abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36237494
Om maar met de deur in huis te vallen: ik stop als mod.

Ik zal jullie niet missen.
Want, ik blijf hier toch wel rondhangen maar dan niet meer als mod. Ik weet dat Mirage goed op jullie en dit forum zal passen, ik durf dit dan ook met een gerust hart te doen.

De reden dat ik weg ga is niet dat sommigen mij daartoe opgeroepen hebben Maar simpelweg omdat ik mijn andere taak voor FOK!, nl IT-admin, niet goed meer kan combineren met het moderator zijn. Fok groeit, het wordt groter, dus ook technisch omvangrijker en ingewikkelder.
Ik heb daar gewoon veel meer tijd voor nodig. Het volstaat niet meer om een stel servers in een rack te hangen en dan weer te gaan luieren. Dat is maar een heel klein deel.
Wat de echte tijd vraagt, is het bijhouden van alle software-aanpassingen, wat we met een team van developpers en designers doen. En het bedenken van nieuwe dingen, het vernieuwen van sites, het stroomlijnen van al die ontwikkelingen, coachen van onze dev-teams, etc. Fok is heelw at meer dan alleen dit forum. We hebben games.fok.nl, frontpage.fok.nl, weblog.fok.nl, wiki.fok.nl, fotoboek.fok.nl. sport.fok.nl, en dan al die specials zoals big brother weblogs etc etc. Al die sites hebben ook een eigen groep users, eigen crew, eigen wensen, eigen cultuur. En een eigen techniek. Ik kan jullie allemaal aanraden daar ook eens te kijken.

Ik vertel dit zo in detail, omdat ik ergens een gevoel heb van dit forum en jullie in de steek te laten. Alsof ik me moet verantwoorden waarom ik dit doe. Voor mij was Truth altijd een heel speciaal forum, heel anders dan andere fora hier.

Dit is wat ik in het forumcrew-forum er over zei:
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef iteejer het volgende:
Truth zonder iteejer - dat valt een hoop mensen op.

Maar Mirage heeft geleidelijk aan al steeds meer van me overgenomen, het was dus al een tijdje een Truth met maar een halve iteejer. Als ik niet de zekerheid had dat Truth zou kunnen blijven wat het nu is, nl een asiel-plek voor serieuze meningen en zienswijzen die dermate afwijkend zijn van het gangbare dat ze elders geen kans krijgen, zou ik eerder nog het it-adminschap laten varen dan Truth.

Want ik vind dat écht heel belangrijk: een plek waar je dingen kwijt moet kunnen die ánders zijn. De vraag of het waar is of niet is dan irrelevant. Vooral ook omdat waarheidsvinding eigenlijk alleen maar plaats kan vinden in de woorden en concepten van het al bestaande.
Alles wat wezenlijk nieuw of anders is, is alleen daarom al per definitie in mindere of meerdere mate in tegenspraak met het al bestaande, en dus in strikte zin 'onwaar'.

Daarom is truth zo'n unieke plek: dingen kunnen en mogen er anders zijn. En dat vereist een geheel eigen moderatie. Mirage en Lilith bezitten beide die drive om de ruimte voor dat afwijkende vurig te verdedigen. En ook intern de diverse onverdraagzaamheden glad te kunnen trekken.

Truth blijft belangrijk voor me, en al staat mijn naam er straks niet meer achter, het is nog steeds mijn kindje, al gaan nu anderen er voor zorgen. En ik blijf beschikbaar om als dat nodig is truth als vrijhaven te verdedigen
Hieruit blijkt ook al wie er nu naast Mirage komt te staan: we hebben Lilith-Wicca bereid gevonden die rol op zich te nemen. Zowel Mirage als ik, en de rest van de crew heeft het volste vertrouwen in haar. Twee mooie meiden, twee lieve moeders, twee vurige vechtsters, jullie waardig, truth waardig.

Jullie allemaal bedankt voor de 6 jaar posten in Truth, voor alle reacties, voor alle tijd, inzet en betrokkenheid. Ook de 'tegenstanders' bedankt voor jullie bijdragen. Soms waren de woorden over en weer wat harder, maar zeker wat mij betreft waren die woorden nooit persoonlijk bedoeld.

Ik zal jullie niet missen zei ik, maar ik mis jullie nu al

Al blijf ik hier nog even int blauw rondhangen, nog een paar dingen afronden, en dan ben ik echt weg
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:30:08 #2
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36237620
Dat meen je niet!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:30:55 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36237645
Dat wist ik al lang
zzz
pi_36237678
!!!
Ook hier bedankt voor alles, Iteejert!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:34:23 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_36237766
Jammer! Bedankt!
Meer kan ik niet verzinnen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:34:55 #6
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36237785
bedankt voor al je tijd en moeite !
pi_36237955
Aan de ene kant

maar

voor de keuze van de opvolgsters

Die er al was was al een schot in de roos. Maar de nieuwe mag er ook wezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36238125
Het is een samenzwering, je wordt hiertoe gedwongen door aliëns, beken het maar.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36238152
Lieve iteejer,
ik ga je ontzettend missen naast mij.
Heel veel succes met het IT gebeuren, voel je vrij op ieder gewenst moment truth voor of achter de schermen binnen te vallen.
En nogmaals heel erg bedankt voor de kans en alle feedback die je mij hebt gegeven.

Truth is inderdaad echt jouw kindje.
Je hebt het bestaansrecht van truth lange tijd met hart en ziel verdedigd,
en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. (velen met mij denk ik ! )

Gelukkig is het niet onmogelijk dat mindere dingen ook iets positiefs bij zich dragen..
Ik krijg een super leuke nieuwe medemod !!
Women rule !

Heel veel succes met het ITadminschap
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:48:34 #10
91333 displission
pi_36238230
Een keuze die waarschijnlijk goed overwogen is. Mag ik je van harte bedanken iteejer voor alle goede zorgen in dit uiterst mooie forum..weet je..het komt toch op hetzelfde neer, het maakt allemaal niet meer uit wat ik zeg of wat ik doe..er is absoluut niets meer aan te veranderen..omdat het simpelweg zo hoort. Je kunt wel gaan nadenken, maar het komt op hetzelfde neer..ben ik nu van mening....ik hoop van harte dat jij iteejer goed op je "pootjes" terechtkomt. Ik wens je heel veel succes toe..enne je bent niet de enigste die afscheid aan het nemen is van wat dan ook..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36238359
Heel veel succes in de toekomst
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_36238423
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:48 schreef displission het volgende:
Een keuze die waarschijnlijk goed overwogen is. Mag ik je van harte bedanken iteejer voor alle goede zorgen in dit uiterst mooie forum..weet je..het komt toch op hetzelfde neer, het maakt allemaal niet meer uit wat ik zeg of wat ik doe..er is absoluut niets meer aan te veranderen..omdat het simpelweg zo hoort. Je kunt wel gaan nadenken, maar het komt op hetzelfde neer..ben ik nu van mening....ik hoop van harte dat jij iteejer goed op je "pootjes" terechtkomt. Ik wens je heel veel succes toe..enne je bent niet de enigste die afscheid aan het nemen is van wat dan ook..
Nou, een echt afscheid is het niet hoor Ik blijf ook hier wel rondhangen. Ik ben al goed op mijn pootjes terechtgekomen, dat it-gedoe doe ik er al een jaar bij, het is dus niets nieuws. En jij bent ook één van de posters die Truth mede gemaakt hebben, ben ik je heel dankbaar voor. Als jij maar geen afscheid neemt, als iedereen wegloopt wordt het wat leeg hier he...?
pi_36238449
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Heel veel succes in de toekomst
Same to you
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:03:01 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36238650
Bedankt voor alle inspanning die je verricht hebt voor deze virtuele plek op fok!

Vind dat je het werk goed hebt gedaan en wens Lillith hierbij het beste toe

Thank you en hopelijk tot ziens in een van de vele topics hier

Thanks
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36238884
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef Mirage het volgende:
Lieve iteejer,
ik ga je ontzettend missen naast mij.
Heel veel succes met het IT gebeuren, voel je vrij op ieder gewenst moment truth voor of achter de schermen binnen te vallen.
En nogmaals heel erg bedankt voor de kans en alle feedback die je mij hebt gegeven.

Truth is inderdaad echt jouw kindje.
Je hebt het bestaansrecht van truth lange tijd met hart en ziel verdedigd,
en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. (velen met mij denk ik ! )

Gelukkig is het niet onmogelijk dat mindere dingen ook iets positiefs bij zich dragen..
Ik krijg een super leuke nieuwe medemod !!
Women rule !

Heel veel succes met het ITadminschap
Je bent altijd meer dan welkom, en als je een klanbord wilt, of een second opinion, je weet me te vinden
En jij ook bedankt dat ik deze stap uberhaupt kon maken.
Want zonder jou had ik Truth niet durven te verlaten.
pi_36239030
Iteejer, ik heb weinig gereageerd als Truthlurker maar jouw reacties waren vaak een leidraad in te lange discussies. De spaarzame keren dat ik hier iets poste wist ik jou als een van mijn lezers. Bedankt en veel succes met je andere werk voor Fok!.

Het bestaan van goede krachten is niet afhankelijk van het voor iedereen zichtbaar aanwezig zijn .

De aflossing is top en ik wens ze veel uithoudingsvermogen toe .
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:15:24 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36239036
Balen! Bedankt voor de inzet
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_36239186
Succes verder, Iteejer.

Zoals je al zei hoef je de mensen hier niet al teveel te missen, want als user kan je het subforum nog steeds bezoeken. En hoewel ik je eigenlijk nog niet zo goed ken, vind ik dat je een goede beslissing hebt genomen. In de eerste plaats natuurlijk omdat je te weinig tijd hebt om te werken als moderator. Het leven moet nog altijd overzichtelijk blijven. Maar van tijd tot tijd moeten mensen ook keuzes maken om dingen anders te doen. En dan natuurlijk zal je het oude missen, maar het nieuwe biedt weer andere uitdagingen. En zo blijft je leven in beweging.

Je denkt misschien "wat lult die gozer nou"? 't Was eigenlijk ook voor een deel een algemene opmerking. (Ikzelf moet ook dingen gaan veranderen, maar goed da's een lang en persoonlijk verhaal.) Maar ik bedoel het goed!
pi_36239489
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef barman het volgende:
De spaarzame keren dat ik hier iets poste wist ik jou als een van mijn lezers.
Dat zal zo blijven, wat hier gepost wordt zal ik blijven lezen
En mijn reacties blijven echt ook wel komen
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:32:39 #20
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_36239571
Succes Johan !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_36239618
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat zal zo blijven, wat hier gepost wordt zal ik blijven lezen
En mijn reacties blijven echt ook wel komen
Alleen kun je nu ECHT losgaan in je reacties
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36239991
Ik kan niet verder reageren, heb ook alleen TT gelezen eik., maar iteejer, niet doen!
Kom er later op terug en lees me dan in.
I´m back.
pi_36240490
Nou succes verder met je andere werkzaamheden .
Ik heb je niet lang meegemaakt als Mod, eigenlijk alleen in de Robbert vd Broeke reeks. Hoewel ik je soms niet kon volgen met o.a. je Jung-verhandelingen vind ik het toch wel prijzenswaardig hoe je hebt geprobeerd om Truth een aangenaam subforum te houden(dit geldt ook voor Mirage natuurlijk). Het viel denk ik niet mee maar af en toe heb ik het idee dat het aardig aan het lukken is.

Ook succes voor Lilith-Wicca

"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:14:12 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36240659
Ook hier, bedankt voor je jaren inzet, je meewerken aan het opbouwen van een speciaal stukje FOK! (en op fora van zo'n grootte en algemene aard ook nog vrij uniek) en je wijze woorden achter de schermen. Dat laatste gaan we natuurlijk niet missen. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36240756
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je bent altijd meer dan welkom, en als je een klanbord wilt, of een second opinion, je weet me te vinden
zeker weten !
quote:
En jij ook bedankt dat ik deze stap uberhaupt kon maken.
Want zonder jou had ik Truth niet durven te verlaten.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 maart 2006 @ 19:20:03 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36240825
Jammer dat Truth tegenwoordig niets meer is dan een verzameling vergezochte conspiracy theoriën, en deze ook dusdanig aggresief verdedigd worden door hun aanhangers dat het occulte, in mijn opinie het leukste van truth, volledig ondergesneeuwd en ondergeschikt is geraakt.

Truth is precies 1 jaar een leuk forum geweest, en daarna een verzamelplaats bagger met zeer dubieuse inhoud geworden. Waarbij geen enkele ruimte is voor discussie.

Iteejer had enig recht van spreken, nu die het forum verlaat is het wat mij betreft direkt tijd om het met bloedspoed naar de virtuele krochten van fok te verhuizen, of nog beter... TRUNCATE TABLE.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:30:37 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36241162
Doei!
2000 light years from home
pi_36242551
Bedankt Itjeer
pi_36244371
TRU zonder iteejer

Om het in Tru-termen te zeggen ... het lot roept je, laat elke stap er éen voorwaarts zijn ...

Ik vond je alleszins een coole mod

't beste
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36244774
Bij nader inzien

Ons mannen zomaar achterlaten bij 2 vrouwelijke mods

Krijgen we dan ook verwittigingen in welke week we best voorzichtig posten ?

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36244832
keuzes maken het is zo moeilijk ......

maar het is een mooi dat de mens het kan.

bedankt. iteetjer
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:21:37 #32
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36245143
WOW!

Dit is verrassend!

Bedankt Iteejer, voor alles!

En veel succes in al je andere Fok! projecten!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_36245194
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Bij nader inzien

Ons mannen zomaar achterlaten bij 2 vrouwelijke mods

Krijgen we dan ook verwittigingen in welke week we best voorzichtig posten ?

Merk je vanzelf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:24:05 #34
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36245266
Is Baaijguardian het nou weer net niet geworden ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:16:14 #35
19194 Oversight
◢◤
pi_36247220
Dus als ik het goed begrijp kan ik mijn unbans voortaan gewoon direct via jou regelen?

Dank voor het inrichten van dit nestje......

Het is erg mooi geworden zo....

We zullen er met veel plezier ontdekken wat we nog niet wisten..

◢◤
pi_36248353
Ben niet altijd even goed in woorden, vooral niet aangaande dit soort dingen (drama even erin ), dus zegt het plaatje voor mij voldoende.

Ik vond je een hele goeie en wijze mod.
Zoals een echte steenbok betaamt

Succes met alles en veel wijsheid
pi_36248940
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef sweetgirly het volgende:

Succes met alles en veel wijsheid
en veel plezier

laten we dat als steenbok zijnde vooral niet vergeten soms
Maar hoe ouder, hoe .... juist, dus dat loopt wel los

nu was ik weg
pi_36250381
Iteejer bedankt
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:03:52 #39
84524 Morwen
I got life
pi_36251537
Heh, wat jammer nou, maar wel begrijpelijk wat ik zo lees

Juist door de open moderatie en de ruimte op Truth ben ik hier toendertijd blijven plakken en nu nog natuurlijk. Mirage is een goeie en ik weet zeker dat Lilith Wicca het ook goed gaat doen Jammer blijft het wel, though.

Iteejer, bedankt, je was en bent (natuurlijk ) een rustpunt in Truth
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 00:11:56 #40
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36251791
Als de tijd je ontbreekt dan houdt het op idd.

Succes met de andere dingen. Je was een goeie imo.
pi_36252358
Er is een tijd van komen en gaan , dat is evolutie . Veel Succes Iteejer !
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:41:45 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_36252512
Goed gedaan de afgelopen jaren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin woensdag 22 maart 2006 @ 08:24:43 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36254656
Ja doei! Kom je nu dan weereens het vlees snijden op zondag?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:23:30 #44
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36256642
Iteejer! Wat doe je nou joh.... 'k Ga je missen hier. Zei je Truth, dan zei je Iteejer. Zolang me maar blijft posten. Dan hoeven we je niet helemaal te missen.

Lilith-Wicca, welkom & veel succes
(Un)masking for the greater good.
pi_36256839
Pfff, commentaar geven toen ik zelf als mod wou stoppen, en nu zelf er ook tussen uit gaan. Lafaard

Succes met je andere werk aan Fok!
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:31:57 #46
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_36256870
Iteejer, we will meet again in another dimension/time/life/ etc

En tx voor het werk dat je verricht hebt.
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:43:14 #47
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_36257169
Dank je voor de interessante discussies door de jaren heen, succes met je hoofdwerkzaamheden en ik hoop je nog regelmatig hier te zien!
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_36257450
niet veel met je besproken of wat dan ook, wel veel van je gelezen....
Heel veel succes met je andere bezigheden voor fok!
ik blijf je gewoon lezen!
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:59:09 #49
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36257737
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:26 schreef iteejer het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen: ik stop als mod.
wat jammer, ik vond je een goeie mod.
Bedankt , en hopelijk idd tot ziens in het zwart!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36258247
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

wat jammer, ik vond je een goeie mod.
Bedankt , en hopelijk idd tot ziens in het zwart!
Zwart zal het niet worden, wou ik zelf wel, maar ze willen dat ik ivm herkenbaarheid van functie etc een kleurtje blijf houden. Zal wel donkerblauw worden. Ik verrek het om als oranje of groen of zoiets opvallends verder te gaan, dat hal ik dan gewoon zelf weg
En verder blijf ik hier gewoon spoken hoor, dont worry
pi_36258283
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef DzjieDub het volgende:
Dank je voor de interessante discussies door de jaren heen, succes met je hoofdwerkzaamheden en ik hoop je nog regelmatig hier te zien!
Oh ja, ik ben nog lang niet uitgediscussieerd hoor Zeker met jou niet
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:29:10 #52
19194 Oversight
◢◤
pi_36258679
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Oh ja, ik ben nog lang niet uitgediscussieerd hoor Zeker met jou niet

En tóch zullen die-hard Iteejerfans "een afstand" voelen......

Maar gelukkig blijf je in de lucht.

[ Bericht 4% gewijzigd door Oversight op 22-03-2006 13:07:37 ]
◢◤
pi_36260276
Dus je wil niet roze, iteejert?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_36260653
jammer dat je het elders druk hebt iteejer, ik vind je een goeie, hoop dat jij hier nog regelmatig komt.
hopelijk heb je nog wel invloed hier wanneer truth op WFL dreigt te moeten gaan lijken wat ik ergens gelezen heb..geen dogma's en ander soort begrenzingen please in de future hier op truth.
verder ken ik Lilith-Wicca niet, heb wel eens een paar postjes van d'r gelezen maar onder de indruk was ik niet.
hopelijk weet ze hoe het werkt en staat ze haar mannetje...hoor je dat? MANNETJE
succes anyway iteejer en welkom gefeliciteerd Lilith-Wicca.
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:47:33 #55
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_36260973
Je neemt afscheid van je kindje Johan???
Blij toe dat je wel je wijsheden blijft posten hier, voor mij een rede om hier al jaren mee te lurken

dikke Bol
doei
pi_36261086
groot gelijk iteejer, je doel is bereikt: alle mafkezen in één subforum nofi!!!

nee, niks dan lof! je hebt een fantastische prestatie neergezet de afgelopen jaren..

MrW
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:55:31 #57
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_36261174
MrW!!

Oke, nu weer ontopic
doei
pi_36261371
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef shmoopy het volgende:
Zal ik es in de database klimmen en jou knalgeel maken?
pi_36261478
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef JoZzephus het volgende:
jammer dat je het elders druk hebt iteejer, ik vind je een goeie, hoop dat jij hier nog regelmatig komt.
hopelijk heb je nog wel invloed hier wanneer truth op WFL dreigt te moeten gaan lijken wat ik ergens gelezen heb..geen dogma's en ander soort begrenzingen please in de future hier op truth.
verder ken ik Lilith-Wicca niet, heb wel eens een paar postjes van d'r gelezen maar onder de indruk was ik niet.
hopelijk weet ze hoe het werkt en staat ze haar mannetje...hoor je dat? MANNETJE
succes anyway iteejer en welkom gefeliciteerd Lilith-Wicca.
Je kunt er zeker van zijn dat Mirage en Lilith-Wicca echt niet zullen toestaan dat we een soort WFL worden Ze denken over dit soort issues hetzelfde als ik. Dat komt echt goed.
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:06:32 #60
19194 Oversight
◢◤
pi_36261479
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef shmoopy het volgende:
◢◤
pi_36261703
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Bolletje... het volgende:
Je neemt afscheid van je kindje Johan???
Blij toe dat je wel je wijsheden blijft posten hier, voor mij een rede om hier al jaren mee te lurken

dikke Bol
Geen afscheid, ik blijf hier echt wel lezen en posten Alleen voor het modden zijn er nu anderen. En ze zorgen net zo goed voor mijn kindje als ik dat zou doen, dus dat komt wel goed:)
pi_36261753
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:06 schreef Oversight het volgende:

Ik dacht dat je aan mijn kant stond

Verraad!!
pi_36265097
Hi Iteejer

bedankt voor alle inzet die je hebt getoond en de gesprekken die we hebben gehad.

Dikke knuf
Misticle
mama van Myrddin
pi_36282617
Dacht dat je door de zeikerds het veld ruimde en reageerde aldus, iteejer.
I´m back.
pi_36284045

*HUIL*....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:04:57 #66
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36284743
iteejer

ik zal je niet vergeten!

jij mod die ons niet meer liet slowchatten

thanks voor alles wat je voor TRU hebt gedaan, ik denk niet dat het zonder jou (en MUUS ) zo zou zijn geworden!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:41:30 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36286592
hm, ik ken je al een lange tijd
en ik ga nu niet dingen zeggen die andere mensen niks aangaan..
dus hou ik het kort,

ik hoop dat TRUTH weer het forum word wat het was en dat het splitst
zoniet ziet men mij hier nog minder dan ik er al mn tijd aan verpest.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:49:19 #68
19194 Oversight
◢◤
pi_36289159
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:15 schreef iteejer het volgende:

Verraad!!
euhh,..

niet Iteejer gauw nog even plagen mensen....

Hij kan nog steeds (en heeft er nu meer tijd voor) bij de servers....
◢◤
pi_36289590
ik post wel niet zo heel erg veel hier maar lees altijd met veel plezier mee.
bedankt Iteejer! en leuk dat je wel gewoon blijft posten
pi_36289702
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
k hoop dat TRUTH weer het forum word wat het was en dat het splitst
Hoe was het dan? En wat voor discussies liepen er toen het nog goed was?

Is de sfeer niet puur en enkel veranderd door die RvdB-reeks?
pi_36389302
Je was een prima mod, veel succes verder!
pi_36395562
Danny was de naam toch? Veel succes verder achter de schermen!! Adios iteejer!
pi_36421602
Hai Johan, nou toch hartstikke jammer dat ik je hier niet meer terug zie als truthmodje. Een taak die voor je is weggelegd eigenlijk, maar ik kan ook wel indenken dat je nu liever 'backstage' gaat. Je twijfelde destijds al. Ik vond het al fijn dat je nog even bleef rondhangen, maar nu is het er dan toch van gekomen. Nou hartstikke bedankt voor alles! De gezelligheid en je ongezouten mening. Iteejer in truth staat gelijk aan visje en water. Ik kon wel genieten van je heerlijke gezweef. Ik deed hier niet meer actief mee. Misschien treffen we elkaar later nog eens als ik uitgelurkt ben en anders... schroom niet om een mailtje te droppen if you feel like it.

bye bye Truthmodje
formely known as Ravenous
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:26:53 #74
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36518444
Jammer dat je stopt iteejer! Ik hoop nog wel zo nu en dan wat posts van je te lezen..

Waarmee ik overigens niet Mirage en Lilith wil benadelen, die doen het erg goed.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:38:37 #75
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36518816
Iteejer! bedankt voor alles je was een top mod!
kom gewoon nog eens langswippen als je tijd hebt!

succes met het ITadminnen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36522074
vind het maar saai hoor zonder iteejer
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 14:00:23 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_36522952
Succes met het IT-adminnen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_36522985
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:31 schreef zhe-devilll het volgende:
vind het maar saai hoor zonder iteejer
yea we need balls in the house
pi_36523084
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

yea we need balls in the house
Gelukkig hebben we jou nog to spice it up with balls
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36529898
Succes met alles Iteejer je blijft nog hier, dus...eigenlijk ga je niet weg
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_36534334
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zwart zal het niet worden, wou ik zelf wel, maar ze willen dat ik ivm herkenbaarheid van functie etc een kleurtje blijf houden. Zal wel donkerblauw worden. Ik verrek het om als oranje of groen of zoiets opvallends verder te gaan, dat hal ik dan gewoon zelf weg
En verder blijf ik hier gewoon spoken hoor, dont worry
Ik dacht al, volgens mij heb je een ander kleurtje.
Vandaar dus.
Iig bedankt voor je modwerkzaamheden en tot posts.
pi_36537617
tot ziens iteejer & succes met alles
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:01:40 #83
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36542374
hij is wel echt blouw aangelopen
pi_36542417
1 april

Hij heeft ons mooi weer voor de gek gehouden
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:48:30 #85
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36542947
die iteejer toch wat zal die meer in petto hebben ? .
pi_36543140
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 02:04 schreef DeHovenier het volgende:
1 april

Hij heeft ons mooi weer voor de gek gehouden
  zaterdag 1 april 2006 @ 03:13:35 #87
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36543173
was een maand eerder zhe- hij hep ons verlaten !
pi_36543183
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 03:13 schreef merlin693 het volgende:
was een maand eerder zhe- hij hep ons verlaten !

wat een K grap gewoon
die K 1 april toch ook altijd weer
  zaterdag 1 april 2006 @ 03:18:42 #89
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36543212
k 3
  zaterdag 1 april 2006 @ 09:07:51 #90
91333 displission
pi_36544322
iteejer zal wel zijn sporen achterlaten hehe
pi_36553078
Bedankt voor alles iteejer! Je hebt hier een geweldige ontmoetingsplek gemaakt voor gelijkgestemden. Ik hoop dat je nog blijft posten want ik kan je posts altijd erg waarderen . Veel succes met je toekomstige werkzaamheden!
  donderdag 13 april 2006 @ 10:51:54 #92
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_36914427
Iteejer we hebben in het verleden leuke discussies gehad, helder inzicht en intellect zorgde voor goede mod besluiten mijns inziens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')