Oops... da's niet heel erg slim... Helaas kunnen wij alleen de 10e....quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Heb net 4 kaarten voor de 9 mei besteld, maar ik blijk al een ander concert te hebben dan (Gary Numan in Paradiso)...![]()
Wil iemand misschien bestellen voor de 10e en dan ruilen?
Neuh, dat leek me ook niet, maar ik was gewoon nieuwsgierig naar de verhoudingenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef calvobbes het volgende:
Wees maar niet bang. Bij dit soort internet voorverkopen gaan nooit alle kaarten in de vvk.
Achter aan is een tribune waar je kan zitten daarvoor is het sta gedeelte.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Ravage het volgende:
Klopt het trouwens dat de HMH staan- en zitplaatsen heeft, en dat je zelf kan kiezen of je gaat zitten of staan? Bij waste hebben ze het alleen over 'general standing'.
jomig, het is groter dan ik dacht, zelf ben ik alleen in de pepsi stage geweest en ik dacht dat de HMH ongeveer dezelfde omvang zou hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef soul114 het volgende:
[..]
Achter aan is een tribune waar je kan zitten daarvoor is het sta gedeelte.
Kan je gewoon zelf kiezen (mits er nog stoeltje vrij is natuurlijk).
Zie hier plaatje van tijdens Kaiser Chiefs:
[afbeelding]
Het is natuurlijk niet zo klein als de pepsidingesquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jomig, het is groter dan ik dacht, zelf ben ik alleen in de pepsi stage geweest en ik dacht dat de HMH ongeveer dezelfde omvang zou hebben
ik geloof het welquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo klein als de pepsidinges
Toont misschien wat groter op de foto, maar de HMH is toch wel vrij compact hoor.
Inderdaad ja...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik geloof het wel, vanaf dat punt van die foto lijkt het net de ahoy ofzo
![]()
Ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik geloof het wel, vanaf dat punt van die foto lijkt het net de ahoy ofzo
![]()
jeuj, die foto is van mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo klein als de pepsidinges
Toont misschien wat groter op de foto, maar de HMH is toch wel vrij compact hoor.
nee joh, staat er alleen al, tickets morgenvroeg om 10uquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef spacemangraig het volgende:
edit: kaarten zijn NU te krijgen op ticketmaster.nl!
ja.. kom ik net ook achterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef punkr1 het volgende:
[..]
nee joh, staat er alleen al, tickets morgenvroeg om 10u
ik ook, 3 stuks voor de 10e.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:56 schreef Enzo500 het volgende:
het duurt wel een paar weken voor het is uitverkocht.![]()
Woensdag ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:45 schreef Maaark het volgende:
Voor dinsdag ja...
Yup, nu wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Woensdag ook
Misschien dat er komende dagen nog wel wat kaartjes vrijkomen vanwege reserveringen die niet zijn opgehaald, maar het is in ieder geval zo goed als uitverkocht.
Als je deze verkoopt heb ik wel intresse in 2 kaarten. Laat het me even weten, e-mail staat in profielquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:18 schreef MadMaster het volgende:
Heb inmiddels al weer kaarten voor de 10e besteld, als er liefhebbers zijn voor kaarten voor de 9e mei (normale prijs), let me know...
Wacht nog wel even een reaktie van mijn Amrikaanse vrienden af, misschien willen die wel weer een weekje Amsterdam doen.
Aso!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er dinsdag en woensdag bij..
Ik heb er zooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in!!!!!!!!!!!
wat jammerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig, kan je mij deze keer niet tegenkomen in de wachtrij.
* hetzelfde hooptquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Q. het volgende:
Ik hoop maar dat Waste mijn kaartjes niet kwijt gaat maken..
Dat soort mensen zouden ze ritueel moeten afschieten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:29 schreef Spideyman het volgende:
En marktplaats staat al weer vol met aanbiedingen van Radioheadkaartjes
Paupers.
tís toch een kleine moeitequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:47 schreef spacemangraig het volgende:
jeej ik heb ook voor beide avonden, was half tien op het postkantoor. Heb echt de hele nacht getwijfeld of ik vroeg op zou staan om op tijd bij het postkantoor te kunnen zijn, of iets langer uitslapen en dan ticketmaster.nl Ben nu echt blij dat ik gegaan ben.
Hmmm Radiohead (of elke andere band) kan er toch niks aan doen dat mensen deze streken uithalen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:56 schreef Goldfrapp het volgende:
Goh, en nu al staat Marktplaats vol met Radiohead tickets die aangeboden worden. Toevallig mensen die vanmorgen nog dachten zelf naar het concert te kunnen, maar een uur later toch niet zo bleek te zijn. Dus dan maar voor het dubbele aanbieden op internet. Achterlijk zooitje!! Lekker anderen de kans ontnemen om fatsoenlijk naar een concert te kunnen. Ja dan ben je lekker bezig hoor, zelf 7 kaarten kopen om ze met winst door te kunnen verkopen. Radiohead mag erin stikken als het zo moet!
oke!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:10 schreef Obscured het volgende:
Vraag het ze !!!
Heeft denk ik niet zozeer met luiheid te maken, maar meer dat de fans in tegenstelling tot zwarthandelaren nog een leven naast concertkaartjes hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef nr.126 het volgende:
[..]
oke!
Radioheadfan, waarom heeft u geen kaartje en de zwarthandelaar die niets met de band op heeft wel?
Toch ietwat te lui?
Die fan werkt om 15.00 nog steeds, en zal evengoed te laat zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:45 schreef Obscured het volgende:
Inderdaad, niet iedereen heeft de mogelijkheid om met zijn slaapzak voor de deur te gaan liggen. Er zijn ook fans die bv moeten werken op zaterdag.
Dat komt waarschijnlijk omdat de meeste handelaren geen professionele zwarthandelaren zijn, maar fans die er een paar kaarten extra bij kopen... Zo kan je je eigen kaartje er makkelijk uit halen. Als het zo gebeurt, en niet al te gek wordt, heb ik er niet zoveel problemen mee hoor. Als je niet zelf kaartjes kan regelen op zaterdag, zal je er een paar tientjes meer voor moeten neertellen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:49 schreef nr.126 het volgende:
Daarnaast, de hoeveelheid handelaren t.ov. de echte fans valt volgens mij enorm mee.
Wat ik over het algemeen zie als ik in de rij 'lig', dat zijn voor 95 % de liefhebbers voor het concert waar ze voor komen.
Die garderobe is nog steeds gratis in de HMH lieve schat. Dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tja, ik vind het gewoon een kwestie van eigen schuld, dikke bult. Had je maar op tijd bij het postkantoor moeten zijn. Dit is nou eenmaal een vrije markt economie en wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik heb ook een kaartje teveel omdat het nog niet zeker is of er een 4e persoon mee gaat. Gaat die niet mee, dan gaat dat kaartje zeker in de verkoop. Kan ik dan tenminste de achterlijk dure garderobe + consumpties van betalen.
Een fan had zijn kaartje in dat geval via Waste aangeschaft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:45 schreef Obscured het volgende:
Inderdaad, niet iedereen heeft de mogelijkheid om met zijn slaapzak voor de deur te gaan liggen. Er zijn ook fans die bv moeten werken op zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |