als je nou gewoon es ff je tieten post, dan zorg ik ervoor dat klaagbaak een beetje minder druk word voor jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het maar hebben....
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef XiChico het volgende:
Jaa dus fok is goed voor je gezondheid
god god mannen en tieten jawhoor krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:09 schreef bonke het volgende:
[..]
als je nou gewoon es ff je tieten post, dan zorg ik ervoor dat klaagbaak een beetje minder druk word voor je
Was idd ook weer zo'n standaard-reactiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:11 schreef Tigereve het volgende:
[..]
god god mannen en tieten jawhoor krijgen we dat weer.
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Agiath het volgende:
Fok zonder bagger is als bier zonder schuim
zonder bagger was jij geen mod.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening
eensch is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Agiath het volgende:
Fok zonder bagger is als bier zonder schuim
Zoals ik al aangaf is bagger verwijderen écht niet de reden van m'n bestaan. Modschap bestaat uit veel meer elementen, waarvan de editknop écht de minst leuke is...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zonder bagger was jij geen mod.
en zonder modschap heeft jou thuiskomen geen zin.
Die heb je met alle macht verbannen naar andere foraquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar is de échte creatieve humor gebleven?
Maar waarom word je dan ook Mod? Word je in je gewone leven nog niet genoeg gepest ofzo??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was idd ook weer zo'n standaard-reactie
Waarom heeft de vorige mod dan de handdoek in de ring gegooit, zodat jij zijn plaatsje kon overnemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is bagger verwijderen écht niet de reden van m'n bestaan. Modschap bestaat uit veel meer elementen, waarvan de editknop écht de minst leuke is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |