Tsja, als je die 100 euro als de maat der dingen gaat nemen... 42.50 is duur, 100 euro is bespottelijk duur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef fretclick het volgende:
42,50 duur? als ik zie dat mensen meer dan 100¤ betalen voor the rolling stones vind ik 42,50 voor radiohead in de hmh echt niks.
Gelredome is wel 3 keer zo groot als 2xHMH.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Z het volgende:
Zou het snel uitverkopen? Gerledome was totaal niet uitverkocht namelijk.
En ik zou nooit ruzie met mijn goede buur hier makenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens ben je 1 van mijn buren op lastfm zag ik.. :
Jaaaa, dat was echt prachtig, heerlijk sfeervol, goed geluid, prachtige set.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef menjo het volgende:
Radiohead is live altijd wel goed ja. Ik heb ze nu 5 keer gezien en alle keren was goed tot zeer goed. Al zal het waarschijnlijk nooit meer zo mooi worden als in de tent in het goffertpark...
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:56 schreef Enzo500 het volgende:
het duurt wel een paar weken voor het is uitverkocht.![]()
same herequote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef menjo het volgende:
Radiohead is live altijd wel goed ja. Ik heb ze nu 5 keer gezien en alle keren was goed tot zeer goed. Al zal het waarschijnlijk nooit meer zo mooi worden als in de tent in het goffertpark...
Ik weet nog niet of ik nu weer ga, kom nogal onhandig uit die week en het is ook best prijzig. Als het in een kleindere zaal was geweest (013, paard etc) had ik zaterdagochtend voor het postkantoor gelegen maar nu moet ik er nog eens ernstig over ndaenken.
Peaceman en/of ik ook!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben iig zaterdagmorgen ruim op tijd bij het GWK/Postkantoor.
En bovendien was er op die avond ook nog een beslissingsinterland van het Nederlands elftal inzake plaatsing voor het Ek. Dat zal ongetwijfeld ook invloed gehad hebben. Tel daar nog bij dat het eind november was en je weet waarom het zo was...quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef menjo het volgende:
[..]
Tsja, als je die 100 euro als de maat der dingen gaat nemen... 42.50 is duur, 100 euro is bespottelijk duur.
[..]
Gelredome is wel 3 keer zo groot als 2xHMH.
Dat denk ik ook, maar toch.. dromen blijft een fijne bezigheid....quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:38 schreef Z het volgende:
Dream on peace, dat wordt natuurlijk bomvol, met liefhebbers.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:51 schreef calvobbes het volgende:
Als je zaterdag in de rij staat en denkt dat er ineens een aantal hardrockers / metalfans, ook naar Radiohead willen, wees niet bang.
Zaterdag gaat ook een minifestival met o.a. Guns n' Roses in de vvk
Je kunt toch via www.ticketmaster.nl bestellen zaterdagmorgen? Je kunt het altijd proberen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef whosvegas het volgende:
Shıt, shıt, ben ın Turkıje voor de zonsverduısterıng
Ben ık eens weg, komt Radıohead naar nederland over anderhalve week ben ık pas thuıs.
PS ık type dıt op een turks toetsenmbord ı moet dus i zıjn, de i zıt op een wat vreemde locatıe
Die zal wel plat gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt toch via www.ticketmaster.nl bestellen zaterdagmorgen? Je kunt het altijd proberen...
Dat doen wij ook hoor, maar als je in Turkije zit zoals whosvegas , wordt dat wat lastiger en is dat de enige optie om misschien kaartjes te krijgen..... bij ons zal er denk ik 1 naar de GWK gaan en zorgen dat ie er om half 10 is en de andere probeert het online....quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
Bij zoiets waar ik zo graag heen wil ga ik het niet online proberen, gewoon naar GWK toe.
precies, gewoon GWK of postkantoor, heb je ook gelijk je kaartje en ben je zeker van je zaakquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:24 schreef nein het volgende:
1 tip: NOOIT online bestellen!!! Ik heb t gedaan bij QOTSA vorig jaar: site helemaal plat, was niet doorheen te komen. Om 10.30 naar postkantoor gefietst en toen was t natuurlijk al uitverkocht.
Half uurtje in de kou staan is mij die 20 euro extra wel waardquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef SnapZ het volgende:
[afbeelding]
Gaan jullie maar lekker in de kou staan
Jij hebt al eerder kaarten. Poeh Poeh.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:04 schreef SnapZ het volgende:
Volgens de conversion translator is dit precies ¤100. Dus als jij 42,50 betaald met 4,10 euro servicekosten, dan zit je er 3 euro naast. Poeh poeh
Precies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
Stond ook in de Sp!ts vandaag, stom. Waarom kunnen ze zoiets niet in de krant zetten nadat de voorverkoop al is gestart?
Andrea Bocelli?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat het postkantoor hier op Kanaleneiland wel redelijk rustig zal zijn, 80% allochtonen, dat zijn vast geen Radiohead fans. Of GnR fans..
En UB40 fans ook nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andrea Bocelli?
Het zijn wel 8.000 kaarten hè? Daar moet toch wel aan te komen zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:21 schreef spacemangraig het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken..
Waste is de naam van de winkel van Radiohead en een soort van fanclub.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, n00bvraag, maar wat is dat WASTE dan? En kunnen zij alle kaarten al wegkapen voor onze neuzen?
WASTE heeft maar een gelimiteerd aantal kaarten. De London kaarten van deze vvk zijn misschien uitverkocht, maar het overgrote deel gaat gewoon pas de 25e in de vvk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef SnapZ het volgende:
London is al uitverkocht volgens de site, dus ik ben inderdaad blij dat ik nog kaarten heb!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, n00bvraag, maar wat is dat WASTE dan? En kunnen zij alle kaarten al wegkapen voor onze neuzen?
Dankjequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waste is de naam van de winkel van Radiohead en een soort van fanclub.
En ze kapen niet alle kaarten weg, maar een klein deel van de kaarten. Meeste zullen zaterdag in de vvk gaan.
Is er geen postkantoor in een wijk met weinig autochtonen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zal rustiger zijn denken jullie? Postkantoor in R'dam of het GWK in R'dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |