Aan de kust wonen alleen toeristen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:36 schreef Floripas het volgende:
Het gaat altijd over mensen uit de "binnenlanden". Met kustmoslims heeft onze vriend geen problemen?
Dus hij heeft er helemaal geen reden toe?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat was wel te lezen in een onderzoek van de onderwijsinspectie. 2004, geloof ik.
Je bedoelt: zijn uitspraken zijn niet te staven? Dat is in ieder geval wel de manier van denken om mee te beginnen wanneer je hem hoort.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus hij heeft er helemaal geen reden toe?
Alsof er geen radicale Nederlanders zijn in Amerika. Amerikanen hebben alleen het elementaire fatsoen om niet te schoppen tegen moddermuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
Wilders over Angliaanse kerk: "Hebben we ooit last gehad met zwarte pieten??"
[ bron ]quote:The FBI agent who arrested Zacarias Moussaoui in August 2001 testified Monday he spent almost four weeks trying to warn U.S. officials about the radical Islamic student pilot but "criminal negligence" by superiors in Washington thwarted a chance to stop the 9/11 attacks.
(...)
But Samit told MacMahon he couldn't persuade FBI headquarters or the Justice Department to take his fears seriously. No one from Washington called Samit to say this intelligence altered the picture the agent had been painting since Aug. 18 in a running battle with Maltbie and Maltbie's boss, David Frasca, chief of the radical fundamentalist unit at headquarters.
9/11 = Irak + Iran = Bomb em back.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Een interessante vraag: zou 11 September niet plaats hebben gevonden als Gore president was geworden het jaar daarvoor.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Een interessante vraag: zou 11 September niet plaats hebben gevonden als Gore president was geworden het jaar daarvoor.
Je moet wat over hebben voor de Joods-Christelijke cultuur.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef Floripas het volgende:
Ik zou het zonde vinden van de Latijnse mis, waar ik met plezier heenga, als Wilders iets te zeggen krijgt over de taal waarin gepreekt wordt.
Shalom, baby.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor de Joods-Christelijke cultuur.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
hihi
Nee dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef Monidique het volgende:
Slechts tegen de úitwassen van de Islam,.
Nee, die moet ik noodgedwongen leeg houden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zèèèg, skatjâh, is jouw balboekje al vol?
Moet ik dan verplicht dreads dragen? Dat is wel tof namelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor de Joods-Christelijke cultuur.
quote:Stemp de tegenpartij:
- Geen belasting
- Miljoen banen voor iedereen
- Eerlijke politiek
Gedwongen door de Joods-Christelijke Humanistische Conservatieve Verlichtingscultuur?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, die moet ik noodgedwongen leeg houden.
Nee, gedwongen door mijn verplichtingen aan Mammon.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gedwongen door de Joods-Christelijke Humanistische Conservatieve Verlichtingscultuur?
Wilbersum 3 bestond nog niet.. jadiedidiejei, Jeruzalem...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:26 schreef Floripas het volgende:
Wat is Fok! ineens anti-Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |