Vreemd ? ... "alles is mogelijk en niets is merkwaardig" ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar dan moet je ook toegeven dat er veel dingen niet (lijken) te kloppen en op z'n minst vreemd zijn.
Heel veel dingen? Zoals wat? Heel veel klinkt zo vaag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook toegeven dat er veel dingen niet (lijken) te kloppen en op z'n minst vreemd zijn.
Met die doelstelling kom je natuurlijk nergens of juist overal.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vreemd ? ... "alles is mogelijk en niets is merkwaardig" ...
Het is leuk dat je contstant dergelijke opmerkingen maakt, maar ga weer eens ontopic?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vreemd ? ... "alles is mogelijk en niets is merkwaardig" ...
Ik zeg niet dat niks merkwaardig is. Ik laat zien dat een instorting van bv een wtc7 wat ogenschijnlijk heel vreemd is (recht naar beneden storten) door te kijken wat er intern in het gebouw plaatsvind niet zo heel vreemd hoeft te zijn. Met andere woorden, mijn punt is dat het niet onaannemelijk is dat het gebouw wel door brokstukken/brand tot instorting komt. Dus: het is niet puur en alleen mogelijk dmv explosieven. Snap je? Het kritisch stellen van vragen is goed, maar er dan ook maar vanuit gaan dat er iets raars aan de hand moet zijn en dat er opzet in het spel is en dat als feit zien en daarmee je complottheorie onderbouwen is wat mij betreft te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Met die doelstelling kom je natuurlijk nergens of juist overal.
Met die doelstelling geef je zowel de complotgelovers als de officiele versie gelijk.
Ik vind veel dingen die er gebeurt zijn vreemd, maakt niet uit of het nu wel of niet in het voordeel van het complot is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Heel veel dingen? Zoals wat? Heel veel klinkt zo vaag.
Ja sorry dat ik zo mierenneukerig doe, maar in discussies als dit waar bij de gebeurtenissen op de kleinste details wordt gelet en voor mijn gevoel van belang zijn is heel veel wel erg abstract.
Alle onderdelen bij elkaar genomen en hoe die onderdelen hebben plaatsgevonden lijken opgeteld inderdaad vreemd. Maar bekijk je elk onderdeel uitvoerig, lees je rapporten en bekijk je foto's dan kun je al veel uitsluiten. Dus per onderdeel kun je een conclusie trekken. Opgeteld kom ik dan uit op een andere mening dan andere personen. Dat is prima. Ik ben hier in deze discussies om mijn mening te onderbouwen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die er gebeurt zijn vreemd, maakt niet uit of het nu wel of niet in het voordeel van het complot is.
3 gebouwen die erg recht instorten
het eventuele motief van de Amerikaanse regering zoals dat in 2 vandaag uit de doeken gedaan wordt.
het mistery rond het pentagon (wel/geen vliegtuig)
het 4e vliegtuig waar helemaal geen beelden van zijn op vage foto van de krater na.
de "bekentenis" van de 20e kaper
Als alles duidelijk was waren er niet zoveel topics/websites voer 9-11
Nogmaals ik zeg niet dat er een complot is, maar ik heb wel mjin twijfels bij het hele gebeuren inclusief wat er voor 9-11 afging (de signalen van een mogelijke aanslag) de aanslag zelf en wat daarna allemaal is gebeurt (erg agresief beleid naar buiten toe van amerikan)
En ik ben hier om informatie te vergaren en te kijken hoe anderen erover denken en hoe zij tot die conclusie zijn gekomen om zodoende voormezelf een conclusie te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Alle onderdelen bij elkaar genomen en hoe die onderdelen hebben plaatsgevonden lijken opgeteld inderdaad vreemd. Maar bekijk je elk onderdeel uitvoerig, lees je rapporten en bekijk je foto's dan kun je al veel uitsluiten. Dus per onderdeel kun je een conclusie trekken. Opgeteld kom ik dan uit op een andere mening dan andere personen. Dat is prima. Ik ben hier in deze discussies om mijn mening te onderbouwen.
De wtc 1 toren is 110 verdiepingen hoog. ( http://en.wikipedia.org/wiki/World_Trade_Center ). tussen verdiepingen 92 en 98 is de vliegtuig geimpact. Op verdieping 106 zit deze beller die aangeeft dat hij een explosie meent te horen op een verdieping onder hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Resonancer het volgende:
Vers van de pers;
Christopher Hanley: Yeah. Hi. I'm on the 106th floor of the World Trade Center. We just had an explosion on the, on the like 105th floor.
http://www.cnn.com/2006/U(...)ipt.ap.ap/index.html
Okay, stel dat dit zo zou zijn, waarom zou dan net dit wel een echt vliegtuig geweest moeten zijn en was het vliegtuig in het pentagon geen vliegtuig maar een drone?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef YuckFou het volgende:
'k heb gister nog een leuke optie in een of andere alex jones docu langs horen komen...
het 4e vliegtuig wat is neergestortschoten had op het capitool moeten crashen en zodoende een deel van de regering moeten wegvagen waardoor de weg voor een algehele noodtoestand zou zijn gerechtvaardigt en het militair industrieel complex de macht had kunnen grijpen.
En nu dat niet gebeurt is en een deel van de operatie mislukt is moeten ze zwaar puinruimen omdat er teveel losse eindjes boven komen drijven....
ik vond 't best aannemeleijk klinken, net als een hoop van die andere conspiracy's
Het is anders volgens de officiele versie... door de klap met het vliegtuig is er zoveel "snapel " (lees : puin) door de ruimtes gevolgen dat de bescherm foamlaag van de vloerdragers weg was. Het vuur (lees : warmte) stond rechtstreeks in contact met het koude ijzer. En door de warmte begonnen de liggers doort te zakken totdat de joints (lees : bevestigingspunten) het begaven. Door het wegvallen van de vloerdragers verloor het gebouw zijn stijfheid tussen de inner- en outerstructure waardoor het pancacking in gang is zet. Dit zou ook de explosies verklaren van de vloerdelen terwijl de outerstructure nog in tact was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef Resonancer het volgende:
Nog maar 1 x, de verklaring van de FEMA in n notedop.
The large quantity of fuel carried by the airplanes ignited when the airplanes hit the towers. Much of the fuel was consumed immediately in the ensuing fireballs. The rest is believed to have flowed down through the buildings or to have burned off within a few minutes. The heat produced by the burning fuel does not appear to have been great enough to initiate the structural collapses; however, as the burning fuel spread, it ignited building contents, causing simultaneous fires across several floors of both buildings. Over a period of many minutes, the intense heat from these fires induced additional stresses in the structural frames while simultaneously softening and weakening them. This additional loading and the resulting damage were sufficient to induce the collapse of both towers.
Dus het was niet de jet fuel , maar het meubilar etc., althans dat beweert de FEMA.. eens?
http://www.fema.gov/fima/mat/fema403.shtm
Blijft toch de vraag,
The temperature at the core of "the pile," is near 2000 degrees Fahrenheit, according to fire officials, who add that the fires are too deep for firefighters to get to.
Molten steel was found “three, four, and five weeks later, when the rubble was being removed [from WTCs 1 & 2],” Loizeaux said. He said molten steel was also found at 7 WTC, which collapsed mysteriously in the late afternoon.
What caused the steel to melt? How did it stay molten for weeks after the collapses? How did fires in the WTC wreckage manage to burn for more than 3 months?
Hoe kan dat dan?
Waarom stortte Madrid b.v niet in? Dat brandde bovendien veel langer.
Thermite provides a plausible answer.
A thermite reaction generates extraordinarily high temperatures (>2500° C) and provides a credible explanation for the fires, hot spots and molten steel (a by-product of the thermite reaction) found in the collapsed buildings - they were a result of thermite detonations in the buildings' basements on
9/11.
Kijk.. dat vind IK nou n redelijke verklaring.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef UncleScorp het volgende:
Jij plaatst gewoon alle nonbelievers op dezelfde lijn alsof ze allemaal hetzelfde geloven ...
zucht ... kzie er geen punt meer in om alles te blijven herhalen ... ik voer deze discussie al 3 jaar ... en ben eerder al weggetrolled.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:36 schreef natte-flamoes het volgende:
Maar unclescorp, ga gewoon eens inhoudelijk discusseren, okay?
Generator (105) die het begeeftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Resonancer het volgende:
Vers van de pers;
Christopher Hanley: Yeah. Hi. I'm on the 106th floor of the World Trade Center. We just had an explosion on the, on the like 105th floor.
http://www.cnn.com/2006/U(...)ipt.ap.ap/index.html
Jij hebt het over 'wij' en ik mag van jou complotgelovers niet op 1 lijn zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef UncleScorp het volgende:
Ja en wij stellen vragen bij de gebeurtenissen zoals die verklaard worden door de officiele uitleg.
mhmm, niet geheel anders maar uitvoeriger. Over die foamlaag heb ik ook wat gelezen. Ik meen dat dit maar tot verdieping 67 is gedaan. Maar dit verklaart niet de hoge temp. na de instrorting toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is anders volgens de officiele versie... door de klap met het vliegtuig is er zoveel "snapel " (lees : puin) door de ruimtes gevolgen dat de bescherm foamlaag van de vloerdragers weg was. Het vuur (lees : warmte) stond rechtstreeks in contact met het koude ijzer. En door de warmte begonnen de liggers doort te zakken totdat de joints (lees : bevestigingspunten) het begaven.
Volgens Ales Jones in een paar regels:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Okay, stel dat dit zo zou zijn, waarom zou dan net dit wel een echt vliegtuig geweest moeten zijn en was het vliegtuig in het pentagon geen vliegtuig maar een drone?
Er wordt namelijk sterk getwijfeld aan wat het object wat het pentagon invloog geweest is. Complotgelovers denken dat het geen passagiersvliegtuig geweest is. Sommigen zeggen zelfs dat de 2 vliegtuigen die in het wtc zijn gestort hologrammen waren. Dus met andere woorden, er worden door complotgelovers steeds argumenten aangehaald om aan te tonen dat de aanslagen niet volgens de officiele versie hebben plaatsgevonden.
Nu heb je dus een stuk van het verhaal wat ook onderdeel uit maakt van een complot waarin dan opeens wel het vliegtuig een vliegtuig is. Dus hier wordt wel 'gewoon' zonder moeilijk te doen aangenomen dat het gewoon een vliegtuig geweest omdat het allemaal in het plaatje past. Dat vind ik opzich heel raar.
Weet ik niet... WTC-1 en WTC-2 was een vreemd ontwerp qua gebouw. Maar had ernstige tekortkomingen (geeft de architect ook volmondig toe). Ik weet niet tot hoever de foamlaag ging. Over de hoge temp na instorting kan ik geen mening vormen. Er heeft een flinke brand plaatsgevonden en het zaakje stort in. Tja dan zal alles nog wel lekker verhit zijn (lijkt me). Neem daarbij de openruimtes met zuurstof erbij (het was een open-air) constructie geworden. En de vuurresten hebben weer vrijspel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
mhmm, niet geheel anders maar uitvoeriger. Over die foamlaag heb ik ook wat gelezen. Ik meen dat dit maar tot verdieping 67 is gedaan. Maar dit verklaart niet de hoge temp. na de instrorting toch?
Alleen dit zegt al voldoende natuurlijk. De VS lijkt in de verste verte niet op een fascistische dictatuur. Het enige wat dit soort opmerkingen dus aangeven is de vooringenomenheid en (wat mij betreft) de onbetrouwbaarheid van de spreker.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef YuckFou het volgende:
Nog in de nacht van 12 op 13 spetember word de patriot act doorgevoerd en de US of A is gevangen in een fascistische dictatuur....
Aldus Mr. Jones in rise of the police state
Hoe verklaren jullie trouwens de duidelijke uitspraken van New Yorkse brandweermannen over de instorting van WTC7? Zitten die ook in het complot?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weet ik niet... WTC-1 en WTC-2 was een vreemd ontwerp qua gebouw. Maar had ernstige tekortkomingen (geeft de architect ook volmondig toe). Ik weet niet tot hoever de foamlaag ging. Over de hoge temp na instorting kan ik geen mening vormen. Er heeft een flinke brand plaatsgevonden en het zaakje stort in. Tja dan zal alles nog wel lekker verhit zijn (lijkt me). Neem daarbij de openruimtes met zuurstof erbij (het was een open-air) constructie geworden. En de vuurresten hebben weer vrijspel.
Of denk ik nu te simpel. ?
Ik snap best wat je bedoeld, ik vind Jones over het algemeen ook een schreeuwlelijk met een grote bek, maar daarom niet minder grappigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:11 schreef klez het volgende:
[..]
Alleen dit zegt al voldoende natuurlijk. De VS lijkt in de verste verte niet op een fascistische dictatuur. Het enige wat dit soort opmerkingen dus aangeeft is de vooringenomenheid en (wat mij betreft) de onbetrouwbaarheid van de spreker.
Nee zeker niet! en 't is goed te lezen dat er ook andere verhalen over die instorting zijn, ik wist niet dat er zo'n gat in het gebouw zat en dat maakt het instorten stukken aannemelijker, 't enigste wat ik me afvraag waarom het hele gebouw dan zo netjes instort, maar dat is minor...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef klez het volgende:
Hoe verklaren jullie trouwens de duidelijke uitspraken van New Yorkse brandweermannen over de instorting van WTC7? Zitten die ook in het complot?
Kijk, jij doet mijn hoop voor de "conspiracy generation" weer herleven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee zeker niet! en 't is goed te lezen dat er ook andere verhalen over die instorting zijn, ik wist niet dat er zo'n gat in het gebouw zat en dat maakt het instorten stukken aannemelijker, 't enigste wat ik me afvraag waarom het hele gebouw dan zo netjes instort, maar dat is minor...
Precies. Dat is dus precies wat ik bedoel. Die loose change filmpjes hebben een heel lage drempel. Ze worden wijdt verspreidt met de boodschap naar elkaar toe in de trant van: 'he, moet je kijken, dat hele 9/11 gebeuren, er klopt niks van!!' met als gevolg een steeds groter groeiende groep die op basis van die filmpjes een mening vormt (complottheorie). Maar als je verder kijkt ( = niet laagdrempelig) en bekijkt waardoor de gebouwen ingestort zijn, dan blijkt het opeens helemaal niet zo onaannemelijk te zijn dat die gebouwe zijn ingestort. Informatie die helaas vaak in die filmpjes niet belicht wordt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:22 schreef YuckFou het volgende:
ik wist niet dat er zo'n gat in het gebouw zat en dat maakt het instorten stukken aannemelijker,
Als je die foto's bekijkt die ik eerder hierboven gepost heb, zie je dat de interne structuur het begeeft waardoor oa het dak begint in te zakken. Wanneer het gebouw geen interne draagstructuur heeft lijkt het me niet dat een gebouw omvalt maar eerder instort.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:35 schreef klez het volgende:
[..]
Kijk, jij doet mijn hoop voor de "conspiracy generation" weer herleven.![]()
Ik ben absoluut geen bouwexpert, maar in principe lijkt de meest logische manier van instorten mij eigenlijk altijd zo recht mogelijk naar beneden (zwaartekracht). one_of_the_few gaat dit ongetwijfeld nog verduidelijken.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:35 schreef klez het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen bouwexpert, maar in principe lijkt de meest logische manier van instorten mij eigenlijk altijd zo recht mogelijk naar beneden (zwaartekracht). one_of_the_few gaat dit ongetwijfeld nog verduidelijken.
Naar mijn idee juist niet (ook ik ben geen bouwexpert).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:35 schreef klez het volgende:
[..]
Waarom zou een toren bij een gecontroleerde explosie sneller moeten vallen? Werkt zwaartekracht bij een explosie anders?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je leest, en je moet niet alles geloven wat ze je willen doen geloven
Dat zou ik ook denken ja, maar hoe die twee torens dan zo snel hebben kunnen vallen is me een raadsel, zelfs al zou de hele staalstructuur vezwakt zijn, al zouden de vloeren een voor een op elkaar vallen en de boel neerhalen, dan gebeurt dat toch niet in minder dan 10 seconden?
Sorry dat ik off topic ga, maar mag hier hopelijk op reageren?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:11 schreef klez het volgende:
[..]
Alleen dit zegt al voldoende natuurlijk. De VS lijkt in de verste verte niet op een fascistische dictatuur. Het enige wat dit soort opmerkingen dus aangeven is de vooringenomenheid en (wat mij betreft) de onbetrouwbaarheid van de spreker.
Dan kom je eigenlijk op het punt dat we in de discussie moeten definieren wat een dictatuur is. Voor sommigen is de 'dictatuur' van de vs hetzelfde als de dictatuur van saddam. Bush wordt soms vergeleken met saddam.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef Resonancer het volgende:
JIJ VINDT de VS niet op n fascistische dicatuur lijken.
Nope, de enigste manier om dat te bewerkstelligen is door middel van een soort vacuum van binnen waardoor er geen weerstand meer is, (of, 'kweenieofhetklopt, versnelling? dmv onderdruk ofzo??) en hoe zou je binnenin alles in een klap weg kunnen halen? thermonucleair ding in een liftschacht?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:43 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waarom zou een toren bij een gecontroleerde explosie sneller moeten vallen? Werkt zwaartekracht bij een explosie anders?
Daarbij, wanneer vloerdelen op elkaar klappen krijg je steeds meer vloerdelen op elkaar wat betekent dat het totaal gewicht steeds groter wordt. Een steeds groter gewicht lijkt mij de snelheid te laten toenemen.
Maar hoe kom je tot de constatering dat de torens sneller zijn ingestort dan ze hadden moeten instorten? Wat time je? Want om eerlijk te zijn, ik heb het een paar keer geporbeerd, je ziet op een gegeven moment helemaal niks meer. Je kan het begin van de instorting timen, maar het eind heel moeilijk. Ik kom daardoor niet op een vaste tijdsduur. Daarom vraag ik me af hoe je precies op een aantal seconden kunt komen en waarom je daar conclusies aan kunt verbinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nope, de enigste manier om dat te bewerkstelligen is door middel van een soort vacuum van binnen waardoor er geen weerstand meer is, (of, 'kweenieofhetklopt, versnelling? dmv onderdruk ofzo??) en hoe zou je binnenin alles in een klap weg kunnen halen? thermonucleair ding in een liftschacht?![]()
Eigenlijk is dit een slechte vergelijking, de torens (en vele wolkenkrabbers) hadden niet als draagconstrcuctie bakstenen of betonnen stenen maar metalen platen. Een betere vergelijking is dus een kaartenhuis, en die storten vaak wel inelkaar en recht naar beneden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Naar mijn idee juist niet (ook ik ben geen bouwexpert).
als iets valt zal het volgens mij altijd de weg van de minste weerstand kiezen. Recht naar beneden is inderdaad denk ik de eerste "keuze" van een vallend gebouw, echter komt hij daar weerstand tegen van muren en pilaren etc. waardoor het gebouw de andere kant ophelt.
bouw eens een toren van domino steentjes, of iets anders. Je zult zien dat zo'n toren nooit recht naar beneden zal storten. (is uiteraard geen relevante vergelijking met de twintowers)
Da's een constatering die vrij veel docu's en vragenstellers aandragen, een gebouw zou niet in vrije val tijd neer kunnen komen omdat het weerstand ondervind.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:51 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Maar hoe kom je tot de constatering dat de torens sneller zijn ingestort dan ze hadden moeten instorten?
't begin van het instorten tot je niks meer neer ziet komen in de stofwolk, en er nog iets van 60 (?) meter overeind staat met een mega berg puin eromheenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:51 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat time je?
Precies, een stuk informatie die gewoon 'klakkeloos' wordt overgenomen, terwijl je zin hieronder al aangeeft dat je aan het eind niks meer kan meten. Wel gissen, maar niet kan meten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Da's een constatering die vrij veel docu's en vragenstellers aandragen, een gebouw zou niet in vrije val tijd neer kunnen komen omdat het weerstand ondervind.
quote:'t begin van het instorten tot je niks meer neer ziet komen in de stofwolk, en er nog iets van 60 (?) meter overeind staat met een mega berg puin eromheen
Extreemrechts. Of extreemlinks. Wat hun definitie van "vrijheid" is hebben verschillende experimenten al aan het licht gebracht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sorry dat ik off topic ga, maar mag hier hopelijk op reageren?
JIJ VINDT de VS niet op n fascistische dicatuur lijken.
Er zijn mensen die dat anders zien.
Komt binnekort n filmpje over uit gemaakt door deze man;
Aaron Russo is an accomplished filmmaker (his films have six Oscar nominations, a Tony, an Emmy and three Golden Globe awards in various categories). His best-known films are Trading Places, The Rose, and Wise Guys. An accomplished filmmaker has taken on a visceral issue that cuts across every other social, racial, religious and political barrier in the country: money.
http://www.freedomtofascism.com/
The nearly one-hundred-minute screening of Russo’s documentary began with the sentiments of George Orwell who stated: “In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act.” And telling the truth about tax law is exactly what Russo’s film accomplishes, while also exposing the deceit of the Federal Reserve System. The lie that Russo exposes first and foremost is that a law exists somewhere which states that American citizens are required to be taxed on their income.
http://www.fromthewildern(...)ning_continues.shtml
Dit zou dan ook niet waar moeten zijn. Volgens diegene die niet geloven dat er een vliegtuig invloog. Waar zijn dan die mensne heen. Zijn ze allemaal omgebracht. Waar dan en door wie?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_2001_attacks#Planes
Lijst met namen van de 4 vluchten:flight 11 flight 175 flight 77 flight 93
http://sep11.wikipedia.org/wiki/Tributes_to_planes
sorry, maar ik kan hier bar weinig van maken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef merlin693 het volgende:
het stijgen wist ik vandaar coanda daar ik de oorsprong niet respecteer......
maar de landingsnelhijd is omgekeerd stall snelhijd !...met die snelhijd kan hij niet recht vliegen (waren de Flaps uit ? )!!! wel een daalvlucht !
[..]
nee dus ! het klopt niet..onderzoek coanda !
Het is toch niet omdat je jezelf vragen stelt, dat je meteen ook de antwoorden weetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Er wordt nu veelal gezegd, ik weet wel dat de officiele versie niet klopt, maar wat het dan wel is weet ik niet. Daar kan je imo bar weinig mee.
Leg nog eens uit waarom dat WTC zo snel instort als je wil.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan hier bar weinig van maken.
Wat is je vraag? Wat klopt er niet.
Ik heb nog geen idee wat coanda is.
Eindeloos herhalen heeft tegendraads effect hoor ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef klez het volgende:
Leg nog eens uit waarom dat WTC zo snel instort als je wil.![]()
Ik zou best eens willen zien wat er gaat gebeuren als het geopend wordt. Zolang men een beetje wetenschappelijke onderbouwing geeft ben ik blij. Uiteindelijk is dat de manier om iets te bewijzen en niet alleen het vragen stellen zelf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Generator (105) die het begeeft![]()
Leuk dat CNN weer coverage vrijgeeft. Wat dat betreft is CNN (geen kleintje overigens) al behoorlijk over om een reopen911 in gang te zetten.
Worden nog leuke tijden.... en dit zou wel eens een heel lange reeks kunnen worden.
weet ik wel maar YuckFou vraagt 't en die heeft nog niet vervelend lopen doen itt jij...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eindeloos herhalen heeft tegendraads effect hoor ...
ow nee ... we spelen niet op de man hoorquote:[b]Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 en die heeft nog niet vervelend lopen doen itt jij...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |