Ik heb zelfs naaktfoto's va je buupquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OOIT JA!Toen ik nog een onbekende Bupa was!!!!
![]()
![]()
![]()
NU NIET MEER!!! IK GA JE AANKLAGEN, DIZ!! AANKLAGEN!!! IK MAAK JE KAPOT
![]()
Vooral "Meisjes", dat is echt de allerbeste. "En de apen dan?"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slim grapje, hè.![]()
En de Vliegende Panters zijn!!
NEE JE SNAPT HET NIET GEKKIE!!quote:
*aftreksmiley*quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk!Is je middennaam subtiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Ik moest lachen om het kuiken op het einde.quote:
Iets met je caps die vast zitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NEE JE SNAPT HET NIET GEKKIE!!
WAT DENK JE DAT ER MET ME GEBEURT ALS IEDEREEN (IN HET ECHIES DUS) WEET DAT ÍK BUPATIH BEN?![]()
![]()
HEB JE DAAR WEL EENS OVER NA GEDACHT?!!!! HÈ? NOU?!!!![]()
DAN KAN IK NIET MEER NORMAAL OVER STRAAT OF IN DE TREIN ZITTEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs bij dit soort posts, waarvan het lijkt dat ik maar wat typ, denk ik nog na.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het kuiken op het einde.
quote:
Ja.quote:
Jaaaa!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vooral "Meisjes", dat is echt de allerbeste. "En de apen dan?"
Kugh, ego-alert kughquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfs bij dit soort posts, waarvan het lijkt dat ik maar wat typ, denk ik nog na.
Dat siert me. Ik weet het.
Ik jou ook, Skaai. Ik jou ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:10 schreef Skaai het volgende:
Ik hou toch wel een beetje van je Bupatih. Als ik je ooit in het echt tegenkom dan ga ik je knuffelen
Get used to it babyquote:
Ik raak er nu al opgewonden vanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik jou ook, Skaai. Ik jou ook.
Ik zal mijn gezicht in je boezem drukken en een buitenboordmotor nadoen.
Kugh, leermijnhumorslashironieslashzelfspottocheenssnappen, kugh.quote:
"Komt ie dan he!"quote:
Mijn ego voelt zich inmiddels helemaal thuis hierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kugh, leermijnhumorslashironieslashzelfspottocheenssnappen, kugh.
Wacht maar tot dat je zijn naaktfoto ziet die ik heb laten maken via de al-qaida satelietquote:
Komt ie dan... he.. komt ie dan.. komt ie dan he..quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je zijn naaktfoto ziet die ik heb laten maken via de al-qaida sateliet
Dat ik het weet is al erg genoeg, maar dat jij me er zelfs in verbeterdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt ie dan... he.. komt ie dan.. komt ie dan he..
Is nog erger ik weet hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik het weet is al erg genoeg, maar dat jij me er zelfs in verbeterd
VERBETERD!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik het weet is al erg genoeg, maar dat jij me er zelfs in verbeterd
Hier heb ik op gewacht Buup, snap dat dan. IK KEN JE HEUS WEL HOOR!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VERBETERD!!!![]()
![]()
ROFLMAOZEDONGH!!!!!!!!!
ROLTRAP!!!
Het isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt ie dan... he.. komt ie dan.. komt ie dan he..
Hier komt een bookmark post...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VERBETERD!!!![]()
![]()
ROFLMAOZEDONGH!!!!!!!!!
ROLTRAP!!!
Dude..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is
Komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he
WHAAH!! HEB JIJ MIJ WEER EVEN MOOI TUK!!!!!!1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier heb ik op gewacht Buup, snap dat dan. IK KEN JE HEUS WEL HOOR!
Die PI's he, ik vergeet ze altijd bij dat snel reageren, dus als ik dat heb gedaan ga ik m'n bericht altijd aanpassen om er een PI in te doenquote:
Andijviequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WHAAH!! HEB JIJ MIJ WEER EVEN MOOI TUK!!!!!!1![]()
![]()
!!!1
ROFLWOUTERS!!!![]()
D:!!!11
Mag ik nu dus wel weer mensen verbeteren van jou?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hier komt een bookmark post...
Bupa.. ik mis jouw verbeter posts van vroegah.. voordat ik ging zeiken dat je ermee moest stoppen
Met je "ik ben niet in nederland geboren" excuus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hier komt een bookmark post...
Bupa.. ik mis jouw verbeter posts van vroegah.. voordat ik ging zeiken dat je ermee moest stoppen
Vraag niet waarom ik het weetquote:
Ik zou wel moeten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die PI's he, ik vergeet ze altijd bij dat snel reageren, dus als ik dat heb gedaan ga ik m'n bericht altijd aanpassen om er een PI in te doen
Je mach ik weer verbederenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik nu dus wel weer mensen verbeteren van jou?!Snap ik het goed?
Wat is de achterliggende motivatie?quote:
Het is wel waarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met je "ik ben niet in nederland geboren" excuus.
Er zal wel een lekkere homo tussen zitten die ook gaat voetballenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |