Ze? Besef je nu zelf niet hoe je aan het generaliseren bent? Dat bepaalde allochtone bevolkingsgroepen een probleemgroep vormen, dat is een feit, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat kan en mag toch geen reden zijn om ze dan maar allemaal over een kam te scheren? Probeer mensen eens te zien als individu, en niet als groep.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
hun hele mentaliteit staat me tegen
en ik hoor ze vaak genoeg praten
Er zijn ook Duitstalige en Franstalige keren in Nederland, en ik weet dat er in Rotterdam zelfs een Zweedse kerk zit ergens. Het zijn natuurlijk vrij kleine gemeenschappen, voornamelijk bedoeld voor de immigranten in Nederland.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef Ulx het volgende:
En hoe zit het met de Engelse Kerk op het Begijnhof te Amsterdam en Orthodox Katholieken die de mis in het Latijn willen. Of met de Joden die Hebreeuws brabbelen in de Synagoge? Of de kerk in Friesland? Bij mijn weten is Nederland nog altijd tweetalig. De eerste de beste Arabier die een inburgeringstestje haalt weet dat.
Gelukkig kan dat dus niet, dankzij dat artikel 1 van de grondwetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Meki het volgende:
[..]
het volgen van Hitler ideeen is niet strafbaar
nog heel even en de Moslims worden vergast![]()
Doe normaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Meki het volgende:
[..]
het volgen van Hitler ideeen is niet strafbaar
nog heel even en de Moslims worden vergast![]()
als je dat soort dingen roept ben je pas écht domquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Arendt het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat dit soort types stemrecht hebben...
Wegnemen uit de maatschappij zorgt er voor dat ze zich niet meer kunnen misdragen in de maatschappij. Reintegratie is een ander punt, maar wegnemen uit de maatschappij is zeer zeker effectief tegen de overlast die criminelen veroorzaken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef JoPiDo het volgende:
zwaardere straffen is zo'n enorme luchtzak, dat roepen echt alleen nog maar domme mensen
alle onderzoeken bewijzen dat het criminaliteit juist verhoogd in plaats van verlaagd
dus, niet meer straffen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef JoPiDo het volgende:
zwaardere straffen is zo'n enorme luchtzak, dat roepen echt alleen nog maar domme mensen
alle onderzoeken bewijzen dat het criminaliteit juist verhoogd in plaats van verlaagd
Alle mensen die in de stad lopen of in de tram zitten op laten rotten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef JoPiDo het volgende:
er zíjn geen tegenargumenten
een keer door de stad lopen en in de tram zitten, dan zit je vol vóórargumenten
op basis waarvan? omdat jij dat vindt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef JoPiDo het volgende:
die idiootjes horen in de bergen, niet hier in de stad/tram
Ook zo'n cullargumentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
hun hele mentaliteit staat me tegen
en ik hoor ze vaak genoeg praten
Neuh. Gevaarlijk wordt het pas als er ook nog veel idioten op hem stemmen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:10 schreef adnansupernew het volgende:
Tja...het is gewoon een gevaarlijk mannetje dit.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef JoPiDo het volgende:
nou, dat is HELEMAAL een dom antwoord
met Steijn hoef ik niet meer te praten, die kraamt onzin uit
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:11 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat Wilders Moslims niet in kampen wil stoppen. Je hebt de vervelende gewoonte om mensen woorden in de mond te leggen Meki.
Vooralsnog heb je het volgende beweerd:
- Hirsi Ali heeft de oorlog verklaard aan de Islam
- De US heeft de oorlog verklaard aan de Islam
- In Italie worden mensen gedwongen om een kruis te dragen
Voor geen van deze beweringen heb je tot nu toe een bron gegeven, of een onderbouwing. Mark my words, Wilders heeft NOOIT gezegd dat hij Moslims in kampen wil stoppen. NOOIT. En je hebt nergens een bron om het tegendeel te bewijzen.
Weet je hoe ze dat noemen? Iemand die dingen beweer die niet waar zijn? Een leugenaar. Sterker nog, Meki. Iemand dit soort uitspraken in de schoenen schuiven die hij of zij nooit gedaan heeft is laster, en dat is strafbaar.
Je enige punt wat dus overeind blijft staan is dat Wilders alleen Moslims wil aanpakken. Daar heb je dus gelijk in. Maar als jij het om die reden al goedkeurt dat iemand wordt bedreigd, dan ben je dus geen voorstander van vrijheid van meningsuiting. Je vindt immers dat iemand om zijn mening mag worden bedreigd.
Ik vind eerlijk gezegd dat mensen die het niet eens zijn met ons democratisch systeem, zoals jij blijkbaar, hier niet thuishoren. Een voorwaarde voor je Nederlands burgerschap is namelijk dat je trouw zweert aan de Nederlands grondwet. En dat doe jij dus niet. Geen probleem, moet je zelf weten, maar dan mag je wat mij betreft je paspoort ook weer inleveren.
En nee Meki, dat heeft niks te maken met je afkomst, en niks met je overtuiging, dat heeft alles te maken met dat jij wel de lusten wil van de Nederlandse nationaliteit, maar niet de lasten (en daar valt dus onder dat jij maar hebt te accepteren dat je mag zeggen wat je wilt in dit land, zolang dat binnen de wet is, zonder gelijk bang te hoeven zijn voor bedreigingen)
Je zou bijna gaan denken dat die fohns van hem iedere keer ontploffen iddquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
Was de fohn weer stuk vanmorgen, Geert?
Nou met JoPiDo hoeven we niet meer in discussie te gaan! Die kraamt toch alleen maar onzin uit!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef JoPiDo het volgende:
zijn volgende stap is wel mensen vermoorden of erin steunenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Doe normaal, je kunt veel over Wilders zeggen maar niet dat hij mensen wil doden.
De hele dag van die opgefokte glimmende biljartballen om je heen, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
Was de fohn weer stuk vanmorgen, Geert?
Kom met een onderbouwing of ga je heel diep schamen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
zijn volgende stap is wel mensen vermoorden of erin steunen
Neem nou een kijkje op Telegraaf-reacties kijk naar de opinies en dat bevestigen allemaal dat de merendeel van Nederlanders over Moslims slecht denktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat dus niet, dankzij dat artikel 1 van de grondwet
Zeggen dat Wilders alle Moslims wil vergassen is trouwens net zo paranoide als beweren dat de Islam het westen wil veroveren.
Hoe kom je toch bij dat idee Meki, dat wij Nederlanders allemaal een hekel hebben aan moslims, en jullie het liefst zo snel mogelijk het land uitschoppen? Of speel je gewoon graag de slachtofferrol?
En dat weet je, omdat? Je hebt geen argumenten, geen bronnen, alleen loze uitspraken. Dit is pure laster, Meki!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
zijn volgende stap is wel mensen vermoorden of erin steunen
Ik denk zelf dat het een halve maan zal worden.... of een profeet met een bom op z'n kop.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef Meki het volgende:
nog heel even
dan moeten wij met een ster lopen en uitgespuugd worden etc.
heb je dan OOIT een dergelijk GEDEGEN onderzoek gelezen? waarschijnlijk niet, anders had je dit niet gezegdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou met JoPiDo hoeven we niet meer in discussie te gaan! Die kraamt toch alleen maar onzin uit!
Meki, je begaat nu dezelfde fout waar je anderen van beschuldigt.quote:
mensen die Wilders steunen moeten zich schamenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kom met een onderbouwing of ga je heel diep schamen.![]()
Ik snap jou niet. Aan de ene kant lees je blijkbaar gedegen onderzoeken, en zeg je zowaar zinnige dingen wat het criminaliteitsprobleem betreft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
heb je dan OOIT een dergelijk GEDEGEN onderzoek gelezen? waarschijnlijk niet, anders had je dit niet gezegd
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef JoPiDo het volgende:
heb je dan OOIT een dergelijk GEDEGEN onderzoek gelezen? waarschijnlijk niet, anders had je dit niet gezegd
Je kunt ook niet ontkennen dat de Moslims in Nederland niet voor problemen hebben gezorgd. De problemen met integratie, Nederlands leren, werken ipv uitkering trekken, criminaliteit, etc, etc, etc.... dat zijn allemaal reeële problemen. De werkloosheidscijfers on criminaliteitscijfers onder allochtonen liegen er niet om.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Meki het volgende:
Neem nou een kijkje op Telegraaf-reacties kijk naar de opinies en dat bevestigen allemaal dat de merendeel van Nederlanders over Moslims slecht denkt
Hij heeft gelijk. Ik heb zelf geen bronnen bij de hand, maar er is ooit onderzoek geweest waaruit bleek dat als je mensen voor langere tijd opsluit, dat de kans dat ze in herhaling vallen groter wordt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kom dan eens met je bronnen tevoorschijn of nog mooier, kom met argumentatie, dan kun je discussieren.
Nogmaals kom met een onderbouwing of hou op met het uiten van dergelijke beschuldigingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Meki het volgende:
mensen die Wilders steunen moeten zich schamen
Hitler was ook begonnen - hij deed dat enkel alleen bij een andere doelgroep
de weg volgt Wilders nu ook
Ik ga mischien wat te ver . maar ik beschuldig geen bevolkingsgroepen met laster etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Meki, je begaat nu dezelfde fout waar je anderen van beschuldigt.
Ik ben het met je eens dat wilders een extremist is, maar je moet niet te ver doordrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |