Godverredomme ik vries mijn klauwen kapotquote:
Klinkt alsof je een heel epos verstuurd hebtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
BEK HOUDEN BOTTE LUL
Het is nog steeds uit ja, en ik zit te wachten op een reactie van hem op mn mails, maar ik wacht al 2 dagen*diepe zucht*
2 a4-tjes ongeveerquote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een heel epos verstuurd hebt![]()
En dat allemaal door die newbiesquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Godverredomme ik vries mijn klauwen kapot
Hij doet het met handschoentjes... romantischquote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Spuitkutten op BNN.
Nee, zo grappig ben ik niet..quote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het expres deed als protest tegen de snelle topics.![]()
quote:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Neeeee, minder.quote:
Oh.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij doet het met handschoentjes... romantisch
[..]
Nee, zo grappig ben ik niet..
We hebben het hier over een man he? Daar stuur je geen lange teksten naar, sfeervolle naaktfoto's met een klein betekenisvol zinnetje eronder: Nooit meer? De keus is aan jouquote:
De 7 zit VLAK BIJ de 9!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om 699 te doen![]()
![]()
Jummiequote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Spuitkutten op BNN.
Je kent hem duidelijk niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef Dada het volgende:
[..]
We hebben het hier over een man he? Daar stuur je geen lange teksten naar, sfeervolle naaktfoto's met een klein betekenisvol zinnetje eronder: Nooit meer? De keus is aan jou
Als je alcoholist bent jaquote:
Inderdaad, ik dacht dat we hier met HW te maken hadden.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Je kent hem duidelijk niet.
quote:
Nee... Dan had het misschien wel geholpen jaquote:Op maandag 20 maart 2006 23:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat we hier met HW te maken hadden.
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:24 schreef MissBliss het volgende:
Nee... Dan had het misschien wel geholpen ja
Was het maar zo simpel.quote:
Oh joy,quote:Op maandag 20 maart 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jim blijft appetijtelijk trouwens
Goed he?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh joy,jij
bent er om het feest compleet te maken.
![]()
Tof!quote:
Waar ben je nu geweestquote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed he?
Ik hoop van party naar party![]()
P!NKquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed he?
Ik hoop van party naar party![]()
quote:
Ik veracht julliequote:
WHYYYYY>?!quote:
Die gast die net die foto's gemaakt heeftquote:
Hoe dan ook, ik vind hem best appetijtelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:43 schreef superhero87 het volgende:
Sander.
Ik heb een boek van meiner mammi gehad jaquote:
Eigenlijk geen. Maar als het moet die tweede.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Even terugkomend op m'n ava... goedgekeurd of niet?.
Of is die 3VO leuker?.
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vooral die eerste is oerlelijk.
Het heeft wat...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:45 schreef BVO het volgende:
*Bupa's avatar weer neemt.
Ik was te laat voor jullie afscheidstopic in Crew, dus ik doe het maar hier. Sven en Tom beide goed gedaan op IDO en tot de volgende keer. Ik denk wel dat we jullie terugzien in de crew ooit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hé, dat staat raar..
Ik voel me leeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |