quote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, zes lolly's en een tjop tjop erachteraan is ook niks he. Beetje afstand doet wel goed
En die stukken zitten er toch altijd wel tussen de leuke stukken.
Ieder diertje z'n pleziertjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja kunnen jullie me weer zoek rijden zeker ... Lekker sociaal ...![]()
Flauwe bochten en af en toe een lekker recht stukje is toch ook lekker![]()
En je bent zeker niet de enige 'beginner' hoor, Roderick heeft ook nog niet zo heel lang zijn rijbewijsquote:Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeg, dat ik tassen heb betekent niet dat ik Gevonden Voorwerpen ga uithangen ..![]()
![]()
Die kon best meekomen toenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
En je bent zeker niet de enige 'beginner' hoor, Roderick heeft ook nog niet zo heel lang zijn rijbewijs
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ieder diertje z'n pleziertje
Ik heb geen zin om langzaam door een bocht te gaan omdat iemand anders er traag doorheen gaat. Dat is ook geen reden om dan maar niet samen te meetenAangezien we uiteindelijk toch wel op elkaar wachten
![]()
Lees ook maar eens de startpost
[..]
En je bent zeker niet de enige 'beginner' hoor, Roderick heeft ook nog niet zo heel lang zijn rijbewijs
Goed voornemenenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
<<knip>> maar moet van het jaar wel iets vaker gaan meeten![]()

Daar zijn alle meeters het wel over eens denk ikquote:
Ik bespeur een patroonquote:
ik heb inmiddels al wel 10x zo veel gereden als toen met mijn eerste meetquote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
Jullie rijden gewoon veel te langzaam met die SS's van julliequote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Maar hij heeft zich kranig geweerd hoor! Ik vond het leuk dat hij mee was.![]()
Oh heeft dat te maken met een meerijdster?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
Tja eerlijk gezegd ben ik al vanaf dag 1 dat ik motoren ben gaan uitzoeken aan het twijfelen .. Misschien als mijn financiele situatie het toelaat ga ik halverwege dit jaar m'n tjoppert inruilen voor een buikschuiver ..![]()
Komt ook omdat een paar argumenten voor de tjoptjop zijn komen te vervallen ..Mja boeie ik kan in ieder geval lekker toeren en kilometers maken
Tot over drie maandenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef richardgie het volgende:
Ik ga effe uitloggen en zo dadelijk weer inloggen.Even kijken of ik nog kan lezen wat ik opgeschreven heb.Mocht het echt lang duren dan zal ik wel weer op een verkeerd knoppje hebben zitten drukken.
Laat ik het maar anders formuleren dan. Je bent niet de eerste die als beginner meegaat met een meetquote:Op zondag 19 maart 2006 20:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb inmiddels al wel 10x zo veel gereden als toen met mijn eerste meet![]()
jaja, ik heb al iets meer als 1000 km op de teller erbij gezet![]()
Oh nee hoor dat gaat juist heel erg goed !quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh heeft dat te maken met een meerijdster?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh heeft dat te maken met een meerijdster?![]()
ik heb het toen ook overleefd, dus kan geen kwaad om als beginner mee te rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Tot over drie maanden![]()
[..]
Laat ik het maar anders formuleren dan. Je bent niet de eerste die als beginner meegaat met een meet
Ik heb het ook overleefdquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb het toen ook overleefd, dus kan geen kwaad om als beginner mee te rijden![]()
Moet je wel vooraan kunnen komenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
Tja eerlijk gezegd ben ik al vanaf dag 1 dat ik motoren ben gaan uitzoeken aan het twijfelen .. Misschien als mijn financiele situatie het toelaat ga ik halverwege dit jaar m'n tjoppert inruilen voor een buikschuiver ..![]()
Komt ook omdat een paar argumenten voor de tjoptjop zijn komen te vervallen ..Mja boeie ik kan in ieder geval lekker toeren en kilometers maken
Waarom geen Fazer of iets in die richting?Stuurt behoorlijk en het comfort is ook van een behoorlijk acceptabel niveauquote:Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
als je lang genoeg uit de spiegels verdwijnt stoppen ze vanzelfquote:
dat is minder.... goed excuus om veel proefritjes te gaan makenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat gaat juist heel erg goed !
Maar ik heb ooit last van mijn rug gehad en comfortabel is de tjoptjop zeker wel, maar bij snelheden van 100+ heb ik (teveel) last van druk op m'n rug door de luchtweerstand .. Dan hang ik als het ware aan m'n stuur ..
Ik was niet voor de supersport gegaan omdat ik bang was dat ik teveel voorover zou hangen aan het stuur, maar dat valt in vergelijking dus wel reuze mee ..
Mja beter laat dan nooit he
Ik heb laatst toevallig op een Fazer 600 '04 een proefrit gemaakt, bij dezelfde dealer als waar m'n tjoppert vandaan komt .. Maar die vond ik te hoog/lomp ... Had echt het idee dat ik 'm door de bocht heen moest sleuren waar de Aprilia waar ik toen ook op proefreed echt als een mes door boter bochten nam .. Verwend denk ik, maar ik vond het geen fijne motor en ook het uiterlijk vond ik niet zo spannend ...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waarom geen Fazer of iets in die richting?Stuurt behoorlijk en het comfort is ook van een behoorlijk acceptabel niveau.
nou ben ik trouwens ook niet meer de enige zonder avaterquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waarom geen Fazer of iets in die richting?Stuurt behoorlijk en het comfort is ook van een behoorlijk acceptabel niveau.
Scheelde anders niet veel ...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb het toen ook overleefd, dus kan geen kwaad om als beginner mee te rijden![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb inmiddels al wel 10x zo veel gereden als toen met mijn eerste meet![]()
jaja, ik heb al iets meer als 1000 km op de teller erbij gezet![]()
Ik ken dat gevoel wel.Had ik ook toen ik van de ZXR over stapte op de R 1100 S,leek wel alsof ik op een tractor zat,maar achteraf stuurt het ding best scherp.Maar er is in het midden segment zo veel te koop,en ook voor een fatsoenlijke prijs,vooral bij de japanse motoren.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb laatst toevallig op een Fazer 600 '04 een proefrit gemaakt, bij dezelfde dealer als waar m'n tjoppert vandaan komt .. Maar die vond ik te hoog/lomp ... Had echt het idee dat ik 'm door de bocht heen moest sleuren waar de Aprilia waar ik toen ook op proefreed echt als een mes door boter bochten nam .. Verwend denk ik, maar ik vond het geen fijne motor en ook het uiterlijk vond ik niet zo spannend ...![]()
Ik heb in ieder geval een aantal maanden om de tjopper te gebruiken voordat ik wellicht kan inruilen, dus we zullen zien
Gelukkig maar dat het daar niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat gaat juist heel erg goed !
Maar ik heb ooit last van mijn rug gehad en comfortabel is de tjoptjop zeker wel, maar bij snelheden van 100+ heb ik (teveel) last van druk op m'n rug door de luchtweerstand .. Dan hang ik als het ware aan m'n stuur ..
Ik was niet voor de supersport gegaan omdat ik bang was dat ik teveel voorover zou hangen aan het stuur, maar dat valt in vergelijking dus wel reuze mee ..
Mja beter laat dan nooit he
toen ik m'n rijbewijs haald, was ik bezig met stage, en daarnaast werk, werd al vroeg donker, dus ik was iedere keer moe en dus geen zin meer om nog ff wat te rijden.quote:
Lekker fris toch, in de zomermaandjesquote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wel balen van je rug! Je zit natuurlijk vol in de wind zo he. Dat is behoorlijk vermoeiend. Vandaar dat ik mijn GS eigenlijk heel snel heb ingeruild op een CBR600F.![]()
En de namen beginnen ook allebij met een R. O god O god O god,als dat maar goed gaat komenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou ben ik trouwens ook niet meer de enige zonder avaterwelkom terug
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Het hangt er een beetje vanaf voor welk type supersport je wilt gaan. De ene heeft een veel sportievere zit dan de andere.
In de zomermaandjes is het misschien wel lekker fris, maar mijn hoofd wordt er zo spastisch van.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekker fris toch, in de zomermaandjes![]()
![]()
Hmm krijg je een sterke nek vanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
In de zomermaandjes is het misschien wel lekker fris, maar mijn hoofd wordt er zo spastisch van.![]()
Ja klopt. In het begin had ik het idee dat ik best voorover zat, maar dat valt behoorlijk mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]Het verschil tussen de ZX7 en de CBR bijvoorbeeld, jij zit dan in vergelijking veul rechterop
Maar die 7 is ook wel extreem + dik
Ja dat was waar ik ook last van had bij die Aprilia .. Die heeft nu eenmaal een erg sportieve zithouding en dat vond ik niet zo super .. Maar hij reed wel geweldig ..quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het daar niets mee te maken heeft.Ik dacht dat ze het misschien toch niet zo leuk vond dat achterop zitten.
Wel balen van je rug! Je zit natuurlijk vol in de wind zo he. Dat is behoorlijk vermoeiend. Vandaar dat ik mijn GS eigenlijk heel snel heb ingeruild op een CBR600F.![]()
Het hangt er een beetje vanaf voor welk type supersport je wilt gaan. De ene heeft een veel sportievere zit dan de andere. Het viel mij vandaag ook weer tegen aan de pols. Vooral links is echt helemaal kapot nu.![]()
Ik kon niet eens een suikerpot open maken.
Hopelijk helpt een beetje training.
![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef Makster het volgende:
Eej
Zo de keuken zit erin![]()
Alleen nog afwerken, de grote klussen zijn gedaan![]()
![]()
Deze week de woonkamer muren strak maken en dan de vloer leggen![]()
Eindelijk komt er schot in de zaak![]()
Updates gewenst![]()
Ha ha kan je je voorstellen hoe ik me voelde toen ik zo koud van de ZXR op de BMW staptequote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja klopt. In het begin had ik het idee dat ik best voorover zat, maar dat valt behoorlijk mee.![]()
Die Ducati die bij ons stopte, zag je waar het schakelpookje zatquote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf voor welk type supersport je wilt gaan. De ene heeft een veel sportievere zit dan de andere. Het viel mij vandaag ook weer tegen aan de pols. Vooral links is echt helemaal kapot nu.![]()
Ik kon niet eens een suikerpot open maken.
Hopelijk helpt een beetje training.
![]()
Je hebt net je rijbewijs, waarom wil je zo graag 900 cc? Als je net je rijbewijs hebt kom je al aardig uit de voeten met 600 cc hoor. Sterker nog, je zult de eerste keren wel schrikken als je het gas opentrektquote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja dat was waar ik ook last van had bij die Aprilia .. Die heeft nu eenmaal een erg sportieve zithouding en dat vond ik niet zo super .. Maar hij reed wel geweldig ..![]()
Probleem wat ik nu heb is dat ik minstens 900cc supersport wil, maar die zitten nog niet in mijn prijsklasse ..![]()
Vandaar weer ff bijsparen tot halverwege zomer en hopen dat die kerel bij inruil nog wat wil teruggeven ..![]()
Ok klinkt goedquote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Updates: R2-D2 is vandaag jarig, maar we hebben haar niet online gezien geloof ik
Gisteren gemeet met mensen uit het Bosche topic en OPM en Hicham - de hoofdmoot was koffie drinkenmaar dat was dan ook heel gezellig. Het rijden was leuk, maar op zaterdag is het druk in de omgeving en het was best koud.
![]()
Vandaag hebben ook wat mensen op eigen houtje gereden en Hicham heeft kleppen laten stellen. Rijden was echt vet heftig vandaag.![]()
![]()
De rest mag aanvullingen hierop doen.![]()
Ik vond het veulste koud om te gaan rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Updates: R2-D2 is vandaag jarig, maar we hebben haar niet online gezien geloof ik
Gisteren gemeet met mensen uit het Bosche topic en OPM en Hicham - de hoofdmoot was koffie drinkenmaar dat was dan ook heel gezellig. Het rijden was leuk, maar op zaterdag is het druk in de omgeving en het was best koud.
![]()
Vandaag hebben ook wat mensen op eigen houtje gereden en Hicham heeft kleppen laten stellen. Rijden was echt vet heftig vandaag.![]()
![]()
De rest mag aanvullingen hierop doen.![]()
En die nieuwere 600 cc motoren doen qua prestaties nauwelijks onder voor een 700 of 900.Ze sturen alleen een stuk makkelijker en verrassen je niet zo direct.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Die Ducati die bij ons stopte, zag je waar het schakelpookje zat
Of is dat bij jullie ook zo?Nooit opgelet eigenlijk, maar viel me in ieder geval op dat bij die Ducati het schakelpookje bijna verticaal stond
[..]
Je hebt net je rijbewijs, waarom wil je zo graag 900 cc? Als je net je rijbewijs hebt kom je al aardig uit de voeten met 600 cc hoor. Sterker nog, je zult de eerste keren wel schrikken als je het gas opentrekt
Die ZX is best extreemquote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja klopt. In het begin had ik het idee dat ik best voorover zat, maar dat valt behoorlijk mee.![]()
Lekker snel bakkiequote:Gixxer
Een Ducati zit wel erg sportief, heb ik gemerkt toen ik een paar keer het lef had om er eentje te bevlekken bij een motorzaak.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Die Ducati die bij ons stopte, zag je waar het schakelpookje zat
Of is dat bij jullie ook zo?Nooit opgelet eigenlijk, maar viel me in ieder geval op dat bij die Ducati het schakelpookje bijna verticaal stond
[..]
Je hebt net je rijbewijs, waarom wil je zo graag 900 cc? Als je net je rijbewijs hebt kom je al aardig uit de voeten met 600 cc hoor. Sterker nog, je zult de eerste keren wel schrikken als je het gas opentrekt
Fazerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wil een motor waar ik blij mee ben .. Ik heb toen op die RSV Mille gereden, en afgezien van de zithouding wassie verder echt 100% naar mijn smaak, inclusief het rijden (= gashendel) ..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef bwt het volgende:- dag allemaal.
Dag Richard Gie, lang geleden, goed om je weer te zien posten.
Moet er ook gelijk weer vandoor.
Voor de bosschebollen die me op de snelweg denken te hebben gezien, dat kan kloppen, ben bij me zus op bezoek geweest. Mijn neefje bezoeken en me zwager gefeliciteerd met z'n verjaardag.
"Spreek"je later nog welquote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef bwt het volgende:- dag allemaal.
Dag Richard Gie, lang geleden, goed om je weer te zien posten.
Moet er ook gelijk weer vandoor.
Voor de bosschebollen die me op de snelweg denken te hebben gezien, dat kan kloppen, ben bij me zus op bezoek geweest. Mijn neefje bezoeken en me zwager gefeliciteerd met z'n verjaardag.
Denk toch echt dat je dat verschil in geluid niet zomaar hoortquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef kratjuh het volgende:
Verder is het ook gewoon een kwestie van smaak .. Ik vind het geluid van een 900+ vaak mooier dan een 600'er![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Waarom meeten jullie in 2006 zonder Pimber?![]()
Yep, alleen op de rechte stukken ben je een prooi voor de zwaardere motoren maar als het op bochtenwerk aankomt mogen ze blij zijn dat ze een 600 bij kunnen houden. Enige nadeel is het koppel van een 600 t.o.v. een 900/1000. Echter kan ook weer een voordeel zijn omdat je met wat minder koppel inderdaad meer ongestraft aan het gas kan gaan hangen. (alhoewel ik de mijne vandaag op de dijk een paar keer zijn grip voelde verliezenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
En die nieuwere 600 cc motoren doen qua prestaties nauwelijks onder voor een 700 of 900.Ze sturen alleen een stuk makkelijker en verrassen je niet zo direct.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
Goeie meet geweest dus![]()
Note:
@ RichardGie
De enige Digibeet die kan internetten![]()
![]()
![]()
Ja had je niet gedacht he?Met heel veel dank aan de operator.Hoe gaat het met jou en je Zuid Afrika perikkelen?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Note:
@ RichardGie
![]()
![]()
we wilde een keer lekker kunnen doorrijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
Note:
@ RichardGie
![]()
![]()
heb ik nou nooitquote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep, alleen op de rechte stukken ben je een prooi voor de zwaardere motoren maar als het op bochtenwerk aankomt mogen ze blij zijn dat ze een 600 bij kunnen houden. Enige nadeel is het koppel van een 600 t.o.v. een 900/1000. Echter kan ook weer een voordeel zijn omdat je met wat minder koppel inderdaad meer ongestraft aan het gas kan gaan hangen. (alhoewel ik de mijne vandaag op de dijk een paar keer zijn grip voelde verliezen)
quote:
Bedankt voor de samenvattingquote:
Het zijn de laatste dagen in NLquote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja had je niet gedacht he?Met heel veel dank aan de operator.Hoe gaat het met jou en je Zuid Afrika perikkelen?![]()
O ja en gefeliciteerd met je verjaardag(was het geloof ik he?).![]()
Je hebt 'm helemaal door.Voor het beter stuurwerk op een dijk of wat dan ook is een lichte motorfiets meestal in het voordeel,het enige waarop je het moet ontberen is topsnelheid,maar ook die mannen met een GSX R 1100 gaan niet vol gas over een dijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep, alleen op de rechte stukken ben je een prooi voor de zwaardere motoren maar als het op bochtenwerk aankomt mogen ze blij zijn dat ze een 600 bij kunnen houden. Enige nadeel is het koppel van een 600 t.o.v. een 900/1000. Echter kan ook weer een voordeel zijn omdat je met wat minder koppel inderdaad meer ongestraft aan het gas kan gaan hangen. (alhoewel ik de mijne vandaag op de dijk een paar keer zijn grip voelde verliezen)
26 geworden vandaag he?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bedankt voor de samenvatting![]()
Lekker he rijden, neem je dan "after-pain" maar op de koop toe![]()
Nr1 Bikkelsteresse![]()
[..]
Het zijn de laatste dagen in NL![]()
![]()
![]()
![]()
.
Even de oplader van de laptop zoeken![]()
Kawaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef kratjuh het volgende:
Oeh ik zie een mooie ZX-9R bij de dealer van me staan op internet ...
Hoef ik niet zoveel bij te leggen als ik 'm mag ruilen ..........![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bedankt voor de samenvatting![]()
Lekker he rijden, neem je dan "after-pain" maar op de koop toe![]()
Nr1 Bikkelsteresse![]()
[..]
Het zijn de laatste dagen in NL![]()
![]()
![]()
![]()
.
Even de oplader van de laptop zoeken![]()
en het viel me vandaag op dat er best veel olie en andere troep op de binnenwegen liggenquote:
Van harte R2-D2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
En in het voor en na jaar stront van het gieren.Eigenlijk is het alleen 's zomers geschikt om te rijden.Ik heb een plan,we gaan naar Zuid Afrika.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het viel me vandaag op dat er best veel olie en andere troep op de binnenwegen liggen
Gewoon onder het mom: "één keer, maar nooit weerquote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jammer dat we niet uitgenodigd waren konden komen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
aahhh dat meen je niet echtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewoon onder het mom: "één keer, maar nooit weer"
Dinsdag ben ik wegquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
tnx! Zeker die after-pain neem ik op de koop toe. De roes van de adrenaline na het rijden is nog steeds groter gelukkig.
Ik klim echt wel weer op de motor, desnoods bind ik mezelf vast.
Echt lekker om weer te rijden!
De laatste daagjes??![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Van harte R2-D2, ik zal 'm voor altijd onthouden
Da's het meest avontuurlijke kind danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je een Boogschutter hebt, dan heb je daar je handjes vol aan
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Zegt Gawaine met de slagroom nog op z'n neusquote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's het meest avontuurlijke kind danTenzij je een Boogschutter hebt, dan heb je daar je handjes vol aan
![]()
![]()
Heddu gij un webkem of zo ?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zegt Gawaine met de slagroom nog op z'n neus![]()
![]()
![]()
Moet jij je koffers niet gaan pakken dan?Of heb je dat al gedaan?Hier beginnen ze er een week van te voren al mee,behalve Ries.Die begint de avond vooraf pasquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik weg![]()
Je had het al gezegd van het boek, die ga ik zeker kopenGeen boeken meer gelezen sinds ik FOK! MC ken
![]()
[..]
Da's het meest avontuurlijke kind danTenzij je een Boogschutter hebt, dan heb je daar je handjes vol aan
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk nietquote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er is niks mis met boogschutters hoor
![]()
Zijn alleen een beetje eigenwijs.M'n vader is ook een boogschutter.Hoewel Steenbokken er ook wat van kunnen.Kijk maar naar mij.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er is niks mis met boogschutters hoor
![]()
ik ken wel meer woorden met een A hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk niet![]()
Woordenboek van de boogschutter:
A
Aanjagen
B
Bejagen
C
jaCht
D
d'rachteraanjagen
E
Erachteraanjagen
...
![]()
ik ben niet eigenwijsquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn alleen een beetje eigenwijs.M'n vader is ook een boogschutter.Hoewel Steenbokken er ook wat van kunnen.Kijk maar naar mij.
..........en over 4 jaar een herhaling tuurlijkquote:
Hmmmmmmm .... Denk dat ik vandeweek toch ff proefritje ga regelen bij de dealertquote:
Auwquote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
..........en over 4 jaar een herhaling tuurlijk, want dan is R2-D2 weer terug en wordt ze 30
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
Bedankt voor die bloemen:
[afbeelding]
Bedankt voor de felicitaties FOK!-ers
![]()
De kleurquote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmmmmmmm .... Denk dat ik vandeweek toch ff proefritje ga regelen bij de dealert![]()
Mooie blauwe ZX-9R uut '00 .. Voor de nieuwsgierigen onder ons: klik![]()
O ja,hoe ga ik dit nu weer verklarenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Deed pijn hequote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Auw![]()
Ik mag het hopen en jullie allemaal in goeie gezondheid terugzie![]()
Ik weet niet of je het nieuws wel een leest....maar die op de foto staat is al vervangen hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/125583quote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmmmmmmm .... Denk dat ik vandeweek toch ff proefritje ga regelen bij de dealert![]()
Mooie blauwe ZX-9R uut '00 .. Voor de nieuwsgierigen onder ons: klik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |