abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36227984
Ik hoop het . anders gaan andere mensen die richting van Wilders ook in maar dan tegenover wat Wilders wilt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36228180
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:17 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat weet je ook nog niet. Hij heeft deze plannen net gister of vandaag openbaar gemaakt. Voor die tijd wisten nog weinig mensen hoe erg hij echt is denk ik.
Als hij doorgaat kan hij best aangepakt worden zoals ook met Janmaat en in Belgie met het hele Vlaams Blok is gebeurd.
Vertel eens: hoe wou je een politicus gaan vervolgen als hij op democratische wijze de grondwet wil wijzigen ?

Het staat een politicus vrij dit soort opvattingen te hebben, en een ander om er al dan niet voor te stemmen.

Dat cordon sanitaire in Belgie begint langzaam maar zeker te barsten en heeft het Vlaams belang alleen maar groter gemaakt. Na de periode Melkert zou Nederland bovendien beter moeten weten.
pi_36228224
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef Tref het volgende:

[..]

Vertel eens: hoe wou je een politicus gaan vervolgen als hij op democratische wijze de grondwet wil wijzigen ?
Het staat een politicus vrij dergelijke opvattingen te hebben, en een ander om er al dan niet voor te stemmen.

Dat cordon sanitaire begint langzaam maar zeker te barsten en heeft het Vlaams belang alleen maar groter gemaakt. Na de periode Melkert zou Nederland bovendien beter moeten weten.

via de democratie ??
Wilders heeft alleen Hitler ideeen . dus opsluiten die gast
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36228276
-edit-
Niet op de man spelen, en ook niet op de familie...

[ Bericht 84% gewijzigd door Sidekick op 21-03-2006 12:55:58 ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:35:09 #155
13973 ranja
image means nothing
pi_36228366
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef Tref het volgende:
Afgezien van het feit dat het hem nooit zal lukken, hij moet dan of nu al een stemming hierover houden en na de verkiezingen in de 2e kamer nog een keer (en beide keren een meerderheid halen van ik dacht 2/3) of na de verkiezingen en dan 4 jaar wachten (of het kabinet snel laten vallen en nieuwe verkiezingen uitschrijven) en dan nog een keer laten stemmen. Zo snel gaat dat dus niet.
Maar zijn z'n uitspraken nog niet in strijd met de huidige grondwet? Dan is er dus wel reden er wat aan te doen. Sowieso is het aanzetten tot haat, zowel tegen moslims als tegen hemzelf
quote:
Dat cordon sanitaire in Belgie begint langzaam maar zeker te barsten en heeft het Vlaams belang alleen maar groter gemaakt. Na de periode Melkert zou Nederland bovendien beter moeten weten.
Ik bedoelde overigens het verbieden van het Vlaams Blok, niet het cordon sainitaire wat alleen een afspraak is en niet bindend.
De periode Melkert ken ik niet Wanneer was die premier?
pi_36228376
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:29 schreef Meki het volgende:

[..]

via de democratie ??
Wilders heeft alleen Hitler ideeen . dus opsluiten die gast
Ik ken ook 1.5 miljoen mensen die een geloof aanhangen met Hitler-ideeen. Laten we die eerst opsluiten. Of beter: uitzetten!
pi_36228428
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:35 schreef ranja het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het hem nooit zal lukken, hij moet dan of nu al een stemming hierover houden en na de verkiezingen in de 2e kamer nog een keer (en beide keren een meerderheid halen van ik dacht 2/3) of na de verkiezingen en dan 4 jaar wachten (of het kabinet snel laten vallen en nieuwe verkiezingen uitschrijven) en dan nog een keer laten stemmen. Zo snel gaat dat dus niet.
Maar zijn z'n uitspraken nog niet in strijd met de huidige grondwet? Dan is er dus wel reden er wat aan te doen. Sowieso is het aanzetten tot haat, zowel tegen moslims als tegen hemzelf
Haat is een breed begrip. Abu jah jah zet nog veel meer aan tot haat en toch is het maar goed dat hij niet vervolgt is. Zo'n PvdA-mentaliteit moeten we niet willen in Nederland.
pi_36228438
quote:

En om daadwerkelijk Art. 1 echt buitenspel te zetten zal Nederland ook nog eens uit de EU moeten stappen. Ik heb al eerder aangegeven dat ook het EU handvest een anti-discriminatoir artikel kent met een gelijke strekking als Art. 1.

Kortom, gebakken lucht van Wilders die het goed zal doen bij zijn geestelijk minvermogende aanhang.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2006 12:38:19 ]
pi_36228517
Zou je het voortaan even kunnen aangeven als je iets toevoegt aan je post. Dit is een beetje makkelijk, natuurlijk.
quote:

Ik bedoelde overigens het verbieden van het Vlaams Blok, niet het cordon sainitaire wat alleen een afspraak is en niet bindend.
De periode Melkert ken ik niet Wanneer was die premier?
Gelukkig nooit. Wel een hele poos de ongekroonde koning van de partij van de afbraak. Zie wat er van hem geworden is.....
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:40:51 #160
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_36228518
Het is zo tekenend dat deze man voor de VVD in de kamer heeft gezeten
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_36228598
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:40 schreef kingmob het volgende:
Hoe dat zo?
pi_36228654
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:40 schreef Tref het volgende:

Zie wat er van hem geworden is.....
Directie lid van de Wereldbank (3 jaar) en momenteel onder-secretaris generaal van de VN.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2006 12:45:47 ]
pi_36228718
quote:
Umm...ik zou eerder zeggen dat het inmiddels overduidelijk is waarom Wilders niet langer voor de VVD in 2e Kamer zit.
pi_36228719
Al eeuwenlang terroriseren christenen, joden en moslims het wereldgebeuren en nu vraagt nota bene een ex-VVD'er om de joods-christelijke cultuur als 'dominant' in de grondwet vast te leggen?
Cultuur kan je niet vastleggen omdat het evolueert. Religie binnen vier muren kan nog wel maar religie in de politiek en in de grondwet is alsof je een kind lucifers en benzine geeft. Weg met die sektes.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_36228746
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Directie lid van de Wereldbank (3 jaar) en momenteel onder-secretaris generaal van de VN.
"Die krassen op mijn ziel, raak ik nooit meer kwijt....."

De man hoeft zich in nederland nooit meer te vertonen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:50:39 #166
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_36228838
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Men maakt mij niet wijs dat ze niet wisten hoe de vork in de steel zat toen hij begon. Ik wil best geloven dat hij is 'geradicaliseerd' maar deze man kan NOOIT een liberaal zijn geweest. Toch blijft de VVD zichzelf liberaal noemen, terwijl zelfs hun ministers eerder het tegenovergestelde voorstaan.
En dat lijkt mij de afbraak bij de VVD in een notendop. De echt trouwe stemmers hebben zich met de VVD meegedraaid, maar een veel groter gedeelte voelt zich eigenlijk niet meer vertegenwoordigt door de partij heb ik de indruk. Het enige wat ze red is het gebrek aan alternatief.
pi_36228857
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Tref het volgende:

"Die krassen op mijn ziel, raak ik nooit meer kwijt....."

De man hoeft zich in nederland nooit meer te vertonen.
Ach, da's beter dan over Italie uitgestrooid te liggen
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:54:40 #168
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36228943
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:35 schreef Tref het volgende:

[..]

Ik ken ook 1.5 miljoen mensen die een geloof aanhangen met Hitler-ideeen. Laten we die eerst opsluiten. Of beter: uitzetten!
Welk land wil nu (voormalige) LPF-kiezers opvangen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36229026
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:50 schreef kingmob het volgende:

[..]

Men maakt mij niet wijs dat ze niet wisten hoe de vork in de steel zat toen hij begon. Ik wil best geloven dat hij is 'geradicaliseerd' maar deze man kan NOOIT een liberaal zijn geweest.
Weet ik niet, Wilders was nogal een onopvallend kamerlid eigenlijk.
quote:
Toch blijft de VVD zichzelf liberaal noemen, terwijl zelfs hun ministers eerder het tegenovergestelde voorstaan.
Zoals? VVD is imo nog steeds de meest liberale partij en zelfs deze regeerperiode waarin weliswaar veel minder liberale wetten aangenomen zijn verloochenen ze het liberalisme nog steeds niet.

[quote[]En dat lijkt mij de afbraak bij de VVD in een notendop. De echt trouwe stemmers hebben zich met de VVD meegedraaid, maar een veel groter gedeelte voelt zich eigenlijk niet meer vertegenwoordigt door de partij heb ik de indruk. Het enige wat ze red is het gebrek aan alternatief.
[/quote]

Nee de impopulariteit van de VVD komt imo vooral door de burger die bij elke kleine tegenslag (economisch bijvoorbeeld) weer veel te snel roept om "mama overheid" die elk probleem van "peuter burger" direct op dient te lossen. Uiteraard dient mama zich niet meer met de peuter te bemoeien zodra het goed gaat.

Gezien het nieuwe liberale manifest denk ik zelfs eerder dat de VVD meer liberaal is geworden.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:58:21 #170
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_36229034
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Welk land wil nu (voormalige) LPF-kiezers opvangen?
italie natuurlijk
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:05:18 #171
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_36229243
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Weet ik niet, Wilders was nogal een onopvallend kamerlid eigenlijk.
[..]

Zoals? VVD is imo nog steeds de meest liberale partij en zelfs deze regeerperiode waarin weliswaar veel minder liberale wetten aangenomen zijn verloochenen ze het liberalisme nog steeds niet.

[quote[]En dat lijkt mij de afbraak bij de VVD in een notendop. De echt trouwe stemmers hebben zich met de VVD meegedraaid, maar een veel groter gedeelte voelt zich eigenlijk niet meer vertegenwoordigt door de partij heb ik de indruk. Het enige wat ze red is het gebrek aan alternatief.

Nee de impopulariteit van de VVD komt imo vooral door de burger die bij elke kleine tegenslag (economisch bijvoorbeeld) weer veel te snel roept om "mama overheid" die elk probleem van "peuter burger" direct op dient te lossen. Uiteraard dient mama zich niet meer met de peuter te bemoeien zodra het goed gaat.

Gezien het nieuwe liberale manifest denk ik zelfs eerder dat de VVD meer liberaal is geworden.
In de praktijk is de VVD niet liberaal. Het enige liberale wat nog in de partij rest is de privatiseringszucht. Het manifest heeft voor mijn gevoel evenveel waarde als de standpunten van D'66.
Het is nooit helemaal zwart-wit natuurlijk, maar dat ze Liberaler zouden zijn lijkt me toch echt onzin.
pi_36231273
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:05 schreef kingmob het volgende:

[..]

In de praktijk is de VVD niet liberaal. Het enige liberale wat nog in de partij rest is de privatiseringszucht. Het manifest heeft voor mijn gevoel evenveel waarde als de standpunten van D'66.
Het is nooit helemaal zwart-wit natuurlijk, maar dat ze Liberaler zouden zijn lijkt me toch echt onzin.
Je kan wel van alles beweren maar dat heeft nogal weinig waarde zonder onderbouwing. Nog niet eens zo heel lang geleden bleek maar weer eens dat de VVD niet alleen een economisch liberaal is inzake "goedpraten tereur" en het open gooien van de grenzen voor werknemers uit oost-Europa.

Vergeleken met het vorige manifest is deze zeker liberaler, maar lees deze eerst eens zou ik zeggen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:11:28 #173
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_36233329
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:35 schreef Tref het volgende:

[..]

De islaam kent geen uitverkoren volk (in tegenstelling tot het christendom en jodemdom!). Alle volkeren zijn in de islaam gelijk! Doe je huiswerk, Tref...

[ Bericht 4% gewijzigd door Arendt op 21-03-2006 15:25:45 ]
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:56:36 #174
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_36234663
quote:
Het is tekenend dat de VVD deze mafkees uit hun gelederen heeft gekickt. Ik noem dat zelfreinigend vermogen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:57:39 #175
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36234693
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is tekenend dat de VVD deze mafkees uit hun gelederen heeft gekickt. Ik noem dat zelfreinigend vermogen.
Hij is zelf opgestapt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')