quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
tja...ik weet het niet....maar vond het allerminst vreemd !
Aan de ene kant hoop ik dat Nederland de 2e ronde op het WK misloopt omdat Salomon Kalou de winnende goal tegen ons maakt.....kijken hoe het gaat lopen met mevrouw Verdonk !
if you can't beat them...let them join you, zeggen ze toch altijd in Frankrijkquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
Daar is toch helemaal geen sprake van?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja als je zo moet gaan redeneren kunnen we wel zoveel mogelijk topsporters gaan naturaliseren
dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro postquote:
boskequote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Oooooooh Bjoroquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet? ik reageer alleen op wat bjoro post
Alleen de naam zal dan veranderen. Ik zal het gewoon blijven drinken, wat de naam ook isquote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
*laat je me weer lachen...wil je dat nooit meer doen ?quote:
Jawel...gaat hier best !quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed met Bjoro ?
maken ze er toch lekker Bavria van.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
'Bavaria moet haar naam veranderen'
het bier zonder lekkere smaak gaat eraan
Of maak er iets anders van dat verwijst naar Beieren, Bayern ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maken ze er toch lekker Bavria van.
Bovendien vind ik het best smakelijk bier
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelschquote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Bavaria is het meest gore bier van Nederland!
Je noemt de top 3 op!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas die titel is al vergeven aan Oranjeboom, met kort daarachter Dommelsch
Kunt het beter paardenpis noemen!quote:
eensquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toevallig allebei eigendom van Interbrew, past goed daarquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roda heeft Bavaria...quote:
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twistenquote:
Idd, vandaar dat er hier alleen Jupiler binnenkort. Een enkele keer wil ik ook nog wel eens een krat Brand halen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het ontwijken van mijn vraag, maar goed over smaak valt nu eenmaal niet te twisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |