ik zie enkel rook. Verder kan ik niet zien of er wel of niet schade is. Overigens,was dit dan?quote:
Bron? en dan niet met conspiracy links aankomenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:14 schreef Lennart22 het volgende:
De motoren zijn overigens niet terug gevonden. Er is 1 motor terug gevonden die niet hoort bij het betreffende vliegtuig. Dat is dus wat de leverancier zegt die de motoren levert voor dat type vliegtuig!
Ok, niet de leverancier maar mensen die er werken zeggen dat....het bedrijf zelf en boeing willen niks zeggen....due to the attacts of 9/11!
Ik vraag niet om stomme conspiracy dingenquote:
hier in truth doen ze het graag nog eens dik overquote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Deze discussie is al ad nauseam gevoerd op www.abovetopsecret.com, door een heel scala aan fervente conspiracy-loons en pathologisch pattriotische debunk-freaks.... en, hoe verrassend, die zijn ook nog steeds ver verwijderd van een sluitende conclusie.
Dus tenzij je het wiel helemaal opnieuw wilt gaan uitvinden, zou ik daar de discussie verder volgen. Alle denkbare soorten bewijs en weerleggingen daarvan, hoe minuscuul ook, hebben daar, in wat voor vorm dan ook, de revue al uitvoerig gepasseerd.
Dunnetjes, more likequote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hier in truth doen ze het graag nog eens dik over
Ook een fabeltje, men haalde namelijk 2 type motoren door elkaar die gebruikt worden voor 757's. Motor onderdelen die gevonden zijn bij het pentagon zijn gewoon van het type boeing dat het pentagon is ingevlogen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:14 schreef Lennart22 het volgende:
De motoren zijn overigens niet terug gevonden. Er is 1 motor terug gevonden die niet hoort bij het betreffende vliegtuig. Dat is dus wat de leverancier zegt die de motoren levert voor dat type vliegtuig!
Ok, niet de leverancier maar mensen die er werken zeggen dat....het bedrijf zelf en boeing willen niks zeggen....due to the attacts of 9/11!
Je kan ook gewoon het artikel lezen waarin mensen die er echt verstand van hebben en weten hoe vliegtuigmotoren in elkaar zitten. De vergelijking met die 2 plaatjes is onzin het gaan om de binnenkant van de motor en als ik mij niet vergis maken ze in het 2de plaatje de fout met de tekening van de verkeerde motor die dus idd niet matched omdat die niet onder dit type boeing hing.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Observer_of_live het volgende:
[afbeelding]
American Airlines Boeing 757-200
[afbeelding]
het kan aan mij liggen, maar ik geloof dat de motoren van een 757 iets groter zijn dan de motor waar dit onderdeel uitkomt
misschien leuk dit filmpje te kijkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
. Wat Loose Change betreft; als dat waar is wat er ind ie docu staat, waarom heeft dan geen enkele serieuze krant, tijdschrift e.d. een artikel aan gewijd. Waarom bericht het NRC er dan niet over, staan die ook onder controle van de amerikaanse overheid?
keywords; Noam Chomsky democracy conspiracy illuminatiquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef Observer_of_live het volgende:
[..]
misschien leuk dit filmpje te kijken
http://video.google.com/videoplay?docid=-3023779357236842775&q
het zou een antwoord kunnen zijn.
Haha dat is gewoon een compressor schijf die je daar ziet liggen. Aan de grootte te zien, 1 van de eerste stages in de motor.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Observer_of_live het volgende:
[afbeelding]
American Airlines Boeing 757-200
[afbeelding]
het kan aan mij liggen, maar ik geloof dat de motoren van een 757 iets groter zijn dan de motor waar dit onderdeel uitkomt
ik kan hem ookniet volgens, eht ene moment denk ikd at we op een lijn zitten omdat hij er ook niet in gelooft en nou post hij telkens dingen waaruit in mijn ogen blijkt dat hij wel die conspiracies gelooftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:37 schreef Zwaffel het volgende:
Ik word moe van observer_of_live. IPV dat hij eens met goeie argumenten komt. Neuh,meneer post idiote nietszeggende conspiracy plaatjes/video's
Wat jij - en vele anderen - willen horen van de conspiracy-aanhangers, is niet aan te dragen.. de vele discussies die op vele fora heb gevolgd en aan heb deelgenomen, leveren niets op.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:08 schreef Zwaffel het volgende:
ik wil van observer_of_live wel eens goeie argumenten zien ipv plaatjes
het word wel eens gezegd dat alle waarheden door 3 fases gaan;quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:08 schreef Zwaffel het volgende:
ik wil van observer_of_live wel eens goeie argumenten zien ipv plaatjes
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar zo groot is de moeite eigenlijk niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Boswachtertje het volgende:
Tja Observer.. verspilde moeite, zoals ik hierboven al aangaf en jij in je laatste zin ook al aangeeft..
problem-reaction-solution
plane and simple..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |