Ignorance is bliss..quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef Demophon het volgende:
O god, daar gaan we weer met die conspiracy theories!
Bekijk het 'ns zo: als het een "set up" was van de Amerikanen om de gehele wereld te bedonderen (op hoeveel TV's was het wel niet te zien?), dan zou het werkelijk "ontzettend" geniaal en heel heel heeeeel slim zijn opgezet! Dat laatste is nou niet echt een eigenschap wat ik aan president Bush en zijn maatjes toeken....
en?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
de raampjes zitten er nog in...man ik was eens kwaad.. toen trapte ik tegen mn deur en het glas in het raampje erboven vloog ier n 10 stukken uit, je kan mij niet vertellen dat een vliegtuig raampjes laat zitten bij impact....
Maar is er niks te zien op de radar dan? Ten tijde van de aanslagen was het vliegtuig toch ook van de radar. Dan zal deze ergens moeten zijn geland, met passagiers die zich nu voor dood moeten houden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kunt wel weer een uitgebreide discussie willen over wel of geen vliegtuig in het Pentagon maar wat schieten we er mee op? Jij hebt geen bewijzen voor en wij geen bewijzen tegen. Alleen aanwijzingen. En dus een eindeloze discussie over de waarde van die aanwijzingen voeren?
Mij zeggen die foto's niks. Moet ik op basis daarvan concluderen dat er een Boeing in het Pentagon vloog?
Vind je het zelf nu niet ongelooflijk dat je niks kunt plaatsen dat onomstotelijk bewijst wat er op de ochtend van 9/11 in het gebouw vloog? Geen honderden foto's van wrakstukken, stoelen, bagage of, hoe gruwelijk ook, menselijke resten. Geen beeldmateriaal uit de verschillende camera's die het gefilmd hebben. Geen beelden van de bergingsactie die geen twijfel overlaten, niks.
Nou ja, een paar onduidelijke CCTV opnames waar je niks op ziet en dit:
[afbeelding]
Meer is er niet.
Ik had het eerder over de moeilijkheid van het zo laag vliegen tegen zulke hoge snelheid met zo'n gevaarte ... zo laag dat ie palen afknakt en over een snelweg raast ... de kracht van de motoren die dat vliegtuig achter zich laat had alle auto's op die snelweg moeten wegzuigen ... en er had toch iets te zien geweest moeten zijn op dat grasplein ervoor ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Maar niet voor de terroristen.
Hoe harder ze vliegen, des te meer schade ze hebben. Dus ga je als terrorist harder vliegen.
zoalng je niet overtuig bent door 1 van beide kanten moet je inderdaad vragen stellen. Ik ben tot nu toe vooral tegen een controlled demolition van de TT ingegeaan. Over Het pentagon ben ik niet echt bekend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik had het eerder over de moeilijkheid van het zo laag vliegen tegen zulke hoge snelheid met zo'n gevaarte ... zo laag dat ie palen afknakt en over een snelweg raast ... de kracht van de motoren die dat vliegtuig achter zich laat had alle auto's op die snelweg moeten wegzuigen ... en er had toch iets te zien geweest moeten zijn op dat grasplein ervoor ...
Maar ik weet het ... ik blijf maar doordrammen ... ik geraak maar niet overtuigd
[afbeelding]
Wat had je willen zien dan op het grasplein ervoor? Ten eerste kwam het vliegtuig schuin aanvliegen dus de brokstukken die terugkaatsen vliegen in een hoek weg en in welke hoek is dat idd richting helipad en laat dat nou bezaaid liggen met brokstukjes. Ten tweede heeft het een grote voorwaartse snelheid de vuurbal van de explosie verplaatst zich dan ook voornamelijk voorwaarts. Meeste foto's laten een vertekend beeld zien, het gras loopt namelijk niet tot aan het pentagon, vliegtuig is bijv. dwars door een bouwtrailer gegaan. Ten derde je weet niet of er auto's recht onder het vliegtuig reden en dus weggeblazen zouden moeten zijn door stuwkracht van de motoren of de wake turbulence van de vleugels.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik had het eerder over de moeilijkheid van het zo laag vliegen tegen zulke hoge snelheid met zo'n gevaarte ... zo laag dat ie palen afknakt en over een snelweg raast ... de kracht van de motoren die dat vliegtuig achter zich laat had alle auto's op die snelweg moeten wegzuigen ... en er had toch iets te zien geweest moeten zijn op dat grasplein ervoor ...
Maar ik weet het ... ik blijf maar doordrammen ... ik geraak maar niet overtuigd
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[knip]
Zeker, al zal je aan de onderkant meer een zuigende werking hebben dan een afstotende werking.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:27 schreef Drugshond het volgende:
![]()
Vooral op lage hoogte heb je ook te maken met een lift effect van het toestel vanwege de drukopbouw onder de vleugels. Als je daar net onder zit is dat ook niet bevoordelijk voor de stabiliteit van de auto.
It works both ways.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Boswachtertje het volgende:
En over Irak: bron
4 artikelen te vinden:
AMEC and Fluor Form Joint Venture to Support Reconstruction of Iraqi Oil Industry
AMEC Wins Leading UK Role in Rebuilding Iraq
AMEC Wins Major Contract To Restore Power In Iraq
Major Contracts to Restore Public Works and Water Infrastructure in Iraq
ok deze keer maar ik heb die vraag al vaker gesteld !. nog nooit een antwoord !quote:Je was me net voor.
Goeie foto's, voor mij nieuw ook.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En wat is dit dan:
http://www.pentagonresearch.com/074.html
en dit:
http://www.pentagonresearch.com/068.html
Dit:
http://www.pentagonresearch.com/083.html
Stuk van het landingsgestel:
http://www.pentagonresearch.com/084.html
Overzicht: http://www.pentagonresearch.com/scenemap.html
knip
nee ..niet met het ground effect !quote:Zeker, al zal je aan de onderkant meer een zuigende werking hebben dan een afstotende werking.
coanda?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:27 schreef merlin693 het volgende:
[..]
nee ..niet met het ground effect !
zie coanda
Pretty creepy, toen ik zag waar die lui allemaal wel niet in zitten qua business. Zeg maar gerust alle nieuwe ontwikkelingen en technologiën waarin ze zich mengen. Van mobiele telefonie tot RFID! chips.. en oliebelangen. Dat AMEC.. daar ga ik de komende paar dagen eens flink over googlen.. denk dat het wel materie is voor een apart topic.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:21 schreef Resonancer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nice. die ga ik s wat beter bekijken. Fluor ken ik al 'n btje.![]()
nee dus ! het klopt niet..onderzoek coanda !quote:Of bedoelde je dat niet?
Deze is ook interessant:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Goeie foto's, voor mij nieuw ook.
Brengt me weer een stukje dichter bij het idee dat er misschien toch een vliegtuig in is gevlogen.
Niet echtquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef klez het volgende:
[..]
Heb je daar dan een geloofwaardige bron van (dus waar de politieke vooringenomenheid niet vanaf druipt).
quote:Three Months On, Tension Lingers Near the Pentagon
[..]
His gas station, open only to Department of Defense personnel, is the last structure between the Pentagon and the hillside that, hours later, would become a wailing knoll. "By the time I got outside all I could see was a giant cloud of smoke, first white then black, coming from the Pentagon," he said. "It was just a terrible, terrible thing to be so close to."
Today, Velasquez still trembles when he talks about the incident that has forever changed the military, government, and technology polyglot that is Northern Virginia. "Even today," said Velasquez, "people who come here tell me they are frightened to come to work. You can see it in their eyes."
Velasquez says the gas station's security cameras are close enough to the Pentagon to have recorded the moment of impact. "I've never seen what the pictures looked like," he said. "The FBI was here within minutes and took the film."
Dat ze geen beeldmateriaal van de aanslag vrijgeven kan imho maar drie dingen betekenen;quote:A security camera atop a hotel close to the Pentagon [the Hilton] may have captured dramatic footage of the hijacked Boeing 757 airliner as it slammed into the western wall of the Pentagon. Hotel employees sat watching the film in shock and horror several times before the FBI confiscated the video as part of its investigation.[50]
If this report is accurate, then we know that something important was captured on this tape. Otherwise, the employees would not have watched it in shock and horror. The FBI has never revealed the images from this camera.
[50] "Video of Attack" by Bill Gertz and Rowan Scarborough, Inside the Ring, Sept. 21, 2001,
http://www.oilempire.us/state.html#videos
Moet je eens aan een gemiddelde Nederlander vragen hoeveel torens er op 9/11 naar beneden zijn gekomen, men zal antwoorden: 2quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:58 schreef Sebastral het volgende:
WTC7 bvb. Een gebouw waar plotseling alle steunpunten het tegelijkertijd begeven;
[afbeelding]
Zelfs al zouden tanks met diesel staal kunnen smelten, de branden waren bij lange na niet overal aanwezig. Hoe kan het dan zo perfect naar beneden vallen?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 05:07 schreef Mikrosoft het volgende:
Het regime probeerde nota bene door het Witte Huis zelf gedecoreerde Rodriguez en miljardair Walter op een no fly list te krijgen.
http://www.prisonplanet.c(...)nchinvestigation.htm
klopt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Moet je eens aan een gemiddelde Nederlander vragen hoeveel torens er op 9/11 naar beneden zijn gekomen, men zal antwoorden: 2
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat zijn er met de pasagiers gebeurd? Weten de nabestaanden ergens vanaf?
http://en.wikipedia.org/w(...)_2001_attacks#Planesquote:Planes
265 people killed on four planes; 232 passengers, 25 flight attendants, 8 pilots. (Note that this total includes the 19 hijackers, who reportedly boarded the planes as passengers.)American Airlines flight 11 BOS-LAX (north tower of World Trade Center):
93 people: 82 passengers (including 5 hijackers), 9 flight attendants, 2 pilotsUnited Airlines flight 175 BOS-LAX (south tower of World Trade Center):
65 people: 56 passengers (including 5 hijackers), 7 flight attendants, 2 pilotsAmerican Airlines flight 77 IAD-LAX (The Pentagon):
64 people: 58 passengers (including 5 hijackers), 4 flight attendants, 2 pilotsUnited Airlines flight 93 EWR-SFO (Pittsburgh):
44 people: 37 passengers (including 4 hijackers), 5 flight attendants, 2 pilots
See also: Memorial wiki tributes to the occupants of each plane
Yep, CIA HK/ IRS, daar zijn toen heel wat onderzoekjes vernietigd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:29 schreef UncleScorp het volgende:
Moet je bij gelegenheid maar es opzoeken wat er allemaal gevestigd was in wtc7 ...
Yea wederom een gelukkig toeval van 911quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Resonancer het volgende:
Yep, CIA HK/ IRS, daar zijn toen heel wat onderzoekjes vernietigd.
"A lot of cases had to be closed as a result of losing that building." – David Curran.
"All the evidence that we stored at 7 World Trade, in all our cases, went down with the building," according to US Secret Service Special Agent David Curran -- the number three guy in that office.
http://www.serendipity.li/wot/7wtc.html
Klopt, de eigenaar silverstein gebruikte de term pull it.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
klopt.
Destijds heb ik volgens mij wel gezien/gehoord dat er 3 torens ingestord waren maar nooit meer wat over gehoord eigenlijk. Dus langzamerhand had ik het zelf ook altijd over twee torens totdat ik ongeveer een maand geleden mij weer eens ging verdiepen in de matherie en toen tegenkwam dat er inderdaad nog een derde gebouw was, wat helemaal op een vreemde manier in elkaar stort.
Dat icm met de "pull it" uitdrukking (waarover dus de meningen verdeelt zijn wat de betekenis is) en de persstilte rond dit gebouw maakt het wel verdacht.
Het is ook merkwaardig dat een gevangeniscomplex door 1 sigaret bijna helemaal afbrand en daarbij verschillende doden vallen. Ook is het merkwaardig dat in een woonwijk een vuurwerk opslag afbrand waarbij bijna een hele woonwijk wordt weggeblazen. Er zijn heel veel dingen merkwaardig. Merkwaardig betekent niet meteen dat er ook kwade opzet achter zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:16 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou toch verwachten dat de brandweer zou zeggen "Pull out" ... het gaat toch over het terugtrekken van manschappen ... ?
Maar ook dit is een discussie zonder einde ...
Ow ja ... de zijkant is serieus beschadigd. En toch storten de 3 torens op dezelfde manier in ... 3 verschillend beschadigde gebouwen ... zelfde afloop.
Bewijst niets i know, ik vind het gewoon merkwaardig ...
Die PDF die ik daar post staan vol met foto's over wtc7 en tekeningen van de constructie. Lees het eens door, zie wat er heeft plaatsgevonden en hoe het gebouw is ingestort.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef natte-flamoes het volgende:
Het valt me trouwens op dat er heel veel gezegd wordt over wtc7 maar dat weinig mensen met foto's of ander materiaal komen behalve de bekende filmpjes waarbij je het gebouw recht naar beneden ziet instorten. Het is weer voor mij het overbekende napapagaaien zonder zelf iets uit te zoeken. Op die manier hou je een onduidelijkheid/theorie in stand.
nope, maar zeker wel dat je er je vraagtekens bij moet zetten en niet alles voor waar aan moet nemen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het is ook merkwaardig dat een gevangeniscomplex door 1 sigaret bijna helemaal afbrand en daarbij verschillende doden vallen. Ook is het merkwaardig dat in een woonwijk een vuurwerk opslag afbrand waarbij bijna een hele woonwijk wordt weggeblazen. Er zijn heel veel dingen merkwaardig. Merkwaardig betekent niet meteen dat er ook kwade opzet achter zit.
Ergens vraagtekens bij zetten en insinueren dat er kwade opzet achter zit zijn 2 verschillende dingen. Het ogenschijnlijk 'vreemd' instorten van wtc7 wordt te pas en te onpas samen met andere ogenschijnlijk vreemde gebeurtenissen aangegrepen om aan te tonen dat de vs zelf achter de aanslagen zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope, maar zeker wel dat je er je vraagtekens bij moet zetten en niet alles voor waar aan moet nemen.
Dus jij bent overtuigd door die paar fotootjes ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is weer voor mij het overbekende napapagaaien zonder zelf iets uit te zoeken. Op die manier hou je een onduidelijkheid/theorie in stand.
Helaas zijn er genoeg dingen die wel vreemd zijn verlopen, vandaar dus ook al deze theorieen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ergens vraagtekens bij zetten en insinueren dat er kwade opzet achter zit zijn 2 verschillende dingen. Het ogenschijnlijk 'vreemd' instorten van wtc7 wordt te pas en te onpas samen met andere ogenschijnlijk vreemde gebeurtenissen aangegrepen om aan te tonen dat de vs zelf achter de aanslagen zit.
Als je punt voor punt goed bekijkt en punt voor punt concludeert dat de gebeurtenissen niet vreemd zijn verlopen kom je uiteindelijk tot een heel andere conclusie.
Waardoor JIJ het niet vreemd VINDT. Ik vind het wel vreemd dat als n gebouw slechts ten dele (zwaar) beschadigd is, rechtstandig in elkaar zakt. En wtc5 bijv. wel gedeeltelijk in elkaar zakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
. Werkelijk interessant en waaruit blijkt dat de instorting niet zozeer vreemd is. (let op de puin in de straten rondom wtc7, wat een zooi)
Dat zeg ik. Kijk je uitgebreid naar de gebeurtenissen afzonderlijk, dan valt het best wel mee met het vreemde verlopen van die gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Helaas zijn er genoeg dingen die wel vreemd zijn verlopen, vandaar dus ook al deze theorieen.
Aan de hand van die pdf die ik 2 posts eerder postte vind ik het inderdaad niet vreemd, eerder zeer plausible dat het gebouw is ingestort zoals het is ingestort.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waardoor JIJ het niet vreemd VINDT. Ik vind het wel vreemd dat als n gebouw slechts ten dele (zwaar) beschadigd is, rechtstandig in elkaar zakt. En wtc5 bijv. wel gedeeltelijk in elkaar zakt.
Tjsa, dat vraag ik me ook heel vaak af hoor. Wat mij betreft hoeven de 9/11 discussies ook niet. Snappie?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:29 schreef UncleScorp het volgende:
Alles is mogelijk en niets is merkwaardig ... waarom dan nog verder discussieren![]()
Mijn motivering blijft dat ik van mening ben dat je je moet blijven verdiepen in de materie en dat je niet klakkeloos van de informatie van loose change filmpjes kunt en moet uitgaan. Prima toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:42 schreef UncleScorp het volgende:
Wat is je motivering dan nog ?
Ik zie mezelf niet blijven posten in topic "bloemschikken voor bejaarden " ?
Klakkeloos? Zie je mijn posts niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef UncleScorp het volgende:
ja ... klakkeloos de officiele versie geloven is wel verantwoord natuurlijk.
In de VS is het zelfs unpatriotic om iets in twijfel te trekken
Maar dan moet je ook toegeven dat er veel dingen niet (lijken) te kloppen en op z'n minst vreemd zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:44 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Mijn motivering blijft dat ik van mening ben dat je je moet blijven verdiepen in de materie en dat je niet klakkeloos van de informatie van loose change filmpjes kunt en moet uitgaan. Prima toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |