Daar hebben we internet voor natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind trouwens dat de Vara de serie kapot maakt met haar uitzendschema's
Vorige week begonnen en gisteren de tweede ep gekeken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
is dit de nieuwste serie, dus van dit jaar?
Arme Janicequote:
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:54 schreef planethugo het volgende:
janice is gewoon irritant in álles wat ze doet.
Dat was wel cool ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerde.
Ik zat ook elke keer te denken: Nu word hij wakker en zegt hij iets raars/gemeens/grappigs..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerde.
Ind ik dacht zo van nu wordt die wakker. en all hell will break lose.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik zat ook elke keer te denken: Nu word hij wakker en zegt hij iets raars/gemeens/grappigs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |