De beste manier van liegen is dan ook dat je zelf echt gelooft wat je zegt. Dat je daarop getraind hebt. Waarmee ik dus niet zeg dat Robbert liegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk een enorm gevoelige jongen, die zichzelf zeker nog moet leren harden en wapenen tegen deze snoeiharde maatschappij
ik twijfel niet aan hem, door zijn lichaamstaal op tv, zag ik aan hem dat hij echt goede intenties heeft en zoals hij al aangaf, ze komen me nu maar direkt halen als ik sta te liegen hier, ik zou niet durven zelfs!
Nou zeg jij dat maar eens voor die camera met duizenden kijkersssss
ik geloof dat ik al een vuurrode kop had bij het idee dat men zou denken dat ik loog...brrrrr
offtopic, ik wilde eens wat andersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
De beste manier van liegen is dan ook dat je zelf echt gelooft wat je zegt. Dat je daarop getraind hebt. Waarmee ik dus niet zeg dat Robbert liegt.
P.S.: Waar is je mooie doggy-style avatar??
lees je eigen verhaal nog eens door aub!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:48 schreef Supersoep het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel; voor mij dan.
Robbert is iemand die zichzelf nu probeert te bewijzen, omdat hij in zijn jeugd voor gek werd verklaard en niemand hem geloofde. Omdat hij nog steeds zo'n enorme drang heeft om mensen ervan te overtuigen dat hij niet gek is, komt hij met die foto's aanzetten; wat een enorme fout is geweest. De meeste foto's zijn dus ook gewoon nep. Het is al bewezen, met name die mudman. Die foto's met lichtbollen erop zijn niet nep, maar het zijn ook helemaal geen geesten. Zelf heb ik ook foto's met 'lichtbollen' weten te maken. Het zal waarschijnlijk stof zijn.
Ik geloof zeer zeker dat hij een gave heeft, ook al noem ik het liever een 6e zintuig dat bij mensen zoals hem verder is ontwikkeld als bij ons. Hij interpreteert het naar mijn mening ook verkeerd, zoals de meeste mediums. Ik geloof namelijk dat het niet geesten zijn die als tussenpersoon werken, maar dat het een 6e zintuig is, om telepatisch informatie door te krijgen. Ik weet bijna 100% zeker dat er veel mensen zijn die zo nu en dan dit ook hebben. Soms denk je ineens aan een lied, je zet dan de TV aan en voila; de clip waar je aan dacht is bezig op een muziekzender. Gebeurt bij mij dus ook weleens, dat ik ergens aan denk en een paar momenten ermee geconfronteerd wordt.
En nog een opmerking. Dat Robbert stil en verlegen overkomt garandeert helemaal niet dat hij NIET loopt te liegen. Hij wil mensen gewoon overtuigen van zijn gave en gaat daarmee verder dan hij zou moeten gaan; door het manipuleren van foto's.
Ik ben het bijna helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:48 schreef Supersoep het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel; voor mij dan.
Robbert is iemand die zichzelf nu probeert te bewijzen, omdat hij in zijn jeugd voor gek werd verklaard en niemand hem geloofde. Omdat hij nog steeds zo'n enorme drang heeft om mensen ervan te overtuigen dat hij niet gek is, komt hij met die foto's aanzetten; wat een enorme fout is geweest. De meeste foto's zijn dus ook gewoon nep. Het is al bewezen, met name die mudman. Die foto's met lichtbollen erop zijn niet nep, maar het zijn ook helemaal geen geesten. Zelf heb ik ook foto's met 'lichtbollen' weten te maken. Het zal waarschijnlijk stof zijn.
Ik geloof zeer zeker dat hij een gave heeft, ook al noem ik het liever een 6e zintuig dat bij mensen zoals hem verder is ontwikkeld als bij ons. Hij interpreteert het naar mijn mening ook verkeerd, zoals de meeste mediums. Ik geloof namelijk dat het niet geesten zijn die als tussenpersoon werken, maar dat het een 6e zintuig is, om telepatisch informatie door te krijgen. Ik weet bijna 100% zeker dat er veel mensen zijn die zo nu en dan dit ook hebben. Soms denk je ineens aan een lied, je zet dan de TV aan en voila; de clip waar je aan dacht is bezig op een muziekzender. Gebeurt bij mij dus ook weleens, dat ik ergens aan denk en een paar momenten ermee geconfronteerd wordt.
En nog een opmerking. Dat Robbert stil en verlegen overkomt garandeert helemaal niet dat hij NIET loopt te liegen. Hij wil mensen gewoon overtuigen van zijn gave en gaat daarmee verder dan hij zou moeten gaan; door het manipuleren van foto's.
Had je nog niks over de nonnenfoto's gelezen? Lees maar eens op de site van genverbrander. Dat is in ieder geval een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef marc16 het volgende:
Wat ik overigens wel raar vind is dat hij die foto's ook kan maken waar mensen bij (!!!) zijn! Mensen die denken dat hij dit allemaal nept stel ik de vraag hoe hij dat in vredesnaam voor elkaar moet krijgen; een nepfoto die gemaakt is terwijl er critici (journalist bijv) of anderen letterlijk bij staan?!
De bewijzen dat hij de zaak faked zijn erg sterk en daar heb ik ook geen verklaring voor en weet dus ook niet of ik moet geloven in zijn onschuld, maar dat met die foto's blijf ik apart vinden.
Dat doet hij als er even niemand kijkt. How about that?quote:Ja dat vind ik ook erg vreemd dat niemand, maar dan ook echt niemand hem tot nu toe heeft kunnen betrappen op wapperende poppetjes voor de lens. Leg dat maar eens uit.
Heeft hij niet de vorige keer bij Jensen zo'n foto gemaakt voor de uitzending? Waar Jensen bij was? Of in ieder geval de camera?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef marc16 het volgende:
een nepfoto die gemaakt is terwijl er critici (journalist bijv) of anderen letterlijk bij staan?!
Zie je het voor je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:25 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Dat doet hij als er even niemand kijkt. How about that?
Tot nu toe heeft er nog niemand met zijn neus bovenopgestaan dat hij met een blanco camera een foto maakte waarop vervolgens een poppetje stond.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat vind ik ook erg vreemd dat niemand, maar dan ook echt niemand hem tot nu toe heeft kunnen betrappen op wapperende poppetjes voor de lens. Leg dat maar eens uit.
Ik zou toch erg graag eens een reading met hem hebben.
Niemand heeft gezégd dat ie 'm heeft zien wapperen met papiertjes voor de lens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat vind ik ook erg vreemd dat niemand, maar dan ook echt niemand hem tot nu toe heeft kunnen betrappen op wapperende poppetjes voor de lens. Leg dat maar eens uit.
Ik zou toch erg graag eens een reading met hem hebben.
Ik zei dat zijn meeste foto's gewoon nep/gemanipuleerd zijn. Kijk naar de voorbeelden die zijn gegeven - die mudman is gewoon 100% zeker nep. Hij zal het niet bij 1 foto hebben gelaten. Die jongen heeft gewoon de vindingrijkheid van critici onderschat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lees je eigen verhaal nog eens door aub!
Het zal wel nep zijn, dus je gelooft op voorhand al nergens in. Er is niks bewezen nml.
niets nada nakkes!
Klinkt stom allemaal maar er is niets bewezen!
ach wat een gebed zonder einde toch dit alles *zucht ut uit*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zei dat zijn meeste foto's gewoon nep/gemanipuleerd zijn. Kijk naar de voorbeelden die zijn gegeven - die mudman is gewoon 100% zeker nep. Hij zal het niet bij 1 foto hebben gelaten. Die jongen heeft gewoon de vindingrijkheid van critici onderschat.
Wie zegt dat hij dat razendsnel moet doen? Op een digitale camera kan hij de foto's op een ander tijdstip maken (zie nonnenfotoverhaal) en anders kan hij even de kamer uitlopen of wachten tot er even niet gekeken wordt (zie aflevering met de Hugo de Groot foto).quote:Zie je het voor je?
Kun jij je voorstellen dat ie dat even zo razendsnel doet?
Was dat een complete verschijning? ik heb wel gehoord over de 'orbs' die hij op een foto zet waar mensen bij zijn, maar dat heb ik zelf ook een keer tijdens een diner gedaan met wat peper tussen mijn vingers. Dat valt dus erg makkelijk met een truucje te doen zonder dat het opvalt.quote:En btw.... de eerste keer dat ie dat deed in Life and Cooking maakte hij de fotos toch ook gewoon met een wegwerpding waar iedereen bij stond?
Zonder beledigend te willen zijn zie ik hem helemaal niet in staat tot al dat soort slimmigheidjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat razendsnel moet doen? Op een digitale camera kan hij de foto's op een ander tijdstip maken (zie nonnenfotoverhaal) en anders kan hij even de kamer uitlopen of wachten tot er even niet gekeken wordt (zie aflevering met de Hugo de Groot foto).
[..]
Was dat een complete verschijning? ik heb wel gehoord over de 'orbs' die hij op een foto zet waar mensen bij zijn, maar dat heb ik zelf ook een keer tijdens een diner gedaan met wat peper tussen mijn vingers. Dat valt dus erg makkelijk met een truucje te doen zonder dat het opvalt.
Met een beetje oefening kun je trouwens een heleboel uithalen zonder dat het opvalt. (goochelaar-style)
Je hebt met je eigen ogen kunnen zien dat hij in staat is geweest om een plaatje uit de Readers Digest te knippen en te fotograferen en deze foto vervolgens de ronde te laten doen als een foto van een 'entiteit'.quote:Zonder beledigend te willen zijn zie ik hem helemaal niet in staat tot al dat soort slimmigheidjes.
Ik zie het hem niet bedenken en niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |