja.
[Meedenkmodus]
probeer een stoeltje in een ander subfora te bemachtigen en strik iemand anders voor KLB)
[/meedenkmodus]
Vrouw én humor in één woordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met die vrouwenhumor moet je trouwens wel even ophouden.
moet jij zeggen. ik klaag over blaffende honden en jij sluit hem zonder pardonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou... Ik leg een échte klacht neer op de plek waar je een klacht kwijtkunt => KLB
Dit soort reacties verstoren een topic en komen per topic diverse malen terug. Waar is in hemelsnaam de creativiteit gebleven? Is KLB dan écht een plek waar je persé moet laten zien hoe grappig je wel niet bent en hoe stoer? Onderbroekenlol is zó 2005![]()
Normaal gesproken zou ik alleen gepoetst hebben, maar je baggerde zelf meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
moet jij zeggen. ik klaag over blaffende honden en jij sluit hem zonder pardon
hier in twente zegt menquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
laat maar. ik snap hem alquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik alleen gepoetst hebben, maar je baggerde zelf mee
Hier in Tilburg zeggen ze dat wat anders...quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vrouw én humor in één woord![]()
Die ga ik ff aan m'n man laten zien, gelooft ie nooit![]()
Deze discussie kan wel in de klaagmuur.quote:
Het komt écht nooit meer goed met KLBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Post je tieten en houd je mond.
Niets meer aan toe te voegen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het komt écht nooit meer goed met KLB![]()
Wel!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het komt écht nooit meer goed met KLB![]()
Kijk, dát is nou creatieve humorquote:
Van je collega's moet je het maar hebben....quote:
Ik vond het anders wel een leuke grap.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het maar hebben....
![]()
als je nou gewoon es ff je tieten post, dan zorg ik ervoor dat klaagbaak een beetje minder druk word voor jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het maar hebben....
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef XiChico het volgende:
Jaa dus fok is goed voor je gezondheid
god god mannen en tieten jawhoor krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:09 schreef bonke het volgende:
[..]
als je nou gewoon es ff je tieten post, dan zorg ik ervoor dat klaagbaak een beetje minder druk word voor je
Was idd ook weer zo'n standaard-reactiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:11 schreef Tigereve het volgende:
[..]
god god mannen en tieten jawhoor krijgen we dat weer.
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Agiath het volgende:
Fok zonder bagger is als bier zonder schuim
zonder bagger was jij geen mod.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening
eensch is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Agiath het volgende:
Fok zonder bagger is als bier zonder schuim
Zoals ik al aangaf is bagger verwijderen écht niet de reden van m'n bestaan. Modschap bestaat uit veel meer elementen, waarvan de editknop écht de minst leuke is...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zonder bagger was jij geen mod.
en zonder modschap heeft jou thuiskomen geen zin.
Die heb je met alle macht verbannen naar andere foraquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waarom word je dan ook Mod? Word je in je gewone leven nog niet genoeg gepest ofzo??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was idd ook weer zo'n standaard-reactie
Waarom heeft de vorige mod dan de handdoek in de ring gegooit, zodat jij zijn plaatsje kon overnemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is bagger verwijderen écht niet de reden van m'n bestaan. Modschap bestaat uit veel meer elementen, waarvan de editknop écht de minst leuke is...
+/-20 dagenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef buzzer het volgende:
es·ta·fet·te (de ~, ~n/~s)
1 snelheidswedstrijd tussen verschillende teams waarbij elk team de af te leggen afstand onderling verdeeld heeft
Oftewel een evenement waarbij op gezette tijden het estafettestokje aan een ander wordt doorgegeven. Het zijn roerige maanden geweest in KLB. De boel was dusdanig dichtgeslibt met bagger, dat dat met de botte bijl opengebroken moest worden. Om dat dat met twee mods een onmogelijke klus is, ben ik voor de time being bijgesprongen, om KLB weer leefbaar te krijgen.
Er is heel veel tijd en energie in gaan zitten, ne ik heb ook aardig wat shitload over me heen gehad. Maar goed, het doel heiligt de middelen, en uiteindelijk lijkt het er op dat KLB weer leefbaar geworden is. Baggeren kun je nooit helemaal uitbannen, maar het lijkt er tenminste weer op.Het is hier gewoon kut
Het gevaar van ergens heel veel energie in stoppen is, dat er verzuring toe kan slaan. En dat is iets wat ik bij mezelf de laatste weken bemerkte. KLB werd min of meer een moetje, ik kon te weinig tijd in GC steken, en ook in andere subfora kwam ik nauweljiks meer, en dat begon ik eigenlijk wel te missen. Dus vond ik het tijd om het stokje door te geven aan iemand met een frisse blik, en nieuwe ideeën. En ik ben het zat
Nu is er op een tijdelijk forum een modje actief, die een hele fijne en frisse manier van modereren heeft, en waarvan het eigenlijk ontzettend zonde zou zijn als zij uit de crew zou verdwijnen. Ik ben dus achter de schermen aan het polsen gegaan, en in samenspraak met de FA's zijn we er prima uitgekomen. Ik ga weer terug naar GC en vanaf zondag word ik op KLB opgevolgd door niemand minder dan: De zieligerd die het nu mag gaan proberen/falenF L U G E L T J E
Ik ben er van overtuigd dat zij in staat is om samen met Tha_t en Termie weer een leuk forum van KLB te maken waar het goed toefen is. Flugeltje heel veel plezier en succes met KLB !!!!
Succes met het Verzuren!
Leuk dat je dingen ziet die er niet zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:47 schreef outcast_within het volgende:
Oja hier
Estafette (ik geef het modstokje aan: )
[..]
+/-20 dagen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:42 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe goeie topic
Tjeh in principe kun je ook eerst denken: ey ik ga chillen voor de tv en sigarofls roken, en dan fokken
Misschien wel, maar daarmee leggen we dan wel weer meteen de vinger op de zere plek. Ik opende dit topic om aan te geven dat de bagger écht de spuigaten uitloopt. Geef daar je mening over, laat weten hoe binnen de huidige policy op te lossen is. Heb je tips? Allemaal dingen die prima in dit topic hadden gepast. In plaats daarvan komen de meeste users alleen ff voorbij om een semi-grappige opmerking te plaatsen of te klagen over moderatie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
flugeltje, je hebt groot gelijk. 14.gif
Maar ook de kwaliteit van topics laat te wensen over.
Neem nou dit topic, dat gaat helemaal nergens meer over
Misschien een flauw grapje, maar na je verhaal gelezen te hebben denk ik eigenlijk dat je als modje daar weinig aan kunt doen. Tuurlijk kun je alle bagger reacties verwijderen, maar daar is dit topic dus mee begonnen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar daarmee leggen we dan wel weer meteen de vinger op de zere plek. Ik opende dit topic om aan te geven dat de bagger écht de spuigaten uitloopt. Geef daar je mening over, laat weten hoe binnen de huidige policy op te lossen is. Heb je tips? Allemaal dingen die prima in dit topic hadden gepast. In plaats daarvan komen de meeste users alleen ff voorbij om een semi-grappige opmerking te plaatsen of te klagen over moderatie.
Ik merk dat de mods heel snel 'schuldig' bevonden worden aan het verkloten van het plezier van de baggeraars. Door strak te modereren zouden we het forum verpesten en er 'de lol' met grof geweld uitbannen. Wat ik mis is een hand in eigen boezem. Als er niet zoveel bagger, TS-bash of topicverkloting was zou een hard ingrijpen namelijk helemaal niet nodig zijn. Dus wíe verpest het nou voor wíe?
Ik merk dat er genoeg users zijn die er ook tabak van hebben dat topics in een sneltempo verbaggeren of gekaapt worden. De TS bash loopt écht de spuigaten uit. Kunnen we daar niet samen een oplossing voor vinden? Is het dan écht nodig dat we hier een blik mods leegschudden om voor politie-agent te spelen?
We zien dus precies hetzelfdequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Misschien een flauw grapje, maar na je verhaal gelezen te hebben denk ik eigenlijk dat je als modje daar weinig aan kunt doen. Tuurlijk kun je alle bagger reacties verwijderen, maar daar is dit topic dus mee begonnen.
Het is gewoon een beetje de trend op Fok! om de TS af te zeiken over zijn klaagverhaal. Zo was er gisteren iemand die even wilde klagen ivm een aantal prive omstandigheden ondermeer haar moeder die terminale kanker had. Zelfs dan zijn er mensen die haar gaan bashen en niet het begrip hebben om even steun te betuigen of iets opbeurends te zeggen.
de modderaters zijn fok! niet, de users maken fok! wat het is. Als modje kun je daar hoogstens wat invloed op uit oefenen.
Het is dus voornamelijk aan de users zelf om normaal te reageren en KLB (weer) leuk te maken.
Maar aan de andere kant worden er KLB topics geopend waar ik gewoon om moet lachen zo pietluttig ze zijn, dan is een flauwe opmerking erg snel gemaakt.
Op zich zou het mijn idee kunnen zijn, echter ik denk niet dat het gaat werken. Het "leuke" van bagger is om te kijken hoe ver je kunt gaan. Vergelijk het een beetje met het klieren in de klas op de middelbare school.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat nou als je de baggeraars een plek geeft om hun bagger uit te storten. Dat is er wel eens geweest in het verleden en toen heette het "IED". Mensen kunnen dan toegeven aan hun baggerdrang en jullie hebben een stok achter de deur om bagger in de serieuze(re) subfora (nog) hard(er) aan te pakken. In ONZ wordt bagger nu ook vrijwel direct gesloten, maar klaarblijkelijk bestaat er toch (don't ask me why) een behoefte onder de Fok!kers om rotzooi de virtuele wereld in te slingeren. Waarom dan niet een plekje creeeren waar de baggeraar zich kan uitleven?
Ja, maar zodra het mag is het niet leuk meer en de mods hebben dan een stok achter de deur om gewoon keihard op te treden tegen ge-etter buiten dat subforum ("Ga daar maar baggeren!"). Het zal alleen wel inhouden dat modjes in het begin inderdaad even politieagentje moeten spelen. Ik denk echter dat er weinig anders opzit als je het gebagger daadwerkelijk wilt stoppen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Op zich zou het mijn idee kunnen zijn, echter ik denk niet dat het gaat werken. Het "leuke" van bagger is om te kijken hoe ver je kunt gaan. Vergelijk het een beetje met het klieren in de klas op de middelbare school.
Ik snap je punt en er zit ook echt wel iets in. Maar zoals ik net even fijntjes door een collega herinnerd werd staat bagger gewoon in de policy. Als je de baggeraars een eigen stek geeft moet je ook de allochtonenhaters, tubgirlplaatsers etc etc een eigen stek geven. Het is dus misschien wel een oplossing voor één probleem, maar daarmee creëer je direct weer een hoop andere problemen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar zodra het mag is het niet leuk meer en de mods hebben dan een stok achter de deur om gewoon keihard op te treden tegen ge-etter buiten dat subforum ("Ga daar maar baggeren!"). Het zal alleen wel inhouden dat modjes in het begin inderdaad even politieagentje moeten spelen. Ik denk echter dat er weinig anders opzit als je het gebagger daadwerkelijk wilt stoppen.
Trek extra mods aan en ga ervoor, in plaats van de baggeraars te laten "winnen".
Ik denk dat het percentage baggeraars wel even wat hoger ligt dan het percentage tubgirlposters...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap je punt en er zit ook echt wel iets in. Maar zoals ik net even fijntjes door een collega herinnerd werd staat bagger gewoon in de policy. Als je de baggeraars een eigen stek geeft moet je ook de allochtonenhaters, tubgirlplaatsers etc etc een eigen stek geven. Het is dus misschien wel een oplossing voor één probleem, maar daarmee creëer je direct weer een hoop andere problemen.
Hierin zitten we dus volledig op één lijn. Met als toevoeging dat bij een harde grap het hard zijn op zich niet het doel moet zijn. Het moet natuurlijk wel iets toevoegen aan een topic. Het is geen wedstrijd wie de meest grappige user is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef masterdave het volgende:
Ik heb altijd 2 soorten humor, kijk, ik vind hele spontane droge humor grappig, maar soms die keiharde grappen kan ik ook wel om lachen. Behalve als je echt met iemands persoonlijke leven zit te grappen, dat kan echt niet vind ik.
Waarom kan je die verwachten? Omdat het op dit moment nu eenmaal zo is? Dat is nu juist waar we vanaf willen. KLB moet idd een forum zijn waar je lekker kunt spuien. En je zult reacties krijgen die je een spiegel voorhouden, humor hoort daarbij. Relativering is een belangrijk iets.... Het is alleen de manier waarop dat gebeurt!quote:Maar aan de andere kant, KLB is natuurlijk wel een forum om lekker te klagen/zeiken/janken en wat dan ook. Dan kan je ook rare antwoorden verwachten, denk ook niet dat dat ooit zal veranderen. Maar ik ben het er wel mee eens dat heel mensen hier op fok! totaal geen respect hebben voor sommige mensen hier met serieuze problemen.
Dat gebeurt niet alleen in KLB flugel...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Zodra er een topic geopend wordt rollen users over elkaar heen om toch maar de eerste grappige doch kwetsende opmerking te plaatsen. Wat is de lol daar nou toch van? Hebben ze het nou echt nodig om een ander neer te halen zodat hun eigen leven minder inhoudsloos lijkt?
Om te editten hoef je maar 2 knopjes aan te klikkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind je het gek dat je zo lang bezig bent. Damn wat typ jij ellelange teksten![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om te editten hoef je maar 2 knopjes aan te klikken![]()
Ik tik hier overigens lange teksten omdat het een discussie is die je niet in oneliners af kunt doen.
zo kort genoeg?
Het probleem is alleen dat het in KLB wel heel erg is en er haast geen stoppen meer aan is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet alleen in KLB flugel...
Dat is iets waar ik me nog meer aan erger als het gebagger in KLB.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Zodra er een topic geopend wordt rollen users over elkaar heen om toch maar de eerste grappige doch kwetsende opmerking te plaatsen. Wat is de lol daar nou toch van? Hebben ze het nou echt nodig om een ander neer te halen zodat hun eigen leven minder inhoudsloos lijkt?
Meer crew aanstellen. Blijkbaar is de situatie nu dusdanig dat er meer mensen nodig zijn om de boel in het gareel te krijgen. Jullie drie zijn ook niet 24/7 online en er is in KLB wel constant toezicht nodig. Dat is wel gebleken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het in KLB wel heel erg is en er haast geen stoppen meer aan is.
Stoerdoenerij....ik ben beter dan de rest.....ik wil graag grappig overkomen zodat andere users mij mogen. Ik heb geen serieus leven, dus waarom serieus reageren enz....quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me nog meer aan erger als het gebagger in KLB.
Open een V&A topic om je scooter te verkopen en je bent meteen een VMBO josti.
Meld dat je bij de AH achter de kassa werkt, en je bent meteen een domme kassamiep die zelfs voor het VMBO te dom is.
Als ik moet geloven wat iedereen hier op Fok! meld heeft 90 procent een IQ van 130+ en minimaal een uni opleiding gedaan.
wtf is er mis met iemand die vanaf z'n 16 aan het werk gaat als verwarming-installateur?
Dat is nog niks. Toen ik een topic openende over een overleden huisdier, kreeg ik o.a. naar m'n hoofd geslingerd dat ik het beestje zelf wel vermoord zou hebben om zo een topic te kunnen openen en nog veel meer fraais.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
*knip*
wtf is er mis met iemand die vanaf z'n 16 aan het werk gaat als verwarming-installateur?
Meteen 24 uur een ban geven voor die personen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Toen ik een topic openende over een overleden huisdier, kreeg ik o.a. naar m'n hoofd geslingerd dat ik het beestje zelf wel vermoord zou hebben om zo een topic te kunnen openen en nog veel meer fraais.
Als ik daar nou een uitzondering in was, maar zulke reacties zie ik steeds vaker voorkomen.
Weet je dat ik mezelf daar ook altijd hoogstens over verbaas? Met zoveel IQ op één forum is het toch wel heel erg merkwaardig dat er zoveel nietszeggende posts geplaatst wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me nog meer aan erger als het gebagger in KLB.
Open een V&A topic om je scooter te verkopen en je bent meteen een VMBO josti.
Meld dat je bij de AH achter de kassa werkt, en je bent meteen een domme kassamiep die zelfs voor het VMBO te dom is.
Als ik moet geloven wat iedereen hier op Fok! meld heeft 90 procent een IQ van 130+ en minimaal een uni opleiding gedaan.
Veel te kort...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Meteen 24 uur een ban geven voor die personen.![]()
En heb je ook een iets inhoudelijkere reactie?quote:
Consequent zijn is geen eigenschap van Fok nee, maar wil je echt een josti forum hebben?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarbij, sinds wanneer is Fok! consequent?Er gebeuren toch meer dingen op Fok! die niet "eerlijk" zijn, dus volgens mij is het helemaal niet zo dat wanneer je een baggersubforum opent, je ook een tubgirlsubforum moet openen.
Nee als je het te lang doet denk die fok user ook, "ja daag!, kut forum!" en komt nooit meer terug.quote:
Hij beargumenteerd gewoon jouw stelling.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En heb je ook een iets inhoudelijkere reactie?
Waarom ben je het er niet mee eens? Wat is je voorstel?
Ik denk dat het van sommige users niet erg is als ze niet meer terugkomen. En sorry hoor, maar als je enkel uitblinkt in de meest lage hufterigheid hoef je zelfs zonder te baggeren van mij niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee als je het te lang doet denk die fok user ook, "ja daag!, kut forum!" en komt nooit meer terug.
Ik denk niet dat Danny graag users verliest....
true truequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat het van sommige users niet erg is als ze niet meer terugkomen. En sorry hoor, maar als je enkel uitblinkt in de meest lage hufterigheid hoef je zelfs zonder te baggeren van mij niet meer terug te komen.
Je moet het niet willen, maar zoals ik al eerder zei: "het ging niet goed, het gaat nog steeds niet goed, dus moet je uitkijken naar andere maatregelen".quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Consequent zijn is geen eigenschap van Fok nee, maar wil je echt een josti forum hebben?
Absoluutquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet het niet willen, maar zoals ik al eerder zei: "het ging niet goed, het gaat nog steeds niet goed, dus moet je uitkijken naar andere maatregelen".
En als een JOS-forum dan een handje zou kunnen helpen, dan moet het maar. De mensen die er niks mee hebben, kunnen het betreffende subforum toch uit hun AT en forumindex gooien.
Dat, en meer crew, een tijd hard optreden en dan eens evalueren. Maar zo doormodderen lijkt me geen optie.
Hoop dat er naar onze suggesties wordt gekeken!
Leuk om te horen! Uiteraard hoop ik dat er wél wat mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Of er iets mee gedaan wordt is overigens een tweede, maar persoonlijk stel ik het zeer op prijs dat er meegedacht wordt. Ik ben ook maar een mens en ik maak ook gewoon fouten, nét als ieder ander. Ik vind het prettig als mensen me daar (op fatsoenlijke manier) op aanspreken....
Ik vat het ook absoluut niet op als commentaar. Ik zie het zoals je het bedoelde, opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Uiteraard hoop ik dat er wél wat mee wordt gedaan.
Verder is het geen commentaar specifiek op jou of de andere KLB-mods, maar meer opbouwende kritiek over hoe Fok! (en KLB in het bijzonder) uit het bagger-dal zou kunnen komen.
Wordt er achter de schermen niet gezocht naar oplossingen dan? Ik kan me niet voorstellen dat de FA's blij worden van zo'n hoeveelheid bagger. Maar om de halve userbase tot mod te maken om de andere helft in het gareel te houden lijkt me ook niet werken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Of er iets mee gedaan wordt is overigens een tweede, maar persoonlijk stel ik het zeer op prijs dat er meegedacht wordt. Ik ben ook maar een mens en ik maak ook gewoon fouten, nét als ieder ander. Ik vind het prettig als mensen me daar (op fatsoenlijke manier) op aanspreken....
Ook achter de schermen wordt de discussie uiteraard gevoerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt er achter de schermen niet gezocht naar oplossingen dan? Ik kan me niet voorstellen dat de FA's blij worden van zo'n hoeveelheid bagger. Maar om de halve userbase tot mod te maken om de andere helft in het gareel te houden lijkt me ook niet werken.
Stel een paar keiharde FascistoMods aan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook achter de schermen wordt de discussie uiteraard gevoerd
Als ik de input uit die twee topics samenvoeg komt er een mooi geheel uit. We hebben allemaal hetzelfde doel dat is inmiddels duidelijk. De oplossing zal er ook komen, daar ben ik van overtuigd.
En misschien om de verveling te verdrijven een roulatiesysteem?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stel een paar keiharde FascistoMods aan!Met banrechten.
In KLB verveel je jezelf niet zo snelquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
En misschien om de verveling te verdrijven een roulatiesysteem?
Ik dacht meer aan een systeem waarbij een poule van KLB mods rouleert. Dus dat jij niet elke dag verantwoordelijk bent voor het ontbaggeren, maar dat je dat om beurten doet. Een mod moet inderdaad wel binding hebben met zijn forum. Als je een ONZ mod ineens op TRU indeelt, zou dat weleens niet kunnen werken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In KLB verveel je jezelf niet zo snel
Een roulatiesysteem zou zeker een oplossing kunnen zijn. Maar ik weet niet of ik bijvoorbeeld zelf aan zo'n systeem mee zou willen werken. Als je een tijdje op een forum zit krijg je een band met de users en weet je ook wat voor vlees je in de kuip hebt. Het wordt dan makkelijker om aan te spreken en aangesproken te worden. Die band is ook heel belangrijk.
Met een roulatiesysteem moet je steeds opnieuw het wiel ontdekken op een ander forum, dat kan ook tegen je werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |