wereld verbeteraar...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Vroeger toen ik nog mod was van een ander forum was het altijd lekker thuiskomen. Ik starte de computer op, pakte een drankje en een sigaretje en begon eens met lekker bijlezen... Heerlijke momenten waren dat.
Tegenwoordig ben ik mod van KLB, als ik thuiskom pak ik wat te drinken en een sigaretje. Dat sigaretje brand weg op de asbak omdat ik er niet aan toekom er een trekje van te nemen. Ik ben namelijk pakweg een uur bezig om alle topics te doorlopen en van bagger te ontdoen![]()
Doe daar verdomme eens iets aan![]()
Zo zou je het ook kunnen zienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef XiChico het volgende:
Jaa dus fok is goed voor je gezondheid
Dát is nou modereren! Ben je niet gewend hé...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Vroeger toen ik nog mod was van een ander forum was het altijd lekker thuiskomen. Ik starte de computer op, pakte een drankje en een sigaretje en begon eens met lekker bijlezen... Heerlijke momenten waren dat.
Tegenwoordig ben ik mod van KLB, als ik thuiskom pak ik wat te drinken en een sigaretje. Dat sigaretje brand weg op de asbak omdat ik er niet aan toekom er een trekje van te nemen. Ik ben namelijk pakweg een uur bezig om alle topics te doorlopen en van bagger te ontdoen![]()
Doe daar verdomme eens iets aan![]()
quote:
begint het toch nog op werken te lijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dát is nou modereren! Ben je niet gewend hé...
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik stoppen? Echt nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef Megumi het volgende:
Dan stop je ermee. Dus wat is je klacht?
Dan krijg ik rook in m'n ogen en dat priktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef MrKickass het volgende:
Doe je je stok voortaan in je mond tijdens het lezen
Zeg hee, klagen doe je maar in KLBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forum
Ban ze!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik stoppen? Echt niet![]()
Als jullie nou gewoon wat minder baggeren is het probleem ook opgelost![]()
Vroeger, toen zij nog op fok het BB5 en HBB forum deedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:14 schreef hydrah het volgende:
Vroeger, toen hij nog mod was van het forum van Cosmo-Girl of Elle-Girl.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Aurelianus het volgende:
Neem je job iets minder serieus.
Ja okay, dus dan stop ik met werken en kan ik 24/7 modereren. Maar dan komt er weer geen geld binnen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Aurelianus het volgende:
Neem je job iets minder serieus.
Beide aannames zijn niet juistquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik snap dan ook niet waarom iemand Mod zou willen worden, dan moet je wel een soort van aandachtshoer zijn en waarschijnlijk nul zeggenschap hebben in het echte leven over wat dan ook.
Idd, pezen zul je!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel moeilijk uit te leggen. BB5 ben ik ingerold omdat ik er tóch de hele dag rondhing en dan net zo goed eens een TT aan kon passen of een slotje kon zetten. En toen BB voorbij was mocht ik van Yvonne niet meer wegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Maar leg het ons eens uit dan,.....
Is het ooit anders geweest dan? Kan me het niet herinneren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
Weer een kuttopic in KLB
KLB is zo'n zeikforum geworden. Iedereen moet de TS afzeiken ondanks dat hij/zij groot gelijk heeft. Het is een sport geworden om de meest zuigende one-liner te bedenken (voorbeeld hierboven). Op naar het volgende topic.
Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft. Geef hem juist gelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
Weer een kuttopic in KLB
KLB is zo'n zeikforum geworden. Iedereen moet de TS afzeiken ondanks dat hij/zij groot gelijk heeft. Het is een sport geworden om de meest zuigende one-liner te bedenken (voorbeeld hierboven). Op naar het volgende topic.
Ik had het toch niet over jouwquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft. Geef hem juist gelijk.
Kan me er iets bij voorstellen ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel moeilijk uit te leggen. BB5 ben ik ingerold omdat ik er tóch de hele dag rondhing en dan net zo goed eens een TT aan kon passen of een slotje kon zetten. En toen BB voorbij was mocht ik van Yvonne niet meer weg
Zonder gekheid, het is gewoon leuk om ergens aan te werken en er iets leuks van te maken. Meedenken over beleid en andere zaken die bij het runnen van een forum komen kijken. Je mede-users leren kennen en zelf meeposten. Als je het alleen zou doen om slotjes te mogen zetten en posts te editten ben je zo opgebrand volgens mij. Dat is namelijk écht het minst leuke van mod zijn...
idd, behalve klb is fok best okequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forum
Ik vind stukken beterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Idd, pfffft. Ga toch naar ONZ toe, sinds we de nieuwe hebben is het stukken minder geworden op klb![]()
Kijk, dit bedoel ik nou... Ik leg een échte klacht neer op de plek waar je een klacht kwijtkunt => KLBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:26 schreef mixed-up het volgende:
slotje ?
Nee joh, lifestyle is juist een hartstikke leuk forum....quote:
Huiliequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou... Ik leg een échte klacht neer op de plek waar je een klacht kwijtkunt => KLB
Dit soort reacties verstoren een topic en komen per topic diverse malen terug. Waar is in hemelsnaam de creativiteit gebleven? Is KLB dan écht een plek waar je persé moet laten zien hoe grappig je wel niet bent en hoe stoer? Onderbroekenlol is zó 2005![]()
Waar is de échte creatieve humor gebleven?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, lifestyle is juist een hartstikke leuk forum....
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan krijg ik rook in m'n ogen en dat prikt
Met die vrouwenhumor moet je trouwens wel even ophoudenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja okay, dus dan stop ik met werken en kan ik 24/7 modereren. Maar dan komt er weer geen geld binnen...
keuzes keuzes keuzes....![]()
Weet je, ik vind dat KLB juist heel veel potentie heeft als forum. Volgens mij moet het gewoon lukken om er het leukste forum van fok van te maken....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen ja.
[Meedenkmodus]
probeer een stoeltje in een ander subfora te bemachtigen en strik iemand anders voor KLB)
[/meedenkmodus]
Vrouw én humor in één woordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met die vrouwenhumor moet je trouwens wel even ophouden.
moet jij zeggen. ik klaag over blaffende honden en jij sluit hem zonder pardonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou... Ik leg een échte klacht neer op de plek waar je een klacht kwijtkunt => KLB
Dit soort reacties verstoren een topic en komen per topic diverse malen terug. Waar is in hemelsnaam de creativiteit gebleven? Is KLB dan écht een plek waar je persé moet laten zien hoe grappig je wel niet bent en hoe stoer? Onderbroekenlol is zó 2005![]()
Normaal gesproken zou ik alleen gepoetst hebben, maar je baggerde zelf meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
moet jij zeggen. ik klaag over blaffende honden en jij sluit hem zonder pardon
hier in twente zegt menquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
laat maar. ik snap hem alquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik alleen gepoetst hebben, maar je baggerde zelf mee
Hier in Tilburg zeggen ze dat wat anders...quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vrouw én humor in één woord![]()
Die ga ik ff aan m'n man laten zien, gelooft ie nooit![]()
Deze discussie kan wel in de klaagmuur.quote:
Het komt écht nooit meer goed met KLBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Post je tieten en houd je mond.
Niets meer aan toe te voegen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het komt écht nooit meer goed met KLB![]()
Wel!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het komt écht nooit meer goed met KLB![]()
Kijk, dát is nou creatieve humorquote:
Van je collega's moet je het maar hebben....quote:
Ik vond het anders wel een leuke grap.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het maar hebben....
![]()
als je nou gewoon es ff je tieten post, dan zorg ik ervoor dat klaagbaak een beetje minder druk word voor jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het maar hebben....
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef XiChico het volgende:
Jaa dus fok is goed voor je gezondheid
god god mannen en tieten jawhoor krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:09 schreef bonke het volgende:
[..]
als je nou gewoon es ff je tieten post, dan zorg ik ervoor dat klaagbaak een beetje minder druk word voor je
Was idd ook weer zo'n standaard-reactiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:11 schreef Tigereve het volgende:
[..]
god god mannen en tieten jawhoor krijgen we dat weer.
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Agiath het volgende:
Fok zonder bagger is als bier zonder schuim
zonder bagger was jij geen mod.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening
eensch is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Agiath het volgende:
Fok zonder bagger is als bier zonder schuim
Zoals ik al aangaf is bagger verwijderen écht niet de reden van m'n bestaan. Modschap bestaat uit veel meer elementen, waarvan de editknop écht de minst leuke is...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zonder bagger was jij geen mod.
en zonder modschap heeft jou thuiskomen geen zin.
Die heb je met alle macht verbannen naar andere foraquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waarom word je dan ook Mod? Word je in je gewone leven nog niet genoeg gepest ofzo??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was idd ook weer zo'n standaard-reactie
Waarom heeft de vorige mod dan de handdoek in de ring gegooit, zodat jij zijn plaatsje kon overnemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is bagger verwijderen écht niet de reden van m'n bestaan. Modschap bestaat uit veel meer elementen, waarvan de editknop écht de minst leuke is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |