Leer ze skypenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
en voor 500 euro per maand bellen. Dat is pas whack!
het is wel zo inderdaad.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef pberends het volgende:
Wat een schijt die ander was sneller.
Das een HAVO, maar dan op HBO niveau, hoezo?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef Floripas het volgende:
Wat is er met dat university-college, trouwens?
Je betaalt je er de kènker voor, heb ik gehoord - en dan sluiten ze je op op een plek die wel wat wegheeft van Auschwitz.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Das een HAVO, maar dan op HBO niveau, hoezo?
Als in, je kan niet gewoon naar huis?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je betaalt je er de kènker voor, heb ik gehoord - en dan sluiten ze je op op een plek die wel wat wegheeft van Auschwitz.
Zucht..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
*(&*(*^*&%&^$#%$#$@$#@%^$%&^&(**(
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij is dat ook de schuld van linksquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
je hebt zwaar gezondigd harry.
Media. Linkse media.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook de schuld van links
Als in: hoe ze eruit zien.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als in, je kan niet gewoon naar huis?
Wat n pauperzooi.
Van de troon gestoten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
C1000 adverteert nu met de slogan "De grootste slager van Nederland"... zal Hans van Baalen blij mee zijn.
Nee ik kom net aanquote:
Oh, doe jij tegenwoordig ook aan bukkake?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, nog maar 45 mensen in de wachtrij.
quote:Italiaanse minister haalt opnieuw uit naar Nederland
ANP
ROME - De Italiaanse minister Giovanardi heeft dit weekeinde opnieuw uitgehaald tegen de Nederlandse euthanasiewetgeving.
De eis van een linkse partij om zijn aftreden wijst de bewindsman van christen-democratische huize van de hand, aldus de website van de krant la Repubblica zondag.
‘Nu de Italianen de monsterlijkheid beginnen te kennen van de ontwikkeling van de Nederlandse wetgeving over het uit de weg ruimen van volwassenen en kinderen die ‘levens hebben, onwaardig om geleefd te worden', zou ik willen weten waarvoor de Italiaanse regering volgens de Olijf (centrum-linkse partijencombinatie - red.) excuses zou moeten aanbieden aan de Nederlandse regering’, aldus Giovanardi.
[Advertentie]
Minister Bot had vrijdag de Italiaanse ambassadeur in Den Haag op het matje geroepen, nadat Giovanardi de Nederlandse euthanasiewetgeving had vergeleken met nazipraktijken.
Daniele Capezzone, partijsecretaris van de Italiaanse Radicalen, heeft het aftreden van Carlo Giovanardi geëist als minister van Betrekkingen met het Parlement.
De centrumrechtse bewindsman Giovanardi is daarvan niet onder de indruk: ‘Afgezien van Capezzone en zijn schandelijke campagne voor een wereld waar alleen plaats zou zijn voor perfecte personen, is het echte probleem om te begrijpen of in naam van Europa oplossingen zonder kritiek moeten worden geaccepteerd die raken aan het hart van de verdediging van elk menselijk wezen, gezond of ziek, rijk of arm, man of vrouw, intelligent of geestelijk achtergebleven, zoals tweeduizend jaar christendom hebben geworteld in het bewustzijn van het volk.’
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik kom net aan.
Anders zou het [afbeelding] zijn geweest.
Samen met z'n ouders, maakt hij er een echt familliefestijn van.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, doe jij tegenwoordig ook aan bukkake?
Het begon met die monkus, hè?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Samen met z'n ouders, maakt hij er een echt familliefestijn van.
Mens noch vis.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ook maar een mens! Het is bewezen, hij gaapt.
![]()
inderdaad, met die bout opmerking over het zoenen op de mond. Wat een koeiestront.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het begon met die monkus, hè?
Komt die Turk nou nog discussieren of niet?
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, doe jij tegenwoordig ook aan bukkake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |