quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
Mag CMT zijn homofobe riedel weer gaan afdraaien, een topic om zeep helpen en er mee wegkomen? Lijkt me niet zo goed voor de discussie. Bovendien bestaan zijn meeste posts daar uit het aanvallen van andere users.
quote:
Welke posting of is die al weg ?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:47 schreef Meki het volgende:
" Mohammed en Allah op huid van vis "
kan iemand deze mafkees aanpakken
Of ik wordt mod.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:45 schreef sp3c het volgende:
waar slaat dat nu weer op
wat is er nu weer in vredesnaam hard aan, dat zei ik vroeger ook als ik geen argumenten had, strax ga je zeker ook uitgeluld roepen met je vriendjes dubbeltjes op de treinbaan leggen zeker
Mee eens, de zoveelste polariseer maar raak voor een knaak discussie. De discussie lag al veel langer van de rails af. Vanavond nog eens op mijn gemak doorlezen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:09 schreef Black_Tulip het volgende:
Christenkinderen mogen geen schoenen uit in moskee
Kan iemand een einde maken aan deze off-topic en onwijs gepolariseerde discussie? Het gaat echt werkelijk nergens meer over.
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mee eens, de zoveelste polariseer maar raak voor een knaak discussie. De discussie lag al veel langer van de rails af. Vanavond nog eens op mijn gemak doorlezen.
Thx.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:09 schreef Black_Tulip het volgende:
Christenkinderen mogen geen schoenen uit in moskee
Kan iemand een einde maken aan deze off-topic en onwijs gepolariseerde discussie? Het gaat echt werkelijk nergens meer over.
quote:
jullie hoeven niet per se overal op te reageren hoor, soms heb je gewoon nix te melden of toe te voegen dan kun je gewoon stil zijnquote:
Net of zwarte tulp zoveel te melden had in die topic behalve janken en vervolgens zeiken in feedback want ohoh arme isla-mietjes.......quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:45 schreef sp3c het volgende:
even voor de duidelijkheid:
[..]
[..]
jullie hoeven niet per se overal op te reageren hoor, soms heb je gewoon nix te melden of toe te voegen dan kun je gewoon stil zijn
quote:
Kritische instelling.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Laten we nou eerlijk zijn, jouw xenofobe instelling was een van de hoofdredenen waarom dat topic is ontspoord.
Nu doe je het weer, op de man spelen (naar zowel mij als naar Kirzimi). Dat steeds op de man spelen (van beiden!) is gewoon nutteloos, je bereikt er geen kont mee behalve een verziekte discussie. En het was ook nog eens off-topic. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort discussies en ik zag mijn kans schoon om het eens aan te kaarten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net of zwarte tulp zoveel te melden had in die topic behalve janken en vervolgens zeiken in feedback want ohoh arme isla-mietjes.......
En omdat jij een hekel aan iets hebt moeten anderen maar naar jouw pijpen dansen? Hoogmoed druipt er vanaf......... Komop zeg, doe even normaal dan doe je gek genoeg. Bovendien niets en niemand verplicht jou om in een topic te reageren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nu doe je het weer, op de man spelen (naar zowel mij als naar Kirzimi). Dat steeds op de man spelen (van beiden!) is gewoon nutteloos, je bereikt er geen kont mee behalve een verziekte discussie. En het was ook nog eens off-topic. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort discussies en ik zag mijn kans schoon om het eens aan te kaarten.
Komt het mij even goed uit dat hetgene waar ik een hekel aan heb volgens de policy ook niet mag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En omdat jij een hekel aan iets hebt moeten anderen maar naar jouw pijpen dansen? Hoogmoed druipt er vanaf......... Komop zeg, doe even normaal dan doe je gek genoeg. Bovendien niets en niemand verplicht jou om in een topic te reageren.
quote:Kan iemand een einde maken aan deze off-topic en onwijs gepolariseerde discussie? Het gaat echt werkelijk nergens meer over.
Wat klopt er niet bij haar posting ?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er worden zoveel topics gesloten. Dat boeit me niet. Ik reageerde in feeback op onderstaand gejank.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat klopt er niet bij haar posting ?!
Zij krijgt van mij een 4.5/5 rating voor een valide opmerking in FB.![]()
Ik doe helemaal niks verkeerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef sp3c het volgende:
je bent gewaarschuwd
Doe toch eens normaal man. Je post altijd onzinnige dingen en je bent te dom om ze zelf te onderbouwen, dat wekt ergernis.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
ik blijf erbij dat ik niks verkeerd doe
ik trol niet ik ontspoor het topic niet ik heb geen onzinnig posts.
Je doet maar de mening blijft toch bestaan niet op fok maar juist in me hoofd
onzin dat doe ik helemaal nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man. Je post altijd onzinnige dingen en je bent te dom om ze zelf te onderbouwen, dat wekt ergernis.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
omg klein kind
gaade nu hier ook weer beginnen wenen ?
![]()
Sjees man, het gaat me puur om de discussie. Ik vraag je een paar keer te stoppen met op de man te spelen en gewoon inhoudelijk te gaan. Ik VRAAG je dus om inhoudelijk te gaan. En nu ga je roepen dat ik daarmee kinderachtig bezig ben?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
KINDERACHTIG
ach toe ... hopelijk haal je je gelijk
Is ook een manier om de 911 discussie te winnen ... tegenpartij wegpesten ....
ow dus als jouw vriendjes op mij kakken is er geen probleem , zodra ik erop reageer wel ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Kom op man, ga nou eens inhoudelijk posten ipv dat je steeds om de discussie heen die oneliners neerknalt.
Ik reageer net op klez in het NWS topic.....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow dus als jouw vriendjes op mij kakken is er geen probleem , zodra ik erop reageer wel ?
Nice
Nee serieus please do. Ik blijf reageren op zijn posts want ik vind zijn manier van discusseren uiteindelijk de discussie geen goed doen. Ik zou daar heel graag terugkoppeling van een mod op willen want misschien moet ik de zaak gewoon anders bekijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga hier niet op reageren....het is gewoon de moeite niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |