Dat is iets waar ik me nog meer aan erger als het gebagger in KLB.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Zodra er een topic geopend wordt rollen users over elkaar heen om toch maar de eerste grappige doch kwetsende opmerking te plaatsen. Wat is de lol daar nou toch van? Hebben ze het nou echt nodig om een ander neer te halen zodat hun eigen leven minder inhoudsloos lijkt?
Meer crew aanstellen. Blijkbaar is de situatie nu dusdanig dat er meer mensen nodig zijn om de boel in het gareel te krijgen. Jullie drie zijn ook niet 24/7 online en er is in KLB wel constant toezicht nodig. Dat is wel gebleken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het in KLB wel heel erg is en er haast geen stoppen meer aan is.
Stoerdoenerij....ik ben beter dan de rest.....ik wil graag grappig overkomen zodat andere users mij mogen. Ik heb geen serieus leven, dus waarom serieus reageren enz....quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me nog meer aan erger als het gebagger in KLB.
Open een V&A topic om je scooter te verkopen en je bent meteen een VMBO josti.
Meld dat je bij de AH achter de kassa werkt, en je bent meteen een domme kassamiep die zelfs voor het VMBO te dom is.
Als ik moet geloven wat iedereen hier op Fok! meld heeft 90 procent een IQ van 130+ en minimaal een uni opleiding gedaan.
wtf is er mis met iemand die vanaf z'n 16 aan het werk gaat als verwarming-installateur?
Dat is nog niks. Toen ik een topic openende over een overleden huisdier, kreeg ik o.a. naar m'n hoofd geslingerd dat ik het beestje zelf wel vermoord zou hebben om zo een topic te kunnen openen en nog veel meer fraais.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
*knip*
wtf is er mis met iemand die vanaf z'n 16 aan het werk gaat als verwarming-installateur?
Meteen 24 uur een ban geven voor die personen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Toen ik een topic openende over een overleden huisdier, kreeg ik o.a. naar m'n hoofd geslingerd dat ik het beestje zelf wel vermoord zou hebben om zo een topic te kunnen openen en nog veel meer fraais.
Als ik daar nou een uitzondering in was, maar zulke reacties zie ik steeds vaker voorkomen.
Weet je dat ik mezelf daar ook altijd hoogstens over verbaas? Met zoveel IQ op één forum is het toch wel heel erg merkwaardig dat er zoveel nietszeggende posts geplaatst wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me nog meer aan erger als het gebagger in KLB.
Open een V&A topic om je scooter te verkopen en je bent meteen een VMBO josti.
Meld dat je bij de AH achter de kassa werkt, en je bent meteen een domme kassamiep die zelfs voor het VMBO te dom is.
Als ik moet geloven wat iedereen hier op Fok! meld heeft 90 procent een IQ van 130+ en minimaal een uni opleiding gedaan.
Veel te kort...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Meteen 24 uur een ban geven voor die personen.![]()
En heb je ook een iets inhoudelijkere reactie?quote:
Consequent zijn is geen eigenschap van Fok nee, maar wil je echt een josti forum hebben?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarbij, sinds wanneer is Fok! consequent?Er gebeuren toch meer dingen op Fok! die niet "eerlijk" zijn, dus volgens mij is het helemaal niet zo dat wanneer je een baggersubforum opent, je ook een tubgirlsubforum moet openen.
Nee als je het te lang doet denk die fok user ook, "ja daag!, kut forum!" en komt nooit meer terug.quote:
Hij beargumenteerd gewoon jouw stelling.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En heb je ook een iets inhoudelijkere reactie?
Waarom ben je het er niet mee eens? Wat is je voorstel?
Ik denk dat het van sommige users niet erg is als ze niet meer terugkomen. En sorry hoor, maar als je enkel uitblinkt in de meest lage hufterigheid hoef je zelfs zonder te baggeren van mij niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee als je het te lang doet denk die fok user ook, "ja daag!, kut forum!" en komt nooit meer terug.
Ik denk niet dat Danny graag users verliest....
true truequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat het van sommige users niet erg is als ze niet meer terugkomen. En sorry hoor, maar als je enkel uitblinkt in de meest lage hufterigheid hoef je zelfs zonder te baggeren van mij niet meer terug te komen.
Je moet het niet willen, maar zoals ik al eerder zei: "het ging niet goed, het gaat nog steeds niet goed, dus moet je uitkijken naar andere maatregelen".quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Consequent zijn is geen eigenschap van Fok nee, maar wil je echt een josti forum hebben?
Absoluutquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet het niet willen, maar zoals ik al eerder zei: "het ging niet goed, het gaat nog steeds niet goed, dus moet je uitkijken naar andere maatregelen".
En als een JOS-forum dan een handje zou kunnen helpen, dan moet het maar. De mensen die er niks mee hebben, kunnen het betreffende subforum toch uit hun AT en forumindex gooien.
Dat, en meer crew, een tijd hard optreden en dan eens evalueren. Maar zo doormodderen lijkt me geen optie.
Hoop dat er naar onze suggesties wordt gekeken!
Leuk om te horen! Uiteraard hoop ik dat er wél wat mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Of er iets mee gedaan wordt is overigens een tweede, maar persoonlijk stel ik het zeer op prijs dat er meegedacht wordt. Ik ben ook maar een mens en ik maak ook gewoon fouten, nét als ieder ander. Ik vind het prettig als mensen me daar (op fatsoenlijke manier) op aanspreken....
Ik vat het ook absoluut niet op als commentaar. Ik zie het zoals je het bedoelde, opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Uiteraard hoop ik dat er wél wat mee wordt gedaan.
Verder is het geen commentaar specifiek op jou of de andere KLB-mods, maar meer opbouwende kritiek over hoe Fok! (en KLB in het bijzonder) uit het bagger-dal zou kunnen komen.
Wordt er achter de schermen niet gezocht naar oplossingen dan? Ik kan me niet voorstellen dat de FA's blij worden van zo'n hoeveelheid bagger. Maar om de halve userbase tot mod te maken om de andere helft in het gareel te houden lijkt me ook niet werken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Of er iets mee gedaan wordt is overigens een tweede, maar persoonlijk stel ik het zeer op prijs dat er meegedacht wordt. Ik ben ook maar een mens en ik maak ook gewoon fouten, nét als ieder ander. Ik vind het prettig als mensen me daar (op fatsoenlijke manier) op aanspreken....
Ook achter de schermen wordt de discussie uiteraard gevoerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt er achter de schermen niet gezocht naar oplossingen dan? Ik kan me niet voorstellen dat de FA's blij worden van zo'n hoeveelheid bagger. Maar om de halve userbase tot mod te maken om de andere helft in het gareel te houden lijkt me ook niet werken.
Stel een paar keiharde FascistoMods aan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook achter de schermen wordt de discussie uiteraard gevoerd
Als ik de input uit die twee topics samenvoeg komt er een mooi geheel uit. We hebben allemaal hetzelfde doel dat is inmiddels duidelijk. De oplossing zal er ook komen, daar ben ik van overtuigd.
En misschien om de verveling te verdrijven een roulatiesysteem?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stel een paar keiharde FascistoMods aan!Met banrechten.
In KLB verveel je jezelf niet zo snelquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
En misschien om de verveling te verdrijven een roulatiesysteem?
Ik dacht meer aan een systeem waarbij een poule van KLB mods rouleert. Dus dat jij niet elke dag verantwoordelijk bent voor het ontbaggeren, maar dat je dat om beurten doet. Een mod moet inderdaad wel binding hebben met zijn forum. Als je een ONZ mod ineens op TRU indeelt, zou dat weleens niet kunnen werken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In KLB verveel je jezelf niet zo snel
Een roulatiesysteem zou zeker een oplossing kunnen zijn. Maar ik weet niet of ik bijvoorbeeld zelf aan zo'n systeem mee zou willen werken. Als je een tijdje op een forum zit krijg je een band met de users en weet je ook wat voor vlees je in de kuip hebt. Het wordt dan makkelijker om aan te spreken en aangesproken te worden. Die band is ook heel belangrijk.
Met een roulatiesysteem moet je steeds opnieuw het wiel ontdekken op een ander forum, dat kan ook tegen je werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |