abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36248864
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef Mirage het volgende:
Hallo zeg !
zhe-devilll, stop eens even met vuur spugen en lees eens terug
Robbert van den Broeke
Heb ik dat nou werkelijk voor niets gedaan ?

Je punten zijn best goed, maar de manier waarop.... dat vuurgespuug moet afgelopen zijn.
Hemeltje wat heb jij vandaag ?
in een ander topic vloog je ook al zo uit.
Klaar nou !
en de rest.. hou eens op met onzin plaatsen.... verkeerde afslag !

zhe-deilll, mail mij trouwens even als je wil k wilde nog wat kwijt maar je email staat niet in je profiel en na laten kijken gaat op dit tijdstip niet altijd even vlot
oke did it..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36250535
Jezus wat is die jongen dik geworden. Hij heeft iets te veel bij de burger king gegeten. De vetklep!
pi_36251146
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef footballmanager11 het volgende:
Jezus wat is die jongen dik geworden. Hij heeft iets te veel bij de burger king gegeten. De vetklep!
zo dat lucht op zeker
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_36253690
Misschien een domme vraag maar:
Ik heb me er in de tijd van de ´genverbrander´er niet zo mee bezig gehouden, maar hoe zit dat dan met de genverbrander/geneverbrander? Ik bedoel : WAS die man van wie RvdB dat zei dan ook gen(e)verbrander?

Beter gezegd: Was de aanname goed of zat RvdB erlangs betreft dat beroep of was het niet bekend?

[ Bericht 2% gewijzigd door DarkMinded op 22-03-2006 03:07:04 ]
pi_36253705
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef footballmanager11 het volgende:
Jij hebt je speciaal bij fok! aangemeld om op RvdB topics te reageren ??
pi_36253837
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 03:01 schreef DarkMinded het volgende:
Misschien een domme vraag maar:
Ik heb me er in de tijd van de ´genverbrander´er niet zo mee bezig gehouden, maar hoe zit dat dan met de genverbrander/geneverbrander? Ik bedoel : WAS die man van wie RvdB dat zei dan ook gen(e)verbrander?

Beter gezegd: Was de aanname goed of zat RvdB erlangs betreft dat beroep of was het niet bekend?
Dit is de tekst met de tikfout (van http://home.tiscali.nl/jh(...)alogie%20wessels.htm ):

III-d Lubbert Wessels is geboren op donderdag 29 april 1790 in Dalen, zoon van Jan Wessels en Geesje Wanders. Lubbert is overleden op maandag 24 april 1848 in Coevorden, 57 jaar oud.
Beroep:
Genverbrander en tapper
Lubbert:
(1) trouwde, 32 jaar oud, op donderdag 24 april 1823 in Coevorden [bron: Akte nr. 4] met Hillegien Rozeboom, 30 jaar oud. Hillegien is geboren op zondag 17 maart 1793 in Coevorden, dochter van Harm Rozeboom en Geesien Jansen. Hillegien is overleden op donderdag 7 augustus 1823 in Coevorden, 30 jaar oud.

En ja, Robbert had het over een Lubbert (..Lubbert... ) en ging het lijstje namen, data uit bovenstaand stukje af.

[ Bericht 1% gewijzigd door saksia op 22-03-2006 04:22:32 ]
pi_36257999
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef Technicolor het volgende:

[..]

Ja, dit zal allemaal wel, maar het sluit totaal niet aan, of is in elk geval geen bewijslast voor het onzinnige quantummechanicaverhaal dat je net predikte.
De kwantummechanica leert ons dat er velden, dimensies aanwezig zijn , dat het begrip ruimte/tijd een illusie is, en slechts bestaat in onze werkelijkheid, onze eigen drie- dimensionale wereld .
quote:
Alles wat is, was en zal zijn, IS eeuwig, zelfs de ontelbare vormen, die alleen eindig en vergankelijk zijn in hun objectieve, maar niet in hun ideële vorm. Ze bestonden als ideeën in de eeuwigheid en wanneer ze heengaan, zullen ze als weerspiegelingen blijven bestaan. Noch de vorm van de mens, noch die van een dier, plant of steen is ooit geschapen, en pas op ons gebied begon deze vorm te ‘worden’, d.w.z. zich te objectiveren tot zijn huidige mate van stoffelijkheid, of zich van binnen naar buiten uit te breiden, van de meest verfijnde en bovenzinnelijke essentie tot zijn meest grove verschijning. Onze menselijke vormen hebben daarom in de eeuwigheid bestaan als astrale of etherische prototypen; . . .11
Dit stukje is de moeite waard te lezen, van Sheldrake, deel 1 en deel 2

http://www.theosofie.net/(...)1992/sheldrake1.html

[ Bericht 4% gewijzigd door totsy op 22-03-2006 11:12:42 ]
pi_36259277
Er is zoveel meer dat veel mensen onder ons niet kunnen zien. Ik kan legio voorbeelden aandragen dat bewijst dat er een "andere" wereld is.

Mensen hebben ook een zogenaamde "blinde vlek" (psychologische term). Als iets op een bepaalde afstand is, kan je dat niet zien, want dan zit het in je blinde vlek.

Hoe vaak hoor je niet van mensen dat ze iets in hun ooghoek zagen. Vervolgens kijken ze en is er niets te zien. Misschien is het paranormale net zoiets als de blinde vlek. Sommige mensen nemen het waar. Andere mensen niet. Dat er biologische factoren meespelen is natuurlijk iets dat je niet uit mag sluiten. Bepaalde gebieden in de hersenen kunnen op in leven zijnde personen niet eens bereikt worden. Om de simpele reden dat het risico te groot is dat er iets beschadigd kan raken.
Op overledenen daarentegen wel, maar daar heb je op dat moment natuurlijk niets aan omdat de levensenergie dan niet meer aanwezig is.
pi_36261372
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 04:08 schreef saksia het volgende:

[..]
Ahzo, ik snap em , bedankt
pi_36262776
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef totsy het volgende:

[..]

De kwantummechanica leert ons dat er velden, dimensies aanwezig zijn , dat het begrip ruimte/tijd een illusie is, en slechts bestaat in onze werkelijkheid, onze eigen drie- dimensionale wereld .
Apart dat je hier met de kwantummechanica aankomt. Da's namelijk echte wetenschap, waar jij normaal zo'n hekel aan hebt.

Conclusie: je moet niets van de wetenschap hebben, behalve de theorieën die toevallig jouw ideeën ondersteunen?
pi_36263163
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Apart dat je hier met de kwantummechanica aankomt. Da's namelijk echte wetenschap, waar jij normaal zo'n hekel aan hebt.

Conclusie: je moet niets van de wetenschap hebben, behalve de theorieën die toevallig jouw ideeën ondersteunen?
Kwantumfysica is evengoed metafysisch als fysich want het combineert de twee , via de string- en snaartheorie .
Kijk maar naar "The bleep we don' t know" allemaal Indische wetenschappers , en die kennen er wat van .........
pi_36263291
De psychologie staat nog maar in de kinderschoenen.

We zullen de eerste 100 jaar geen uitsluitsel krijgen over het wel- of niet bestaan van paranormale verschijnselen hoor.

We verdoen eigenlijk onze tijd.
pi_36263341
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef totsy het volgende:

[..]

Kwantumfysica is evengoed metafysisch als fysich want het combineert de twee , via de string- en snaartheorie .
Kijk maar naar "The bleep we don' t know" allemaal Indische wetenschappers , en die kennen er wat van .........
Indisch is niet altijd beter hoor.

Mijn man is Indisch, maar hij heeft ECHT niet vaker gelijk dan ik hoor
pi_36265846
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef CarDani het volgende:

[..]

Is hij ook oost indisch doof?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36266693
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef CarDani het volgende:

[..]

ja, maar de oude waarden & waarheden zijn in die landen meer in ere gehouden dan bij ons.
Nu beginnen ze er ginder ook hun broek aan te vagen natuurlijk, het materialisme en de technocratie en het computertijdperk verwoest nog meer de oude waarden en kennis, maar het tij keert steeds , alles komt terug na zoveel tijd.
pi_36266777
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef totsy het volgende:

[..]

ja, maar de oude waarheden zijn in die landen meer in ere gehouden dan bij ons.
Nu beginnen ze er ginder ook hun broek aan te vagen natuurlijk, het materialisme en de technocratie en het computertijdperk verwoest nog meer de oude waarden en kennis, maar het tij keert steeds , alles komt terug na zoveel tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36266980
quote:
Kwantumfysica is evengoed metafysisch als fysich want het combineert de twee
Hoe kom je daar nou weer bij? Je bedoelt zeker dat elke geloofsovertuiging nu beweert dat hun specifieke metafysische opperwezens zich ergens in de onzekerheidsfactoren van de kwantumfysica zouden verstoppen.
pi_36267093
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:49 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Je bedoelt zeker dat elke geloofsovertuiging nu beweert dat hun specifieke metafysische opperwezens zich ergens in de onzekerheidsfactoren van de kwantumfysica zouden verstoppen.
Ergens zit je in de goede richting, ja ...de Goden zitten in de kwantumwereld verborgen.
Het Wetenschappelijk bewijs is nou net dat kwantumgedoe.
Hogere wiskunde is geen wetenschap meer hoor , het is evengoed magie en kaballa.
pi_36267384
quote:
Het Wetenschappelijk bewijs is nou net dat kwantumgedoe.
Juist. De God-van-de-gaten, dus.
pi_36267538
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:00 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Juist. De God-van-de-gaten, dus.
Niet helemaal, ......"God van de gaten" is slechts een deeltje, en zal dat altijd blijven , ben met veel niet akkoord van dat artikel.
pi_36293679
Blijkbaar is iedereen uitgesproken over Robbert?

Het zal toch wel een welles/nietes verhaal blijven.
pi_36294372
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef CarDani het volgende:

Had dat gezegd in topic deel 1
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:25:49 #248
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36294618
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef CarDani het volgende:

Tuurlijk, want jij hebt ook recht op een mening, hoe idioot die ook is
zzz
pi_36294766
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Had dat gezegd in topic deel 1
Ja, dat had gescheeld.
pi_36294826
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Tuurlijk, want jij hebt ook recht op een mening, hoe idioot die ook is
Ja maf he.

Ik wens Robbert het beste en zijn ouders ook. Hopen dat het een les voor hem is geweest.
Het echte leven is KEI hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')