Je bedoelt 700?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef Bupatih het volgende:
Dizer/Zhenar, ik heb de OP geüpdatet...als jullie dat nou ook ff aanpassen in jullie OP-tekst.
En dat allemaal voor een nieuw topic in SHO?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Dizer het volgende:
En nu ga ik echt douchen want ik ben al laat voor school
Echt wel... als je de nieuwe OP ziet.. zul je wel begrijpen waarom ik heel netjes.. gladgeschoren (op alle vlaktesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een nieuw topic in SHO?
Teveel informatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
Echt wel... als je de nieuwe OP ziet.. zul je wel begrijpen waarom ik heel netjes.. gladgeschoren (op alle vlaktes) en netjes gekleed moet zijn
Jij moet dat ook doen trouwens... (behlave je sikje)quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef Dizer het volgende:
Jij moet dat ook doen trouwens... (behlave je sikje)Ik heb namelijk een rol voor je
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Topic moet wel even vol voor 11 uur... want dan ben ik pleite naar school![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Dizer het volgende:
En nu ga ik echt douchen want ik ben al laat voor school
Bupatih moet ook zijn schaamhaar volledig scherenquote:
Moet ik mijn aars ook harsen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
Bupatih moet ook zijn schaamhaar volledig scheren
Zo is het baasje tevredenquote:
Too much info!!quote:
Door volgende tt een zin met een u te plaatsen? :pquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven de 173ste reactie gepost in een topic dat een topictitel heeft waarin alle klinkers voorkomen behalve de u.
Daar wil ik dus bij dezen verandering in brengen.
Euhm..néé.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Door volgende tt een zin met een u te plaatsen? :p
En dat heb ik dus net wél gedaan! De 173ste reactie posten in een topic dat een topictitel heeft waarin alle klinkers voorkomen behalve de u!!!!!quote:Ik heb nog nooit in mijn leven de 173ste reactie gepost in een topic dat een topictitel heeft waarin alle klinkers voorkomen behalve de u.
Jah!! Dat moet. Iedereen moet gladgeschoren zijn!quote:
Omdat het geen oorlogsplaatjes zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dizer, waarom doe je niet een van deze avatars?Die zijn veel leuker dan je stomme oorlogsplaatjes.
Gaan we modderworstelen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah!! Dat moet. Iedereen moet gladgeschoren zijn!
Oorlogsplaatjes zijn voor homo's die hun homoseksualiteit angstvallig proberen te verbergen!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oorlogsplaatjes zijn voor homo's die hun homoseksualiteit angstvallig proberen te verbergen!!!!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
Ik ruik helemaal van top tot teen naar lush
Mannen die geen oorlogsfilms kijken zijn juist homo'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oorlogsplaatjes zijn voor homo's die hun homoseksualiteit angstvallig proberen te verbergen!!!!!
Je hebt me bang gemaaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef Bupatih het volgende:
Je hoeft niet meteen jankend in een hoekje te gaan zitten!![]()
r!!! Meeposten zul je!!!
![]()
Oeh moddergooienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mannen die geen oorlogsfilms kijken zijn juist homo's
Nee, hoor...je post toch mee?quote:
Nou, vroeger in de zandbak was het wel oorlog hoorquote:
Doe niet zo slimquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor...je post toch mee?Dan heeft het toch geholpen.
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef Dizer het volgende:
In de OP van 700 komen alleen de users die in de huidige OP staan + Tha_Erik in voor
Probeert ie toch altijd te doenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Probeert ie toch altijd te doen
Ik vraag me af of Bupa vriendjes heeft in de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |