KLM is inderdaad een van de duurdere aanbieders. Bij Singapore Airlines heb je betere inflight service en vaak ook voor een veel kleiner prijsje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:25 schreef Dizer het volgende:
Tering.. wat is KLM duur zeg. Ik wil een ticket naar Amerika (Detroit - 2 weken) maar dan niet 800 euro
Singapore Airlines naar Amerika?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
KLM is inderdaad een van de duurdere aanbieders. Bij Singapore Airlines heb je betere inflight service en vaak ook voor een veel kleiner prijsje.
Ja.quote:
Anders mail je de OP naarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Topic moet wel even vol voor 11 uur... want dan ben ik pleite naar school![]()
Ik vloog twee jaar geleden nog naar de States voor iets van 300 euro. Maar dat was met Airmiles kortingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:25 schreef Dizer het volgende:
Tering.. wat is KLM duur zeg. Ik wil een ticket naar Amerika (Detroit - 2 weken) maar dan niet 800 euro
Bestaan die airmiles nogquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vloog twee jaar geleden nog naar de States voor iets van 300 euro. Maar dat was met Airmiles korting![]()
Dan mag je opschietenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Topic moet wel even vol voor 11 uur... want dan ben ik pleite naar school![]()
Ik zal zo even kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet niet of ze op Detroit vliegen, maar ik ben een aantal jaar terug met SA vanuit A'dam naar New York gevlogen.
Oeh.. ik heb nog wat Airmiles.. niet veel.. genoeg om een paar dvd's met vlinke korting te kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vloog twee jaar geleden nog naar de States voor iets van 300 euro. Maar dat was met Airmiles korting![]()
Tssk... okquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders mail je de OP naarmij
. Ik zal niet spieken!
![]()
Ik doe niet altijd aan PI'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:22 schreef chansadres het volgende:
Ik doe vaker snel reageren dus dan vergeet je automatisch de PI
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:45 schreef BVO het volgende:
*Bupa's avatar weer neemt.
Jij zou gaan slapenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef niksan het volgende:
[..]
En dat allemaal door die newbies
How sweet
*bijt zijn nagels kapot van de spanning of Topic 700 nog wel goed gaat komenquote:
Lijkt mij niet echt een moeilijk keuze.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:26 schreef Dizer het volgende:
Hmz.. Ik kan dus ook kiezen voor een weekje NewYork en dan twee weken Detroit.
Hierdoor ben ik dus iets van 300 euro voor een retourticket kwijt van AMS naar NY en een retourticket van NY naar DT voor 200 euro...
IK WORD GEK
Ik ga nu dus even kijken of ik iets kan vinden voor een Hotel + ticket weekje New York. In NewYork heb ik accomodatie nodig, in Detroit heb ik mijn Oom + Tante + hun grote huis van 5 slaapkamers + 3 badkamersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een moeilijk keuze.
Doen!
Natuurlijk ga je naar New York.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:26 schreef Dizer het volgende:
Hmz.. Ik kan dus ook kiezen voor een weekje NewYork en dan twee weken Detroit.
Hierdoor ben ik dus iets van 300 euro voor een retourticket kwijt van AMS naar NY en een retourticket van NY naar DT voor 200 euro...
IK WORD GEK
Maar een week alleen... damn ik weet niet of ik dat aankanquote:
Hotel Pennsylvania op 7th Ave heeft altijd wel goede aanbiedingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu dus even kijken of ik iets kan vinden voor een Hotel + ticket weekje New York. In NewYork heb ik accomodatie nodig, in Detroit heb ik mijn Oom + Tante + hun grote huis van 5 slaapkamers + 3 badkamers
In NY voel je je verre van alleen. Anders wil ik wel met je mee!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:32 schreef Dizer het volgende:
Maar een week alleen... damn ik weet niet of ik dat aankanAls ik me alleen of ellendig voel.. pak ik meestal mijn creditcard erbij
Dan moet ik mijn scheermesjes ook niet meenemenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan neem je je creditcard niet mee.
Moet ik zeker betalen he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In NY voel je je verre van alleen. Anders wil ik wel met je mee!
INY
Ik geef haar wel een dikke hug en een smakkerd als ik er tegenkom...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Bupatih het volgende:
Doe je KD de groeten als je haar tegenkomt? [afbeelding]
Gaat ze nog steeds met Steve Martin?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Bupatih het volgende:
Doe je KD de groeten als je haar tegenkomt? [afbeelding]
Hihi....quote:
Ik ben een aantal jaar terug ook alleen naar NY gegaan. Een vriend van me woonde er toen, maar die was overdag gewoon aan het werk en dus trok ik er in mijn eentje op uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:35 schreef Dizer het volgende:
Moet ik zeker betalen he?
Dat hoor ik dus meerdere mensen zeggen.. genoeg te doen en zo
Ik zit nu zelfs te denken om gewoon twee weken new york te doen en 1 week detroitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaar terug ook alleen naar NY gegaan. Een vriend van me woonde er toen, maar die was overdag gewoon aan het werk en dus trok ik er in mijn eentje op uit.
Heb me geen moment verloren gevoeld.
Voldoende musea, bezienswaardigheden, winkels, restaurantjes, cafés, parken om je een week te vermaken. Een week is zelfs te kort.
Ik ook!quote:
Echt? Zijn ze eindelijk uit elkaar? Ze past veel beter bij Damien Lewisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |