Godverredomme ik vries mijn klauwen kapotquote:
Klinkt alsof je een heel epos verstuurd hebtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
BEK HOUDEN BOTTE LUL
Het is nog steeds uit ja, en ik zit te wachten op een reactie van hem op mn mails, maar ik wacht al 2 dagen*diepe zucht*
2 a4-tjes ongeveerquote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een heel epos verstuurd hebt![]()
En dat allemaal door die newbiesquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Godverredomme ik vries mijn klauwen kapot
Hij doet het met handschoentjes... romantischquote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Spuitkutten op BNN.
Nee, zo grappig ben ik niet..quote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het expres deed als protest tegen de snelle topics.![]()
quote:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Neeeee, minder.quote:
Oh.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij doet het met handschoentjes... romantisch
[..]
Nee, zo grappig ben ik niet..
We hebben het hier over een man he? Daar stuur je geen lange teksten naar, sfeervolle naaktfoto's met een klein betekenisvol zinnetje eronder: Nooit meer? De keus is aan jouquote:
De 7 zit VLAK BIJ de 9!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om 699 te doen![]()
![]()
Jummiequote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Spuitkutten op BNN.
Je kent hem duidelijk niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef Dada het volgende:
[..]
We hebben het hier over een man he? Daar stuur je geen lange teksten naar, sfeervolle naaktfoto's met een klein betekenisvol zinnetje eronder: Nooit meer? De keus is aan jou
Als je alcoholist bent jaquote:
Inderdaad, ik dacht dat we hier met HW te maken hadden.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Je kent hem duidelijk niet.
quote:
Nee... Dan had het misschien wel geholpen jaquote:Op maandag 20 maart 2006 23:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat we hier met HW te maken hadden.
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:24 schreef MissBliss het volgende:
Nee... Dan had het misschien wel geholpen ja
Was het maar zo simpel.quote:
Oh joy,quote:Op maandag 20 maart 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jim blijft appetijtelijk trouwens
Goed he?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh joy,jij
bent er om het feest compleet te maken.
![]()
Tof!quote:
Waar ben je nu geweestquote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed he?
Ik hoop van party naar party![]()
P!NKquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed he?
Ik hoop van party naar party![]()
quote:
Ik veracht julliequote:
WHYYYYY>?!quote:
Die gast die net die foto's gemaakt heeftquote:
Hoe dan ook, ik vind hem best appetijtelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:43 schreef superhero87 het volgende:
Sander.
Ik heb een boek van meiner mammi gehad jaquote:
Eigenlijk geen. Maar als het moet die tweede.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Even terugkomend op m'n ava... goedgekeurd of niet?.
Of is die 3VO leuker?.
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vooral die eerste is oerlelijk.
Het heeft wat...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:45 schreef BVO het volgende:
*Bupa's avatar weer neemt.
Ik was te laat voor jullie afscheidstopic in Crew, dus ik doe het maar hier. Sven en Tom beide goed gedaan op IDO en tot de volgende keer. Ik denk wel dat we jullie terugzien in de crew ooit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hé, dat staat raar..
Ik voel me leeg..
Zeurpietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Ik kom steeds lager in je lijstje.
Hé Jammer,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:52 schreef PeRi het volgende:
Nee nee, niet mij checken, maar de vroegte!
Dat doe ik maar al te graagquote:
Is dat zo? Wou je dat we met zijn 2en vol gaan spammen?quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat zo? Wou je dat we met zijn 2en vol gaan spammen?
Ach joh.. heb al genoeg notes op mijn naam staan, deze kan er ook bij!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom niet
Leuk voor in de geschiedenisboekjes
* Aansluitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ik was te laat voor jullie afscheidstopic in Crew, dus ik doe het maar hier. Sven en Tom beide goed gedaan op IDO en tot de volgende keer. Ik denk wel dat we jullie terugzien in de crew ooit.![]()
domboquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:09 schreef LeBeau het volgende:
Ik zat al om half negen achter de pc, vergeet ik om een vroegie check te doen.
KLM is inderdaad een van de duurdere aanbieders. Bij Singapore Airlines heb je betere inflight service en vaak ook voor een veel kleiner prijsje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:25 schreef Dizer het volgende:
Tering.. wat is KLM duur zeg. Ik wil een ticket naar Amerika (Detroit - 2 weken) maar dan niet 800 euro
Singapore Airlines naar Amerika?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
KLM is inderdaad een van de duurdere aanbieders. Bij Singapore Airlines heb je betere inflight service en vaak ook voor een veel kleiner prijsje.
Ja.quote:
Anders mail je de OP naarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Topic moet wel even vol voor 11 uur... want dan ben ik pleite naar school![]()
Ik vloog twee jaar geleden nog naar de States voor iets van 300 euro. Maar dat was met Airmiles kortingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:25 schreef Dizer het volgende:
Tering.. wat is KLM duur zeg. Ik wil een ticket naar Amerika (Detroit - 2 weken) maar dan niet 800 euro
Bestaan die airmiles nogquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vloog twee jaar geleden nog naar de States voor iets van 300 euro. Maar dat was met Airmiles korting![]()
Dan mag je opschietenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Topic moet wel even vol voor 11 uur... want dan ben ik pleite naar school![]()
Ik zal zo even kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet niet of ze op Detroit vliegen, maar ik ben een aantal jaar terug met SA vanuit A'dam naar New York gevlogen.
Oeh.. ik heb nog wat Airmiles.. niet veel.. genoeg om een paar dvd's met vlinke korting te kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vloog twee jaar geleden nog naar de States voor iets van 300 euro. Maar dat was met Airmiles korting![]()
Tssk... okquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders mail je de OP naarmij
. Ik zal niet spieken!
![]()
Ik doe niet altijd aan PI'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:22 schreef chansadres het volgende:
Ik doe vaker snel reageren dus dan vergeet je automatisch de PI
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:45 schreef BVO het volgende:
*Bupa's avatar weer neemt.
Jij zou gaan slapenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef niksan het volgende:
[..]
En dat allemaal door die newbies
How sweet
*bijt zijn nagels kapot van de spanning of Topic 700 nog wel goed gaat komenquote:
Lijkt mij niet echt een moeilijk keuze.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:26 schreef Dizer het volgende:
Hmz.. Ik kan dus ook kiezen voor een weekje NewYork en dan twee weken Detroit.
Hierdoor ben ik dus iets van 300 euro voor een retourticket kwijt van AMS naar NY en een retourticket van NY naar DT voor 200 euro...
IK WORD GEK
Ik ga nu dus even kijken of ik iets kan vinden voor een Hotel + ticket weekje New York. In NewYork heb ik accomodatie nodig, in Detroit heb ik mijn Oom + Tante + hun grote huis van 5 slaapkamers + 3 badkamersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een moeilijk keuze.
Doen!
Natuurlijk ga je naar New York.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:26 schreef Dizer het volgende:
Hmz.. Ik kan dus ook kiezen voor een weekje NewYork en dan twee weken Detroit.
Hierdoor ben ik dus iets van 300 euro voor een retourticket kwijt van AMS naar NY en een retourticket van NY naar DT voor 200 euro...
IK WORD GEK
Maar een week alleen... damn ik weet niet of ik dat aankanquote:
Hotel Pennsylvania op 7th Ave heeft altijd wel goede aanbiedingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu dus even kijken of ik iets kan vinden voor een Hotel + ticket weekje New York. In NewYork heb ik accomodatie nodig, in Detroit heb ik mijn Oom + Tante + hun grote huis van 5 slaapkamers + 3 badkamers
In NY voel je je verre van alleen. Anders wil ik wel met je mee!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:32 schreef Dizer het volgende:
Maar een week alleen... damn ik weet niet of ik dat aankanAls ik me alleen of ellendig voel.. pak ik meestal mijn creditcard erbij
Dan moet ik mijn scheermesjes ook niet meenemenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan neem je je creditcard niet mee.
Moet ik zeker betalen he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In NY voel je je verre van alleen. Anders wil ik wel met je mee!
INY
Ik geef haar wel een dikke hug en een smakkerd als ik er tegenkom...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Bupatih het volgende:
Doe je KD de groeten als je haar tegenkomt? [afbeelding]
Gaat ze nog steeds met Steve Martin?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Bupatih het volgende:
Doe je KD de groeten als je haar tegenkomt? [afbeelding]
Hihi....quote:
Ik ben een aantal jaar terug ook alleen naar NY gegaan. Een vriend van me woonde er toen, maar die was overdag gewoon aan het werk en dus trok ik er in mijn eentje op uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:35 schreef Dizer het volgende:
Moet ik zeker betalen he?
Dat hoor ik dus meerdere mensen zeggen.. genoeg te doen en zo
Ik zit nu zelfs te denken om gewoon twee weken new york te doen en 1 week detroitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaar terug ook alleen naar NY gegaan. Een vriend van me woonde er toen, maar die was overdag gewoon aan het werk en dus trok ik er in mijn eentje op uit.
Heb me geen moment verloren gevoeld.
Voldoende musea, bezienswaardigheden, winkels, restaurantjes, cafés, parken om je een week te vermaken. Een week is zelfs te kort.
Ik ook!quote:
Echt? Zijn ze eindelijk uit elkaar? Ze past veel beter bij Damien Lewisquote:
Je bedoelt 700?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef Bupatih het volgende:
Dizer/Zhenar, ik heb de OP geüpdatet...als jullie dat nou ook ff aanpassen in jullie OP-tekst.
En dat allemaal voor een nieuw topic in SHO?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Dizer het volgende:
En nu ga ik echt douchen want ik ben al laat voor school
Echt wel... als je de nieuwe OP ziet.. zul je wel begrijpen waarom ik heel netjes.. gladgeschoren (op alle vlaktesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een nieuw topic in SHO?
Teveel informatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
Echt wel... als je de nieuwe OP ziet.. zul je wel begrijpen waarom ik heel netjes.. gladgeschoren (op alle vlaktes) en netjes gekleed moet zijn
Jij moet dat ook doen trouwens... (behlave je sikje)quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef Dizer het volgende:
Jij moet dat ook doen trouwens... (behlave je sikje)Ik heb namelijk een rol voor je
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Dizer het volgende:
En nu ga ik echt douchen want ik ben al laat voor school
Bupatih moet ook zijn schaamhaar volledig scherenquote:
Moet ik mijn aars ook harsen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
Bupatih moet ook zijn schaamhaar volledig scheren
Zo is het baasje tevredenquote:
Too much info!!quote:
Door volgende tt een zin met een u te plaatsen? :pquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven de 173ste reactie gepost in een topic dat een topictitel heeft waarin alle klinkers voorkomen behalve de u.
Daar wil ik dus bij dezen verandering in brengen.
Euhm..néé.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Door volgende tt een zin met een u te plaatsen? :p
En dat heb ik dus net wél gedaan! De 173ste reactie posten in een topic dat een topictitel heeft waarin alle klinkers voorkomen behalve de u!!!!!quote:Ik heb nog nooit in mijn leven de 173ste reactie gepost in een topic dat een topictitel heeft waarin alle klinkers voorkomen behalve de u.
Jah!! Dat moet. Iedereen moet gladgeschoren zijn!quote:
Omdat het geen oorlogsplaatjes zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dizer, waarom doe je niet een van deze avatars?Die zijn veel leuker dan je stomme oorlogsplaatjes.
Gaan we modderworstelen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah!! Dat moet. Iedereen moet gladgeschoren zijn!
Oorlogsplaatjes zijn voor homo's die hun homoseksualiteit angstvallig proberen te verbergen!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oorlogsplaatjes zijn voor homo's die hun homoseksualiteit angstvallig proberen te verbergen!!!!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
Ik ruik helemaal van top tot teen naar lush
Mannen die geen oorlogsfilms kijken zijn juist homo'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oorlogsplaatjes zijn voor homo's die hun homoseksualiteit angstvallig proberen te verbergen!!!!!
Je hebt me bang gemaaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef Bupatih het volgende:
Je hoeft niet meteen jankend in een hoekje te gaan zitten!![]()
r!!! Meeposten zul je!!!
![]()
Oeh moddergooienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mannen die geen oorlogsfilms kijken zijn juist homo's
Nee, hoor...je post toch mee?quote:
Nou, vroeger in de zandbak was het wel oorlog hoorquote:
Doe niet zo slimquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor...je post toch mee?Dan heeft het toch geholpen.
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef Dizer het volgende:
In de OP van 700 komen alleen de users die in de huidige OP staan + Tha_Erik in voor
Probeert ie toch altijd te doenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Probeert ie toch altijd te doen
Ik vraag me af of Bupa vriendjes heeft in de klas
Kugh kugh NERD kugh kughquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Probeert ie toch altijd te doen
Ik vraag me af of Bupa vriendjes heeft in de klas
Hela, mannetje!quote:
Onze eerste ruziequote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela, mannetje!Moet ik je terug naar IDO weetikveelwaar schoppen?!!!11
:RRRRr:rrr
quote:
quote:De bizarre sekte kwam vorige maand in het nieuws toen 58 leden werden gearresteerd wegens het vereren van een reusachtige theepot. De sekte had geen vergunning om landbouwgrond te gebruiken voor de reuzentheepot, aldus de autoriteiten. De sekteleden vereerden overigens niet alleen een theepot, maar ook een grote paraplu.
Dat was inderdaad een geniaal berichtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:47 schreef Bupatih het volgende:
Terrein Theepotsekte vernietigd
Oud nieuws, maar hij blijft leuk!![]()
[..]!!!!!!!!!
Omdat het al te laat is om af te spreken met mijn team. Hele team mee eens. Ik heb echt een super teamquote:
OMGquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Mag ik je team adopterenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat het al te laat is om af te spreken met mijn team. Hele team mee eens. Ik heb echt een super team
Dat van die paraplu aan het einde was te veel, ik moest echt hard lachen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Spam je mee? Jij moet trouwens ook je konthaar + beenhaar scheren en al de rest ookquote:
Asjeblieft zegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Spam je mee? Jij moet trouwens ook je konthaar + beenhaar scheren en al de rest ook
Hoi hoiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Hai.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Lekker onderwerp.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Spam je mee? Jij moet trouwens ook je konthaar + beenhaar scheren en al de rest ook
Oh jahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg![]()
Je vergeet oksel en borsthaar![]()
Wacht maar totdat je jezelf ziet in 700. Ik heb je mooiste plaatje uitgekozenquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je jezelf ziet in 700. Ik heb je mooiste plaatje uitgekozen
Heb je foto's gebruikt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je jezelf ziet in 700. Ik heb je mooiste plaatje uitgekozen
Lijkt me niet, dan heeft hij bij mij een beetje een beperkte keuze.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je foto's gebruikt?
Toch niet echte, hè?
WeEt jE w@t De V00rNaAm van ET is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.::D::D!@! ROFLWOUTERS!!!
![]()
:!
!!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ik heb wel echte gebruiktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je foto's gebruikt?
Toch niet echte, hè?
Je weet maar nooit met die schalkse Dizer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan heeft hij bij mij een beetje een beperkte keuze.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb wel echte gebruiktNiet zeuren Bupa.. je ziet er goed uit
Ben Stillerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb wel echte gebruiktNiet zeuren Bupa.. je ziet er goed uit
Jaaa je hebt ze ooit in je fotoboek gezet, dan mag het!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Echte foto van míj?
Dat mag niet!!!#3221124 [afbeelding] Zonder toestemming enzo!!!?@@
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WeEt jE w@t De V00rNaAm van ET is?Mijn browser heeft een anti Br3EZ@h functie dus kon er niks van lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.::D::D!@! ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
OOIT JA!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaaa je hebt ze ooit in je fotoboek gezet, dan mag het!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WeEt jE w@t De V00rNaAm van ET is?Ik had echt zo iets van "Wat nou ET?", uitgesproken op z'n Vliegende Panters, en ik vond het een hele stomme Bupa opmerking. Maar toen probeerde ik het op z'n engels en moest ik toch lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.::D::D!@! ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!
![]()
Alleen lijkt het zo niet of ik aan het werk ben natuurlijk.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Weggooien?quote:
quote:
Ben je iets anders gewendquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ik vond het een hele stomme Bupa opmerking.
Oeh, die is goed! Doe dat maar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]Lik het op terwijl je de lokroep van een kiwi nadoet;
Oh je bent bekend? In Fokland jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OOIT JA!Toen ik nog een onbekende Bupa was!!!!
![]()
![]()
![]()
NU NIET MEER!!! IK GA JE AANKLAGEN, DIZ!! AANKLAGEN!!! IK MAAK JE KAPOT
![]()
Slim grapje, hè.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had echt zo iets van "Wat nou ET?", uitgesproken op z'n Vliegende Panters, en ik vond het een hele stomme Bupa opmerking. Maar toen probeerde ik het op z'n engels en moest ik toch lachen.![]()
Alleen lijkt het zo niet of ik aan het werk ben natuurlijk.
Wat lekkerding hier zegtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaaa je hebt ze ooit in je fotoboek gezet, dan mag het!
Natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wacht vol spanning op de beeldenquote:
We make a pefect team you knooooowquote:
Ik heb zelfs naaktfoto's va je buupquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OOIT JA!Toen ik nog een onbekende Bupa was!!!!
![]()
![]()
![]()
NU NIET MEER!!! IK GA JE AANKLAGEN, DIZ!! AANKLAGEN!!! IK MAAK JE KAPOT
![]()
Vooral "Meisjes", dat is echt de allerbeste. "En de apen dan?"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slim grapje, hè.![]()
En de Vliegende Panters zijn!!
NEE JE SNAPT HET NIET GEKKIE!!quote:
*aftreksmiley*quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk!Is je middennaam subtiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Ik moest lachen om het kuiken op het einde.quote:
Iets met je caps die vast zitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NEE JE SNAPT HET NIET GEKKIE!!
WAT DENK JE DAT ER MET ME GEBEURT ALS IEDEREEN (IN HET ECHIES DUS) WEET DAT ÍK BUPATIH BEN?![]()
![]()
HEB JE DAAR WEL EENS OVER NA GEDACHT?!!!! HÈ? NOU?!!!![]()
DAN KAN IK NIET MEER NORMAAL OVER STRAAT OF IN DE TREIN ZITTEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs bij dit soort posts, waarvan het lijkt dat ik maar wat typ, denk ik nog na.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het kuiken op het einde.
quote:
Ja.quote:
Jaaaa!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vooral "Meisjes", dat is echt de allerbeste. "En de apen dan?"
Kugh, ego-alert kughquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfs bij dit soort posts, waarvan het lijkt dat ik maar wat typ, denk ik nog na.
Dat siert me. Ik weet het.
Ik jou ook, Skaai. Ik jou ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:10 schreef Skaai het volgende:
Ik hou toch wel een beetje van je Bupatih. Als ik je ooit in het echt tegenkom dan ga ik je knuffelen
Get used to it babyquote:
Ik raak er nu al opgewonden vanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik jou ook, Skaai. Ik jou ook.
Ik zal mijn gezicht in je boezem drukken en een buitenboordmotor nadoen.
Kugh, leermijnhumorslashironieslashzelfspottocheenssnappen, kugh.quote:
"Komt ie dan he!"quote:
Mijn ego voelt zich inmiddels helemaal thuis hierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kugh, leermijnhumorslashironieslashzelfspottocheenssnappen, kugh.
Wacht maar tot dat je zijn naaktfoto ziet die ik heb laten maken via de al-qaida satelietquote:
Komt ie dan... he.. komt ie dan.. komt ie dan he..quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je zijn naaktfoto ziet die ik heb laten maken via de al-qaida sateliet
Dat ik het weet is al erg genoeg, maar dat jij me er zelfs in verbeterdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt ie dan... he.. komt ie dan.. komt ie dan he..
Is nog erger ik weet hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik het weet is al erg genoeg, maar dat jij me er zelfs in verbeterd
VERBETERD!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik het weet is al erg genoeg, maar dat jij me er zelfs in verbeterd
Hier heb ik op gewacht Buup, snap dat dan. IK KEN JE HEUS WEL HOOR!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VERBETERD!!!![]()
![]()
ROFLMAOZEDONGH!!!!!!!!!
ROLTRAP!!!
Het isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt ie dan... he.. komt ie dan.. komt ie dan he..
Hier komt een bookmark post...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VERBETERD!!!![]()
![]()
ROFLMAOZEDONGH!!!!!!!!!
ROLTRAP!!!
Dude..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is
Komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he
WHAAH!! HEB JIJ MIJ WEER EVEN MOOI TUK!!!!!!1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier heb ik op gewacht Buup, snap dat dan. IK KEN JE HEUS WEL HOOR!
Die PI's he, ik vergeet ze altijd bij dat snel reageren, dus als ik dat heb gedaan ga ik m'n bericht altijd aanpassen om er een PI in te doenquote:
Andijviequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WHAAH!! HEB JIJ MIJ WEER EVEN MOOI TUK!!!!!!1![]()
![]()
!!!1
ROFLWOUTERS!!!![]()
D:!!!11
Mag ik nu dus wel weer mensen verbeteren van jou?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hier komt een bookmark post...
Bupa.. ik mis jouw verbeter posts van vroegah.. voordat ik ging zeiken dat je ermee moest stoppen
Met je "ik ben niet in nederland geboren" excuus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hier komt een bookmark post...
Bupa.. ik mis jouw verbeter posts van vroegah.. voordat ik ging zeiken dat je ermee moest stoppen
Vraag niet waarom ik het weetquote:
Ik zou wel moeten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die PI's he, ik vergeet ze altijd bij dat snel reageren, dus als ik dat heb gedaan ga ik m'n bericht altijd aanpassen om er een PI in te doen
Je mach ik weer verbederenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik nu dus wel weer mensen verbeteren van jou?!Snap ik het goed?
Wat is de achterliggende motivatie?quote:
Het is wel waarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met je "ik ben niet in nederland geboren" excuus.
Er zal wel een lekkere homo tussen zitten die ook gaat voetballenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |