abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39765080
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef Observer_of_live het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar zo groot is de moeite eigenlijk niet.
Jij en ik begrijpen wel wat er gebeurd, de geschedenis is zich aan het herhalen.
Toch ben ik van mening dat achterover gaan zitten afwachten op hoe het allemaal afloopt ook geen oplossing is waar ik me goed bij kan voelen.
Immers, het enige wat kwaadwillenden nodig hebben om te winnen is dat goedwillenden niets doen.

De geschiedenis leert dat iedere aankomende dictator kan vertrouwen op het gedrag van mensen die de waardheid niet onder ogen willen zien, om hun zo tijd te geven om eventuele oppositie op te sporen en indien hun macht voldoende is geconsolideerd uit te roeien.
Aangezien we deze volgorde al kennen, lijkt het me dan ook niet echt slim om dus maar schouderophalend af te wachten.
Niet dat ik het gevoel heb de wereld te kunnen veranderen door hier wat plaatjes en woorden neer te zetten of zo, maar wie weet... bij het referendum over europa bleek ook hoeveel mensen er eigenlijk tegen waren... de voorstanders maakten gewoon meer geluid, misschien moeten wij dat ook doen.
zoveel hebben we er niet bij te verliezen
Hetgene wat wij kunnen verliezen, zijn we al verloren.. vrijheid.. daar wil ik voor strijden, ik wil niet strijden voor een heropening van 9/11.. dat laatste is slechts een middel tot het uiteindelijke doel: mensen bewust maken dat er van vrijheid nu geen sprake is. En mensen er vooral van bewust maken, dat zij en zij alleen verantwoordelijk zijn voor hun vrijheid. En dat zij deze dus te koop hebben aangeboden..

Wat ik wil, gaat wel verder dan dit. Ik vind het namelijk frapant dat wij werken moeten. Dat wij dit met zijn allen accepteren.. Tijd = Geld... daar ligt het probleem, want beide zijn in mijn ogen grove leugens die onze ogen afhoudt van de waarheid: vrijheid ligt binnen ons bereik en is iets waar we voor zouden moeten vechten.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:52:56 #102
123078 Observer_of_live
in het land der blinden ...
pi_39766108
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Hetgene wat wij kunnen verliezen, zijn we al verloren.. vrijheid.. daar wil ik voor strijden, ik wil niet strijden voor een heropening van 9/11.. dat laatste is slechts een middel tot het uiteindelijke doel: mensen bewust maken dat er van vrijheid nu geen sprake is. En mensen er vooral van bewust maken, dat zij en zij alleen verantwoordelijk zijn voor hun vrijheid. En dat zij deze dus te koop hebben aangeboden..

Wat ik wil, gaat wel verder dan dit. Ik vind het namelijk frapant dat wij werken moeten. Dat wij dit met zijn allen accepteren.. Tijd = Geld... daar ligt het probleem, want beide zijn in mijn ogen grove leugens die onze ogen afhoudt van de waarheid: vrijheid ligt binnen ons bereik en is iets waar we voor zouden moeten vechten.
idd.
maar hoe doe je dat?
het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld via de "geloofwaardige media" de informatie kon tonen over hoe van af begin 20ste eeuw oliemagnaten en andere rijke invloedrijke industriëelen systematisch vrije energie technologie hebben onderdrukt en afgedaan als onzin om ons zo hun vervuilende product aan te smeren met een technologie die bij gebruik blijvend kosten met zich mee brengt, kosten voor ons, maar winst voor hun, winst in geld en macht, macht die ze hebben gebruikt om de mensheid meer en meer afhankelijk te maken op alle mogelijke manieren.

helaas staat ons niet meer ter beschikking als het internet, althans zolang dat nog duurt.
Voorlopig beschouw ik wat nu gaande is als een soort informatie oorlog, en een forum als een plek waar ik af en toe ook even een "bommetje" kan laten afgaan als ik die behoefte voel
If freedom is outlawed, only outlaws will have freedom
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:06:21 #103
123078 Observer_of_live
pi_39766520
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Hetgene wat wij kunnen verliezen, zijn we al verloren.. vrijheid.. daar wil ik voor strijden,
Dus eigenlijk kunnen we alleen maar onze vrijheid terugwinnen!
pi_39767267
From the Wilderness - The CIA connection..

Zojuist gezien.. aanrader..

klik
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:40:23 #105
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39767647
shit, ik ben mijn vrijheid kwijt, bel Amnesty!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:42:48 #106
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39767760
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef MikeyMo het volgende:
amnesty zegt dat je even langs china moet gaan
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:43:47 #107
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39767795
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:30 schreef Omkron het volgende:

klik
Mikey,does lief. download dees eens,pleur hem op je Ipod,kijken we hem zaterdag

Kunnen we lachen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:50:11 #108
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39768031
10 jaar geleden was er een moslim terrorist die met een vliegtuig vol mensen deze wilde laten crashen op een amerikaans binnenlads doelwit.

Althans in de film Executive Decision met Kurt Russell en Steven Seagal

Is dit nou ook bewijs dat Amerika zelf achter de aanslagen zit? nee, lijkt me niet. Frappant dat oefeningen en plotten van TV-film kennelijk wel als bewijs worden aangeleverd. Terwijl elke moslimcel in Amerika ook toegang heeft tot deze media en wellicht scenario's heeft uitgeddacht onder invloed van de TV
[..]
pi_39770940
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Observer_of_live het volgende:
U got my point
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:55:19 #110
123078 Observer_of_live
pi_39770954
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:30 schreef Omkron het volgende:

klik
Jammer dat ie niet op google staat....
duurt uren voor ik um binnen heb nu
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:08:52 #111
123078 Observer_of_live
pi_39771480
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9137354720737304741&q=The+CIA+connection
deze is ook wel leuk zo te zien,
het begint gelijk met
"History is written by the winners"
heb ik al eens vaker gehoord.

Zo te zien interresante achtergrond informatie
pi_39773678
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef Observer_of_live het volgende:

[..]

het word wel eens gezegd dat alle waarheden door 3 fases gaan;
1.ontkenning
2.geweldadige oppositie
3.weidverspreide acceptatie

ik wil fase 1 en 2 graag achter de rug hebben en dus accepteer ik maar dat het de gewone gang van zaken is. Daarbij vind ik de plaatjes meer zeggen dan woorden
[afbeelding]
zoals hoe kan een gat kleiner zijn dan het projectiel dat de schade veroorzaakt

[afbeelding]
en hoe kan een vuur dat een metalen vliegtuig verdampt deze kruk met daarop geplaatst boek totaal ongeschroeid laten.
Het zal je wel niet overhalen, ik ken wel meer mensen die niet lastig gevallen willen worden met feiten want hun mening staat al vast.
Wel erg jammer dat die plaatjes vol met fouten zitten, zo is de positie van het rode vliegtuig verkeerd. Vliegtuig kwam in een hoek aanvliegen niet zo recht. De horizontale afmetingen kloppen niet met het inslag gat. Ze rekenen de lengte van het compartement wat instortte (petagon is gebouwd in losse compartementen waardoor het op deze manier instortte) terwijl je onderaan de foto duidelijk ziet dat het gat nog veel breder is (inslagpunt linkermotor). Dit zijn echt foto's uit het begin van de conspirancy theories.

En ook voor het boek is een simpele verklaring er was daar geen brand. Kijk eens naar de Seconds of Disaster docu over de pentagon crash daarin wordt dit prima uitgelegd.

Blijkbaar is jou mening gebasseerd op weinig kennis van daadwerkelijke feiten, kijk eens op www.pentagonresearch.com voor een betere ducomentatie en onderbouwing.
  donderdag 13 juli 2006 @ 01:31:38 #113
123078 Observer_of_live
pi_39775955
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Wel erg jammer dat die plaatjes vol met fouten zitten, zo is de positie van het rode vliegtuig verkeerd. Vliegtuig kwam in een hoek aanvliegen niet zo recht. De horizontale afmetingen kloppen niet met het inslag gat. Ze rekenen de lengte van het compartement wat instortte (petagon is gebouwd in losse compartementen waardoor het op deze manier instortte) terwijl je onderaan de foto duidelijk ziet dat het gat nog veel breder is (inslagpunt linkermotor). Dit zijn echt foto's uit het begin van de conspirancy theories.

En ook voor het boek is een simpele verklaring er was daar geen brand. Kijk eens naar de Seconds of Disaster docu over de pentagon crash daarin wordt dit prima uitgelegd.

Blijkbaar is jou mening gebasseerd op weinig kennis van daadwerkelijke feiten, kijk eens op www.pentagonresearch.com voor een betere ducomentatie en onderbouwing.
heb ik gedaan, ik vond dit

ik dacht dat het op 11-september gebeurde maar hier zie ik dat het de volgende dag pas was,
of stond de recorder niet op tijd... vreemd voor een bewakingscamera maar goed (zal wel een stagiare voor verantwoordelijk zijn)
dan de frame teller
17:37:19
17:37:19 huh? nog een 17:37:19
> < jammer die is nu net weer weg; zou het vliegtuig moeten tonen
17:37:21
17:37:22
17:37:23

Tuurlijk ben ik geen expert, ik zie niet wat ik zie. ik kan mun ogen niet vertrouwen
pagina's vol die me dat willen duidelijk maken. maar de waarheid heeft niet zo veel woorden nodig.
net zo min als ik geloof dat Lee harvey Oswald een magische kogel afschoot die ik weet ff niet zo snel hoeveel wonden veroorzaakte en dan geheel intact op de verkeerde stretcher uit de pols valt, geloof ik al deze onzin.

Als er iets van waarheid in de zo genaamde "Conspiracy Theory"(ik vind het geen theory als er doden vallen) schuilt, dan zijn websites die de officiele versie ondersteunen net zo noodzakelijk als destijds het Warren-report.
Als ik mijn ogen zogenaamd niet kan vertrouwen met wat ik in de foto's en video's zie, moet ik ze dan wel vertrouwen als ik iets lees waarbij mijn verstand zegt dat hier de zaak wordt verdoezelt, en dat er een verhaal aan mun neus wordt gehangen waar ik maar genoegen mee moet nemen.
quote:
Dit zijn echt foto's uit het begin van de conspirancy theories.
dus is er ook minder tijd geweest om er mee te knoeien.
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:04:38 #114
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39779305
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:31 schreef Observer_of_live het volgende:

[..]

heb ik gedaan, ik vond dit
[afbeelding]

ik dacht dat het op 11-september gebeurde maar hier zie ik dat het de volgende dag pas was,
of stond de recorder niet op tijd... vreemd voor een bewakingscamera maar goed (zal wel een stagiare voor verantwoordelijk zijn)
dan de frame teller
17:37:19
17:37:19 huh? nog een 17:37:19
> < jammer die is nu net weer weg; zou het vliegtuig moeten tonen
17:37:21
17:37:22
17:37:23

Tuurlijk ben ik geen expert, ik zie niet wat ik zie. ik kan mun ogen niet vertrouwen
pagina's vol die me dat willen duidelijk maken. maar de waarheid heeft niet zo veel woorden nodig.
net zo min als ik geloof dat Lee harvey Oswald een magische kogel afschoot die ik weet ff niet zo snel hoeveel wonden veroorzaakte en dan geheel intact op de verkeerde stretcher uit de pols valt, geloof ik al deze onzin.

Als er iets van waarheid in de zo genaamde "Conspiracy Theory"(ik vind het geen theory als er doden vallen) schuilt, dan zijn websites die de officiele versie ondersteunen net zo noodzakelijk als destijds het Warren-report.
Als ik mijn ogen zogenaamd niet kan vertrouwen met wat ik in de foto's en video's zie, moet ik ze dan wel vertrouwen als ik iets lees waarbij mijn verstand zegt dat hier de zaak wordt verdoezelt, en dat er een verhaal aan mun neus wordt gehangen waar ik maar genoegen mee moet nemen.
[..]

dus is er ook minder tijd geweest om er mee te knoeien.
Ik zie toch echt een vliegtuig maar misschien zien mijn ogen te simpel hoor
pi_39792217
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Ik zie toch echt een vliegtuig maar misschien zien mijn ogen te simpel hoor
Niet alleen je ogen blijkbaar.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:46:24 #116
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39792839
rechts in beeld zie je hem aankomen, over de grond
[..]
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:57:11 #117
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39793179
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef MikeyMo het volgende:
jup.

trouwens,werk eens door
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:57:35 #118
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39793195
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Nee het volgende:

[..]

Niet alleen je ogen blijkbaar.
tsja,dat jij je ogen nou in je zak hebt zitten...
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:33:36 #119
123078 Observer_of_live
pi_39794363
quote:
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef MikeyMo het volgende:
Verstand spel je zo; V-E-R-S-T-A-N-D
niet; V-R-IJ-H-E-I-D

[ Bericht 1% gewijzigd door Observer_of_live op 13-07-2006 17:58:41 ]
pi_39794639
quote:
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:05:26 #121
153455 Woesh
Fly like the wind
pi_39795106
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Observer_of_live het volgende:
Hebben we ooit vrijheid gehad dan?
Sinds 9/11 beginnen we zo langzamerhand te zien dat vrijheid zeer betrekkelijk is, zeker als je de gevolgen mbt "staatsveiligheid" in beschouwing neemt.
Volgens mij zit vrijheid "in the eye of the beholder", om het zo maar even te zeggen.
Vrijheid leeft bij het ontbreken van angst. En door overal angstvallig conspiracy theoriën te zien, ontneem je jezelf de vrijheid. En speel je de eventueel aanwezige Illuminati oid behoorlijk mee in de kaart.
Uitendelijk maakt het helemaal niets uit of het Pentagon nou door een raket of een boeing is geraakt, of dat het WTC zo brak in elkaar zat, of uiteindelijk is opgeblazen, of dat Al Quida of Bush achter het verhaal zit.
Het gevolg is en blijft angst, en komt Aq & gB beide goed uit.. behalve voor de massa...
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:10:06 #122
123078 Observer_of_live
pi_39795200
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:05 schreef Woesh het volgende:

[..]

Hebben we ooit vrijheid gehad dan?
Sinds 9/11 beginnen we zo langzamerhand te zien dat vrijheid zeer betrekkelijk is, zeker als je de gevolgen mbt "staatsveiligheid" in beschouwing neemt.
Volgens mij zit vrijheid "in the eye of the beholder", om het zo maar even te zeggen.
Vrijheid leeft bij het ontbreken van angst. En door overal angstvallig conspiracy theoriën te zien, ontneem je jezelf de vrijheid. En speel je de eventueel aanwezige Illuminati oid behoorlijk mee in de kaart.
Uitendelijk maakt het helemaal niets uit of het Pentagon nou door een raket of een boeing is geraakt, of dat het WTC zo brak in elkaar zat, of uiteindelijk is opgeblazen, of dat Al Quida of Bush achter het verhaal zit.
Het gevolg is en blijft angst, en komt Aq & gB beide goed uit.. behalve voor de massa...
Het klinkt misschien afgezaagd;
De waarheid maakt je vrij!
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:21:48 #123
153455 Woesh
Fly like the wind
pi_39795447
"De waarheid" bestaat niet in absolute vorm... net als "goed"en "fout".
Perspectief gooit veelal roet in het eten.
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:48:14 #124
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_39797556
"leugens" bestaan imo wel

zie het Final Report of the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States, Official Government Edition
(let ook vooral op het woordje "final" , Final me reet!)
Huig
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:50:40 #125
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_39797635
quote:
ik-zieniet, ik-zieniet, wat jij wel ziet...
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')