Ik heb 2 pogingen gedaan zonder statief, en allebeide zagen er niet bewogen uit. Het is dus mogelijkquote:Op maandag 3 april 2006 23:06 schreef Byte_Me het volgende:
wow, echt ongelooflijk mooie foto's in dit topic. heb je nou een statief nodig om steeds dezelfde foto te maken, of kan de software kleine verschillen corrigeren?
ik kan niet automatisch een serie opnames laten maken met verschillende belichtingen. ik moet het telkens opnieuw instellen. lijkt me toch lastig.quote:Op maandag 3 april 2006 23:15 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ik heb 2 pogingen gedaan zonder statief, en allebeide zagen er niet bewogen uit. Het is dus mogelijk
Tja, dan wordt het inderdaad een stuk lastigerquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik kan niet automatisch een serie opnames laten maken met verschillende belichtingen. ik moet het telkens opnieuw instellen. lijkt me toch lastig.
hou je de shutterbutton wel ingedrukt? Dus als je die bracketing functie aanzet, moet je bij het maken van de foto wel de knop ingedrukt houden. Dan worden er fotos gemaakt met verschillende exposures..quote:Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef pleon het volgende:
Ik heb een vraagje over HDR foto's en meer specifiek over mijn Nikon D50. Ik weet dat er een aantal forummers ook een Nikon D50 hebben en ik vroeg me af welke instellingen zij hiervoor gebruiken bij het maken van HDR foto's. Ik heb de bracketing-functie gevonden, maar als ik hiermee foto's maak krijg ik geen overbelichte, normale en overbelichte foto. Hoe kan ik dit instellen dat ik wel het gewenste resultaat krijg?
Hopelijk kan iemand me ff op weg helpen.
ik ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef Byte_Me het volgende:
mooi, ik heb de bracketing functie gevonden
ja joh? g000gle.....dan is bijna heel fok overbodig....alles is namelijk te vinden op google, da vraag ik toch niet?? ik vraag hier in DIT topic hoe het werkt.....echt een hekel aan mensen met hun google gezwansquote:Op woensdag 19 april 2006 19:35 schreef ChatChewbacca het volgende:
eh, meerdere exposures + g000gle
man man man, ongelooflijk gezeur. PHOTOMATIX. Verder moet je niets weten. Gebruik google en zorg dat er geen domme antwoorden op onnuttige vragen ontstaan. Daarnaast wordt 't wel meerdere keren uitgelegd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef deepart het volgende:
[..]
ja joh? g000gle.....dan is bijna heel fok overbodig....alles is namelijk te vinden op google, da vraag ik toch niet?? ik vraag hier in DIT topic hoe het werkt.....echt een hekel aan mensen met hun google gezwans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |