Hetgene wat wij kunnen verliezen, zijn we al verloren.. vrijheid.. daar wil ik voor strijden, ik wil niet strijden voor een heropening van 9/11.. dat laatste is slechts een middel tot het uiteindelijke doel: mensen bewust maken dat er van vrijheid nu geen sprake is. En mensen er vooral van bewust maken, dat zij en zij alleen verantwoordelijk zijn voor hun vrijheid. En dat zij deze dus te koop hebben aangeboden..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef Observer_of_live het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar zo groot is de moeite eigenlijk niet.
Jij en ik begrijpen wel wat er gebeurd, de geschedenis is zich aan het herhalen.
Toch ben ik van mening dat achterover gaan zitten afwachten op hoe het allemaal afloopt ook geen oplossing is waar ik me goed bij kan voelen.
Immers, het enige wat kwaadwillenden nodig hebben om te winnen is dat goedwillenden niets doen.
De geschiedenis leert dat iedere aankomende dictator kan vertrouwen op het gedrag van mensen die de waardheid niet onder ogen willen zien, om hun zo tijd te geven om eventuele oppositie op te sporen en indien hun macht voldoende is geconsolideerd uit te roeien.
Aangezien we deze volgorde al kennen, lijkt het me dan ook niet echt slim om dus maar schouderophalend af te wachten.
Niet dat ik het gevoel heb de wereld te kunnen veranderen door hier wat plaatjes en woorden neer te zetten of zo, maar wie weet... bij het referendum over europa bleek ook hoeveel mensen er eigenlijk tegen waren... de voorstanders maakten gewoon meer geluid, misschien moeten wij dat ook doen.
zoveel hebben we er niet bij te verliezen
idd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Hetgene wat wij kunnen verliezen, zijn we al verloren.. vrijheid.. daar wil ik voor strijden, ik wil niet strijden voor een heropening van 9/11.. dat laatste is slechts een middel tot het uiteindelijke doel: mensen bewust maken dat er van vrijheid nu geen sprake is. En mensen er vooral van bewust maken, dat zij en zij alleen verantwoordelijk zijn voor hun vrijheid. En dat zij deze dus te koop hebben aangeboden..
Wat ik wil, gaat wel verder dan dit. Ik vind het namelijk frapant dat wij werken moeten. Dat wij dit met zijn allen accepteren.. Tijd = Geld... daar ligt het probleem, want beide zijn in mijn ogen grove leugens die onze ogen afhoudt van de waarheid: vrijheid ligt binnen ons bereik en is iets waar we voor zouden moeten vechten.
Dus eigenlijk kunnen we alleen maar onze vrijheid terugwinnen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Hetgene wat wij kunnen verliezen, zijn we al verloren.. vrijheid.. daar wil ik voor strijden,
amnesty zegt dat je even langs china moet gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef MikeyMo het volgende:
shit, ik ben mijn vrijheid kwijt, bel Amnesty!
Mikey,does lief. download dees eens,pleur hem op je Ipod,kijken we hem zaterdagquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:30 schreef Omkron het volgende:
From the Wilderness - The CIA connection..
Zojuist gezien.. aanrader..
klik
U got my pointquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Observer_of_live het volgende:
Dus eigenlijk kunnen we alleen maar onze vrijheid terugwinnen!![]()
Jammer dat ie niet op google staat....quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:30 schreef Omkron het volgende:
From the Wilderness - The CIA connection..
Zojuist gezien.. aanrader..
klik
Wel erg jammer dat die plaatjes vol met fouten zitten, zo is de positie van het rode vliegtuig verkeerd. Vliegtuig kwam in een hoek aanvliegen niet zo recht. De horizontale afmetingen kloppen niet met het inslag gat. Ze rekenen de lengte van het compartement wat instortte (petagon is gebouwd in losse compartementen waardoor het op deze manier instortte) terwijl je onderaan de foto duidelijk ziet dat het gat nog veel breder is (inslagpunt linkermotor). Dit zijn echt foto's uit het begin van de conspirancy theories.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
het word wel eens gezegd dat alle waarheden door 3 fases gaan;
1.ontkenning
2.geweldadige oppositie
3.weidverspreide acceptatie
ik wil fase 1 en 2 graag achter de rug hebben en dus accepteer ik maar dat het de gewone gang van zaken is. Daarbij vind ik de plaatjes meer zeggen dan woorden
[afbeelding]
zoals hoe kan een gat kleiner zijn dan het projectiel dat de schade veroorzaakt
[afbeelding]
en hoe kan een vuur dat een metalen vliegtuig verdampt deze kruk met daarop geplaatst boek totaal ongeschroeid laten.
Het zal je wel niet overhalen, ik ken wel meer mensen die niet lastig gevallen willen worden met feiten want hun mening staat al vast.
heb ik gedaan, ik vond ditquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat die plaatjes vol met fouten zitten, zo is de positie van het rode vliegtuig verkeerd. Vliegtuig kwam in een hoek aanvliegen niet zo recht. De horizontale afmetingen kloppen niet met het inslag gat. Ze rekenen de lengte van het compartement wat instortte (petagon is gebouwd in losse compartementen waardoor het op deze manier instortte) terwijl je onderaan de foto duidelijk ziet dat het gat nog veel breder is (inslagpunt linkermotor). Dit zijn echt foto's uit het begin van de conspirancy theories.
En ook voor het boek is een simpele verklaring er was daar geen brand. Kijk eens naar de Seconds of Disaster docu over de pentagon crash daarin wordt dit prima uitgelegd.
Blijkbaar is jou mening gebasseerd op weinig kennis van daadwerkelijke feiten, kijk eens op www.pentagonresearch.com voor een betere ducomentatie en onderbouwing.
dus is er ook minder tijd geweest om er mee te knoeien.quote:Dit zijn echt foto's uit het begin van de conspirancy theories.
Ik zie toch echt een vliegtuigquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:31 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
heb ik gedaan, ik vond dit
[afbeelding]
ik dacht dat het op 11-september gebeurde maar hier zie ik dat het de volgende dag pas was,
of stond de recorder niet op tijd... vreemd voor een bewakingscamera maar goed (zal wel een stagiare voor verantwoordelijk zijn)
dan de frame teller
17:37:19
17:37:19 huh? nog een 17:37:19
> < jammer die is nu net weer weg; zou het vliegtuig moeten tonen
17:37:21
17:37:22
17:37:23
Tuurlijk ben ik geen expert, ik zie niet wat ik zie. ik kan mun ogen niet vertrouwen
pagina's vol die me dat willen duidelijk maken. maar de waarheid heeft niet zo veel woorden nodig.
net zo min als ik geloof dat Lee harvey Oswald een magische kogel afschoot die ik weet ff niet zo snel hoeveel wonden veroorzaakte en dan geheel intact op de verkeerde stretcher uit de pols valt, geloof ik al deze onzin.
Als er iets van waarheid in de zo genaamde "Conspiracy Theory"(ik vind het geen theory als er doden vallen) schuilt, dan zijn websites die de officiele versie ondersteunen net zo noodzakelijk als destijds het Warren-report.
Als ik mijn ogen zogenaamd niet kan vertrouwen met wat ik in de foto's en video's zie, moet ik ze dan wel vertrouwen als ik iets lees waarbij mijn verstand zegt dat hier de zaak wordt verdoezelt, en dat er een verhaal aan mun neus wordt gehangen waar ik maar genoegen mee moet nemen.
[..]
dus is er ook minder tijd geweest om er mee te knoeien.
Niet alleen je ogen blijkbaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een vliegtuigmaar misschien zien mijn ogen te simpel hoor
jup.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef MikeyMo het volgende:
rechts in beeld zie je hem aankomen, over de grond
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef MikeyMo het volgende:
shit, ik ben mijn vrijheid kwijt, bel Amnesty!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef MikeyMo het volgende:
Hebben we ooit vrijheid gehad dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Observer_of_live het volgende:
Dus eigenlijk kunnen we alleen maar onze vrijheid terugwinnen!![]()
Het klinkt misschien afgezaagd;quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:05 schreef Woesh het volgende:
[..]
Hebben we ooit vrijheid gehad dan?
Sinds 9/11 beginnen we zo langzamerhand te zien dat vrijheid zeer betrekkelijk is, zeker als je de gevolgen mbt "staatsveiligheid" in beschouwing neemt.
Volgens mij zit vrijheid "in the eye of the beholder", om het zo maar even te zeggen.
Vrijheid leeft bij het ontbreken van angst. En door overal angstvallig conspiracy theoriën te zien, ontneem je jezelf de vrijheid. En speel je de eventueel aanwezige Illuminati oid behoorlijk mee in de kaart.
Uitendelijk maakt het helemaal niets uit of het Pentagon nou door een raket of een boeing is geraakt, of dat het WTC zo brak in elkaar zat, of uiteindelijk is opgeblazen, of dat Al Quida of Bush achter het verhaal zit.
Het gevolg is en blijft angst, en komt Aq & gB beide goed uit.. behalve voor de massa...
ik-zieniet, ik-zieniet, wat jij wel ziet...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef MikeyMo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |