Oh ja, ik ben nog lang niet uitgediscussieerd hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef DzjieDub het volgende:
Dank je voor de interessante discussies door de jaren heen, succes met je hoofdwerkzaamheden en ik hoop je nog regelmatig hier te zien!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben nog lang niet uitgediscussieerd hoorZeker met jou niet
Je kunt er zeker van zijn dat Mirage en Lilith-Wicca echt niet zullen toestaan dat we een soort WFL wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef JoZzephus het volgende:
jammer dat je het elders druk hebt iteejer, ik vind je een goeie, hoop dat jij hier nog regelmatig komt.
hopelijk heb je nog wel invloed hier wanneer truth op WFL dreigt te moeten gaan lijken wat ik ergens gelezen heb..geen dogma's en ander soort begrenzingen please in de future hier op truth.
verder ken ik Lilith-Wicca niet, heb wel eens een paar postjes van d'r gelezen maar onder de indruk was ik niet.
hopelijk weet ze hoe het werkt en staat ze haar mannetje...hoor je dat? MANNETJE![]()
succes anyway iteejer en welkom gefeliciteerd Lilith-Wicca.![]()
Geen afscheid, ik blijf hier echt wel lezen en postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Bolletje... het volgende:
Je neemt afscheid van je kindje Johan???
Blij toe dat je wel je wijsheden blijft posten hier, voor mij een rede om hier al jaren mee te lurken
dikkeBol
quote:
Hoe was het dan? En wat voor discussies liepen er toen het nog goed was?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
k hoop dat TRUTH weer het forum word wat het was en dat het splitst
yea we need balls in the housequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:31 schreef zhe-devilll het volgende:
vind het maar saai hoor zonder iteejer
![]()
![]()
Gelukkig hebben we jou nog to spice it up with ballsquote:
Ik dacht al, volgens mij heb je een ander kleurtje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zwart zal het niet worden, wou ik zelf wel, maar ze willen dat ik ivm herkenbaarheid van functie etc een kleurtje blijf houden. Zal wel donkerblauw worden. Ik verrek het om als oranje of groen of zoiets opvallends verder te gaan, dat hal ik dan gewoon zelf weg
En verder blijf ik hier gewoon spoken hoor, dont worry
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:04 schreef DeHovenier het volgende:
1 april
Hij heeft ons mooi weer voor de gek gehouden
quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:13 schreef merlin693 het volgende:
was een maand eerder zhe- hij hep ons verlaten !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |