Vandaar dat ik niet meer van sex houquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:53 schreef totsy het volgende:
[..]
Androgyne, net zoals geesten, dat is het hoogste wat je kan zijn![]()
ik geloof niet dat hogere geesten seksuele intenties hebben, sorry maar zo zie ik dat!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef totsy het volgende:
echt , ....gedesillusioneerd, ofzo ?![]()
En astrale sex is ook niks ? met de Hades van St.....![]()
Sex heeft met dualiteit te maken, positief-negatief, en wordt in onze dimensie alleen beleefd, niet meer in hogere dimensies, in het hiernamaals is het gedaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Hebben aliens dan geen sex meer?
Vraag ik me ineens af
waarom beleven wij mensen sex als een van de meest begeerde dingen in het leven?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:09 schreef totsy het volgende:
[..]
Sex heeft met dualiteit te maken, positief-negatief, en wordt in onze dimensie alleen beleefd, niet meer in hogere dimensies, in het hiernamaals is het gedaan.
Geesten zijn androgyne.
Bij aliens, die leven zoals wij mensenvolk , is allemaal hetzelfde als ons, humanoiden allemaal gelijk , overal.![]()
Hoe weet jij dat allemaal? Educate us... Als ik je posts lees stel ik me iemand voor die een groepje aliens over zn schouder mee heeft kijken... Are you one of themm?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:09 schreef totsy het volgende:
[..]
Bij aliens, die leven zoals wij mensenvolk
Ja, ik ben de alienambassadeur ....voor planeet earthquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:16 schreef saksia het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal? Educate us... Als ik je posts lees stel ik me iemand voor die een groepje aliens over zn schouder mee heeft kijken... Are you one of themm?!![]()
oke zijn er kwaden onder de aliens dat lees je nml ook wel eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:21 schreef totsy het volgende:
[..]
Ja, ik ben de alienambassadeur ....voor planeet earth![]()
Ja, en die ontvoeren mensen en dieren , zuigen ze op in ufo's.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oke zijn er kwaden onder de aliens dat lees je nml ook wel eens
hoeveel soorten zijn er en wat zijn die slechten dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:29 schreef totsy het volgende:
[..]
Ja, en die ontvoeren mensen en dieren , zuigen ze op in ufo's.
Moet je mijden , hoor.
De meesten zijn goeden , toch wel .![]()
De slechten, zijn dezen die rond de air-force bases hangen ,en ons bespieden .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hoeveel soorten zijn er en wat zijn die slechten dan?
trouwens ff vraagje...
ik kijk vaak naar de nachtelijke sterrenhemel..en ik weet wat een vliegtuig voor lichten heeft
maar soms zie ik dacht ik een vliegtuig maar deze verschieten door de lucht.
In het donker zie je ze zigzaggen over grote oppervlakken ik vraag me wel eens af of dit ufo's zijn want een vliegtuig krijgt dat dus never voor elkaar zo groot is de afstand ertussen!
het zigzagt als een bliksemschicht nmlquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef totsy het volgende:
[..]
De slechten, zijn dezen die rond de air-force bases hangen ,en ons bespieden .
Zijn meest wel sattelieten die flikkeren of gewoon vliegtuigen zijn, je ziet niet zomaar direct ufo's als je naar de nachthemel kijkt .
'k ga nou zig-zagge in me beddeken ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
het zigzagt als een bliksemschicht nml
Onzin, hij heeft gewoon een issue met vrouwen, net als ik...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:52 schreef Peekaboo het volgende:
In zijn boek had hij het over relaties enz....dat hij die liever niet aan ging.
Hij leeft als het ware als een priester...
dan kon hij zich voledig overgeven aan zijn gaves.
Heel goed makker bash that wo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef totsy het volgende:
echt , ....gedesillusioneerd, ofzo ?![]()
En astrale sex is ook niks ? met de Hades van St.....![]()
Hoi makkers- believers !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:54 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft gewoon een issue met vrouwen, net als ik...![]()
nee, klopt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Trouwens, ALS ze van boven bestaande beelden op zijn foto's projecteren dan is dat niet echt slim van ze. Want daar helpen ze hem natuurlijk echt niet mee, integendeel.
Die P Van Der Heiden, paragnost zegt ook dat Robbert niet ok is en zeult met het hiernamaals,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Laten we de discussie eens een andere wending geven. Laten we ervan uitgaan dat wat hij met de foto's doet nep is maar dat hij daarnaast wel echt readings kan geven. Neem je zo'n medium dan nog serieus? Zou je dan toch nog naar zo iemand toe gaan?
Een vriendin van mij zou hem dan totaal niet meer vertrouwen, ook al zou hij een goede reading voor haar kunnen geven.
Ik bedacht me net weer even dat die graanminofmeercirkels me als onzin voorkwamen. Vooral ook om de manier waarop dat ging met die sterrenwacht en zo.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Laten we de discussie eens een andere wending geven. Laten we ervan uitgaan dat wat hij met de foto's doet nep is maar dat hij daarnaast wel echt readings kan geven. Neem je zo'n medium dan nog serieus? Zou je dan toch nog naar zo iemand toe gaan?
Een vriendin van mij zou hem dan totaal niet meer vertrouwen, ook al zou hij een goede reading voor haar kunnen geven.
Wel een beetje onduidelijk, hoor wat je hier vertelt , probeer het wat duidelijker uit te leggen , Nok , ik versta er ni veel van .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedacht me net weer even dat die graanminofmeercirkels me als onzin voorkwamen. Vooral ook om de manier waarop dat ging met die sterrenwacht en zo.
Maar om je vraag te beantwoorden........ Ook daar kan het binnen mijn theorie best zo zijn datie dingen uit de mensen zelf oppikt en eigenlijk even goed het medium kan zijn tussen de mens die om een reading komt vragen en diezelfde mens.
Ik ken meer mensen die readings geven en waarvan ik dat merkte.
Heb wel eens van zo iemand een reading gehad die precies uitsprak wat ik graag zou willen horen omdat ze dat van MIJ oppikte. En ik weet dat dat zo kan werken. Daar moet je verdomd voorzichtig mee zijn.
Het wil niet eens zeggen dat je mensen niet kunt helpen maar je moet dan wel ieder woord van jezelf wegen en je bewust zijn van dat feit. Meer uitgaan van oorzaak en gevolg en de mogelijkheden van die specifieke mens in zijn/haar reacties. Voorzien wat de reacties kunnen zijn, zeg maar en op basis daarvan advies geven.
Dat is iets heeeel anders dan medieren tussen geesten en de levende mens. Dat is, zoals gezegd, medieren tussen de geest van die fysieke mens en die mens die identiek zijn op verschillende niveau's.
Dat wil echter nog niet zeggen dat ie geen gave heeft. Ook dat is een gave. Alleen moet je daar weer net ff anders mee omgaan.
Ik bedoel dat je ook mediums niet op een grote hoop kunt gooien. En dat verschillende vormen van medieren naast elkaar kunnen bestaan en elk een andere vorm en een andere aanpak behoeven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef totsy het volgende:
[..]
Wel een beetje onduidelijk, hoor wat je hier vertelt , probeer het wat duidelijker uit te leggen , Nok , ik versta er ni veel van .![]()
Of wel.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja oke, maar dan moeten die harp-pingelende lieverds daarboven zich wel realiseren dat ze Robbert niet helpen op deze manier.
Maak er eens een video van.quote:ik kijk vaak naar de nachtelijke sterrenhemel..en ik weet wat een vliegtuig voor lichten heeft
maar soms zie ik dacht ik een vliegtuig maar deze verschieten door de lucht.
In het donker zie je ze zigzaggen over grote oppervlakken ik vraag me wel eens af of dit ufo's zijn want een vliegtuig krijgt dat dus never voor elkaar zo groot is de afstand ertussen!
Goed argument.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef CarDani het volgende:
[..]
Of wel.....
Dat hij nu wordt gedwongen om rust te nemen omdat er nu teveel invloeden op hem afkomen .
Het kan zijn ontwikkelingsproces in de weg staan.
Ja, ik verstaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je ook mediums niet op een grote hoop kunt gooien. En dat verschillende vormen van medieren naast elkaar kunnen bestaan en elk een andere vorm en een andere aanpak behoeven.
A) geesten/entiteiten die rechtstreeks info doorgeven die rechtstreeks toegepast kan worden
B) De geest van de mens die voor een reading komt projecteert info. Stuurt gedachten de ether in die door een medium worden opgepikt. Die info dient niet rechtstreeks te worden overgenomen maar moet worden gefilterd en geinterpreteerd. Daarvoor moet je een beetje inzicht hebben in de menselijke psychologie en mensenkennis. Dit omdat het rechtstreeks doorgeven van info valse verwachtingen schept.
Je moet dus als medium herkennen wat van waar komt en dat is niet zo simpel.
Plus... de verantwoordelijkheid voor de persoon tegenover je groeit omdat jij info van die persoon krijgt en daarmee een probleem signaleert en daar een advies over uitbrengt op basis van mensenkennis, psychologie, kennis van diverse opties en de daarbij horende resultaten en eventueel nog verdere informatie van je hogere zelf.
Is dit duidelijker?
Ik kan het haast onmogelijk duidelijker uitleggen. Is een van die vage dingen die moeilijk in woorden te vatten zijn.
Of om hem te harden in het kader van: wat je niet dood maakt, maakt je sterker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
We geven nu eigenlijk het "boven" overal de schuld van, maar je kunt het ook anders bekijken.
Het is nl ook zo, dat ook al heb je gaven meegekregen, dit niet wil zeggen dat je hele leven dan door "boven"gestuurd wordt.
Je leeft op deze aardkloot en hebt ook gewoon een vrije wil.
Daarom kan het volgens mij ook zo zijn dat Robbert zelf te hard van stapel loopt (zijn eigen wil dus) en dat daarom ingegrepen wordt.
Robbert zegt nu steeds dat hij steeds doorkrijgt dat hij er nu mee naar buiten moet komen maar dat doet Robbert al heel lang.
Misschien is het wel zo dat "boven" dat nu juist niet wilt en hem daarom zoveel ellende op zijn nek dropt: zo van wie niet horen wil moet voelen.
Zo hoorde ik laatst iemand zeggen "We leven nog steeds in de middeleeuwen maar dan met techniek".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Vroeger werden "rare" mensen als heks afgestempeld en op de brandstapel gegooid...
Diezelfde "kortzichtigheid" vind ik hier eigenlijk terug.
Okquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
We geven nu eigenlijk het "boven" overal de schuld van, maar je kunt het ook anders bekijken.
Het is nl ook zo, dat ook al heb je gaven meegekregen, dit niet wil zeggen dat je hele leven dan door "boven"gestuurd wordt.
Je leeft op deze aardkloot en hebt ook gewoon een vrije wil.
Daarom kan het volgens mij ook zo zijn dat Robbert zelf te hard van stapel loopt (zijn eigen wil dus) en dat daarom ingegrepen wordt.
Robbert zegt nu steeds dat hij steeds doorkrijgt dat hij er nu mee naar buiten moet komen maar dat doet Robbert al heel lang.
Misschien is het wel zo dat "boven" dat nu juist niet wilt en hem daarom zoveel ellende op zijn nek dropt: zo van wie niet horen wil moet voelen.
Hij is natuurlijk een enorm gevoelige jongen, die zichzelf zeker nog moet leren harden en wapenen tegen deze snoeiharde maatschappijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of om hem te harden in het kader van: wat je niet dood maakt, maakt je sterker.
Hier speelt ie de eerste 7 minuten goed af.. daarna begint ie te haperen en daarna valt het geluid wegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:33 schreef totsy het volgende:
De video is nu hier te zien :
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/
Bij mij niet , ligt wsch aan je pc , capaciteit of iets dgl ..?,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier speelt ie de eerste 7 minuten goed af.. daarna begint ie te haperen en daarna valt het geluid wegEn ik denk als ik nog ff langer wacht het beeld ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |