Oops... da's niet heel erg slim... Helaas kunnen wij alleen de 10e....quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Heb net 4 kaarten voor de 9 mei besteld, maar ik blijk al een ander concert te hebben dan (Gary Numan in Paradiso)...![]()
Wil iemand misschien bestellen voor de 10e en dan ruilen?
Neuh, dat leek me ook niet, maar ik was gewoon nieuwsgierig naar de verhoudingenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef calvobbes het volgende:
Wees maar niet bang. Bij dit soort internet voorverkopen gaan nooit alle kaarten in de vvk.
Achter aan is een tribune waar je kan zitten daarvoor is het sta gedeelte.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Ravage het volgende:
Klopt het trouwens dat de HMH staan- en zitplaatsen heeft, en dat je zelf kan kiezen of je gaat zitten of staan? Bij waste hebben ze het alleen over 'general standing'.
jomig, het is groter dan ik dacht, zelf ben ik alleen in de pepsi stage geweest en ik dacht dat de HMH ongeveer dezelfde omvang zou hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef soul114 het volgende:
[..]
Achter aan is een tribune waar je kan zitten daarvoor is het sta gedeelte.
Kan je gewoon zelf kiezen (mits er nog stoeltje vrij is natuurlijk).
Zie hier plaatje van tijdens Kaiser Chiefs:
[afbeelding]
Het is natuurlijk niet zo klein als de pepsidingesquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jomig, het is groter dan ik dacht, zelf ben ik alleen in de pepsi stage geweest en ik dacht dat de HMH ongeveer dezelfde omvang zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |