Hieruit blijkt ook al wie er nu naast Mirage komt te staan: we hebben Lilith-Wicca bereid gevonden die rol op zich te nemen. Zowel Mirage als ik, en de rest van de crew heeft het volste vertrouwen in haar. Twee mooie meiden, twee lieve moeders, twee vurige vechtsters, jullie waardig, truth waardig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef iteejer het volgende:
Truth zonder iteejer - dat valt een hoop mensen op.
Maar Mirage heeft geleidelijk aan al steeds meer van me overgenomen, het was dus al een tijdje een Truth met maar een halve iteejer. Als ik niet de zekerheid had dat Truth zou kunnen blijven wat het nu is, nl een asiel-plek voor serieuze meningen en zienswijzen die dermate afwijkend zijn van het gangbare dat ze elders geen kans krijgen, zou ik eerder nog het it-adminschap laten varen dan Truth.
Want ik vind dat écht heel belangrijk: een plek waar je dingen kwijt moet kunnen die ánders zijn. De vraag of het waar is of niet is dan irrelevant. Vooral ook omdat waarheidsvinding eigenlijk alleen maar plaats kan vinden in de woorden en concepten van het al bestaande.
Alles wat wezenlijk nieuw of anders is, is alleen daarom al per definitie in mindere of meerdere mate in tegenspraak met het al bestaande, en dus in strikte zin 'onwaar'.
Daarom is truth zo'n unieke plek: dingen kunnen en mogen er anders zijn. En dat vereist een geheel eigen moderatie. Mirage en Lilith bezitten beide die drive om de ruimte voor dat afwijkende vurig te verdedigen. En ook intern de diverse onverdraagzaamheden glad te kunnen trekken.
Truth blijft belangrijk voor me, en al staat mijn naam er straks niet meer achter, het is nog steeds mijn kindje, al gaan nu anderen er voor zorgen. En ik blijf beschikbaar om als dat nodig is truth als vrijhaven te verdedigen![]()
Nou, een echt afscheid is het niet hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:48 schreef displission het volgende:
Een keuze die waarschijnlijk goed overwogen is. Mag ik je van harte bedanken iteejer voor alle goede zorgen in dit uiterst mooie forum..weet je..het komt toch op hetzelfde neer, het maakt allemaal niet meer uit wat ik zeg of wat ik doe..er is absoluut niets meer aan te veranderen..omdat het simpelweg zo hoort. Je kunt wel gaan nadenken, maar het komt op hetzelfde neer..ben ik nu van mening....ik hoop van harte dat jij iteejer goed op je "pootjes" terechtkomt. Ik wens je heel veel succes toe..enne je bent niet de enigste die afscheid aan het nemen is van wat dan ook..
Je bent altijd meer dan welkom, en als je een klanbord wilt, of een second opinion, je weet me te vindenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef Mirage het volgende:
Lieve iteejer,
ik ga je ontzettend missen naast mij.![]()
Heel veel succes met het IT gebeuren, voel je vrij op ieder gewenst moment truth voor of achter de schermen binnen te vallen.
En nogmaals heel erg bedankt voor de kans en alle feedback die je mij hebt gegeven.
Truth is inderdaad echt jouw kindje.
Je hebt het bestaansrecht van truth lange tijd met hart en ziel verdedigd,
en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. (velen met mij denk ik ! )
Gelukkig is het niet onmogelijk dat mindere dingen ook iets positiefs bij zich dragen..
Ik krijg een super leuke nieuwe medemod !!
Women rule !
Heel veel succes met het ITadminschap
Dat zal zo blijven, wat hier gepost wordt zal ik blijven lezenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef barman het volgende:
De spaarzame keren dat ik hier iets poste wist ik jou als een van mijn lezers.
Alleen kun je nu ECHT losgaan in je reactiesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat zal zo blijven, wat hier gepost wordt zal ik blijven lezen
En mijn reacties blijven echt ook wel komen
zeker weten !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je bent altijd meer dan welkom, en als je een klanbord wilt, of een second opinion, je weet me te vinden
quote:En jij ook bedankt dat ik deze stap uberhaupt kon maken.
Want zonder jou had ik Truth niet durven te verlaten.
Merk je vanzelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Bij nader inzien
Ons mannen zomaar achterlaten bij 2 vrouwelijke mods![]()
Krijgen we dan ook verwittigingen in welke week we best voorzichtig posten ?![]()
![]()
en veel plezierquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:26 schreef iteejer het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen: ik stop als mod.
Zwart zal het niet worden, wou ik zelf wel, maar ze willen dat ik ivm herkenbaarheid van functie etc een kleurtje blijf houden. Zal wel donkerblauw worden. Ik verrek het om als oranje of groen of zoiets opvallends verder te gaan, dat hal ik dan gewoon zelf wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat jammer, ik vond je een goeie mod.
Bedankt, en hopelijk idd tot ziens in het zwart!
Oh ja, ik ben nog lang niet uitgediscussieerd hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef DzjieDub het volgende:
Dank je voor de interessante discussies door de jaren heen, succes met je hoofdwerkzaamheden en ik hoop je nog regelmatig hier te zien!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben nog lang niet uitgediscussieerd hoorZeker met jou niet
Je kunt er zeker van zijn dat Mirage en Lilith-Wicca echt niet zullen toestaan dat we een soort WFL wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef JoZzephus het volgende:
jammer dat je het elders druk hebt iteejer, ik vind je een goeie, hoop dat jij hier nog regelmatig komt.
hopelijk heb je nog wel invloed hier wanneer truth op WFL dreigt te moeten gaan lijken wat ik ergens gelezen heb..geen dogma's en ander soort begrenzingen please in de future hier op truth.
verder ken ik Lilith-Wicca niet, heb wel eens een paar postjes van d'r gelezen maar onder de indruk was ik niet.
hopelijk weet ze hoe het werkt en staat ze haar mannetje...hoor je dat? MANNETJE![]()
succes anyway iteejer en welkom gefeliciteerd Lilith-Wicca.![]()
Geen afscheid, ik blijf hier echt wel lezen en postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Bolletje... het volgende:
Je neemt afscheid van je kindje Johan???
Blij toe dat je wel je wijsheden blijft posten hier, voor mij een rede om hier al jaren mee te lurken
dikkeBol
quote:
Hoe was het dan? En wat voor discussies liepen er toen het nog goed was?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
k hoop dat TRUTH weer het forum word wat het was en dat het splitst
yea we need balls in the housequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:31 schreef zhe-devilll het volgende:
vind het maar saai hoor zonder iteejer
![]()
![]()
Gelukkig hebben we jou nog to spice it up with ballsquote:
Ik dacht al, volgens mij heb je een ander kleurtje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zwart zal het niet worden, wou ik zelf wel, maar ze willen dat ik ivm herkenbaarheid van functie etc een kleurtje blijf houden. Zal wel donkerblauw worden. Ik verrek het om als oranje of groen of zoiets opvallends verder te gaan, dat hal ik dan gewoon zelf weg
En verder blijf ik hier gewoon spoken hoor, dont worry
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:04 schreef DeHovenier het volgende:
1 april
Hij heeft ons mooi weer voor de gek gehouden
quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:13 schreef merlin693 het volgende:
was een maand eerder zhe- hij hep ons verlaten !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |