Dan heb je nog steeds erg veel extra ambtenaren nodig, De politie dient tenslotte op straat rond te lopen in plaats van rond te hangen in de moskee om maar continu op te letten of er geen arabisch gesproken wordt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou ja, je kent WIlders, eerst vol bombarie erg duidelijk zijn om het daarna weer af te zwakken.
Hij heeft geen problemen met katholieken en andere bevolkingsgroepen, het gaat hem alleen om de Islam.
Nee jij bent de nuance zelve.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:46 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ongeacht of wilders gelijk heeft of niet, kun je je misschien ook anders uitdrukken? Je openingspost is veel te grof.
Of den Haag heeft geleerd van Fortuyn en beseft dat door Wilders monddood proberen te maken hij alleen maar meer support zal krijgen. Het beste wat je kunt doen met dit soort malloten is ze niet serieus nemen en gewoon links laten liggen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:07 schreef gelly het volgende:
Kan die man z'n beveiliging niet eens zelf gaan betalen ? Vraag me ook af waarom niemand in Den Haag Wilders eens op z'n vingers tikt, men lijkt wel bang voor zetelverlies. Als een politicus voorstelt 1 van de grondvesten van onze maatschappij en cultuur overboord te gooien zou je toch wat meer tegenstand verwachten.
z'n beveiliging zelf betalenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:07 schreef gelly het volgende:
Kan die man z'n beveiliging niet eens zelf gaan betalen ? Vraag me ook af waarom niemand in Den Haag Wilders eens op z'n vingers tikt, men lijkt wel bang voor zetelverlies. Als een politicus voorstelt 1 van de grondvesten van onze maatschappij en cultuur overboord te gooien zou je toch wat meer tegenstand verwachten.
Ja, hoor eens. Als ik bewust uitspraken ga zitten doen waarmee ik mensen tegen me in het harnas jaag, wordt mijn beveiliging ook niet betaald.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
z'n beveiliging zelf betalen
Dan gaat hij daar weer over huilen.
*zucht* dus je gaat niet eens in op de tegenargumenten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:12 schreef JoPiDo het volgende:
het is nu wel heel duidelijk dat ik op hem ga stemmen
hij heeft het tenminste allemaal door
Ik heb je net een tegenargument gegeven. Wilders wil dus een van onze belangrijkste principes opgeven, om diezelfde principes te beschermen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef JoPiDo het volgende:
er zíjn geen tegenargumenten
een keer door de stad lopen en in de tram zitten, dan zit je vol vóórargumenten
Het doel van Wilders is het beschermen van de Nederlandse nationaliteit en cultuur tegen het zogenaamde 'moslimimperialisme'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef JoPiDo het volgende:
en waarom precies is dat een tegenargument?
Precies, en dat voor iemand die zo koketteert met de vrijheid, en zelfs het woord "vrijheid" heeft opgenomen in de naam van zijn partij. Volstrekt belachelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het doel van Wilders is het beschermen van de Nederlandse nationaliteit en cultuur tegen het zogenaamde 'moslimimperialisme'
Om dat te doen is hij bereid een van de belangrijkste onderdelen van onze nationaliteit en cultuur te ondermijnen, namelijk de grondwet.
Dan vraag ik me af wie er gevaarlijker is voor dit land, de Islam, of Wilders. Als hij dit voor elkaar krijgt heeft Wilders namelijk in zijn eentje meer van onze vrijheden afgebroken dan de hele Islam tot nu toe voor elkaar heeft gekregen.
Inderdaad. In feite zegt Wilders (opmerkelijk onomwonden) dat hij moet kunnen discrimineren om zijn mening over de Islam met concreet beleid te kunnen ondersteunen. Dat zegt al wat over de uitgangspunten van dat beleid en ik vind nog steeds dat daarin de Nazi-vergelijking voor de hand ligt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vond het huichelachtig. Hij wil zogenaamd niet van artikel 1 af om te kunnen discrimineren, maar om iets aan de islam te kunnen doen. Wat hij bedoelt is dat hij wil kunnen discrimineren, maar het anders wil noemen. Of dat hij wil kunnen discrimineren zonder dat dat strafbaar is.
Als jij last hebt van mensen in de stad of in de tram, dan heb jij last van hun gedragingen. Toch niet van hun religieuze overwegingen en gedachten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef JoPiDo het volgende:
er zíjn geen tegenargumenten
een keer door de stad lopen en in de tram zitten, dan zit je vol vóórargumenten
Nee Meki. Omdat jij het niet eens bent met iemands mening is dat nog geen reden om iemand te bedreigen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
Wilders vraagt er zelf om voor de bedreigingen.
En mensen vinden het raar dat ie bedreigd wordt hij vraagt er zelf om
Jij kent die mensen in de tram niet persoonlijk, dus hoe kun jij oordelen over hun mentale capaciteiten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef JoPiDo het volgende:
die idiootjes horen in de bergen, niet hier in de stad/tram
Iemand die Moslims in kampen wil stoppen verdient alle bedreigingenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:01 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee Meki. Omdat jij het niet eens bent met iemands mening is dat nog geen reden om iemand te bedreigen.
Dan kan ik jou nu ook wel gaan bedreigen omdat ik het niet eens ben met jouw mening.
en dus?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef JoPiDo het volgende:
racisten horen in de bergen niet hierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef JoPiDo het volgende:
hun hele mentaliteit staat me tegenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:05 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jij kent die mensen in de tram niet persoonlijk, dus hoe kun jij oordelen over hun mentale capaciteiten?
Of wil je soms beweren dat je ze alleen maar veroordeelt op basis van hun uiterlijk?
Bedreigen is in beginsel strafbaar. Simpel. Als een machtspretendent ideeen de wereld inslingert die jij niet met hem deelt, dan krijgt hij niet jouw stem. Zo werkt dat in een democratisch systeem. Als je de gewoonte gaat oppakken dat zo iemand middels bedreigingen monddood gemaakt moet worden, dan is er van dat democratisch systeem weinig over, en juist dan is de drempel om een bepaling als 1 GW te schrappen een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die Moslims in kampen wil stoppen verdient alle bedreigingen
Iemand die een Moslims alleen aanpakt verdient alle bedreigingen
Dan is het maar goed dat Wilders Moslims niet in kampen wil stoppen. Je hebt de vervelende gewoonte om mensen woorden in de mond te leggen Meki.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die Moslims in kampen wil stoppen verdient alle bedreigingen
Iemand die een Moslims alleen aanpakt verdient alle bedreigingen
Eeuwig zonde dat dit soort types stemrecht hebben...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
hun hele mentaliteit staat me tegen
en ik hoor ze vaak genoeg praten
het volgen van Hitler ideeen is niet strafbaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:10 schreef Argento het volgende:
[..]
Bedreigen is in beginsel strafbaar. Simpel. Als een machtspretendent ideeen de wereld inslingert die jij niet met hem deelt, dan krijgt hij niet jouw stem. Zo werkt dat in een democratisch systeem. Als je de gewoonte gaat oppakken dat zo iemand middels bedreigingen monddood gemaakt moet worden, dan is er van dat democratisch systeem weinig over, en juist dan is de drempel om een bepaling als 1 GW te schrappen een stuk kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |