abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36247083
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

hun hele mentaliteit staat me tegen

en ik hoor ze vaak genoeg praten
Ze? Besef je nu zelf niet hoe je aan het generaliseren bent? Dat bepaalde allochtone bevolkingsgroepen een probleemgroep vormen, dat is een feit, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat kan en mag toch geen reden zijn om ze dan maar allemaal over een kam te scheren? Probeer mensen eens te zien als individu, en niet als groep.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:13:51 #242
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36247114
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef Ulx het volgende:
En hoe zit het met de Engelse Kerk op het Begijnhof te Amsterdam en Orthodox Katholieken die de mis in het Latijn willen. Of met de Joden die Hebreeuws brabbelen in de Synagoge? Of de kerk in Friesland? Bij mijn weten is Nederland nog altijd tweetalig. De eerste de beste Arabier die een inburgeringstestje haalt weet dat.
Er zijn ook Duitstalige en Franstalige keren in Nederland, en ik weet dat er in Rotterdam zelfs een Zweedse kerk zit ergens. Het zijn natuurlijk vrij kleine gemeenschappen, voornamelijk bedoeld voor de immigranten in Nederland.

Maar let op, NU KOMT HET natuurlijk...... Dat zijn dan weer WESTERSE kerken, en het gaat Wilders natuurlijk om NIET WESTERSE geloofsgemeenschappen. Want westers mag dan weer wel en niet-westers mag dan weer niet.

Vertel dat ook even aan de Boedistische en Hindustaanse gemeenschappen in Nederland.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36247126
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Meki het volgende:

[..]

het volgen van Hitler ideeen is niet strafbaar
nog heel even en de Moslims worden vergast
Gelukkig kan dat dus niet, dankzij dat artikel 1 van de grondwet

Zeggen dat Wilders alle Moslims wil vergassen is trouwens net zo paranoide als beweren dat de Islam het westen wil veroveren.

Hoe kom je toch bij dat idee Meki, dat wij Nederlanders allemaal een hekel hebben aan moslims, en jullie het liefst zo snel mogelijk het land uitschoppen? Of speel je gewoon graag de slachtofferrol?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_36247199
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Meki het volgende:

[..]

het volgen van Hitler ideeen is niet strafbaar
nog heel even en de Moslims worden vergast
Doe normaal , je kunt veel over Wilders zeggen maar niet dat hij mensen wil doden.
pi_36247300
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Arendt het volgende:

[..]

Eeuwig zonde dat dit soort types stemrecht hebben...
als je dat soort dingen roept ben je pas écht dom

als niet de meerderheid van Nederland vóór hem is, dan is het toch klaar? daar is stemrecht toch voor? meegaan met de meerderheid en er niet over janken, ook al ben je er tegen
pi_36247304
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef JoPiDo het volgende:
zwaardere straffen is zo'n enorme luchtzak, dat roepen echt alleen nog maar domme mensen

alle onderzoeken bewijzen dat het criminaliteit juist verhoogd in plaats van verlaagd
Wegnemen uit de maatschappij zorgt er voor dat ze zich niet meer kunnen misdragen in de maatschappij. Reintegratie is een ander punt, maar wegnemen uit de maatschappij is zeer zeker effectief tegen de overlast die criminelen veroorzaken.
pi_36247378
nou, dat is HELEMAAL een dom antwoord

DAMN

met Steijn hoef ik niet meer te praten, die kraamt onzin uit
pi_36247477
quote:
zwaardere straffen is zo'n enorme luchtzak, dat roepen echt alleen nog maar domme mensen

alle onderzoeken bewijzen dat het criminaliteit juist verhoogd in plaats van verlaagd
dus, niet meer straffen.

Verder zijn je argumenten pure Bullshit
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef JoPiDo het volgende:
er zíjn geen tegenargumenten

een keer door de stad lopen en in de tram zitten, dan zit je vol vóórargumenten
Alle mensen die in de stad lopen of in de tram zitten op laten rotten?
Je zit zelf ook in de tram
Je bedoelt natuurlijk alle mensen met een kleurtje. Ik zal je wat nieuws vertellen, ik heb ook wel eens last van mensen die niet dat kleurtje hebben wat jij bedoelt. De gewone boeren uit de achterhoek die naar amsterdam gaan, de tokkie's uit de volksbuurten die zich hebben klemgezopen bij een voetbalwedstrijd.
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef JoPiDo het volgende:
die idiootjes horen in de bergen, niet hier in de stad/tram
op basis waarvan? omdat jij dat vindt?
Ik vind blauw een mooie kleur, moeten nu alle auto's op de weg blauw worden?
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

hun hele mentaliteit staat me tegen

en ik hoor ze vaak genoeg praten
Ook zo'n cullargument
alsof ze allemaal over een kam te scheren zijn, en je hoort ze vaak genoeg praten.
Mogen ze niet praten dan?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:22:05 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36247483

Was de fohn weer stuk vanmorgen, Geert?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:22:32 #250
136 V.
Like tears in rain...
pi_36247494
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:10 schreef adnansupernew het volgende:
Tja...het is gewoon een gevaarlijk mannetje dit.
Neuh. Gevaarlijk wordt het pas als er ook nog veel idioten op hem stemmen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36247503
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef JoPiDo het volgende:
nou, dat is HELEMAAL een dom antwoord

met Steijn hoef ik niet meer te praten, die kraamt onzin uit
Domme argumentatie, nou dat moet dan eenvoudig onderuit te halen zijn. Succes.
pi_36247507
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:11 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat Wilders Moslims niet in kampen wil stoppen. Je hebt de vervelende gewoonte om mensen woorden in de mond te leggen Meki.

Vooralsnog heb je het volgende beweerd:
- Hirsi Ali heeft de oorlog verklaard aan de Islam
- De US heeft de oorlog verklaard aan de Islam
- In Italie worden mensen gedwongen om een kruis te dragen

Voor geen van deze beweringen heb je tot nu toe een bron gegeven, of een onderbouwing. Mark my words, Wilders heeft NOOIT gezegd dat hij Moslims in kampen wil stoppen. NOOIT. En je hebt nergens een bron om het tegendeel te bewijzen.

Weet je hoe ze dat noemen? Iemand die dingen beweer die niet waar zijn? Een leugenaar. Sterker nog, Meki. Iemand dit soort uitspraken in de schoenen schuiven die hij of zij nooit gedaan heeft is laster, en dat is strafbaar.

Je enige punt wat dus overeind blijft staan is dat Wilders alleen Moslims wil aanpakken. Daar heb je dus gelijk in. Maar als jij het om die reden al goedkeurt dat iemand wordt bedreigd, dan ben je dus geen voorstander van vrijheid van meningsuiting. Je vindt immers dat iemand om zijn mening mag worden bedreigd.

Ik vind eerlijk gezegd dat mensen die het niet eens zijn met ons democratisch systeem, zoals jij blijkbaar, hier niet thuishoren. Een voorwaarde voor je Nederlands burgerschap is namelijk dat je trouw zweert aan de Nederlands grondwet. En dat doe jij dus niet. Geen probleem, moet je zelf weten, maar dan mag je wat mij betreft je paspoort ook weer inleveren.

En nee Meki, dat heeft niks te maken met je afkomst, en niks met je overtuiging, dat heeft alles te maken met dat jij wel de lusten wil van de Nederlandse nationaliteit, maar niet de lasten (en daar valt dus onder dat jij maar hebt te accepteren dat je mag zeggen wat je wilt in dit land, zolang dat binnen de wet is, zonder gelijk bang te hoeven zijn voor bedreigingen)

Geert Wilders pakt alleen Moslims aan en allochtonen
Hitler pakte alleen Joden aan en minderheden

Geert Wilders wilt Moslims naar kampen sturen
Hitler heeft Joden naar de kampen gestuurd

Geert Wilders wilt alle Moskeeen en Islamitische scholen sluiten
Gooh dat wou Hitler ook

Geert Wilders wilt Nederland een Joodse staat maken
Gooh dat wou Hitler ook doen , hij maakte Duitsland geen-joden land.

Nog heel even en dat wilt Hitler Wilders alle Moslims vergassen nog heel even
dan moeten wij met een ster lopen en uitgespuugd worden etc.

dan kan een groot deel Nederland Moslims uitlachen

Wilders een is extreminist net als Osama Bin Laden. ook al pleegt ie geen aanslagen maar hij denkt net als Osama maar dan andersom. Nederlanders die Geert Wilders steunt moet zich schamen dan steunt ie indirect Hitler ook .

Ik hoop dat JIJ afstand van Hitler Wilders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36247508
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]

Je zou bijna gaan denken dat die fohns van hem iedere keer ontploffen idd
pi_36247542
quote:

Nou met JoPiDo hoeven we niet meer in discussie te gaan! Die kraamt toch alleen maar onzin uit!
pi_36247554
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef Steijn het volgende:

[..]

Doe normaal , je kunt veel over Wilders zeggen maar niet dat hij mensen wil doden.
zijn volgende stap is wel mensen vermoorden of erin steunen
pi_36247567
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]

De hele dag van die opgefokte glimmende biljartballen om je heen, ik moet er niet aan denken.
pi_36247608
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Kom met een onderbouwing of ga je heel diep schamen.
pi_36247616
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef Seneca het volgende:

[..]

Gelukkig kan dat dus niet, dankzij dat artikel 1 van de grondwet

Zeggen dat Wilders alle Moslims wil vergassen is trouwens net zo paranoide als beweren dat de Islam het westen wil veroveren.

Hoe kom je toch bij dat idee Meki, dat wij Nederlanders allemaal een hekel hebben aan moslims, en jullie het liefst zo snel mogelijk het land uitschoppen? Of speel je gewoon graag de slachtofferrol?
Neem nou een kijkje op Telegraaf-reacties kijk naar de opinies en dat bevestigen allemaal dat de merendeel van Nederlanders over Moslims slecht denkt
pi_36247623
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

En dat weet je, omdat? Je hebt geen argumenten, geen bronnen, alleen loze uitspraken. Dit is pure laster, Meki!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:26:09 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36247634
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef Meki het volgende:
nog heel even
dan moeten wij met een ster lopen en uitgespuugd worden etc.
Ik denk zelf dat het een halve maan zal worden.... of een profeet met een bom op z'n kop.

Verder weet jij de boel ook weer goed te onderbouwen....
-
pi_36247638
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou met JoPiDo hoeven we niet meer in discussie te gaan! Die kraamt toch alleen maar onzin uit!
heb je dan OOIT een dergelijk GEDEGEN onderzoek gelezen? waarschijnlijk niet, anders had je dit niet gezegd
pi_36247655
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef Meki het volgende:

[..]
Meki, je begaat nu dezelfde fout waar je anderen van beschuldigt.

Ik ben het met je eens dat wilders een extremist is, maar je moet niet te ver doordrijven.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36247684
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Steijn het volgende:

[..]

Kom met een onderbouwing of ga je heel diep schamen.
mensen die Wilders steunen moeten zich schamen

Hitler was ook begonnen - hij deed dat enkel alleen bij een andere doelgroep
de weg volgt Wilders nu ook
pi_36247694
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

heb je dan OOIT een dergelijk GEDEGEN onderzoek gelezen? waarschijnlijk niet, anders had je dit niet gezegd
Ik snap jou niet. Aan de ene kant lees je blijkbaar gedegen onderzoeken, en zeg je zowaar zinnige dingen wat het criminaliteitsprobleem betreft.

Anderzijds scheer je alle allochtonen over een kam, gebruik je denigrerende termen zoals 'idiootjes' en vind je dat mensen in de tram die je niet kent moeten oprotten naar hun eigen land, puur gebaseerd op hun uiterlijk.
pi_36247746
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef JoPiDo het volgende:
Kom dan eens met je bronnen tevoorschijn of nog mooier, kom met argumentatie, dan kun je discussieren.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:29:53 #266
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36247783
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Meki het volgende:
Neem nou een kijkje op Telegraaf-reacties kijk naar de opinies en dat bevestigen allemaal dat de merendeel van Nederlanders over Moslims slecht denkt
Je kunt ook niet ontkennen dat de Moslims in Nederland niet voor problemen hebben gezorgd. De problemen met integratie, Nederlands leren, werken ipv uitkering trekken, criminaliteit, etc, etc, etc.... dat zijn allemaal reeële problemen. De werkloosheidscijfers on criminaliteitscijfers onder allochtonen liegen er niet om.

Natuurlijk is Wilders een idioot en een gevaarlijke gek, maar jij, Meki, staat extreem aan de andere kant en doet alsof er helemaal geen problemen zijn. En dat is in mijn ogen net zo gevaarlijk als Wilders zelf.
-
pi_36247790
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef Steijn het volgende:

[..]

Kom dan eens met je bronnen tevoorschijn of nog mooier, kom met argumentatie, dan kun je discussieren.
Hij heeft gelijk. Ik heb zelf geen bronnen bij de hand, maar er is ooit onderzoek geweest waaruit bleek dat als je mensen voor langere tijd opsluit, dat de kans dat ze in herhaling vallen groter wordt.

Wat niets af doet aan het feit dat er ook voor jouw stelling argumenten zijn aan te voeren (genoegdoeningsaspect voor de slachtoffers, etc.)
pi_36247800
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Meki het volgende:
mensen die Wilders steunen moeten zich schamen

Hitler was ook begonnen - hij deed dat enkel alleen bij een andere doelgroep
de weg volgt Wilders nu ook
Nogmaals kom met een onderbouwing of hou op met het uiten van dergelijke beschuldigingen.
pi_36247808
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Meki, je begaat nu dezelfde fout waar je anderen van beschuldigt.

Ik ben het met je eens dat wilders een extremist is, maar je moet niet te ver doordrijven.
Ik ga mischien wat te ver . maar ik beschuldig geen bevolkingsgroepen met laster etc.
ik ga me niet racistisch gedragen omdat iemand zwart is
pi_36247813
dat argument van jou net als je ze langer opsluit zitten ze niet meer op straat dát zegt genoeg over jouw IQ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')