Me neitherquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:41 schreef cyberstalker het volgende:
Succes enzo, ook al heb ik werkelijk geen flauw benul wie je eigenlijk bent.
De vorige keer ook niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
geen solli dit keer?
nee, als je zo een goede hebt die zonder forum komt te zitten, dan is de race toch al gelopen, en heeft een solli eigenlijk geen zinquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
geen solli dit keer?
tenzij ik een solli inleverquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, als je zo een goede hebt die zonder forum komt te zitten, dan is de race toch al gelopen, en heeft een solli eigenlijk geen zin
in dit geval absoluut niet, maar je krijgt nog kansen genoeg om te solliciteren hoorquote:
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
in dit geval absoluut niet, maar je krijgt nog kansen genoeg om te solliciteren hoor
Speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat een kuttopic. Er wordt niet eens in geklaagd nu...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
Mods
Flugel
Klaagbaak
Talpa
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Molluck het volgende:
Die Flugeltje is een gothic denk ik, dus als je teveel baggertopics opent heb je straks een zelfmoord op je geweten
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Molluck het volgende:
Die Flugeltje is een gothic denk ik, dus als je teveel baggertopics opent heb je straks een zelfmoord op je geweten
Mijn geweten, wat doe je!?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Molluck het volgende:
Maar die gaan er wel komen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/flugeltje
Flugeltje is momenteel MOD van Big Brother Forumgedeelte
m.a.w. Bashes richting BB zijn al uitgesloten
Je bent hier zeker allang niet meer geweestquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar goed, het gekut en gebagger in KLB stopt nog steeds niet?
Ondanks Yvonne haar topique?
ik zag en zie een significante verbetering.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik vind het toch aardig oké de laatste tijd. Het kan altijd beter maar atm gaat het toch wel redelijk imhoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja ik ben idd wat minder op Fok! geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind het toch aardig oké de laatste tijd. Het kan altijd beter maar atm gaat het toch wel redelijk imho
Hou jij je dolle hondenstront maar bij jequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
we gaan heus wel door met over je heen schijten buzzer
Ja. Ik vind van wel iig. Maar nogmaals: Het kan altijd beterquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja ik ben idd wat minder op Fok! geweest de laatste tijd.
Weet wel dat een maandje na dat topique er nog geen verbetering was...
Inmiddels is het dus beter begrijp ik uit de reacties
Verandert wel weer 2609 komt over een paar dagen weer terugquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja. Ik vind van wel iig. Maar nogmaals: Het kan altijd beter.
Het is nou wel iig al zo dat ik niet meer elk topic het verwijder knopje moet gebruiken in tegenstelling tot een maandje terug.
Maar goed: Dit topic gaat over Flugel en niet over KLB. Daar hebben we een sticky'tje voor
doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
we gaan heus wel door met over je heen schijten buzzer
Vind ik niet. Veel dezelfde topics, maar het gaat nu soms tenminste ergens over, en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Jo0Lz het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
alsof ik die op jou zou draperenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hou jij je dolle hondenstront maar bij je.
Zo KLB-verkloters, dan maar zo-3quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja ik ben idd wat minder op Fok! geweest de laatste tijd.
Weet wel dat een maandje na dat topique er nog geen verbetering was...
Ik hoop dat 2609 in de tussentijd is overreden door een stoomwals.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verandert wel weer 2609 komt over een paar dagen weer terug![]()
![]()
![]()
je bent een schatquote:
Rofl geklaagd...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
Mods
Flugel
Klaagbaak
Talpa
2609 is mod op SESquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik hoop dat 2609 in de tussentijd is overreden door een stoomwals.
School en studiequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is SES ?
Neen, het is geen grapjequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gelukkig bleek het een grapje te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |